بازدید 3749

تعطیلی برخی مدارس اردبیل در پی بارش برف

بارش برف و برودت هوا در شهرهای اردبیل روز دوشنبه برخی مدارس اردبیل را تعطیل کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی اداره کل آموزرش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه در شهر خلخال فعالیت آموزشی مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت قبل از ظهر به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

همچنین در شهر هیر مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی نوبت قبل از ظهر غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر می‌شود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا قبل از ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن) شرایط جوی نسبتا ناپایدار توام با هوای سرد و یخبندان و آسمانی غالبا ابری در استان اردبیل حاکم بوده و در برخی مناطق بارش پراکنده و خفیف برف گاهی توام با مه پیش‌بینی می‌شود.

از حوالی امروز تا عصر چهارشنبه با حاکمیت شرایط پایدار جوی و جریانات جنوبی آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و پدیده غالب طی این مدت وزش باد (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتا شدید) انتظار می‌رود ، از اینرو طی این مدت در اواسط روزها دمای هوا بطور نسبی افزایش می‌یابد هر چند در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای سرد همچنان تداوم دارد.

از عصر چهارشنبه (۲۶ بهمن) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، آسمان بیشتر مناطق استان اردبیل به‌تدریج ابری شده و از چهارشنبه شب تا قبل از ظهر جمعه ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش خفیف برف پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی