بازدید 10210
۵

داستان تکراری تاج و معاون اول برای پول مربی خارجی!

کد خبر: ۱۱۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶ 27 February 2023

مهدی تاج بار دیگر به دنبال جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور است؛ درست مانند ماجرای ویلموتس و جلسه با جهانگیری برای تاییدیه پول مربی خارجی!

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا رئیس فدراسیون از ماجراهای گذشته درس عبرت نگرفته است.

با وجود مطرح شدن اسامی برخی مربیان داخلی، فدراسیون فوتبال همچنان به‌دنبال جذب مربی خارجی است، فدراسیون البته در این میان مشکلاتی دارد که کار استخدام مربی خارجی را دشوار کرده است، افزایش مداوم قیمت ارز و عدم تخصیص ارز نیمایی به فدراسیون‌ها ، اولین مشکل در این راه است که البته حل آن در اوضاع و احوال کنونی کشور دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

با این حال تهیه منابع مالی موضوع مهمی است که فدراسیون برای جذب مربی خارجی مناسب آن را در دستور کار قرار داده است. علاوه بر این، مشکل بزرگ در نحوه انتقال قانونی پول به حساب مربیان خارجی نیز وجود دارد چرا که اگر فدراسیون نتواند دو ماه پول مربی خارجی را بدهد با شکایت به فیفا و تکرار ماجرای ویلموتس مواجه خواهد شد.

هنوز اهالی فوتبال فراموش نکرده‌اند که تاج بعداز گرفتن تاییدیه از جهانگیری در دولت روحانی، پولی را از شستا دریافت کرد و همین شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به ازای آن قرض، ساختمان فدراسیون فوتبال را با حکم دادگاه تصاحب کرد و فوتبال ایران را آواره نمود! آن اتفاق کم نبود، چند میلیون دلار دیگر هم به مرد بلژیکی غرامت پرداخت شد؛ آنها برای ضعیف‌ترین نتایج تاریخ فوتبال ایران!!

مشکلات و موانعی که در مسیر انتقال ارز وجود دارد مهدی تاج را بر آن داشته است با مخبر معاون اول رئیس جمهور نامه‌نگاری و از وی درخواست وقت ملاقات کند. تسنیم نوسته رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در این نشست مخبر را در جریان آخرین مسائل مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی بگذارد و بر سر موانع موجود با وی صحبت و تبادل نظر کند! 

تاج همچنین قصد داشت پیش از جلسه سه‌شنبه هفته جاری هیات رئیسه با حمید سجادی دیدار کند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده بود اما با توجه به سانحه‌ای که برای وزیر ورزش رخ داد و وی به‌دلیل سقوط بالگرد در بیمارستان بستری شده است، این دیدار عملاً منتفی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آین تاج کیه؟ به کجا وصله؟
پول های بی حساب کتاب وبی صاحب از نگهبان فدارسیون تا شخص تاج دستی در استین دارند م مردم همچنان درتنگنا اقتصادی ماندن
قرارنیست به اتهامات این آقا رسیدگی بشه؟حداقل تا صدور رای عزل بشه.چرا ازش می ترسین.چه آتویی ازتون داره که با وجود این همه اشکال در کارش پابرجا مونده وبه ریش ۸۵ میلیون می خنده؟؟؟؟؟
تاج رگ خواب مسئولان را خوب بلد است.
از هر طرف هجوم اخبار اعصاب خرد کن.انگار که دانشمند میخان بیارن بمب اتم برامون بسازن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل