بازدید 3633
۱
مونتزا، بانوی پیر را دبل کرد

یوونتوس درخانه هم به تیم برلوسکونی باخت!

کد خبر: ۱۱۶۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 29 January 2023

تیره‌روزی‌های تیم فوتبال یوونتوس با ثبت باخت در اولین بازی این تیم در نیم فصل دوم آن هم در خانه ادامه پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از کسر 15 امتیاز از این تیم به دلیل تخلفات مالی‌اش، این تیم برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند و این بار نه برابر حریفی سرسخت مانند آتالانتایی که هفته گذشته برابرش مساوی کرد، بلکه مقابل مونتزا، یکی از سه تیم تازه صعود کرده به سری A.

یوونتوس درخانه هم به تیم برلوسکونی باخت!

تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری در یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود در این فصل، در 40 دقیقه اول مسابقه سه گل خوردند که البته اولین آنها در دقیقه 10 توسط VAR مردود اعلام شد. این گل خورده اما آنها را به خودشان نیاورد و کمتر از 8 دقیقه بعد پاتریک کیوریا گل اول را برای مونتزا به ثمر رساند. در دقیقه 39 نیز دنی موتا اختلاف را برای تیم تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی به دو برابر افزایش داد.

آلگری برای بازگشت به بازی تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش که روی نیمکت نشانده بود را هم به میدان فرستاد اما این هم فایده‌ای نداشت و بانوی پیر در نهایت با قبول چهارمین باختش در این فصل و با احتساب 15 امتیازی که از این تیم کسر شده، 23 امتیازی ماند تا حتی مونتزا نیز از این تیم سبقت و جای آن را در رده یازدهم جدول بگیرد.

یوونتوس اکنون در رده سیزدهم جدول قرار دارد. به این ترتیب مونتزا که در نیم فصل اول هم یقه یوونتوس را گرفته بود و آن را شکست داد برای دومین بار متوالی بیانکونری را طی یک فصل شکست داد.

در ادامه بازی‌های هفته بیستم سری A در آخرین بازی از ساعت 23:15 ناپولی از رم پذیرایی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا اگه رونالدو هنوز تو یوونتوس بود میگفتن تقصیره رونالدوعه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار