بازدید 2045

رئیسی پیام تسلیت صادر کرد

رئیس جمهور در دو پیام جداگانه درگذشت همسر شهید مطهری و مرحوم اسماعیل احمدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 24 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رئیس جمهور برای همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم عالیه روحانی همسر مومنه و بزرگوار دانشمند مجاهد، شهید آیت‌الله مطهری (رضوان‌الله تعالی علیه)، موجب تأثر خاطر شد.
این بانوی فداکار و صبور پس از سال‌ها همراهی مومنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه‌های والای آن شهید و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.
اینجانب با عرض تسلیت به فرزندان و وابستگان، از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و برای بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام رئیس جمهور برای مرحوم اسماعیل احمدی به شرح زیر است:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش، مرحوم اسماعیل احمدی، مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه بالگرد در کرمان، حین انجام ماموریت سازمانی، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.
این خدمتگزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.
اینجانب با قدردانی از خدمات ارزنده آن جهادگر، مصیبت وارده را به جامعه ورزشی، همکاران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار