بازدید 1969

محصولات نظامی باید در بالاترین کیفیت تولید شوند

جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 21 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در بازدید از نمایشگاه سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت عملکرد این سازمان در تولید انواع ذخیره سازها گفت: وزارت دفاع و سازمان های تابعه امروز ظرفیت ایجاد روند تولید و بهره‌گیری از حمل و نقل الکتریکی را جهت مصارف نظامی و غیر نظامی دارا هستند.

سردار فدوی با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع در سطح کشور، گفت: وزارت دفاع با تامین نیازهای تسلیحاتی و عمومی کشور، امروز نقش تعیین کننده‌ای را در حوزه تامین دفاعی کشور بر عهده دارد. همانطور که تولید تسلیحات کارآمد با بازدهی مطلوب صد در صدی، موجب ارتقای سطح بازدارندگی و افزایش امنیت کشور در برابر تهدیدات می‌شود، در حوزه غیرنظامی نیز تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه انواع باتری‌ ها باعث افزایش رضایتمندی و اعتبار محصول داخلی در کشور می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های مختلف صنعتی به ویژه توان صنعت خودرویی کشور بیفزاییم، تصریح کرد:   وزارت دفاع به عنوان یک مجموعه با ظرفیت‌های قابل توجه صنعتی امروز می تواند از سرریز دانش نظامی در حوزه‌های مختلف کشوری به ویژه در بخش راه‌اندازی حمل و نقل الکتریکی روندهای مطلوبی را در این عرصه در سطح جامعه پیاده سازی نماید.

فدوی حرکت در مسیر دانش افزایی را یکی از مهم‌ترین رسالت های اصلی وزارت دفاع عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: محصولات نظامی داخلی باید در بالاترین سطح کیفیت و بازدهی صد درصدی تولید شوند تا در شرایط استفاده و بکارگیری بتواند پاسخگوی نیازهای عملیاتی باشند.

وی با تاکید بر اینکه روند تولید محصولات نظامی و غیرنظامی باید مقرون به صرفه و ارزان باشد، گفت: کیفیت مناسب، آموزش، به‌کارگیری صحیح و ایجاد روند تولید ارزان، از مولفه‌های افزایش بهره‌وری و اعتبار یک صنعت مطلوب محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی