بازدید 3564

رئیس سیا با محمودعباس دیدار کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله با رئیس سازمان آمریکایی سیا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 30 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «ویلیام برنز»، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در شهر رام الله فلسطین در کرانه باختری رود اردن دیدار کرد.

برنز روز جمعه وارد تل آویو شده بود تا با مقامات اسرائیلی و فلسطینی در بحبوحه تشدید تنش ها در کرانه باختری گفتگو کند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، عباس عصر یکشنبه در رام الله با رئیس سیا دیدار کرد. رهبر فلسطین در این دیدار بر اهمیت فشار بر کابینه تل آویو برای توقف اقدامات یکجانبه و پایبندی به تمامی توافقات امضا شده تاکید کرد.

دیدار رئیس سازمان جاسوسی آمریکا با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تنها چند روز پس از عملیات ضداشغالگری جوان ۲۱ فلسطینی علیه صهیونیست ها در بیت المقدس شرقی صورت گرفت. در نتیجه عملیات بیت المقدس شرقی، حداقل ۸صهیونیست کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند. همچنین رسانه های فلسطینی اعلام کرده اند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳۴ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز یکشنبه نیز اعلام کرد که عمر السعدی جوان ۲۴ ساله فلسطینی که پنجشنبه گذشته در جریان تهاجم وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. السعدی ۳۴ امین فلسطینی بود که از ابتدای سال جاری توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید. تنها در حمله جنایتکارانه پنجشنبه گذشته به اردوگاه جنین ۱۰ فلسطینی از جمله یک زن به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان