بازدید 3796

سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: با وجود چالش‌هایی که امروز محور مقاومت با آن روبه‌رو است، اما منسجم‌تر و قوی‌تر شده و با اراده‌ای قوی جهت پاسخ‌گویی به هرگونه تجاوز بزرگ رژیم صهیونیستی که منطقه را هدف قرار دهد، آماده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 09 March 2023

سیدحسن نصرالله: برای نبرد بزرگ در منطقه آماده‌ایم

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، دبیرکل حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در نشستی خصوصی با حدود دویست نفر از شخصیت‌های فکری، سیاسی و رسانه‌ایِ کشورهای عربی و اسلامی در بیروت گفت: گرچه دشمن تلاش می‌کند با جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق موجود دچار اختلال ادراکی کنند، اما نبرد اصلی، نبرد برای آزادی فلسطین است. ما برای این نبرد کاملا آماده‌ایم  و منتظر ساعت صفر هستیم.

وی هشدار داد: دخالت آمریکایی‌ها در این زمینه می‌تواند اهمیت نبرد و پیامدهای اصلی درگیریِ پیشِ رو را افزایش دهد.

نصرالله تاکید کرد: با وجود چالش‌هایی که امروز محور مقاومت با آن روبه‌رو است، اما منسجم‌تر و قوی‌تر شده و با اراده‌ای قوی جهت پاسخ‌گویی به هرگونه تجاوز بزرگ رژیم صهیونیستی که منطقه را هدف قرار دهد، آماده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: در فلسطین اشغالی یک نبرد بزرگ در حال رخ دادن است و با توجه به مقیاس آنچه رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، پایان این رژیم جعلی آنقدر نزدیک شده که ممکن است در همین مرحله محقق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار