بازدید 11456
۷
آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های کشور؛

افزایش تعداد شهرهای «نارنجی» و کاهش تعداد شهرهای «آبی»

از امروز شش شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم افزایش یافته و از ۹۰ به ۹۴ شهرستان رسیده است؛ افزایشی که موجب کاهش گستره رنگ آبی در نقشه شده است؛ تغییراتی که البته هنوز نگران کننده نیست، مگر ...
کد خبر: ۱۱۶۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ 25 February 2023
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌روز شد و بر اساس آن، از شمار شهرهای آبی کاسته و بر شمار شهرهای نارنجی افزوده شد.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد اندکی پسرفت در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ توقف روند رو به بهبود اوضاع کرونایی که با افزایش شهرهای با رنگ نارنجی و کاهش شهرهای با رنگ آبی خودنمایی می کند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت برای شانزدهمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ اتفاقی که این هفته با افزایش گستره رنگ نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») همراه شده که هفته قبل تنها یک شهرستان را در برگرفته بود.

این در حالی است که از امروز شش شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم افزایش یافته و از ۹۰ به ۹۴ شهرستان رسیده است؛ افزایشی که موجب کاهش گستره رنگ آبی در نقشه شده است.

بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند، از ۳۵۷ به ۳۴۸ شهرستان کاهش یافته است؛ تغییراتی که البته هنوز نگران کننده نیست، مگر آنکه در هفته‌های آتی تداوم بیابد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اینجا تو اروپا تموم شد همه چی! شما هنوز تو آبی و نارنجی هستین
همیشه در آستانه ایام مذهبی بخصوص ماه رمضان اعلام میکنند شهرهای قرمز بیشتر شده آمار کرونا بالا رفته چرا؟ معلومه که عده ای معلومالحال در وزارت بهداشت قصد ترساندن را دارند چرا نهادی روی وزارت بهداشت نظارت نمیکند؟!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
والان تا الان که زمان اعتراضات اینکارو کردن
بعد از واکسن های که بهمون زدید دیگه سرمون کلاه نمیرودvد
جدا باعث عجب است که تا قبل از تعطیلات همه نقاط کشور ابی نه کشه داریم و امار پشت اما وقتی تعطیلات انهم عید نزدیک است امدند رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر میکند کم کم نارنجی بعد قرمز وووو .....این چه سیاستی است البه ملت ما خوشبختانه دست اقایان را خواندند و هیچ اعتنایی به این اخبار انها بدلیل دروغ هایی که میگویند اعتماد ندارند
تو خیابون بنر ۲ متری زدن ۶۰ میلیون دز واکسن برکت تولید کردیم....با کمک هم...به کی زدین این ۶۰ میلیون رو؟! پولی که صرفش شد به چه دردی خورد؟ چرا تو کانادا و اروپا کرونا با تاریخ پیوسته و ما هنوز تو زرد و ابی و قرمزیم!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
دو دز من زدم
بقیه رو نمیدونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی