بازدید 4478
۳

تأکید رئیسی بر اجرای قانون حجاب

رئیس‌جمهور گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور، روز یکشنبه در نشست هیئت دولت با تجلیل از حضور گسترده و پر شور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب است که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرد.

رئیس جمهور، اظهار داشت: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز شنبه، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و بار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر، به‌ویژه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت خود، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.

«مهار قیمت‌ها در بازار و تأمین اقلام اساسی لازم برای مردم با قیمت مناسب»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه حمل و نقل ریلی»، «مقابله با قاچاق کالا به‌ویژه قاچاق سازمان‌یافته» و همچنین «مقابله با سوداگران و عددسازان بازار ارز» از دیگر تأکیدات رئیس جمهور در نشست امروز هیئت دولت بود که وزارتخانه‌های مرتبط، مکلف به اجرای آن‌ها شدند.

رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با رعایت موازین شرعی و قانونی، در اصلاح فضای عمومی، مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب، همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف هستند با تبیین رویکرد اقناعی، به گسترش فضای عفیفانه، کمک و با تولید محتوایی مناسب، به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

رئیسی بر ضرورت توجه به قانون، به عنوان یک اصل تفاهم اجتماعی در موضوع مهم حجاب، تأکید کرد.

رئیس جمهور، همچنین با توجه به برگزاری جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی در ایام دهه مبارک فجر، بر ضرورت توجه به اقتصاد صنایع دستی، تأکید و استانداران و فرمانداران را مکلف کرد که اماکن مناسبی برای ایجاد بازار‌های پایدار به منظور عرضه صنایع دستی ایرانی در شهرستان‌ها ایجاد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
قانون استثنا ندارد.
اگر بی حجابی جرم است معاون رئیس جمهور در امور زنان بدلیل کشف حجاب آزادانه مدعوین در اولین کنگره زنان تاثیرگذار باید دستگیر و محاکمه می شد.
همچنین وزیر امورخارجه بدلیل کشف حجاب ماریا زاخاروپا در ساختمان دولتی وزارت امور خارجه باید برکنار و دستگیر و محاکمه می شد.
همچنین سفیر ایران در مسکو و ....
... یا شاید روس ها و صرب ها و لبنانی ها از حق کاپیتالاسیون برخوردارند!!!
متعقدم نسل جدید را نمیتوان به زور به کاری واداشت چرا چون اقایان ومسئولین رعایت نمیکنند چطور توقع دارید من رعایت کنم وقتی دروغ میگوید وقتی فرزندانتان در خارج سکونت دارند وقتی خودتان کالای ایرانی راقبول ندارید وسیسمونی را خاریج تهیه میکنید وقتی.....
اگر بعد از چهل سال و اندی و با داشتن اینهمه نهادهای فرهنگی مسئول تا به حال نتونستید تبیین کنید دیگر هم نمی توانید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار