بازدید 4041

زورگیر شب های طرق دستگیر شد

کد خبر: ۱۱۶۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 12 February 2023

مردی که با تهدید دشنه در نیمه های شب از شهروندان شهرک طرق مشهد زورگیری می کرد با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خراسان، در پی وقوع چندین فقره زورگیری شبانه در خیابان های شهرک طرق مشهد، گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری طرق ماموریت یافتند با اجرای طرح مبارزه با جرایم خشن، عامل سرقت های مذکور را شناسایی کنند. در اثنای تحقیقات پلیس، زورگیری دیگری در خیابان شهید رشیدیان به پلیس 110 گزارش شد که بررسی عوامل تجسس نشان داد زورگیر «شب های طرق» گوشی تلفن همراه و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد یکی از شهروندان را با تهدید دشنه به سرقت برده است.

بنابراین گزارش، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحقیقات تخصصی همراه با ردزنی های اطلاعاتی آغاز و مشخص شد که زورگیر مذکور فردی به نام «مهدی – ر» است که در همان اطراف محل وقوع جرم تردد می کند. طولی نکشید که نیروهای انتظامی با هدایت سرگرد موسوی (رئیس کلانتری طرق) موفق شدند مخفیگاه زورگیر جوان را در یکی از کوچه های خیابان مذکور شناسایی کنند و به محاصره درآورند. دقایقی بعد آن ها با کسب مجوز شبانه از قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد عمل شدند و متهم را داخل یکی از پاتوق های استعمال موادمخدر دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه زورگیر یاد شده که محل فروش موادمخدر نیز بود، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه 8 گلوله، 4 قبضه قمه و چاقو و همچنین 5 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

زورگیر «شب های طرق» به همراه دو تن دیگر از افرادی که در پاتوق مذکور دستگیر شده بودند، درحالی به مراجع قضایی معرفی شدند که تحقیقات برای کشف جرایم دیگر آنان همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار