بازدید 9444

قتل مادر پیر با چرخ خیاطی

کد خبر: ۱۱۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 26 February 2023

مرد جنایتکار که با چرخ خیاطی مادرش را به قتل رسانده بود به علت سقوط از پنجره به کما رفت.  

به گزارش ایران، این حادثه روز پنجشنبه چهارم اسفندماه به مأموران کلانتری 108 نواب اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی به دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

ساکنان محل به مأموران گفتند که از خانه همسایه طبقه دوم صدای درگیری شنیدند و لحظه‌ای بعد مرد جوانی از پنجره طبقه دوم همان ساختمان به زمین سقوط کرد.  بدین ترتیب مرد مجروح که بر اثر سقوط به شدت زخمی شده بود؛ توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد.  تیم جنایی به محض ورود به یکی از اتاق‌ها با جسد خون‌آلود زن 71 ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات وارده با چرخ خیاطی بر سرش به طرز هولناکی به قتل رسیده بود!

 کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر جوانی نیز در یکی دیگر از اتاق‌های این خانه حضور دارد و از شدت ترس در را قفل کرده است که بلافاصله پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: دقایقی قبل، برادر بزرگترم که موادمخدر «شیشه» مصرف می‌کرد، به سمت اتاق مادرم رفت و چرخ خیاطی‌ای که در آنجا وجود داشت را بلند کرد و 2 بار به سر مادرم کوبید.

در لحظه جنایت به‌دلیل اینکه به شیشه اعتیاد دارم و قرص خواب نیز مصرف کرده بودم و توهم داشتم، نتوانستم از اتاق بیرون بیایم و از شدت ترس فقط در اتاق را قفل کردم. نمی‌دانم برادرم قصد فرار داشت یا می‌خواست خودکشی کند که از پنجره پایین افتاد.   

تحقیقات تکمیلی نیز نشان می‌داد، متهم به قتل که سابقه کیفری نیز دارد با مادرش به‌دلیل مشکلات مالی اختلاف داشته و اقدام به کشتن مادرش کرده است. با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد پیرزن برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر