بازدید 11411
۱
پنجاه رای کامل مجمع در جیب جانشین دکتر باقرزاده

انتخاب پورسلمان به ریاست شمشیربازی بدون حتی یک مخالف!

کد خبر: ۱۱۶۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 15 February 2023

مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی با حضور محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان، دکتل فضل ‌الله باقرزاده رییس پیشین فدراسیون و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شمشیربازی ایران که تا پیش از ریاست دکتر باقرزاده در سطح منطقه‌ای هم حرف زیادی برای گفتن نداشت، بعداز دوران فعالیت او تبدیل به یکی از قدرت های اصلی قاره و همچنین تیمی درحال پیشرفت و مدعی در سطح رقابت‌های جهانی بدل شده است.

در ابتدای مجمع، علیرضا پورسلمان تنها کاندیدای این انتخابات برنامه‌های خود را ارائه کرد و در این مجمع که 50 نفر حضور داشتند، بدون حتی یک مختلف به برنامه وی رای دادند.

فرهادیان از سیستم معرفی کاندیداها و نمایش آرا که برای نخستین در برگزاری انتخابات شمشیربازی استفاده شده است، رونمایی کرد. سپس علیرضا پورسلمان با 50 رای کامل اعضای مجمع برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد.

علیرضا پورسلمان در مجمع انتخاباتی شمشیربازی گفت: باید کمیته‌های مورد نیاز فدراسیون را فعال کنیم. دو کمیته تخصصی اقتصادی و اندیشه ورزی را اندازی کرده‌ایم. در بحث تجهیزات که مشکل داریم، قرار است شرکت تعاونی با استفاده از هفت هیئت راه اندازی کنیم و برای وارد کردن تجهیزات و جلوگیری از گران فروشی، وسایل و تجهیزات از طریق تعاونی در اختیار استان‌ها قرار بگیرد. یک اتفاق خوب دیگر این است که در حال تولید پیست هستیم.  

او ادامه داد: شمشیربازی به برنامه نوروزگاه اضافه شده است و دو کشور فعلا اعلام آمادگی کرده‌اند. برای ایجاد کمپ‌های بین المللی در کشور برنامه داریم. تلاش‌های جدی برای خلق پول از طریق کمیته اقتصادی داریم. در بحث کمک از اسپانسر اتفاقات خوبی افتاده است و خیلی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را اذیت نکردیم و سعی کردیم اعزام‌ها و دیگر کارها را خودگردان انجام دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردیم از این همه دموکراسی و قانون مداری و مشارکت مردمی . . .

مردم رو مسخره خودتون کردید، نتیجه اش رو چند وقت دیگه خواهید دید.

ادامه بدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی