بازدید 5359

لیست پزشکان جراح و فوق تخصص مچ پا در تهران

یکی از مهم ترین مفصل‌های بدن، مفصل مچ پا است که علاوه بر کمک به حرکت، وزن بدن را نیز تحمل می‌کند و متأسفانه در معرض آسیب‌های بسیار شدیدی قرار دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین پزشکان فوق تخصص مچ پا آشنا کنیم تا در صورت آسیب دیدگی بتوانید به آن‌ها مراجعه و از بهترین شیوه‌های درمانی بهره مند شوید.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 09 February 2023

لیست پزشکان جراح و فوق تخصص مچ پا در تهران

پزشکان فوق تخصص مچ پا

پزشکان فوق تخصص مچ پا تقریباً بیشتر عمر خود را صرف کسب علم و تجربه در زمینه بیماری‌ها و آسیب دیدگی‌های مچ پا کرده‌اند. درمان بیماری نقرس، دفورمیتی پا یا تغییر شکل مچ پا، هالوکس والگوس، انواع مختلف شکستگی مچ پا و جراحی از جمله فعالیت‌هایی است که این پزشکان برای بیماران خود انجام می‌دهند. ما یک لیست از بهترین پزشکان فوق تخصص مچ پا در تهران تهیه کرده‌ایم که به شرح زیر است:

دکتر بابک اتوکش (فوق تخصص مچ پا)

لیست پزشکان جراح و فوق تخصص مچ پا در تهران

دکتر بابک اتوکش فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران است. میزان رضایت مندی بیمارانی که پیش ایشان درمان شده‌اند، چیزی نزدیک به 98% است که این عدد بالا نشان می‌دهد این پزشک دقت بسیار زیادی در تشخیص مشکلات بیماران داشته و از بهترین روش‌های درمانی برای درمان آن‌ها استفاده کرده است.

دکتر بابک اتوکش همچنین دارای مدارک جراحی از دو کشور فرانسه و آلمان بوده و کتاب‌ها و مقالات بسیار زیادی در زمینه جراحی‌های ارتوپد تالیف و به چاپ رسانده است. خدمات این دکتر شامل درمان کلیه آسیب‌های ورزشی پا و مچ پا، ناهنجاری‌های مادر زادی پا و مچ پا، میخچه و خار پاشنه، پای دیابتی، بازسازی پارگی تاندون مچ پا، صافی و قوس کف پا، درمان صدمات غضروفی مچ پا، تعویض مفصل، آرتروز و ... است.

دکتر محسن موحدی یگانه

دکتر محسن موحدی یگانه یکی دیگر از بهترین فوق تخصص‌های پا و مچ پا در تهران و دارای رزومه‌ای افتخاری است که مدارج تحصیلی خود را در رشته دکتری طب عمومی و بورد تخصصی ارتوپدی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده و پس از آن مدرک فلوشیپ جراحی ترمیمی پا و مچ پا را از دانشگاه تورنتو کانادا کسب کرده است. این پزشک حاذق و با تجربه به زبان‌های آلمانی و انگلیسی تسلط کامل دارد و عضو رسمی مجامع علمی متعددی در کشورهای کانادا، آمریکا و ایران است.

دکتر محسن موحدی یگانه یکی از مؤلفین کتاب الکترونیکی (طب در مشکلات اسکلتی-عضلانی) است که این کتاب برای دانشجویان پزشکی کلاً به زبان انگلیسی نوشته شده است. از جمله خدمات بسیار زیاد این متخصص می‌توان به جراحی پا و مچ پا، درمان بیماری‌های مربوط به پا و مچ پا و همچنین تعویض مفصل زانو اشاره کرد.

دکتر حسین اتحادی

سومین پزشک این لیست دکتر حسین اتحادی اولین فلوشیپ رسمی جراح پا و مچ پا در جنوب کشور است. این پزشک همچنین دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پا و مچ پا از دانشگاه‌های مطرح بارسلونا اسپانیا، بازل سوئیس، WITS ژوهانسبورگ و ملبورن استرالیا است و هم اکنون در شیراز به درمان بیماران و انجام جراحی می‌پردازد.

دکتر حسین اتحادی در سال 1392 رتبه اول کشوری پره بورد تخصصی در رشته جراحی استخوان و مفاصل را کسب کرده است. از خدمات این پزشک توانا و جراح و متخصص استخوان و مفاصل می‌توان به درمان آسیب‌های ورزشی، ناهنجاری‌های مادر زادی، شکستگی و پیچ خوردگی مچ پا، هالوکس والگوس، پای دیابتی، جراحی به روش آرتروپلاستی، آرتروسکوپی، جراحی تعویض مفصل و... اشاره کرد.

چه زمانی نیاز است به متخصصین مچ پا مراجعه کنیم؟

اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی نیاز است به فوق تخصص مچ پا مراجعه کنید باید به علائم هشدار دهنده‌ای که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم توجه داشته باشید:

  • تورم به میزان بسیار زیادی که حتی با گذشت زمان و استفاده از کمپرس سرد نیز کاهش پیدا نمی‌کند.
  • احساس درد بسیار شدید و غیر قابل تحمل در پا و مچ پا که پس از آسیب دیدگی یا ضربه حاصل می‌شود.
  • احساس گرفتگی، قفل شدگی یا کرختی که مانع از حرکت درست مفصل می‌شود.
  • مشاهده آرتریت و آرتروز شدید در مفصل مچ پا و دیگر مفصل‌های پا و انگشتان پا
  • عدم توانایی در حرکت درست مفصل مچ پا
  • عدم توانایی راه رفتن برای هر کدام از پاها
  • عدم توانایی تحمل وزن برای هر کدام از پاها
  • در رفتگی و جابجایی مفصل
  • شکستگی مچ پا
  • دفورمیته شدن یا تغییر شکل پا و مچ پا
  • مشاهده هرگونه کبودی یا تغییر رنگ در انگشتان، مچ و پا
  • شنیدن هرگونه صدا هنگام جا به جایی مفصل که به طور طبیعی شنیده نمی‌شود.

اگر دچار آرتروز پا شده اید، حتما این مقاله از دکتر اتوکش را بخوانید تا از روش های درمان اطلاع پیدا کنید.

جمع بندی

طبیعتاً هر آسیب دیدگی یا مشکلی در بدن خود را با علائم هشدار دهنده‌ای نشان می‌دهد که حتماً باید مورد توجه قرارگیرد و بسیاری از افراد برای درمان و رفع این علائم به دنبال پزشکان با تجربه هستند. فوق تخصص مچ پا در زمینه تمامی بیماری‌ها و مشکلات مچ پا علم و تجربه کافی را دارد و می‌تواند بیماران را درمان و مشکلات آن‌ها را حل کند. در این مقاله به معرفی سه مورد از بهترین فوق تخصص‌های مچ پا با نام‌های دکتر بابک اتوکش، دکتر محسن موحدی یگانه و دکتر حسین اتحادی پرداختیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر