بازدید 3343

سفر مخفیانه رئیس سازمان سیا به اراضی اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که رئیس سازمان سیا در روزهای اخیر به اراضی اشغالی سفر کرده و با رئیس موساد دیدار داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 27 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، منابع صهیونیستی، صبح امروز (جمعه)، خبر دادند که «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیای آمریکا اخیرا به اراضی اشغالی سفر کرده است.

شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که در سایه تنش‌های امنیتی، رئیس سازمان سیا اخیرا به اراضی اشغالی سفر کرده و با مقامات ارشد این رژیم از جمله «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دیدار کرده است.

طبق این گزارش، این سفر در روزهای اخیر انجام شده و رسانه‌های صهیونیستی امروز اجازه انتشار این خبر را دریافت کرده‌اند.

این سفر در حالی انجام شده که تنش میان گروه‌های مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته تشدید شده است.

گروه های مقاومت فلسطینی، بامداد جمعه، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی به سوی شهرک‌‌های صهیونیستی در عسقلان اشغالی موشک شلیک کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که دست کم دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که این موشک‌ها تلفاتی به همراه نداشته است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شامگاه پنجشنبه، با اشاره به جنایت صبح روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و شهادت دست‌کم ۹ فلسطینی و جراحت ۲۰ نفر گفته بود: «رژیم اشغالگر، بهای جنایت صبح امروز در جنین و اردوگاه آن را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد. اراده ملت ما قدرتمندتر از جنایت رژیم اشغالگر است و جنین و کرانه باختری و ساکنان آن شکست‌ناپذیر باقی خواهند ماند و این هدف قرار دادنها تنها بر قدرت و عزم آن برای مقابله خواهد افزود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی