بازدید 31933
سه هزار و دویست و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مهاجرانی: «براندازان محترم»، سری به نجف و کربلا بزنید / توانگر: دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است / وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده / رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم از عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان خبر داد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش یک نماینده به پیشنهاد ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی / وزیر دولت رئیسی: طرح‌های اقتصادی نیاز به هدایت منزل به منزل دارد/ مقام مسئول: فعلاً نظری درباره کیفیت گوشت وارداتی گرم نداریم / خانه‌های لوکس از مالیات معاف شد؟ / ادعای مادرید در خصوص آزادی یک اسپانیایی بازداشت شده در ایران و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 26 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده
احمد وحیدی وزیر کشور می گوید، ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم؛ توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کرده و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند. وحیدی در ادامه گفت: بخش زیادی از این وضعیتی که مردم شاهدش هستند برای دوره و دوره‌های قبل و مشکلات مزمن اقتصادی است. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، دوره‌های طولانی مسئولیت بر عهده‌شان بوده و این تورم مال امروز و دیروز نبوده است. آن چیزی که اتفاقا رخ داده این است که آن‌ها پیش‌بینی می‌کردند، بعد تغییر و اصلاح نرخ ارز ما تورم سه رقمی به بالا خواهیم داشت، ولی این اتفاق نیفتاد و نرخ رشد تورم نسبت به قبل یعنی آن موقعی که دولت را تحویل گرفتیم و ۵۹ درصد بود، خیلی کاهش پیدا کرد و به ۴۰ درصد هم رسید؛ حالا برخی اقلام را می‌گیرند و خیلی روی آن مانور می‌دهند. خب این یک مقدار منصفانه نیست.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس هم از عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان خبر داد
 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وجود اراده و فکر پلیدی پشت ماجرای مسمومیت دانش آموزان دختر خطر مهمی است، گفت که کمیسیون آموزش جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت و آموزش و پرورش و اطلاعات در این باره تشکیل می‌دهد.علیرضا منادی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به تایید عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر در قم اظهار کرد: معاون وزیر بهداشت، عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان دختر را در قم تایید کرد که این خبر خوبی نبود؛ کمیسیون آموزش از ابتدا پیگیر این ماجرا بود و مساله را از وزرای مربوط و دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیری می‌کرد. وی اضافه کرد: طبق اخبار رسیده سم استفاده شده از سموم جنگی نیست که خطر بالایی داشته باشد اما همین که اراده و فکر پلیدی پشت ماجرا بوده که بچه‌های این سرزمین به خصوص دختران گلمان‌ را از آموزش بازدارند خطر مهمی است و خبر بسیار بدی محسوب می‌شود باید تلاش کنیم تا ریشه‌ها را پیدا کنیم. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال دست‌های خارج از کشور برای این اتفاق اظهار کرد: در ماجرای اغتشاشات اخیر عده‌ای به دلیل مصالح شخصی و سیاست‌های خود در دنیا سعی کردند به نام حمایت از دختران جامعه ما موضوع را گسترش دهند که این اغتشاشات تازه به پایان رسیده ممکن است برخی از آن جبهه که نتوانستند برای ما مشکل ایجاد کنند در اینجا پیگیر مساله باشند تا آموزش دختران را در مدارس مختل کنند. منادی تاکید کرد: کشور ما به شدت برای جایگاه بانوان ارزش قائل است به طوری که بیش از ۵۵ درصد از دانش آموزان ما دختر و از ۱۰۰ هزار استاد دانشگاه ۳۸ تا ۴۰ هزار نفر خانم هستند. زنان ایرانی منشأ اثرات مهم و دانشمندان بزرگ و فرهیختگان و ادیبان و هنرمندان و اساتید زیادی هستند.

مهاجرانی: «براندازان محترم»، سری به نجف و کربلا بزنید
سیدعطاالله مهاجرانی در یادداشت اعتماد نوشت: براندازان باید جامعه ایرانی را با تمام رنگارنگی‌اش حقیقتا بشناسند تا ببینند، چرا ایده براندازی ۴۴ سال است بر همان خشت اول که معمار کج نهاده مانده است؟ فضای زیارت نجف و نیز کربلا و کاظمین و سامرّا، فرصتی است برای آشنایی بیشتر با هموطنان‌مان که از گوشه و کنار و متن کشور در قالب کاروان‌های کوچک به عراق می‌آیند. موسیقی لهجه مشهدی و یزدی و اصفهانی و خوزستانی و... انصافا شنیدنی و مغتنم بود. من در هر نماز با افراد کنار دستم سر صحبت را باز می‌کردم. از کدام ولایت‌اند، چه می‌کنند؟ زندگی چگونه می‌گذرد؟ صفا و صمیمیت و سادگی و نیز دقت و عمقی که در سخنان هموطنان‌مان دیده می‌شد، بسیار دلپسند و مغتنم بود. شما با یک ایران کوچک روبه‌رو هستید و می‌توانید تصویری از مردم ایران داشته باشید. این تصویر با تصویر فضای مجازی و شوهای براندازان به کلی متفاوت است! پیشنهاد می‌کنم همین براندازان محترم، به عنوان یک سفر شناخت و فهم جامعه ایران، سری به نجف و کربلا بزنند تا ببینند، برای کدام مردم نسخه می‌پیچند؟ آیا چنان‌که مدعی‌اند، انقلاب سوم؟ همان انقلاب ژینا، به قول یکی از تجزیه‌طلبان، انقلاب برهنگی به تعبیر یکی از مارکسیست - لنینیست‌های سابق که از کمونیسم تنها سبیلش برای ایشان مانده بود، آن را هم دور انداخت و از برهنگی به عنوان هنر تجلیل می‌کند. آیا مردم ایران برهنگی را -تماما برهنگی را- هنر می‌دانند؟ یا گرایش مردم چیز دیگری است و مردم به راه دیگری می‌روند. فردوسی در شاهنامه که شناسنامه فرهنگی و ملی ماست، شرم را یکی از ویژگی‌های بانوان ایرانی می‌داند:
سیه نرگسانت پر از شرم باد / رخانت همیشه پر آزرم باد!
براندازان بایست جامعه ایرانی را با تمام رنگارنگی‌اش حقیقتا بشناسند تا ببینند، چرا ایده براندازی ۴۴ سال است بر همان خشت اول که معمار کج نهاده است مانده است؟
 
توانگر: دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است
رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی دسترسی به اینترنت آزاد را باور قلبی رییس‌جمهور عنوان کرد.مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «خیلی تلاش کردند نامه رئیس‌جمهور در خصوص پیگیری دسترسی به اینترنت آزاد را نامه‌ عادی نشان دهند، ولی تاکید مجدد رییس‌جمهور در حکم دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی بر بازنگری در سیاست‌های ⁧مسدودسازی⁩ نشان می‌دهد، این باور قلبی رییس‌جمهور است. به امید تحقق مطالبه مردم و رییس‌جمهور.» چندی پیش نیز توانگر از نامه رییس دفتر رییس جمهور به وزیر ارتباطات خبر داد که در آن خواسته شده بود، «موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» توسط کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه شود.
 
واکنش یک نماینده به پیشنهاد ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی
یک نماینده مجلس گفت:چه طور می‌شود برای گردشگری که از بیرون می‌آید سیم کارت بدون فیلتر تعبیه کرد تا بتواند از پلتفرم‌های فضای مجازی استفاده کند اما میلیون‌ها انسانی که از طریق همین پلتفرم‌های فضای مجازی امرار معاش می‌کنند دسترسی نداشته باشند و معیشت‌شان دچار چالش شود؟ معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که وزیر ارتباطات مطرح کرده است پیشنهادی شده مبنی بر این‌که برای گردشگران خارجی سیم‌ کارت‌های خاص و بدون فیلتر در نظر گرفته شود تا بتوانند از پلتفورم‌هایی که در کشور فیلتر است استفاده کنند و واکنش افکار عمومی به این مساله، گفت: البته از هنگامی که بحث اینترنت طبقاتی مطرح شده است، مردم نگرانی‌های خودشان را در حوزه‌های مختلف اعلام کرده‌اند. با این خبر که افکار عمومی آن را کاپیتولاسیون اینترنتی مطرح می‌کنند، متاسفانه تعبیری نزدیک به واقعیت است. نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چطور می‌شود برای گردشگری که از بیرون می‌آید، سیم کارت بدون فیلتر تعبیه کرد تا بتواند از پلتفورم‌های فضای مجازی استفاده کند؛ اما میلیون‌ها انسانی که از طریق همین پلتفورم‌ها امرار معاش می‌کنند دسترسی نداشته باشند و معیشت‌شان دچار چالش شود. از طرفی این را بگذارید در کنار توئیت زدن‌های مکرر مسئولین کشور درحالی که مردم به توئیتر، اینستاگرام و واتساپ عدم دسترسی دارند. این‌ها با اصول مصرح قانون اساسی بالاخص اصل سوم در تضاد است و محدود کردن آزادی‌های مشروع جامعه به بهانه امنیت هم با اصل نهم قانون اساسی تناقض جدی دارد.

پاسخ یک اصلاح‌طلب به سوالی درباره تشکیل شورای میانه‌روها
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: مشکل را در قوانین نمی‌بینم، مشکل را در مجریان قانون و اراده‌ای که در کشور برای برگزاری انتخابات استاندارد باید باشد، می‌بینم. علی باقری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به اینکه با توجه به در پیش بودن برگزاری انتخابات مجلس در سال آینده چقدر ضرورت دارد اصلاحاتی در قانون اساسی انجام شود تا ضمن بهبود ساز و کارهای قانونی شاهد مشارکت مردم هم باشیم، گفت: قانون اساسی در حوزه انتخابات، مثل حوزه‌های دیگر نقایصی دارد، از جمله مهم‌ترین آن این است که نظام انتخاباتی ما با نظام حزبی گره نخورده؛ یعنی در نظام سیاسی‌ و در قانون اساسی هم حزب و هم نهاد انتخابات را به رسمیت شناختیم؛ اما این دو منفک از هم هستند.
 
وی افزود: حزب برای خودش کار می‌کند و انتخابات غیرحزبی برگزار می‌شود. این مهم‌ترین ایرادی است که ما داریم و باید در مجموعه قوانین ما برطرف شود. منتهی تصورم این است که این شرط الزامی، برای داشتن یک انتخابات آبرومند و استاندارد نیست؛ یعنی ما با همین قوانین موجود به ویژه با قانون اساسی موجود، با تغییر در قوانین عادی حتی مشکل این موضوع را می‌توانیم برطرف کنیم. درست است نظام انتخاباتی و حزبی ما به هم گره نخورده اما قانون اساسی ما این را نهی نمی‌کند، یعنی مسکوت مانده و ما می‌توانیم در قوانین عادی حتی این مشکل را هم حل کنیم.
 
باقری تصریح کرد: از آن فراتر من فکر می‌کنم مشکل ابتدایی در حوزه برگزاری انتخابات استاندارد شاید به این بحث هم برنگردد و آن معطوف به ایجاد آزادی در حق رأی دادن، انتخاب کردن و انتخاب شدن است؛ یعنی در آن حوزه‌هاست که حتی با قوانین فعلی اگر تغییراتی را به وجود بیاوریم و با وسعت نظر به شیوه اعمال قانون نگاه کنیم، حتی با این قانون انتخابات هم می‌توانیم انتخابات آبرومندی برگزار کنیم کما اینکه قبلا هم این اتفاق افتاده است؛ بنابراین، من مشکل را در قوانین نمی‌بینم، مشکل را در مجریان قانون و اراده‌ای که در کشور برای برگزاری انتخابات استاندارد باید وجود داشته باشد، می‌بینم.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این که آیا ممکن است در انتخابات آتی اصلاح‌طلبان حضور پرشور و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشند، گفت: این موضوع را نمی‌دانم اما به مولفه‌های متعددی بستگی دارد که پیش‌بینی آن برای سال آینده از جانب خودم امکان‌پذیر نیست. امیدوارم فقط برگزاری انتخابات استاندارد در سال آینده نوید دهنده یکسری اصلاحات ساختاری در کشور باشد. باقری در پاسخ به این که در روزهای گذشته از تشکیل شورای میانه‌روها با حضور آقایان خاتمی، روحانی، ناطق نوری، لاریجانی، سیدحسن خمینی صحبت شده است، این موضوع چقدر صحت دارد و آیا قرار است چنین تشکل سیاسی شکل بگیرد، گفت: تا جایی که من مطلعم، این خبر صحت ندارد. اینکه در آینده شکل بگیرد را نمی‌دانم اما در حال حاضر چنین بحثی وجود ندارد.
 
نقل قول علیرضابیگی از مخبر: بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید
یک نماینده مجلس در تشریح نتایج جلسه دیروز مجلس با تیم اقتصادی دولت گفت: مخبر به وضوح و بدون هیچ لفافه ای اعلام کردند که بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید و ما هم بهتر از شما پیدا نمی‌کنیم و «همینی که هست.» به گزارش دولت‌بهار، احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه عنوان کرد: غیرمسئولانه ترین پاسخی که می توان از یک مسئول شنید را ما امروز از رئیس تیم اقتصادی دولت و معاون اول رئیس جمهور شنیدیم. ایشان به وضوح و بدون هیچ لفافه ای اعلام کردند که بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی کنید و ما هم بهتر از شما پیدا نمی کنیم و «همینی که هست.» علیرضابیگی اضافه کرد: استنباط ما از جلسه با آقای مخبر و تیم اقتصادی دولت این است که برنامه ای برای برون رفت از شرایط موجود وجود ندارد.
 
توئیت عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، قابل توجه دولتمردان
عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، با باز انتشار توصیه رهبری به دولتمردان برای مهار تورم آنهارا به توجه به این توصیه ها دعوت کرد. مهدی فضائلی در توییتر نوشت: قابل توجه دولتمردان رهبر انقلاب: باید ثبات اقتصادی باشد، تورّم باید مهار بشود. امروز یکی از کارهای اساسی‌ که مسئولین کشور، قوّه‌ی مجریه، قوّه‌ی مقنّنه، دستگاه‌های پیگیری و دستگاه‌های اجرائی به عهده دارند این است که...راه دارد، راهش را پیدا کنند. علاج کنند تورّم را..۱۴۰۱/۱۱/۲۶

فارس: جانشین موقت وزیر ورزش به‌زودی مشخص می‌شود
هیأت دولت قرار است به یکی از معاونان وزیر ورزش و جوانان تا زمان بازگشت او اختیارات دهد. سجادی پنج‌شنبه گذشته دچار ضربه‌مغزی شده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.
 
شنیده‌های یک فعال رسانه‌ای؛ وزیر اسبق اقتصاد جایگزین خاندوزی می‌شود
یک فعال رسانه‌ای نوشت: آقای رییسی برای جایگزینی خاندوزی با شمس‌الدین حسینی، وزیر اسبق اقتصاد در دولت آقای احمدی‌نژاد به توافق رسیده. سیدصادق حسینی، فعال رسانه‌ای نوشت: شنیده‌ها| آقای رییسی برای جایگزینی خاندوزی با شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد در دولت آقای احمدی‌نژاد به توافق رسیده و حسینی که رییس کمیسیون تلفیق است گفته بعداز بودجه آمدنش به دولت اجرایی شود.شنیده می‌شود قالیباف به دلیل ناهماهنگی حسینی با او، از ماندن خاندوزی حمایت می‌کند.
 
ادعای مادرید در خصوص آزادی یک اسپانیایی بازداشت شده در ایران
وزیر خارجه اسپانیا امروز یکشنبه ادعا کرد، یک شهروند این کشور که از اواخر سال گذشته میلادی در ایران بازداشت شده بود، آزاد شده است.به گزارش شبکه خبری یورو نیوز، مانوئل آلبارس مدعی شد که تبعه ۲۴ ساله به نام «آنا بانیرا» دیروز شنبه آزاد شده و حال وی خوب است.آلبارس اظهار کرده که مادرید تمایل نداشته تا قبل از پرواز هواپیمای حامل این زن ۲۴ ساله از تهران، خبر آزادی‌اش را علنی نماید.به گفته رئیس دستگاه دیپلماسی اسپانیا، بانیرا از طریق دبی و سپس ژنو در محل سکونتش واقع در گالیسیا به خانواده خود محلق می‌شود.
 
ریزش نرخ دلار در یک ساعت
قیمت غیر رسمی دلار که توسط دلالان در فضای مجازی تعیین می‌شود، صبح امروز تا ۶۰ هزار و ۵۰ تومان نیز بالا رفت، اما با شروع روند ریزش قیمت دلار، این نرخ در لحظه انتشار گزارش ۵۶ هزار تومان رسید و در مدت کوتاهی ۴۰۵۰ تومان ریزش کرد. /فارس
 
خانه‌های لوکس از مالیات معاف شد؟
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برای خانه‌های لوکس و باغ ویلاهای گران‌قیمت و اعیانی مالیات تعیین کرده بود که نمایندگان مجلس حین بررسی لایحه در صحن علنی صبح امروز واحدهای مسکونی گران قیمت را از پرداخت مالیات معاف کردند. /ایرنا
 
وزیر دولت رئیسی: طرح‌های اقتصادی نیاز به هدایت منزل به منزل دارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: موضوع پیوست اشتغال با جدیت پیگیری شود. مرتضوی با اشاره به تسهیلات اشتغال‌زایی بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در بخش ملی توفیقات خوبی حاصل شده است و امیدوارم در ادامه راه برای جامعه هدف این طرح یعنی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) اتفاقات خوبی رقم بخورد. وی تصریح کرد: صرف‌نظر از تکالیف الهی و اداری همه ما تکلیفی نوع‌دوستانه داریم که رسالت اجتماعی ماست، بنابراین باید به رسالت و مسئولیت اجتماعی در این زمینه هم توجه شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: طرح‌های اقتصادی نیاز به هدایت منزل به منزل دارد و باید این موضوعات را گام به گام پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.
 
حاجی دلیگانی: معافیت خانه‌های لوکس از مالیات صحت ندارد
حسینعلی حاجی دلیگانی درباره انتشار خبری مبنی بر معافیت خانه های لوکس از پرداخت مالیات، گفت: باید توجه شود، هنوز بند مربوط به مالیات از خانه‌های لوکس تعیین تکلیف نهایی نشده است؛ لذا با توجه به ابهاماتی که در خصوص این بند وجود داشت، رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق برای بررسی مجدد داد. این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: مصوبه مربوطه به مالیات از خانه‌های لوکس باید جامع‌تر مورد بررسی قرار گیرد، چون براساس پیشنهاد مطرح از سوی یکی از نمایندگان عبارت «واحدهای مسکونی» حذف شده و طبیعتا کل بند (ذ) تبصره 6 با مشکل و ابهام روبه رو می‌شود و بر این اساس رئیس جلسه دستور ارجاع آن را به کمیسیون تلفیق داد.
 
مقام مسئول: فعلاً نظری درباره کیفیت گوشت وارداتی گرم نداریم
 معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی دام با بیان اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود، گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد. وی خاطرنشان کرد: ما گوشت‌های منجمد وارداتی را به فروشگاه‌ها دادیم تا قطعه بندی و به صورت قطعات یک کیلویی عرضه کنند؛ بنابراین در فرآوری مجدد، اگر مشکلی هم باشد قطعاً جداسازی می‌شود. این مقام مسئول گفت: اینکه گوشت منجمد وارداتی بی کیفیت باشد تا به حال سابقه نداشته و گوشت‌های داخلی فرآوری شده به صورت منجمد نیز در واحدهای بسته بندی زیر نظر سازمان دامپزشکی فرآوری شده و اگر مصرف کننده‌ای مشکل خاصی دارد، می‌تواند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه و نسبت به عودت گوشت اقدام کند. جعفری با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام، کیفیت گوشت‌های وارداتی منجمد را سنجیده و هیچ مشکلی ندارد گفت: شرکت به دلیل اینکه هنوز درباره کیفیت گوشت وارداتی گرم اقدامی نشده لذا فعلاً نظری ندارد. در واقع، ما متولی واردات گوشت گرم نیستیم و این مقوله به انجمن واردکنندگان فرآورده‌های دامی بخش خصوصی محول شده است.
 
خاندوزی: درباره فروش کالا با دلار آزاد، بازار پاسخ دهد
سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: سامانه نیما شاخص دقیقی برای تعیین نرخ ارز نیست و در تالار اول و دوم مرکز مبادله ارز نرخ‌های دقیق‌تری پیش‌بینی شده است. وی در پاسخ به این سوال درباره واقعیت خرید انواع کالا در بازار با نرخ دلار آزاد اظهار داشت: این موضوع را از بازار پرسید و این موضوع به ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت مرتبط است.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۹۲
جناب مهاجرانی در لندن نشسته اند و برای بقیه نسخه میدهند لطفا شما خودتان اول سری به ایران بزنید و بعد عراق و... ! از خانه اعیانی خودتان خارج شوید و به جمع مردم کوچه و بازار ایران بپیوندید تا ثمره کارهای خودتان را مشاهده بفرمائید !1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
مهاجرانی درمانده شده از اینجا رانده از آنجا مانده
سلام مهاجرانی درمانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
معلومه برادر ! كسي كه « مهاجراني » باشه ، بايد هم كارش مهاجرت باشه ، !! بله ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تابناک چرا صحبت های آقای مهاجرانی که لندن نشین هست رو انعکاس میدی
می خوای افکار عمومی رو منحرف کنی از دیگر اخبار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
من هم موافقم مهاجرانی اگر اینقدر وطنش رو دوست داره چرا بر نمیگرده ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
آی که چه پوزی میزنه مهاجرانی به این غربگداهایی که افتخار پابوسی غرب شون با مثبت بالا تأیید می شد!!!!1
آبتین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
منظور آقا احد را نمی دانم چیست و چگونه عدهای بدون خوندن نظر مهجرانی با آن مخلفت کرده اند.
حقیقت این است که جامعه ایران از دوپاره مذهبی و متجدد تشکیل شده است.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
جناب مهاجرانی
شما با اینهمه عشق وعلاقه وتعهد وتعصب به وطن چرا همچنان در ینگه دنیا بسرمیبرید وبه کشورتان بازنمیگردید؟!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تحلیل مهاجرانی تا چهار پنج سال پیش صحیح بود و بر همین نوع تحلیل و هو شش خوب استفاده برد. ایشان الان برای دیدن پدر و مادر پیرش هم نمی تواند به ایران بیاید و اوضاع فعلی ایران و دیدگاه مردم بی خبر است.
این تورمی که کاهش پیدا کرده کجاست شاید تنها ریاست های قوا و حلال زاده ها و آقا زاده ها آن را میبینند!!!!!!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
احمدی نژاد هم میگفت گوجه فرنگی محله نارمک ارزونه!!!؟؟

مسولان آدرس محله و منازلشان را بدهند ، تا مردم واسه خرید ارزان بیان اونجا !!؟؟

هر چند وقتی با محافظ مسلح پیری خرید
مشخصه که کاسب بیچاره جرات نداره تخفیف کلی نده
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تورم کاهش پیدا نکرده
نرخ رشد تورم کاهش گیدا کرده که البته این هم دروغه
به نوعی ایشان دارن با بازی با کلمات ملت رو فریب میدن

مثال: نرخ افزایش بدبختی مردم کاهش شده: یعنی مردم همچنان دارن هر روز بدبختر میشن ولی با سرعت کمتر
آقای مهاجرانی می توانند بجای از انگلیس به عراق به ایران بیایند و به مردم داخل ایران گفتگو کنند اگر دلسوز هستند!!!!!!
جناب سید عطاالله مهاجرانی ابتدا بنویسند که از کجا ارتزاق می کنند و مخارج زندگی خود واهل و عیال در لندن با کیست؟ و ثانیا بنویسند خود دربین برهنگان لندنی چه کار دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
اقای مهاجرانی برای مردم ایران نسخه نجف وکربلا را سفارش می کند وبرای خودش نسخه ی لندن را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
سوالت درسته اما در پاسخ به مهاجرانی بی ربطه
اقای وزیر کشور این دیگه پادگان نیست وقتی دولت تحویل گرفتین دلار کمتر از ۳۰ تومن بود الان ۶۰ تومن چرا سرتان کردین زیر برف ازخواب غفلت بیدا بشید بس دیگه حرف الکی زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
ایشون نظامیه در موقعیت اشتباهی قرار گرفته
چه میدونه اقتصاد یعنی چی
تنها چیزی که بلده درست کردن قرارگاهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
آقای وزیر کشور در بین مردم نیست و حقوق و اموالشان آنقدر زیاد است که این تورم ها تمامشان نمی دهد میگه چند کالای خاص در حالیکه همه چیز گران شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
دلار رو 24500 تحویل گرفتن
دقیقا دو نیم برابر در 20 ماه
جناب مهاجرانی

احتمالأ به خاطر برخی از رفتارهای دوگانه ی خودتان منقلب شده اید

باور کنید ملت ایران خیلی خیلی باشرف و فهیم و بزرگوار هستند
مثل جنابعالی نیستند که یک روز شرق هستید یک روز غرب.....
هزاران میلیارد لعنت به آشوبگرهای جنسی بوگندو که دلارو به این روز انداختن هزاران میلیارد بار لعنت باشد که درجهنم روح و روان خودتون زجر بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
حالت خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
هرچی از این طزر تفکر بنویسم غیر قابل انتشاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
اگر اعتراضات نبود الان هزار مرتبه وضع بدتر از این بود یه لحظه فکر کن چرا تا حالا بنزین گرون نشده
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
اگر اعتراضات به حق ملت نبود شما میخواستین این وضعیت رو گردن کی بندازید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
با این کلماتی که نوشته اید فعلا شما هستید که دارید در جهنم روح روان خود زجر میکشید
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
شما که فرمودید ۱۰۰ نفر بیشتر نیستند چطور ممکنه ۱۰۰ نفر قیمت دلار رو کنترل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تابناک چرا فحاشی های این جماعت را منتشر می کنی ولی انتقاد حتی سازنده از بعضی ها را منتشر نمی کنی و کامنت زیر بعضی از اخبار را به کل می بندی این است مرام مریدان علی؟
حدود ۴۵ روز پیش کامنت گذاشتم که اگر تا پایان سال برجام را به نحوی به سرانجام‌ نرسانید دچار فروپاشی اقتصادی و تورم زیمبابوه ایی در کشور خواهيم شد عقلای قوم گوش نکردند و الان داریم با سرعت برق و باد به آن می رسیم
سلام بر ونزوئلا و زیمبابوه
سال ۸۸ تلاش برای ازادی جنسی و تاسیس دیسکو توسط موسی = دلار ۳ هزار تومان سال ۹۶ وعده های جنسی حسن روحانی به جوانان = دلار ۳۰ هزار تومان. سال ۱۴۰۱ انقلاب جنسی زن زندگی آزادی = دلار ۵۶ هزار تومان! میشه بس کنید؟ شرم کنید بابا حیا کنید
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
ایراد از افکار شخصی شماست که حول مسایل جنسی میچرخه
اعتراض حق هر شهروندی است
شما به انحراف نکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
شما دعا کنید به جان همین آشوب طلبان اگر برای همه ایران بد شده باشد برای شما که خوب شده شما خوب ماهی می گیرید تحریم ودلار برای شما نعمت هست خواهشاً شما ادعای دلسوزی مردم ایران را نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
نابغه عزیز
سال 88 دلار زیر هزار تومن بود تا سال 92 کهیه دفعه رفت رو سه و خرده ای!!! یعنی بعد از 4 سال دقت کن 4 سال
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
اقا یا خانم محترم اگر قرار بود برای آزادی جنسی دلار گران شود الان باید پول یک کشور اسلامی مثل عربستان مبنای اقتصاد جهان می بود نه دلار و یور امریکا و اروپا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
البته که شما هیچ کاره اید؟ اگر اینگونه که می گویی هست
شما صلاحیت اداره و محافظت از امنیت کشور را ندارید
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده.
امشب از این سخن ایشان سقف آسمان که شکافت که هیچ
مدار سیارات منظومه شمسی به هم ریخت
این سخنان این قدر به دور از صداقت و راستی است که بعد از سخنرانی خود ایشان دچار عذاب وجدان می شود
اقای مهاجرانی عده خیلی خیلی زیادی هستند که دین و سیاست را از هم جدا میدانند نتیجه گیری از ازدحام در اماکن مقدس اشتباه راهبردی است که سالها گریبان گیر بعضیاست
آمو وزیر کشور یا معنی افزایش و کاهش را نمی دانی و یا درکاخ کاغذی نشستی
اقای مهاجرانی چرا رفتی توکشور کفر داری زندگی میکنی؟
اگر مردی پاشو بیا تو شهرستان قلعه گنج زندگی کن .بعد ببینم میتونی تویت بزنی وهرروز یک سنگی به سینه بزنی
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده!!!!!!!!!!!! وزیر کشور چه ربطی به کارهای وزیر اقتصاد دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
وقتی سلامی و حاجی زاده از اقتصاد حرف میزنند چرا این نزنه؟!
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
آخه وزیر اقتصاد اطلاعاتش کامل نیست برای همین ایشان نخواستند مردم بدون جواب بمانند
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده) یک موقع هست که تورم در سر انسان است که در مواجهه با واقعیت ها این باد کم میشود ممکن است شما مبتلا به این شده اید و فکر می کنید تورم اقتصادی کم شده!!!وگرنه فقط اقلام دارو غذا متوسط چهاربرابر شدند انهم در عرض چندماه
آقای وزیر کار تئوری جدید اقتصادی افاضه فرمودند: هدایت منزل به منزل اقتصاد کشور؟!!!!! کینز، مارشال، فیلیپس، لیپسی ...... هر چی تئوری اقتصادی شما دانشمندان این رشته دادید با تئوری جدید این آدم به فنا رفت!
بله اقای وحیدی حتما همینطوره که میگی.من به شخصا که کاهش وحشتناک رشد نرخ تورم رو با تمام وجود حس میکنم و از شادی در پوست خودم نمیگنجم.
شمس الدین حسینی؟یعنی این انتخاب ها و انتصاب هایی که رییسی انجام میده نشون میده که امیدی به اینده اصلا وجود نداره.
بفرما.اینم نمونه وزیر دولت رییسی.تو این چند ماهه ایا حرف منطقی از وزیر کشور شنیده اید؟
مخبر اون موقع که به جان زمین های کلان کشور افتاده بود.بعدش هم که داستان واکسن کرونا منابع عظیم مالی که به فنا رفت و حالا هم که موضوع ارز و این قیمت ها.این کشور چقدر پتانسیل داره که این افراد سیر نمیشن؟!
ریزش نرخ دلار در یک ساعت) به این ریزشها دلخوش نباشید این ریزشها در مقاطع چند روزه فقط برای رونق گرفتن بازار و تههیج مردم بفروش یا خرید ارز انهم توسط دلالهای بزرگ انجام میشه وگرنه دلار همون 60 تومنه
این اخبار نشون میده که فساد و رانت چقدر در این کشور نهادینه شده.
مهاجرانی مردم کربلا رفته و خواهتد رفت
توضیح بده تو لندن چه کار میکنی؟خودتی.
این اقای مهاجرانی هم تو اندن نشسته ولاف در غربت میزنه اگر راست میگی برگرد ایران و تکلیف دادگاهت رو مشخص کن
آقای رییسی برای جایگزینی خاندوزی با شمس‌الدین حسینی، وزیر اسبق اقتصاد در دولت آقای احمدی‌نژاد) این احمدنژادیها که نه بودجه نویسی بلدند نه برنامه ریزی در دوره احمدنژاد 800 میلیارد دلار را بباد فنا دادند حاضر هم نشدند بگویند کجا خرج کردند الان هم شاهکاراشون تو مجلس و توی سازمان برنامه بودجه و دولت بخوبی راه قدیم را ادامه میدهند
چرا خاک به چشم مردم میریزید
دقیقا تو چه تایمی شده چهل تومن ؟
چرا دروغ فارس رو تکرار می‌کنید به شصت رسید الان هم پنجاه و هشت تومنه
جناب توانگر دقیقا کی جلوی رئیس جمهورتون و گرفته؟
رئیسی و علم الهدی با اینترنت یه جا جمع نمیشن
این کامنت را دیشب قبل از کاهش امروز دلار گذاشتیم و منتشر شد:

قیمت دلار به سقف خودش برای امسال رسیده. همین حدود ۵۰ تا ۵۵ تومن. اگر دولت عاقل باشد تمام نرخها را تک رقمی و به قیمت بازار میکند. در انصورت شاید بتواند سال اینده قیمت دلار را بین ۶۰ تا ۶۵ تومن تثبیت کند

اابته علم غیب نداریم ولی چند هفته پبش و سالهای گذشته هم نوشتیم که قیمت دلار و ارز خارجی در اقتصاد ایران حاصل تقسیم تقدینگی ریالی به کل دلار وارد شده به اقتصاد ایران در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه هست و بر اساس این داده ها پیش بینی کردین برای پایان دمسال نرخ دلار باید بین ۵۰ تا ۶۰ تومن باشد. هیچ دولت خارحی و مافیایی توان افزایش قیمت دلار د حال حآصز به ۷۰ یا ۸۰ تومن را ندارد کما اینکه هیچ دولتی و بانک مرکزی توان بر گرداندن قیمت دلار به ۳۰ تومن یا ۴۰ تومن را ندارد. الان برای اقای فرزین فرصت تاریخی هست که برای یکبار و همیشه نرخ رلار را بر اساس ۵۵ تومن تک نرخی کند و همه و خود دولت چه برای خرید و چه برای فروش این نرخ را بپذیرند. اگر این شود براحتی میتوان تخصیص ارز در اقتصاد ایران را بهینه و در نتیجه برای سال اینده قابل پیش بینی و تثبیت علمی کرد. کنترل تورم مشکل اصلی است نه نرخ ارز. امسال ابتدا خانه و خودرو و مواد مصرفی گران شد و در پایان سال شاهدیم که قیمت دلار خودش را با قیمت خودرو و مسون و لوازم خانگی مطابقت داده و نه بر عکس. غیر از این باشد و اصرار به قیمت دستوری دلار باشد باز سال و سالهای اینده همین داستانها تکرار میشود.
آقای مهاجرانی همه کسانی که به نجف و کربلا می روند لزوما با شما همفکر و هم نظر نیستند.اصلا شما در انگلیس چه می کنی؟
آقای وحیدی خدا وکیلی آیا شما می دانید خجالت کیلویی چنده؟ بابا دلار امروز از مرز 6000000 ریال (یعنی همان 60هـــــــــــــــــــــزار تومان) گذشت. آنوقت شما آقای شاچراغی (وحیدی) هنوز می گویید تورم از موقعی که پست های دولتی را با کمترین رای اشغال کردیم کمتر است. واقعاً که.
شما تابناکی ها هم که در نشر نظرات همانند رئیس خودتان عمل می کنید. بابا جان کمی به خودتان بیائید اکثر مردم ایران واقعاً لحظه ای بیچاره تر می شوند و عده ای زالو صفت لحظه ای ثروتمند تر.
دسترسی به اینترنت ازاد خواسته قلبی رییس جمهور است ولی نمیدونم چراکسی برای این خواسته رییس جمهور تره هم خورد نمیکنه!
آقای احمد وحیدی وزیر کشور راست حسینی می توانی رو به آسمان مخاطب با خداوند این را بگویی؟
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
این آقاهه کجا و پیش کی این حرفها را میزنه؟
یعنی هیچ کس نیس یک لحظه به اون پینه پیشانیش نگاه بیاندازد؟
علاج تورم به گفته نه فقط اساتید و خبرگان اقتصاد بلکه حتی کاردانهای اقتصاد نیاز به فراهم کردن شرایط متعدد داره با این تعدد متولیان مملکت و اعمال نظرات هر صاجب منصبی از نظامی و شورای مصلحتی و تریبونها گرفته تا شریعتمداری این شرایط محقق نخواهد شد این شرایط با وجود افراد ضعیف چه از لحاظ علمی چه تجربی در مناصب اقتصادی محقق نخواهد شد این شرایط جز با ارتباط دوستانه با کشورهای دنیا محقق نخواهد شد
آقای مهاجرانی شما هم برای سوپاپ اطمینان خودت هراز گاهی ضد و نقیض حرف میزنی مردم برانداز نیستند مردم از سر گرسنگی و خالی شدن سفره هاشون دارن به ناچار به اون سمتها میرن بهت خوش بگذره لندن
دریغ از یک خبر راست ، همه ناراست و سر شار از دروغ
آقا عطا شما از دولت کریمه بریتانیا پاشو بیا در شهرها و روستاهای ایران تا ببینی ملتی که بقول دولتمردان بیش از 60 میلیون یارانه بگیر دارد توان خرید کفش ندارند چه برسه به زیارت عتبات عالیات.
بسیار کسان هستند که روزی خود را در محل جمع آوری زباله جستجو میکنند.

چاپلوسی بسه پاشو بیا
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
اصلا این چرا در رفته؟ کی باهاش کار داشت؟
آقای مهاجرانی شما هر چقدر سعی کنید که “مردی برای تمام فصول “ باشید، باید بدانید که جایی دیگر در ساختار ایران نخواهید داشت (غیر از آنکه بعنوان یک پناهنده به پرچم و پادشاهی مشروطه انگلستان قسم خورده اید و شهروندی با پاسپورت انگلیس شده اید)
آقای مهاجرانی خیلی از مرحله پرتی !!
اقاي مهاحراني سابقا محترم و نامحترم كنوني !
مردم ايران فقط همان حداكثر ده درصدي نيستند كه به كربلا و نجف ميروند!
عطا جان بیا ایران اگه اینقدر دوس داری فرهنگ ایران رو بیا کنار ما
خدا را شكر كه مسئولين همه چيز را خوشبينانه مي بينند ! . تورم كه كاهش بيدا كرده است و اينترنت آزاد هم آرزوي قلبي رئيس جمهور است و ...
شماها ايران زندگي مي كنيد !؟
مهاجرانی کمی تا قسمتی محترم! از دامان اربابت بیرون بیا و سری به کشور خودت بزن!
نقشه های چین بدبخت کردن مردم ایرانه
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده !!!!!!
مخبر: بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارزش و عرضه هر کس را در سابقه اش باید جستجو کرد ! نتایج مدیریت آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام را با سرمایه ای که ایشان در اختیار داشتند بسنجید بعد ببینید توانایی ایشان چیست !
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
خلایق هر چه لایق
هرچی باب میلتان است خوبه
مهاجرانی محترم، تو که سر زدی به لندن از اونجا بگوووو
تو کشور تا زمانی که وزیر کشور در مورد تورم و وزیر اقتصاد در مورد امنیت صحبت می کنه وضعیت همین خواهد بود
آقای مهاجرانی !!! چرا جلای وطن کرده اید؟ زودتر برگردید تا از نزدیک با بیان شیوای خود ما را مستفیض فرمایید.
مهاجرانی خودت از لندن بیا اینجا
جناب مهاجرانی که از این فضا لذت می برند، چرا سالهاست ساکن غرب شده اند.
جناب مهاجرانی چرا جرات نداری کشور خودت ایران برگردی؟ بیا ایران و اظهار فضل کن‌
مهاجرانی ۱۰۰۰چهره
«مهاجرانی: «براندازان محترم»، سری به نجف و کربلا بزنید»
اگر جرأت داری خودت سری به عتبات عالیات بزن.
آقای مهاجرانی چرا تشریف نمیارید ایران
به عنوان یک اقدام حداقلی باید رئیسی استعفا دهد . تا راه برای رسیدگی‌های بعدی فراهم شود . خسارات واردشده به مردم و کشور قابل محاسبه نیست. اگر اشکالی ندارد می‌خواهم بگویم: جانم فدای ایران.
احمد وحیدی وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده
بابا دیگه دروغ نگید...
عطاالله مهاجرانی: «براندازان محترم»، سری به نجف و کربلا بزنید
تو نشستی تو لندن چی الکی برا خودت میگی....
با اینکه همه ميدونند مسمومیت‌ها عمدی هست اما معلوم نیست چرا سرعت عمل عجله ای در شناسایی و دستگیری مسببان دیده نمی‌شود......؟؟؟؟؟
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
اگر اسید پاش ها را گرفتند ، اینها را هم می گیرند
توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی: دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است
بابا دیگه لااقل دروغ نگید...
آقای مهاجرانی که در گلخانه زندگی میکنی اگر زائران نجف وکربلا را حامیان دولت و حکومت میدانین پس تابستان هم تمام افراد کنار دریا را جزء براندازان محسوب کنید امان از افزایش سن و کاهش توان ادراکی مغزها . ؟؟؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
من سابقه اش رو دارم . ایشون در هیچکدان از پاسپورت هاش ورود و خروج کربلا ثبت نشده.
تابناک، مردم کمرشون از از گرانی شکست. شرف و عزت زیر سوال رفته. جرات نقد دولتم نداری، تو در اون دنیا میخوای چی جواب بدی؟ مگه کار تو این نیست؟ متاسفم برات
چه خوب جناب مهاجرانی شما هم نماز میخوانی
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده.
امشب از این سخن ایشان سقف آسمان که شکافت که هیچ
مدار سیارات منظومه شمسی به هم ریخت
این سخنان این قدر به دور از صداقت و راستی است که بعد از سخنرانی خود ایشان دچار عذاب وجدان می شود
هی دنیا کجا بودیم و به کجا رسیدیم
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
چرا یکی به حرف من گوش نمیکنه و این اعضای هیئت دولت رو نمیفرستند ( حالا نه حتما پیش من ) یه مدرسه ای جایی که چهار عمل اصلی حساب و جدول ضرب رو باهاشون کار کنه.
وای بر مسئولینی که سرمایه های مردم را به باد دادند ورشکستگی دولت به مردم منتقل شده ، خدا نگذرد از مسببان و مدیریت کلان کشور که هیچ نظارتی نکردند تا اوضاع به اینجا رسیده
نقل قول علیرضابیگی از مخبر: بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید
ننه جونم بِختَر(به دزفولی یعنی بهتر) از تو اداره میکنه
كسانيكه دختران اين مرز و بوم را زهر الود كردند به اشد مجازات بايد برسند
شنیده‌های یک فعال رسانه‌ای؛ وزیر اسبق اقتصاد جایگزین خاندوزی می‌شود
به عنوان یک اقدام حداقلی باید رئیسی استعفا دهد . تا راه برای رسیدگی‌های بعدی فراهم شود . خسارات واردشده به مردم و کشور قابل محاسبه نیست.
--- صحبت هاي جناب مهاجراني خوندي ؟ ... هنوز نخونده اي ؟ ... سر فرصت بخوان ، ... جالبه !!
--- كدام مهاجراني ؟ مهاجراني اوايل ؟ ... مها جراني اواسط ؟ ... يا مهاجراني اواخر ؟ كدام يك ؟
عطا مهاجرانی چرا بر نمی گردی ایران؟
مهاجرانی سری به ایران بزن
خاندوزی وزیر اقتصاد: درباره فروش کالا با دلار آزاد، بازار پاسخ دهد
یاد ننه جونم(مادر پدرم) افتادم. هر وقت حال نداشت میگفت خودتون یه کاریش بکنین
روزی از روزهای جمعه امام جمعه ای فرمودند با اشکنه خود و خانواده را سیر کنید و فرمودند در آینده نه چندان دور مشکلات بر طرف شده وایرانیان می توانند مانند همه ی انسان ها آبگوشت بخورند.
از آن روزها چندین سال گذشت و دوباره فرمودند دیگر کارد به استخوان رسیده و اگرنمی توانید معیشت مردم را تامین کنید بهتر است کنار بروید تا داماد خود ایشان کار را سامان بدهد و حالا که دیگر نمی دانم کارد به کجا. رسیده می فرمایند مردم مقصر هستند و ما بهترینم چون داماد ما رئیس جمهور است.
حتما خوانندگان محترم متوجه شده اند که ایشان چقدر صادق الوعد بوده و هستند.
وزیر کشور هم مدرکش رو با استفاده از سهمیه گرفته ؟
مهاجرانی حق و حقوق همسر دومت را بده برگرد ایران.نمی خواد بری نجف
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
یعنی این هم به خاطر مهریه در رفته؟ نه باب!!!
آقای مهاجرانی طوری صحبت می کنند که انگار پیش از انقلاب مردم ایران نجف و کربلا نمی رفته اند و رفتن به نجف و کریلا ممنوع بوده !!!!!!!!!!!!!!!!! مرحوم پدر بزرگ من سال 1348 به کربلا و نجف مشرف شد .
ادم ميمونه راجع به اظهارات متوهمانه متوليان اداره امور كشور چي بگه ! واقعا اينها كجا سير ميكنن !
بعد از نجف سری هم به کشور های دیگر بزنید . کشور هایی که مردم را وادار به مهاجرت به آنجا کردید. آنجا هم ایرانی کوچک را خواهید دید . اگر حوصله سفر ندارید سری به شهر بزنید . ایران کوچک را دیدی؟ من در ایران واقعی زندگی میکنم و دارم میبینم
روزی سه هزار تومن قیمت دلار اضافه شود تا سال آینده قیمت دلار می شود بیش از یک میلیون تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسئولین بیعرضه دولت توجه به حرف من بکنند .
با این نگاه مسئولین به تورم هرگز رنگ راحتی و رفاه را نخواهیم دید. هرگز
آقای توانگر ، خیلی ها نیز از صمیم قلب مایلند ریس جمهور شوند
مهاجراني هم به هذيان گويي افتاده !
طرح هاي اقتصادي نياز به هدايت منزل به منزل دارد !!
--------------
اما برادر اگر كار دست چند اقتصاد خبره ، وارد و آگاه و دلسوز باشد ، به نظرم احتياجي به اين منزل و اون منزل
نيست و طرح هاي اقتصادي از راه ميان بر به سر منزل مقصود خواهد رسيد ! ... منزل به منزل در عهد قديم بود كه كاروانيان براي رسيدن به مقصد هر بار در جايي ، منزل مي كردند ، و هر سفري ماه ها طول مي كشيد اما امروزه صحبت از هواپيماها و قطار وسيله هاي سريع السير است ! ... زياده جسارت است ! جعفر نيازمند ، كارمند صديق دولت !!
وزیر محترم کشور یا معنی تورم را نمی دونند چیه یا از فروشگاهای خاص خرید میکنند. من و امثال من تورم را تا اعماق استخوانمان داریم حس میکنیم. آن نرخی که به ایشان گزارش شده مهم نیست. لطفا با این حرفها نمک به زخمها نپاشید.
خدایا ما را از دست این مدیران زحمتکش نجات بده
جناب مهاجرانی خیلی خوابی... خیلیییییی
درباره مسمومیت های سریالی:
اینکه ماده سمیِ فاقد نام مشخص شده بسیار عالیست.
اما مساله اصلی اینجاست که عاملان چگونه با این ماده دانش آموزان را مسموم کرده اند و چگونه می شود جلوی آنها را گرفت.
آلودگی از طریق هوا بوده یا از طریق آلوده سازی مخازن آب مدارس و یا به طریقی دیگر
آیا آنها برای این کار الزماً باید سم را به داخل محیط مدرسه و بویژه به داخل بخشهای سرپوشیده (ساختمان اداری، آموزشی و ورزشی) منتقل کنند و یا نیازی به این کار نیست.
آیا احتمال آلوده کردن محیط و انتقال سم به دانش آموزان از طریق آلوده کرن سطوح (مثلا با اسپری سم روی میز دانش آموزان) وجود دارد یا خیر؟
بقا و ماندگاری این سم در محیط آلوده چقدر است و اگر در محیطی آلودگی اتفاق افتاد تا چه مدت نباید به این محیط ورود کرد و برای پاکسازی سم چه روشها و موادی قابل استفاده است.
______________
اینکه هیچ شیوه نامه ای در خصوص مقابله با این اقدامات ایجاد و توصیه نمی شود به چه معناست؟
آیا مقامات با رسیدن نوروز و تعطیلی نسبتا طولانی مدت مدارس، دارند برای خود فرصت می خرند تا شاید در این بازه تعطیلات فرجی حاصل شود و علت شناسایی شود؟
باور قلبیش برای ما اینترنت نمیشه. وقتی توو این مساله هیچکاره هست بهتره ساکت باشه و نمک روی زخم مردم نپاشه
تخلفات مدیر عامل ایران خودرو زیاد است و باید محاکمه شود
منتظریم آقای عدلیه
مهاجرانی درآمدش از کجاست که لندن زندگی میکنه؟ خدا نکنه از اینجا برده باشه
مقام مسئول : فعلا نظري در باره كيفيت گوشت هاي وارداتي گرم نداريم !!
-------------------
--- بدون شرح .... واقعاً بدوون شرررح !
--- اما برادر بدون شرح كه نشد حرف ! چيزي بفرما تا ماهم چيزي شنيده باشيم !!
--- آخه برادر ، اين مقام مسئول كه گفته نظري در باره گوشت هاي وارداتي نداريم ، كجا اين مقام مسئوله ؟ بايد گفت مقام بي مسئول ... بي مسئوليت !!
-- عجب ! ... درسته ! .. نكته خوبي گفتين ! پس . همان بهتر كه بگوييم : بدووووون شررررررح !!
جناب مهاجرانی مردم دیگه آنقدر آلزایمر ندارن که حقوق بگیری شما از پادشاه سعودی رو فراموش کنن . لندن نشینی و جیب پر پول این افاضات رو هم داره . دوره ی یکی به نعل بزن یکی به میخ تموم شده . کارنامه ی شما معلوم است لازم نکرده شما از نظام و مردم دفاع کنید .
هر کی می خواد سیاست یه بام و دو هوا رو یاد بگیره باید یه دوره پیش جناب مهاجرانی تلمذ کنه .
فقط خجالت بکش و خواب بیدار شو
دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است و رئیس جمهور در عمل دقیقا برعکس آن عمل می کند. این را هم اضافه کنید.
آقای وزیر کدوم کشور زندگی می کنی؟!
مثل اینکه اونجا اوضاع خیلی خوبه و تورمی ندارید!
این نماینده مجلس از اعتقاد آقای رئیسی به اینترنت آزاد می گوید! تا پایان سال صبر میکنیم ببینیم در این زمینه چه تحولی می شود. اگر نشد یا رئیسی اختیار لازم را ندارد و یا این نماینده راست نمی گوید!
بنظر میاد وزیر کشور به آمار تورم دسترسی ندارد! تورم میانگین منتهی به دیماه بی سابقه بوده!!
پس چرا جناب مهاجرانی شما مجاور در کربلا و نجف نشدی و آمدی لندن و در کنار ملکه جا خوش کردی؟نه حرفهات به دل نمی چسبه.
فقط یک نام عباس عراقچی دلار را برای ساعاتی 5 هزار تومان ارزان نمود و اگر تکذیب یک مسئول ناشناس نبوده دلار زیر 50 تومان هم میرسید این یعنی ملت فرق شعار وعمل را متوجه هستند و میدانند دولت سید محرومان قصد دارد همه را زیر لوای خود بیاورد البته پس از محروم کردن از بسیاری موضوعات
بهتراست با دکتر همتی برای وزارت اقتصاد رایزنی شود ،که اگر ایشان این بانکهای نهادهای نظامی را ادغام نکرده بود الان وضع خیلی خیلی بدتر بود چون آنها به هیچ کس پاسخگو نیستند
برادر محترم..لطفا از لندن سری به مملکت خود بزنید ودر بهشت رویایی که برای مردم ساخته اید زندگی کنید..تا کی میخواهید از رانت وسفرهذای که برای شما درلندن ساخته مفت خوری کنید
به مهاجراني:

شما نجف زندگي مي كني درسته؟

ميشه لطفا اجازه بدي براندازان محترم و نامحترم به اون نجفي كه شما توش زندگي مي كني هم يه نيم نگاهي داشته باشن احيانا يا مثلا ايران رو با همچون رفاهي تصور كنن؟
جناب مهاجرانی

امثال شما بدون شک در مشکلات و مصائب این روزهای ایران شریک هستید

مطمئن باشید باید روزی پاسخگو باشید
بالاخره مهاجران نگفت چرا در آغوش استعمار پیر ارمیده ولی همچنان احساس میکنه مردم حرفاشو باور میکنند! احتمالا چون نونش از ایران میاد !!
مهاجرانی عزیز یکمی دورید صدات خوب نمی اد بیا نزدیکتر داخل ایران ببینیم چی میگی
مهاجرانی مردم را به رفتن کربلا و نجف در عراق تشویق میکند

و خودش سالهاست در بهترین منطقه اشرافی لندن انگلستان در پناه شاه چارلز!!!!!

واقعا که .......!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
آقای مهاجرانی زنان ایران خیلی نجیب تر و با وقارتر از آنی هستند که تو در نجف دیده ای و خوب می دانند آزادی برهنگی نیست و اما تو که بلاد کفر را به زعم خودتان برای زندگی برگزیده ای به مردم ایران افتخار می کنی یا به عملکرد مسئولان.اقای مهاجرانی تو هم حق نداری برای ملت بزرگ ایران بویژه نسل جدید نسخه ببیچی.اقای مهاجرانی برای یک لقمه نان نیازی به تملق و چاپلوسی نیست .دو رکعت نمازی که اگر می خوانی حمامی روستای من خیلی با خلوص تر می خواند.خواهشا افاضات را تکرار نکنید که ممکن است پردها بدرد ورازها فاش شود
آقای مهاجرانی فکر نکنید با طرح موضوعات مقدس مآبانه مردم گذشته و حال شما را فراموش می کنند
برای داشتن ثبات اقتصادی و مهار تورم بایستی با دنیا تعامل و ارتباط داشته باشیم‌و ادامه روش فعلی کارساز نخواهد بود.
شما اطلاع دارید کدام کشور بوکوحرام ‌را تأمین مالی می کند؟
تورم خیلی کاهش پیدا کرده ؟ خدایا اینها چطور به این مسئولیت ها میرسند ؟
خدایا یکی به این وحیدی بگه:دروغ گفتن گناه بزرگیست!
عمدی بودن مسمومیت دختران دانش آموز فقط میتواند کا طالبان باشد.
عطا خان مهاجرانی شما که این قدر بلدی در وصف کربلا و نجف قلم فرسایی کنی چرا خودت انگلیس فاسد را برای زندگی کردن انتخاب کردی؟ تو هم که عین مسئولینی حرف می زنی که شعار مرگ بر امریکا میدن.
من نمیدونم این مهاجرانی تو لندن چه میکنه؟!
این آقای وحیدی وزیر محترم کشور خیلی راحت دروغ می گویند. چند بار در این سال ها برای حوادث مختلف به راحتی خلاف واقع صحبت می کنند. مرد بزرگ شما از خدا بترس!
زورشون به تورم نرسیده، گیر دادن به نرخ رشد تورم. ؟
اصلا چرا باید براندازها مهم باشند . خیلی هنر کنند با صرفه جویی خرج دیسکوهای آخر هفته اشان را جور کنند . مهاجر را چه به نظر دادن در مورد کشور سابقش
آقای مهاجرانی چرا ما را به لندن دعوت نمی کنی؟؟؟؟
آقای مهاجرانی خودت رفتی لندن عشق و حال میکنی. اون وقت برای ما نسخه میپیچی
آقای وزیر کشور، شما در ایران زندگی نمیکنید و خبر از حال مردم ندارید. لااقل نمک بر زخم مردم نپاشید
مهاجرانی؟؟؟؟!!!چرا رفتی تو جهنم(انگلیس)زندگی میکنی،بیا توی بهشت(ایران)زندگی کن برادر؟؟؟؟؟
مهار تورم و ثبات اقتصادی با دستور دادن و توصیه کردن حاصل نمیشه باید از اقتصاددانهای بزرگ کشور کمک گرفت و در سیاستهای خارجی تجدید نظر کرد.
احتمالا نمایندگان محترم ازجمله اقای مفتح که پیشنهاد دهنده حذف شدن بودن خود مشمول این بند بودن که به حذف ان رای دادند البته دلیل اقای مفتح مبنی بر اینکه این مالیات باعث افزایش اجاره بها برای مستاجرین می گردد ،بایدباستحضارایشان رساند ،که مستاجرین اینگونه خانه ها نیز ازمستکبران مادی هستند ،درهر حال بیش از 80درصد ملت از قشری که شما حامی شان باحذف این بند بودید ماهیت شمارادرک کردند.
هرچند مهاجرانی ........
ولی بازهم هویت ایرانی و وطن دوستی خود را نگه داشته
که جای تحسین دارد
خانم هایی که ادعای فردوسی دوستی تان دنیا گوش کرده فردوسی میگه سیه نرگسانتان پر از شرم باد
یه زمانی یه نفر با لبخند معنی داری گفت خدا را شکر که رییس جمهور نشدم وگرنه دلار میشد ۵ هزار تومن. حالا در دوران ریاست جمهوری همون شخص با خوشحالی و ذوق زدگی تیتر میزنید دلار ۶۰ هزار تومنی ۴ هزار تومن ریزش کرده. آفرین، دستخوش
دختر مدرسه ای ها دارند تاوان چه چیزی را پس می دهند؟
عطاا... مهاجرانی لندن نشین اول بیا مملکتت بعد بزن
مهاجرانی خودش رفته انگلیس برای ما نسخه می پیچد
آقای مهاجرانی هنوز پرونده مهسا دلدار وبورسیه امیر علی جانتان از سوی عربستان باز است لطفا سکوت کنید .مردم ایران آزادی و عدالت را طلب می کنند نه برهنگی را
خیلی جالبه!
اندکی تفکرررررر
آقای وزیر کشور ظاهراً به صورت پروازی از سوئیس میان ایران و بر میگردند اونجا خرید هاشون رو انجام میدن گرونی کمر مردم رو شکسته ایشون هنوز درگیر دولت دوسال پیش است خسته نباشین دلار رو چند تحویل گرفتین الان چنده ؟ همین یه قلم بسه اگر وارد مقوله مواد غذایی بشیم که هیچی این تازه خوبه!!!! بجای شرمندگی بابت وضع موجود اینجوری هم مصاحبه میکنن .........
جناب مهاجرانی بد نیست شما هم به جای نشستن در لندن و آدرس اشتباه (عراق) دادن تشریف بیارید شرایط موجود را در کشور خودمان احساس و مشاهده کنید.
وای خداروشکر چه عالی دلار کاهش چشمگیری پیدا کرد... خیلی ممنون منت سرم گذاشتین...
آقای مهاجرانی با این همه ارادت به نجف و کربلا نمیدونم چرا در جهنم کفار در بریتانیا و شهر لندن اقامت گزیده اند این تشنه زیارت !!!!
آقای وزیر کشور میفرماید تورم نسبت به دولت قبل کم شده



آنهایی که حرفشو قبول دارند لایک بععععععععععععععع بدن
چطور سرعت تورم کم شده در حالی که در این مدت قیمت همه چیز از فرش به عرش رسیده؟
از آقای وزیر محترم کشور بپرسید احتمالا در خیابانی که شما زندگی می کنید تورم وجود ندارد یا با درآمدی که شما دارید تورم قدرت نفوذ ندارد!!! مرد حسابی اگر کاری نمی توانید بکنید لااقل نمک به زخم مردم نپاشید
جناب مهاجرانی
شما با اینهمه عشق وعلاقه وتعهد وتعصب به وطن چرا همچنان در ینگه دنیا بسرمیبرید وبه کشورتان بازنمیگردید؟!!!
عطا جون شما پیشقدم‌شو‌ برو‌کربلا و نجف تا بقیه هم‌ بیان.
آقای وزیر کشور چطور تورم را حساب کردید که چنین صحبتی میکنید؟ واقعا از قیمت‌ها خبر دارید؟
آقای وزیر کشور شما بهتر کار خودت بکنی و حرف های مربوط به خاندوزی شما نزنی بهتر
جناب مهاجرانی که درفرنگ نشستندوهرزگاهی به مخالفان وبراندازان نیش وکنایه میزنندوازاسلامیت وایراییت دم میزنندچراخود بلاد کفروفحشارابرگزیدندوخودراازین سرزمین همه چی تمام محروم کردندند.؟
خانه‌های لوکس از مالیات معاف شد؟
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برای خانه‌های لوکس و باغ ویلاهای گران‌قیمت و اعیانی مالیات تعیین کرده بود که نمایندگان مجلس حین بررسی لایحه در صحن علنی صبح امروز واحدهای مسکونی گران قیمت را از پرداخت مالیات معاف کردند

نتیجه گیری: ایران بهشت پولدلرهاست !!!!
در کل الان تحصیل چه برای مرد و زن اشتباهه. هدف از تحصیل کسب پول برای خرید خانه و ماشین و رفاه است که الان امکان ندارد کسی با دکتر شدن پس از ده سال بعد و درامد بتواند کاری کند.الان اطرافم افراد سوم راهنمایی بنگاهدار خودرو هستند ماهانه با خرید و فروش حواله ای و ... بیش از 300میلیون تومن سود میکنند بدون تخصص و درس و...مدارس نیز اموزش نمیدهند چطور با درس خواندن درامد کسب کنید
عطا جان چرا در سرزمین کفر زندگی میکنی ، چرا نمی آیی از صفا و صمیمیت مردم ایران بهره مند شوی ، حقیقتا از روزی که فرزندت در قضیه دکل های نفتی تبریه شد شدی انقلابی تر از حمید رسایی و کوچک زاده ، حیف است دولت رییسی از وجودت در وزارت فرهنگ استفاده نکند ؟؟
فریب دلار آمریکا و گران شدنش را نخورید! همه اینها کار آمریکاست و با این کار خود سعی دارد تا حواس ما را از ریال که واحد پول خودمان هست پرت کند و به حاشیه براند!
آقای مهاجرانی شاهنامه فردوسی شناسنامه فرهنگب جنابعالی است نه همه ایرانیان .
چون فردوسی که زن ستیز است پس نمیتوتند شناسنامه زنان باشد و از سوی دبگر نژادپرست هم تست چون به تکرر به تورکان و عربها مورد نفرت خود قرار داده است پس نمیتواند شناسنامه فرهنگی تورکان و عربها باشد قطعا تعدادی کثیری از اقوام فارس و لر و ... با انصاف هم بخاطر موارد مطروحه ایشان را به عنوان شناسنامه فرهنگی قبول ندارند لذا خود حساب کن که شناسنامه فرهنگی جه تعداد میباشد؟
آقای رییسی به خدا قسم افغانستان در طی یکسال اخیر با اینکه به شدت تحریم هست و کلیه اموال آن در آمریکا بلوکه شده ولی اجازه نداده پول کشورش یک درصد سقوط کنه ، هر افغانی ۶۰۰۰ ریال ایرانی شده ، خجالت بکشید ‌ کشوری که فقط محصولش تریا‌ک هست و داره سالی به اندازه صادرات نفت شما به چین فقط تریاک وارد کشور میکنه ، با این تفاوت که او پول میگیره ولی شما جنس اشغال چینی وارد میکنید و معادن طلای خراسان جنوبی رو دادین به چینی ها ؟؟؟؟؟؟ خواهشن یه سفر به کابل داشته باشید
دلار۰ ۳تومانی به ۶۰ هزار رسیده مسئولین از سوراخ بیرون نمیاین فردا رییسی با افتخار میاد میگه دیدین دلار رو ۳هزار تومان برای سه ثانیه کاهش دادم؟؟ ما ملت می‌توانیم هستیم ؟؟ من معیشت شما رو به برجام گره نزدم ؟ م تورم رو صفر میکنم ، من همان هستم که ریتم بود پهلوان ؟؟‌
این ویز کشور نکنه سویس زندگی میکنه ؟؟ ولله قسم اومده بود خراسان جنوبی یک کلمه رو نمیتونست درست نلفظ کنه ؟؟
درد این ملت اینه کسی مثل وزیر کشور داره برای ما تصمیم میگیره که کوچکترین صداقتی در حرف و سخنش وجود نداره ؟؟ روحانی از دست شما جماعت خون گریه میکرد ؟ او روزی نبود که توسط شما قدرت طلبان انحصار طلب تهدید مشه ؟؟
جناب وزیر کشور در دوره روحانی حداقل حقوق یه کارمند یه سکه میشد حالا تو برو با حقوق معلم یه ربع سکه بخر ، البته برای شما تورم کم شده جون دریافتی شما ۲۶ برابر شده ، تمام منابع ثروت مملکت دست شماست حتما هم باید شاکر باشید
غالبا مسئولین و کسانی که کارهای اجرایی دارند بطور طبیعی مشغول کار سطحی هستند چون از یک طرف مشغولیات به آنها اجازه کار عمیق نمی دهد و ثانیا کارهای سطحی مثل جلسات و پیگیری حضوری و یا تلفنی و ... دید و بازدید آسان تر است و بعضا حالت تفریحی هم دارد

اما کار عمیق کردن بسیار مهمتر از کار سطحی است که غالبا کارشناسانی انجام می دهند که به آنها بها داده نمی شود
در حالی که در کشورهای پیشرفته به کسانی که کار عمیق انجام می دهند حقوق و دستمزد بیشتر می دهند اما در ایران بر عکس است و بیشتر تصمیم گیری ها توسط افرادی گرفته می شود که عمیق نگر نیستند و دنبال کارهای سطحی هستند

کار عمیق بخاطر اینکه جلوی چشم نیست و تخصصی و دشوار و نیاز به تمرکز بالا دارد دشوار و کمتر دیده می شود
به عنوان مثال مدیر اجرایی که دائم در رسانه ها و در جلسات و گفتگو های دوطرفه است همیشه در جلوی چشم بوده و همه فکر می کنند که مشغول است

اما کسی که کار عمیق می کند دور از هیاهو و دور از چشم دیگران است بخاطر همین کارهای او که بسیار ارزشمند تر از مدیران اجرایی است دیده نمی شود

در پشت بیشتر موفقیت های اقتصادی جهان کارهای عمیق نهفته است و هیچگاه از دل کارهای سطحی موفقیت های اقتصادی حاصل نمی شود

به عنوان مثال اگر طرحی توسط یک فردی که بطور عمیق کار می کند نوشته و اجرا شود ممکن است که میلیاردها دلار برای کشور بازدهی داشته باشد که از صدها جلسات بی خاصیت و تصمیم گیری مدیران با ارزش تر باشد

راز و علت عقب ماندگی و عدم توان کنترل دلار و سکه در همین نکته نهفته شده است که کار سطحی که بسیار آسانتر است و مختص مدیران اجرایی و سطحی نگر است بسیار با اهمیت تر از کار عمیق است که نهفته و پنهان است و کمتر کسی به دنبال آن است

یقینا اکتشافات فضایی و مسائلی از این دست ماحصل کار عمیق و تمرکز بر کار عمیق است

در مورد رسانه ها کسانی که مشغول خبرنگاری و جمع آوری خبر هستند کارشان سطحی است و اقتضای کار آنها سطحی نگری است و مجبور هستند با شبکه های اجتماعی و اینترنت سر و کار داشته باشند که همه آنها عامل هواس پرتی و عدم تمرکز است و انسانها را سطحی نگر بار می آورد

اما در باره کسانی که تحلیل خبر می کنند اقتضای کار آنها عمیق کار کردن است این افراد بر خلاف گروه قبل ممکن است با شبکه های اجتماعی کمتر سر و کار داشته باشند و اگر دنبال شبکه های اجتماعی باشند کار عمیقشان را به چالش بکشد
این ملت لایق همین مخبر هستند والسلام
پوتین کتر از ۷۰ روز دیگه خواهد مرد ، او مهره سازمان سیاه در روسیه است
به غیر او هیچ کسی نمی‌توانست روسیه رو در جهان منفور کنه
به غیر از او هیچ کس نمیتونست به سران کشور نزدیک بشه
به غیر از او هیچ کس نمیتونست ایران رو با اوکراین با آمریکا معامله کنه ؟
به غیر او او هیچ کس نمیتونست برجام رو گروگان بگیره
به غیر از او هیچ کس نمیتونست کشور رو ۲۵ سال درگیر هسته ای کنه
جوانی مان در دهه 90 به باد رفت. این طور که معلومه میانسالی مان هم پیشاپیش به باد رفته. لعنت به این زندگی.
فعلا که سرعت دانلود و اپلود افتضاح..خیلی از سایتهایی که مورد ندارند باز نمیشن یا ا سرعت پایین باز میشن....سایتهای کلاد فلر هم مشکل پیدا کردن....و ..و..و...بقیش دیگه مهم نیست که در حرف چی میگین
جناب احمد وحیدی یه سر تشریف بیارید کشور ما رو هم آباد کنید نمیدونم کجا هستین ولی خوش بحال مردمش
جناب مهاجرانی اگر خیلی خوب است اینجا شما چرا در بلاد کفر مانده اید
برگردید بیایید به مملکت خودتان
معلوم شده همه مشکلات تقصیر مردمه گرانی ارز ، فیلترینگ ، گرانی خودرو ، گرانی گوشت و گرانی پیاز و ....
سیدعطاالله مهاجرانی! شما بهتره یه سر به کوچه و بازار مملکت خودت بزنی ببینی اوضاع مردم رو و دوما از احساسات پاک مذهبی مردم سواستفاده نکنید
گفته می شود که توافقات پشت پرده ای در خصوص مبادلات مالی با میانجی گری عراق با آمریکا انجام شده است و یکی از علت های ریزش دلار و سکه است
وزیر کشوری که با شعور مردم بازی میکند و دلار ۲۲۵۰۰ تومانی را به ۶۰۰۰۰ تومان رسانده و بجای عذرخواهی از مردم بخاطر وضعیت اسفناک تورم و گرانی در جامعه به توهمات خودش مینازد را باید محاکمه و مجازات کرد.
اگر راست می‌گوید ، خانه و کل دارایی او را با قیمت زمان و دو او بریال ازو بخرید و ازو بخواهید برود و معادلش را در بازار بیابد. خود او و خانواده اش هم میدانند چه بر سر مردم مظلوم ایران آورده اند.
صداقت تنها چیزی هست که در حرف هایتان نیست
جالبه یک خبر در مورد خانه های لوکس گذاشتین
زیرش یک خبر دیگه که یک نماینده مجلس تکذیب کرده
دیگه خبررسانی چه فایده داره؟
واقعاً امثال مخبر، نخبه های شما محسوب میشن؟
جناب مهاجرانی بفرمایند در آغوش استعمار گر پیر چه می کنند ؟ویا اینهمه پناهنده و کسانیکه در آرزوی رفتن برای خود پرونده سیاسی دست وپا می کنند تا بروند و مانند ایشان بمانند را با دیگاه انقلاب تحلیل فرمایند خرسند میشویم و در مقاله بنویسند علت و میل به فرار از وطن را نشر فرمایند
از مسئولین محترم تابناک برای رساندن این متن به نامبرده تشکر می کنم
پاسخ های معاون اول رئیس جمهور ودو وزیر کابینه یعنی وزاری کشور واقتصاد بیانگر این است که دولت ووزاری دولت یا خود را به آن را میزنند ویا واقعا از زندگی مردم خبر ندارند
یک هفته کشور بدون مجلس و دولت باشه همه چیز درست میشه. آخه بود و نبودشان چه فرقی می‌کنه. افسارگسیختگی اقتصادی تا کی؟
در اقتصاد 6200 هزار میلیارد تومان نقدینگی توقع دارید دلار پایین بیاید
دولت باید با شفافیت پاسخ بدهد که علت خلق این نقدینگی چیست؟ اول این موضوع را حل کند و بعد برود سراغ متهم دوم افزایش دلار

نقدینگی را چه کسانی تولید می کنند جز بانک های تحت تسلط دولت

تمام اموال دولتی متعلق به مردم است و دولت و مجلس نماینده مردم هستند و اجازه ندارند بدون رضایت مردم سر سوزنی از آنرا حراج کنند و یا در مصارف غیر ضروری مردم خرج کنند

چه کسی گفته است که منابع متعلق به مردم باید به حراج گذشته شود و صرف ارزپاشی شود آنهم در حالی که کنترل نقدینگی را در دست ندارد و برای آن اقدامی نمی کند

دولت باید به وظیفه اصلی خودش که حفظ پول و کنترل نقدینگی است بپردازد و دلار را به بازار بسپارد

بازار که مرض ندارد که دلار را بالا ببرد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
تا نباشد افزایش نقدینگی دلار نرود بالا
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده

وزیر کدوم کشوری
مهاجرانی: «براندازان محترم»، سری به نجف و کربلا بزنید


مهاجرانی خودت یه سر پاشو بیا ایران
اگر بخواهید بدانید خود دلار هم در حال بی ارزش شدن است چون در اقتصاد آمریکا هم تورم وجود دارد
وقتی در کشور دلار در حال افزایش ارزش نسبت به ریال است به این معنی است که تورم ایران برابر است با تورمی که در ریال وجود دارد بعلاوه تورمی که در آمریکا وجود دارد

اگر فرض می کردیم که ریال در مقابل دلار ثابت بود به این معنی بود که تورم ایران برابر تورم آمریکا است که حدود ۷ درصد است

اگر ریال ۷ درصد نسبت به دلار افزایش داشت به این معنی بود که ریال تثبیت ارزش دارد
مهاجدرانی عزبز فعلا لندن خوش بگذرون و کار کشور را به مردم داخل کشور بسپار.
نرخ رشد تورم یک معیار جدیده؟ دیدم خود تورم کنترل نمیشه رفتن توو کار نرخ رشد..
وزیر کشور تو راست می گی.
سلام.مقاله زیبایی بود از آقای مهاجرانی.امیدوارم ادامه دار باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
مهاجرانی خودش هم ادامه نداره چی برسه به مقاله هاش .
در دوران طاغوت تلویزیون برنامه ی طنز انتقادی داشت بنام آقای مربوطه، یک برنامه مربوط به پشت میز نشستن بود، بدین صورت که هر کس به محض اینکه پشت میز می نشست افکارش ۱۸۰ درجه تغییر میکرد، حال مسئولان عزیز نگذارید این عارضه پشت میز نشستن مانع دیدن واقعیات جامعه شود،
آقای وزیر کشور .دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس شما رو
اقلی مهاجرانی از دلارهای سعودی چقدر باقی مونده
جناب وزیر کشور اگه عرضه ندارید لااقل دروغ نگید
آقای مهاجرانی
شما هم سری به سفره کارگران و کارمندان و معلمان بزنید
سری به آثار تاریخی بزنید که در حال نابودیست
سری به جنگل های شمال بزن
سری به دریاچه ارومیه بزن
سری به تهران در یک روز سرد زمستانی بزن و هواش رو از عمق جانت استنشاق کن
شب ها هم سری به جنوب شهر تهران بزن و سعی کن گریه نکنی
راستی تو که اصلا ایران نیستی...........
"وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده" بر خلاف اوامر جنابعالی باید عرض کنم که نرخ تورم در دولت فعلی خیلی بیشتر از سایر دولت های سابق است و در ضمن خواهشمند است در مورد اقتصاد که شما ظاهراً اطلاعات کافی ندارید اظهار نظر نفرمایید، عدالت حکم می کند که هرکسی در حوزه وظیفه خودش درست عمل کند و راجع به آن صحبت کند.
تا زمانی که مسئولان مانند کبک سرشان را در برف کرده باشند شرایط همینی که هست البته خوب دستگاههای نظارتی فعلا در خواب ناز تشریف دارند و سالها بعد به این تخلفات رسیدگی خواهند کرد . آخه مرد حسابی وقتی یا ایران نیستی و یا هستی و تو باغ نیستی اظهار میکنی تورم خیلی کاهش یافته ؟ مرغ منجمد 67 هزار تومانی و کاهش تورم ؟ شما فکر پاسخگویی به این مردم در روز قیامت هستید؟
آقای مهاجرانی شما هم بجای لندن نشینی یه سری به جنوب تهران بزنی بد نیست ها ؟؟!!!!
اقای مهاجرانی زحمت بکشه بیاد ایران از این تزا بده...
از رئیس جمهور و وزیر کشور گرفته تا باقی اعضای دولت و مجلس،، خودشون رو به خواب زدند..
مشکل اصلی ،،حرفها و وعده های انتخاباتی بوده که الان مثل چماق ،بالای سر این عزیزان قرار گرفته..
آقای مخبر هم که با شاهکار وعده واکسن برکت، حضور ذهن همه عزیزان هستن..زیاد نمیشه به حرفاش توجه کرد!!!
فعلا خوش باشید
ازمطلبی که آقای مهاجرانی نوشته اندبنظرمیآید ایشان بزیارت عتبات عالیات مشرف شده اندکه بسیارخوب است بعدازسالهادردیارکفربودن روحی تازه کرده اندو درپایان نمازهم باهرنمازگزارایرانی که دم دستشان بوده حال واحوال میکردندولذت زیادی برده اند فقط چیزی که برای ماغیرقابل درک است آنستکه بااین اعتقادصادقانه ای که دارندچرا زندگی دربین غیرمسلمانان راانتخاب کرده اند حکمتش چیست چون انسان متعجب میشود که نکندحرف ازدل برنیاید چون فحوای کلامشان علاقه زیادبه زندگی دراینجارا میرساند ولی درعمل چیزدیگری نشان میدهدشایدهم حکمتی هست که عقل مابه آن قدنمیدهدکه خداوند از سرتقصیراتمان بگذرد
ای کاش مهاجرانی می فهمید که نمی فهمد. غم غربت خیلی وقت ها بعث می شود آدم دلش برای برای بدترین چیزهای شرایطی که در آن زندگی کرده تنگ شود.
زیارت قبول آقای مهاجرانی حتما لندن دیگه حال نمیده گفتی هوایی عوض کنیم
این مهاجرانی مثل اینکه در لندن حوصلش سر رفته. و از اونجا دائم افاضه میکنه. بهتره برگرده تهران
جناب وزیر کشور بنده یک شهروند هستم و اصولگرا و اصلاح طلب و ...برایم هیچ فرقی نداره ولی چشممون کور نیست که واقعیت را نبینیم واقعا و انصافا و به هر آنچه میپرستی تورم نسبت به زمانی که دولت را تحویل گرفتید کمتر شده یا 4 تا 5 برابر بیشتر شده؟؟؟؟
خیلی خوبه آدم انگلیس بشینه. معلوم نیست با چه هزینه ای دنیا رو هم بگرده و با مردم هم خوش و بش کنه... انگار دردی نداره مهاجرانی. یعنی این افراد مشکل معیشیت و اقتصاد و گرونی ندارند؟ و یا کدوم یک از معترضان کاری به پوشش افراد دارند. داریم می گیم اختیار.... هضم کلمه اختیار اینقدر سخت است؟
باور قلبی رییس جمهور واقعا مهمه
خوب سیده دلش پاکه بگید دعا کنه دولت ناتوان استعفا بده
بعععله
برای شناخت وطن تان بروید عراق را زیارت کنید تا مسولان تان را هم بهتر بشناسید.
آقای مهاجرانی لندن نشین، لازم است برای شناخت جامعه ایران به اکثریت مردم مظلوم نا امید درون کشور توجه شود نه به توریست های مذهبی در کشوری دیگر.
مهمترین مشکل براندازان اینه که حال بر اندازی ندارن. اینا براندازان فضای مجازی هستن. با سابقه ترینش که مسیح علی نژاد هست (بجز فسیلها که اصلا به حساب نمیان) یک خراش روی صورتش نیفتاده. در عوض کسانی که انقلاب 57 رو انجام دادن انواع شکنجه وتبعید و سختی رو به جان خریدن.
وزیر کشور: نرخ رشد تورم نسبت به موقعی که دولت را تحویل گرفتیم، خیلی کاهش پیدا کرده

نقل قول علیرضابیگی از مخبر: بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید
حرفی برای گفتن پیدا نکردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای مهاجرانی شما هم سری به مراکز تفریحی آنچنانی کشورهای همسایه بزنید
هر روز خواب جدیدی برای ملت مظلوم ایران میبینید.
یارانه 45.5 دلاری به هر فرد باید میدادید .ولی به تومن دادید ولی الان یک بیسکویت را دلاری میفروشید به مردم.
حقوق هم باید دلاری یدهید.
هزینه هامون مثل امریکا شده ولی حقوقمون یک بیستم اونهاست.
کارگر آمریکایی روزی 100 دلار حقوق میگیره و ماهانه 3 هزار دلار میگیره ولی شما به کارگر ایرانی ماهی 100 دلار میدین ولی هزینه های زندگی تقریبا مثل آمریکا شده.
آقایون دولت و مجلس با تصمیمات غلط دارید نسل ما رو نابود میکنید.
نه فانون اساسی رو اجرا میکنید و نه بفکر مردم هستید.
سلام
من ساکن کانادا از سی چهل سال قبل می باشم به ایران رفتم و به اصرار دوستی دکتر به عراق آمدم چهار روز در کربلا بودم و بسیار شلوغ و ایرانی و پاکستانی زیادی آمده اند والان در نجف می باشم
واقعا آنچه دکتر. مهاجرانی گفتند در مورد حجاب زنان ایرانی مشاهده نمودم
مازنی و ترک و خوزستانی و یزدی و شیرازی ووو. همه به شدت به حجاب معتقدند
وقتی من در کانادا رسانه ها را می دیدم این تصور را آلفا می کرد که اک‌ثریت بالای زنان ایرانی ضد دین شده اند
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
واقعا میگم خدا یه کمی به ما پول بده مثل شما بریم کربلا و مکه و یه کم عقل به شما که تو شهرهای زیارتی دنبال بی حجاب می گردی. مرد حسابی ایرانی ها توسط سازمان خج و زیارت و کاروان های خودی اعزام میشن. بی حجاب باشی برت می گردونن..
مهاجرانی جان
شما ه یکسر به ملبرن، سیدنی، لسانجلس،کالیفرنیا،برلین،تورنتو، لندن رو هم خودت بلدی،پاریس و غیره بزن
متوجه میشی چقدر از جوانان دانشمند و چقدر از صاحبان سرمایه از ایران به آنجا مهاجرت کردند
می تونی آناتالیا البته به فصلش، کویت، تایلند رو هم ببینی که چقدر از ایرانی ها برای سفر آنجا را انتخاب می کنند

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید
آقای مهاجرانی شتر سواری دولا دولا نمیشه.
مهاجرانی شما لندن باش و ملت نجف و کربلا!
ما که خیلی وقته میگیم تیم اقتصادی دولت اینکاره نیست
شماها میگید اینها نخبه هستند
تازه به حرف ما رسیدید ولی دلار و طلا به آسمان رسیدند
ماینده مردم چابها تا الان خواب بودند
نزدیک انتخابات شدیم، همه نماینده ها از خواب زمستانی شون در اومدند
نه آقایاون، ما یادمون هست در بزنگاه ها، از کولر مجلس صدا در اومد ولی از شماها نه
سوال جدی جدی: آیا وزیر محترم کشور که خودشون میرن خرید و از همه چیز خبر دارن و تورم تو محلشون کاملاً کنترل شده و احتمالاً تو محله احمدی نژاد میشینن که گوجه فرنگیش گرون نمی شد، به روح اعتقاد دارن؟
یه دفعه احمدی نژاد همبشه رییس جمهور !! تمام تمام
توانگر: دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است.

مردم بی شک و تردید آقای رییسی را جزو راستگوترین انسان های روی زمین می دانند؛ ولی این زمین معلوم نیست کجاست!
واقعا آقای مهاجرانی خجالت هم خوب چیزی است
آقای مهاجرانی شما عجالتا تشریف بیارید داخل ایران تا از نظرات مردم آگاه شوید. چرا انگلیس و عراق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
آقای مهاجرانی می خواهند برگردند ایران ؟!!!
احمد وحیدی وزیر کشوری که بی ارزش ترین پول جهان را دارد. یا خیلی در زندگی لاکچری خود غرق شده اید و درکی از قیمت ها و تورم ندارید یا به شعور مردم فرهیخته ایران توهین می کنید.
الان تمام تریبونها و صداوسیما دراختیار شماست اگر راست می گوید وغش در گفتارتان نیست دریک مناظره با کارشناسان ثابت کنید تورم دوره شما کاهشی شده
کل هنر مسئولان جمهوری اسلامی یا سخنرانی است یا بنر چاپ کردن که ادعاهای فضایی داشته باشند آقای وزیر کشور اگر یک روز شجاعت داشتی با اتوبوس و مترو و بدون محافظ در بین مردم رفت و آمد داشته باشی حرف هایت را باور می کنیم ادعاهای شماها که اصلا در بین مردم زندگی نمی کنید حتی 0.01 درصد با واقعیت زندگی مردم انطابقا ندارد.
آقای مهاجرانی یا خوابی یا خودت رو زدی به خواب که البته دومی برای شما مصداق بیشتری دارد.
درایران تنها فارس ها با لهجه های گوناگون زندگی نمی کنند بلکه ترک ها، عرب ها، بلوچ ها و... نیز هستند. آزادی در انتخاب لباس یکی از اولیه ترین حقوق انسانهاست آنرا با برهنگی سفسطه نکنید!!
آیا مسئولین بدرد بخور و کار بلدند ؟
اقای مهاجرانی ما هم با براندازی مخالفیم.ولی شما عزیز بزرگوار با خانواده ی محترم تشریف بیاورید ایران
تورم زمانی کاهش می باید که تحریم پایان یابد و تحریم زمانی پایان می یابد که سیاست خارجی درست شود .
جناب مهاجرانی شما که این همه ایران دوست هستید چرا در آغوش استعمار پیر پناه گرفته اید ؟
ای مهاجرانی خبرداری پوند انگلیس امروز دربازار چنده ؟؟!!
اقای مهاجرانی من کرمان هستم شبها که زباله ها را بیرون می کذاریم تا زمان حمل انها توسط ماشینهای شهرداری ای کاش بودی و یک گزارش از جوانهایی تهیه می کردی که در پاکتهای زباله دنبال یک کیلو پلاستیک کهنه و ....... جهت سیر کردن شکمهای خود و خانواده اند
تابناک معلوم شد تو هم فردوسی پرست هستی چرا نقد منو درج نکردی؟
مهاجرانی در مورد دریافت پول از عربستان توضیحی ندادند
چرا در آغوش انگلیس پناه گرفته ای و به عراق میروی تا اوضاع ایران را بدانی ؟ بهتر نیست بیایی همینجا تا بهتر از اوضاع خبر داشته باشی ؟
آقای مهاجرانی نان انگلیسی میخورند و ندای ایران ایران سر میدهند؟!!...تو که مانعی برای برگشت به ایران نداری.اگر راست میگویی برگرد و همینجا در کنار مردم ایران باش...
اقای مهاجر نشین ، اصلا کی به شما گفته و یا از کجا فهمیدی که براندازی به بهانه برهنه شدنه و یا فقط برهنه شدگان خواهان براندازین ؟!!
آقای مهاجرانی،بسیاری ازکسانیکه به زیارت کربلا ونجف وغیره میرون خود ازوضعیت وفساد واختلاسها و ربا ورشوه های مسئولان و بی اعتقاد ودین گریزی مردم که نتیجه عملکرد این مسئولان است ناراضی هستند . دررژیم گذشته اعتقادات و ایمان وباورهای مردم بهتر بود والان هم بیشترمردم برهنه نمیخواهن بشون.کسیکه اعتقادی به حیا وحجاب ندارد الان هم دراین جامعه اعتقاد نخواهد داشت .اینکه درسطح جامعه برهنگی کم دیده میشود دلیل برنبودنش نیست
اسم این دولت را باید گذاشت: دولتی در دنیای موازی. نگاه کنید به اظهارات وزیر کشور
اقای مهاجرانی دفاع شما از خودتان در جلسه استیضاح عالی بود ولی الان دیگه آدم قبل نیستی این حرفا را هم نزن امکان برگشت شما به جامعه ایران ابدا وجود نداره نان را هم به نرخ روز نخور داداش
وای به حال ملتی که دشمن می تواند در امور ارزی واقتصادی دخالت کند . پس این دولت چه کاره است .
همه که شد دشمن ، پس آقایان چه کاری می کنند . خدا را شکر که این دشمن آفریده شد که همه اشتباهات وندانم کاریهایتان را گردن او بیندازید .
همه می گویند دشمن . پس شما چی
آقای مهاجرانی لطفا" بگویید جهت توییت زدن از فیلتر شکن استفاده می کنید یا اینترنت آزاد غرب!!!!!! آیا میدانید منطقه های محروم پایتخت مانند سرآساب ملارد - باقرشهر و...چگون مردمانش ارتزاق می کنند.لطفا" بکویید هزینه سنگین زندگی خود وخانواده ات در انگلیس از کجا تامین می شود. این بزرگترین پارادوکس تاریخ است که عده ای از انگلیس برای مردم ایران توییت می زنند ونسخه می پیچند. آقای خاوری هم در ایبتدا مانند شما بود اما ایشان حداقل روزه سکوت گرفته اند . لطفا:..... وچیزی نگو
آقای وحیدی خود رابخواب نزنید!اگر دین ....لااقل آزاده باشید!به شعور مردم توهین نکنید شما دلار را 26 تمان تحویل گرفتید در حال حاضر 58 است...آمار مرکز آمار تحت نظر خود دولت را هم قبول ندارید.........واقعا شما ........
آقای مهاجرانی اگر آمار و روش تحقیق خوانده باشد باید بداند که جامعه رایرین عتبات در عراق هرچند از شهرهای مختلف باشند از نظر علمی نماینده جامعه ایران نیست نمونه باید ویژگیهای نماینده جامعه بودن را داشته باشد مثلا در همین سایت اگر نظر سنجی بگذاریم هر چند پاسخگوها از نظر پراکندگی از نقاط مختلف باشند اما نماینده جامعه نیستند چون اغلب مخاطبان و بازدید کنندگان این سایت یا هر سایت دیگر گرایش خاصی از جامعه هست رایرین عتبات هم نماینده گرایشات قشر مذهبی و متدین جامعه است فراموش نکنیم بخش عمده ای از جامعه از اعتقادات دینی عبور کرده است
آقای مهاجرانی ، اگر مردی خودت برو در نجف و کربلا زندگی کن . لندن نباش که برای ما نسخه ببیچی. ممکن هم است که داری از آنها چیز های بیشتری می آموزی .
نقل قول علیرضابیگی از مخبر: بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید:
دقیقا" حق با آقای مخبر است.
گندی که در طی یکسال و اندی جناب مخبر و هم طالگی های ایشان به اقتصاد ایران و خانواده ها زدند دیگه با هیچ پاک نمیشه
جناب مهاجرانی
چه عجب !
دیندار توئی که از کربلا و نجف دیدار می کنید، نه این ملت بیچاره که در سایه رفتار و سیاستهای غلط امثال تو و همراهانت در نون شب موندن....
در لندن خوش می گذرد هزینه زندگی خود و تحصیل بچه هایش را عربستان می دهد و به ریش مردم می خندد.
جناب مهاجراني شما هم يه سر بيا اينجا كامنتهاي كاربران رو بخون تا بفهمي چقدر عقبي
با سلام
بر کسی پوشیده نیست آقای مهاجرانی منشاء بسیاری از تحولات در چهارجوب قانون در کشور بوده است حال چه شد که اگر ایشان از خارج کشور پیامی در راستای دعوت به آرامش دادند فلان است و بهمان است ولی اگر خانم مصی علینژاد، آقای پهلوی، حامد اسماعیلیون و ....... پیام بدهند و دعوت به درگیری و نا آرامی کنند سراسر صلاح و صواب است.
اگر خیر صلاح این کشور را بخواهیم شرط اولش این است که علاقه به این ملک و مملکت و عزتش داشته باشیم.
در ره منزل لیلی که خطرها در اوست شرط اول قدم است آنست که مجنون باشی
جناب وحیدی
برو بگیر بخواب
معلومه اصلا حالت خوب نیست
توانگر: دسترسی به اینترنت آزاد، باور قلبی رئیس‌جمهور است
داریم میبینیم
سلامم آقای وحیدی اگر دوکلمه دشمن و توطئه در بین لغت فارسی نبود شما دولتیان چکار می‌کردید همه بی برنامگی ها و بی‌عرضه گی خودتان رابه حساب این دو کلمه می گذارید نه آقا جان شما نمی توانید کار را به سرانجام برسانید مردم تورم وحشناک را با تمام وجودشان احساس می کنند و شما می‌فرمائید کاهش داشته واقعا مردم راچی فرض کردید
مهاجرانی از کشور کافران رفته و حتی اگر این آدم های باصفای ایرانی که می گوید به ایران راهش نمی دهند برود در کشور شیعه و برادران دینی عراق، در همان کربلا و نجف سکنی گزیند و از آنجا تعریف کند.
هیچ موقع فکر نمی کردم که وزیر کشورمون اینقدر آدم شوخی باشه
اظهار نظر تیمسار وحیدی وزیر محترم کشور در رابطه با تورم بسیار بسیار دور از حقیقت می باشد. و وی بنظر میرسد در فضای جامعه ایرانی زندگی نمی کند و از فروشگاه ویزه مسیولین علیرتبه در مجموعه ریاست جمهوری استفاده میکند
جناب مهاجر أني كجايي عموبرگردايران،غربت آدم راپيرميكننه.
لندن نشین کریه چهره تلخ گوشت
سری به ایران بزن
ای لعنت برهرچه ریاکاره
احتمالااقای مهاجرانی یادحدود30سال پیش کرده اندکه اگرمیرفتی عراق چقدرتحویلت میگرفتند الان بغیرازایام اربعین فقطخودمان باید درعراق خودمان راتحویل بگیریم
در جواب آقای مهاجرانی؛
اول اینکه همه مردم ایران اونهایی نیستن که به کربلا و نجف رفت و آمد دارن.
دوم اینکه خیلی از کسانی که کربلا و نجف می رن با حکومت ج.ا اسلامی مخالفن.
سوم اینکه مخالفان جمهوری اسلامی همه نمی خوان لخت بشن. بلکه دنبال آزادی و حقوق بشر هستن.
و در آخر؛ اگر گروهی هم به خیال شما در نجف و کربلا حضور دارن و سینه چاک دین و ... هستن، شاید در اشتباه باشن. لزوماً اکثریت نمی تونه درست فکر کنه، این نظر شما مخالفان دموکراسی هست.
آقای مهاجرانی بگذار کسی این حرف را بفرمایید که در ایران یا عراق زندگی میکند نه شما که سالها با خانواده به انگلیس خبیث پناه بردید وخوش میگزرانید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست