بازدید 21689
۶

دستمزد اعجاب‌آور اینفانتینو در سال جام‌جهانی قطر!

کد خبر: ۱۱۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ 16 February 2023

میزان دستمزد رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در سال ۲۰۲۲ اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فیفا یکی از ثروتمندترین نهادهای رسمی دنیاست و سالانه درآمد نجومی کسب می‌کند و مدعی است ببشتر این درآمد را در راه توسعه این ورزش در سطح کره زمین خرج می‌کند. اما مدیران این تشکیلات در سطوح مختلف هم حقوق‌های افسانه‌ای به جیب می‌زنند.

تقریبا هرچند سال یکبار ، مسایل مالی مدیران ارشد فیفا آنها را به نهادهای قضایی می‌کشاند. هنوز پرونده سنگین اختلاس و فساد سپ بلاتر و میشل پلاتینی فراموش نشده است.

حالا جیانی اینفانتینو، رئیس فعلی فیفا بر اساس گزارش این سازمان که در وب سایت رسمی‌اش منتشر شده است، اعلام کرده که در سال گذشته میلادی 3.624 میلیون یورو درآمد داشته است. از این درآمد، پاداش جام جهانی قطر 1.66 میلیون یورو بود! 

چنین درآمدی حتی برای رئیس سازمان ملل و رئیس جمهور آمریکا هم باورنکردنی است.

دستمزد اعجاب‌آور اینفانتینو در سال جام‌جهانی قطر!

فاطیما سامورا، دبیرکل سنگالی فیفا نیز برای یک سال 1.918 میلیون یورو دریافت کرد. در سال 2016، زمانی که اینفانتینو و سامورا در سمت‌های خود قرار گرفتند، حقوق آنها به ترتیب 1.528 میلیون و 845 هزاریورو بود.

این در حالی است که تقسیم پاداش جام‌جهانی قطر بین رئیس،  نایب رئیس، دبیرکل و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در رسانه‌های داخلی جنجال زیادی به پا کرد. فدراسیون فوتبال ایران حدود ۱۲ میلیون دلار از محل شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عایدی داشته است.

گفته می‌شود رئیس جمهور هم ۶۶۰ سکه طلا به اعضای تیم ملی اهدا کرد که برخی مدیران فدراسیون از جمله مهدی محمدنبی از آن هم سهمی برده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
۶۶۰ سکه کوفت همتون بشه
خیلی هم کارش سخته بنده خدا. از این کشور می رود به آن کشور با بهترین تشریفات و استقبال و در بهترین جای استادیوم می نشیند فوتبال می بیند. خدا شانس بده.
حرفه ای شدن شدن ورزش جزخراب شدن اخلاق ورزشکاران
رئیس جمهور هم ۶۶۰ سکه طلا به اعضای تیم ملی اهدا کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من کارمند عیدی یک میلیون و هشتصد هزار تومن بگیرم واقعا" چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر فیفا داده دولت چرا می دهد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه این پولها در هر کشوری صرف ساخت و تجهیز زیرساختها بشه اشکالی نداره ولی وقتی این پولها به بازیکنان ،مربیان و مدیران داده میشه ،بی عدالتی محضه ،اون هم درحالی که عده زیادی از مردم در افریقا و اسیا از فقر و سوءتغذیه رنج میبرن .
.... بله
اونوقت گوشت میشه کیلویی 500 هزار تومان و حقوق کارگر بدبخت 4 میلیون تومان
حال شما بگرد پرتقال فروش رو پیدا کنه
مملکت ما که گل و بلبله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل