بازدید 2755

قاتل با پای خود به کلانتری رفت

کد خبر: ۱۱۶۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ 05 February 2023

مرد جوان که نگهبان ساختمانی را به قتل رسانده بود یک ساعت پس از جنایت شبانه، به کلانتری رفت و خود را معرفی کرد.

به گزارش ایران، ساعت ۳بامداد جمعه گذشته مأموران کلانتری 103 گاندی در تماس با بازپرس محمدرضا صاحب جمعی از کشف جسدی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند که یک کارگاه ساختمانی در خیابان ظفر بود.

جسد مرد 25 ساله داخل ساختمان در حالی پیدا شد که آثار ضربه‌های چکش و چاقو و بریدگی روی گردنش به چشم می خورد. جسد برای مشخص شدن علت نهایی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می داد که از زمان مرگ مدت زیادی نگذشته است.

یکی از کارگرها در تحقیقات گفت: شب‌ها در ساختمان می‌خوابیم، نیمه شب بود که با سر و صدا از خواب بیدار شدیم و وقتی به دنبال علت صدا بودیم با جسد نگهبان ساختمان مواجه شدیم و یکی از کارگران نیز ناپدید شده بود. مقتول 4 ماه قبل به این ساختمان آمده بود اما از همان اول با کارگری که الان ناپدید شده مشکل داشت و مدام بر سر مسائل کاری باهم دعوایشان می‌شد.

دستور بازداشت کارگر جوان از سوی بازپرس جنایی صادر شد و در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، یک ساعت بعد، مرد جوانی به کلانتری قلهک رفت و مدعی شد: من ساعاتی قبل نگهبان یک ساختمان را به قتل رسانده‌ام. اما عذاب وجدان یک لحظه هم رهایم نکرد و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

به دنبال اعتراف مرد جوان، موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد و زمانی که متهم در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت در خصوص انگیزه جنایت گفت: مقتول با رفتارهایش مرا آزار می داد شب حادثه وقتی دعوایمان شد من که کینه او را به دل داشتم با چکش و چاقو به جانش افتادم.

با اعتراف مرد جوان، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر