بازدید 3147

تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷ 02 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه یکی از مواضع مقاومت در اردوگاه مغازی واقع در مرکز نوار غزه را با ۵ موشک هدف قرار دادند.

منابع محلی گفتند که جنگنده‌های صهیونیست موضع «گردان ۱۳» را هدف حمله موشکی قرار دادند که موجب وارد آمدن خساراتی به محل مورد هدف شد.

منابع فلسطینی در عین حال از مقابله ضدهوایی مقاومت فلسطین با جنگنده‌های صهیونیست خبر دادند. مقاومت فلسطین با شلیک موشک زمین به هوا به مقابله با جنگنده‌های صهیونیست برخاست.

این منابع گفتند که ضدهوایی مقاومت فلسطین در چندین نقطه از نوار غزه به سمت جنگنده‌های صهیونیست تیراندازی کرد.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیست به هدف قرار دادن مواضعی در نوار غزه در واکنش به شلیک راکت از نوار غزه طی شامگاه چهارشنبه ادامه می‌دهند.

در همین حال، منابع فلسطینی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه و حمله راکتی به پایگاه نظامی کوسوفیم خبر دادند.

طبق گزارش منابع فلسطینی، جنگنده‌های صهیونیست پایگاه «بدر» متعلق به مقاومت فلسطین را در جنوب غربی غزه هدف قرار دادند.

مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوز جنگنده‌های صهیونیست، شهرک‌های صهیونیست نشین سدیروت، ای بیم و نیرعام را در مجاورت نوار غزه هدف حمله راکتی قرار داد.

گردان‌های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک در بیانیه کوتاهی گفت: گردان‌های مقاومت ملی (نیروهای شهید عمر القاسم) در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و تعرض به اسرای فلسطینی داخل زندان‌های رژیم اشغالگر، اندکی قبل شهرک‌های صهیونیست نشین را در مجاورت غزه مورد حمله راکتی قرار داد.

لازم به ذکر است که منابع خبری شامگاه چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین سدیروت در اطراف نوار غزه خبر داده بودند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک سدیروت موضوع و جزئیات آن در حل بررسی است.

گزارش‌های رسانه‌ای در این باره حاکیست: سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی یک موشک شلیک شده از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی را رهگیری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست