بازدید 11127

حکم جالبی که یک قاضی صادر کرد

کد خبر: ۱۱۶۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 16 February 2023

قاضی دادگاه انقلاب بیرجند با  صدور حکمی جالب دو محکوم موادمخدر در خراسان جنوبی را ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای زلزله‌زدگان خوی کرد.

به گزارش ایران، احمد قاسمی، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب بیرجند در تشریح این خبر گفت: در یک پرونده فردی به اتهام نگهداری و در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر دستگیر شد و پس از طی روند قانونی و اثبات جرم، با توجه به ادله موجود در پرونده تمام مجازات وی به مدت یک سال به حال تعلیق مراقبتی درآمد که این محکوم ملزم به خرید وسایل گرمایشی برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی به مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال شد.

وی با اشاره به پرونده محکوم دیگر گفت: در پرونده دیگر متهم به خرید، حمل و نگهداری مواد مخدر پس از دستگیری و طی روال قانونی مجرم شناخته شد که دادگاه با توجه به ادله موجود تمام مجازات او را به مدت ۳ سال به حالت تعلیق مراقبتی درآورد. این فرد نیز باید وسایل گرمایشی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای ارسال به مناطق زلزله زده خوی تهیه کند.  

قاسمی یادآور شد: محکومین باید بعد از خرید وسایل گرمایشی، آنها را به هلال احمر خراسان جنوبی تحویل داده و رسید آن را به اجرای احکام کیفری بیرجند تحویل دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان