ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۰بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۵۰۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی ایستاد. ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
کد خبر: ۱۱۶۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 30 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۰بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۵۰۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی ایستاد.
شاخص هم‌وزن با پنج هزار واحد کاهش به ۴۷۹ هزار و ۶۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۹۷۲ واحد افت به ۲۸۵ هزار و ۳۷ واحد رسید.
همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی)، پتروشیمی پارس (پارس)، پتروشیمی پردیس (شپدیس) و پتروشیمی نوری (نوری) واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.
در مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۴۶۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۲ هزار و ۴۲۶ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۷۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در دهمین روز بهمن چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار