بازدید 4514
۹

جزئیات ممنوعیت ورود آیفون۱۴ به کشور

مدیر کل دفتر واردات گمرک ایران جزییات بخشنامه ابلاغ‌شده از سوی سازمان توسعه تجارت به گمرک مبنی بر ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 21 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی وکیلی، مدیر کل دفتر واردات گمرک با اشاره به اینکه گمرک مجری بخشنامه‌ها و قوانین است، مرجع ابلاغ‌کننده این بخشنامه را وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: گمرک مجری بخشنامه‌هاست و ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی از اول اسفندماه سال‌جاری در گمرکات سراسر کشور لازم الاجراست.
 
بنا بر این گزارش، در متن بخشنامه ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی خطاب به گمرکات سراسر کشور آمده است: «با عنایت به مفاد نامه شماره ۱۱۲۷۸۰۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ سازمان توسعه تجارت و نامه شماره ۳۴۲۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ سازمان مزبور بدین وسیله اعلام می‌دارد، از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱ گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE مدل ۱۴ و کلیه مدل‌های بعد از آن، جزء لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نمی‌باشد. دستور فرمائید موارد ذیل مد نظر قرار گرفته و مراتب به کلیه دوایر ذیربط ابلاغ شود:
 
۱- از ثبت اطلاعات گوشی‌های وارده در سامانه مسافری و پستی از تاریخ مذکور خودداری شود.
 
۲- مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشور از طریق نصب بنر و سایر وسائل ارتباط جمعی اطلاع‌رسانی شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
از ممنوعیت ویدئو رسیدیم به ممنوعیت گوشی اپل، اگه اسن پیشرفت نیست پس چیه؟
چقدر بدبخت شده دولت... دلار 50 تومنی رو ول کرده، چسبیده به واردات یه مدل خاص گوشی!!!! دلم برای این مردم میسوزه...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
مشگلش تجارت این محصول نیست شنیدن اینترنتش قابل فیلتر کردن نیست چون مستقیم وصل میشه به ماهواره البته بزودی این امکان در همه گوشی های موبایل دنیا فعال خواهد شد انوقت فکر کنم کلا موبایل را ممنوع کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
رضا جان ۱۰:۱۷
اگه بحث اینترنت هم باشه که دیگه طرف نیازی به ریجستر نداره و بدون ریجستر به ماهواره وصل میشه و تو هر شبکه و سایتی میتونه بره.
قطار سریع السیر پیشرفت واقعا لایق تمجیده
عاشق رانت سازی هستند واقعا که در قرن ۲۱ ممنوعیت ورود گوشی تلفن واقعا مسخره است
همیشه پشت این نوع تصمیمات یک شبه و عجیب حتما نفع یک گروه نور چشمی یا آقازاده نهفته هست . تجربه نشان داده که این نوع تصمیمات عجیب و غریب حتما نفعی برای خواص دارد . بنشینید و ببینید .
اقتصاد بسته، دستوزی، دولتی و رانت پرور میشه وضعیت فعلی. من که سواد اقتصادی ندارم می‌دونم مسئول اقتصادی نمیدونه!! خوبم می‌دونه ولی منافع مردم اهمیت نداره
واقعا ترکوندین با اون بنر غلط املایی تون توی فرودگاه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی