بازدید 68682
سه هزار و دویست و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای «بازداشت یکی از وزرای روحانی به اتهام ارتباط با اکبری» / پزشکیان: باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد / ماجرای تخلفات شهردار مشهد چیست؟ / زمزمه‌های برداشتن فیلترینگ / چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند کوثری: برجام را صددرصد قبول داریم، آن‌ها بیایند به تعهدات خود عمل کنند / موسوی: اگر ⁧سپاه نبود، اروپایی‌ها در خیابان‌هایشان جنازه جمع می‌کردند / مشاور سابق ظریف: مصوبات پارلمان اروپا الزام قانونی ندارند / پاداش ۱۵۱ میلیون تومانی برای سوت‌زن تخلفات بورس ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 21 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کوثری: برجام را صددرصد قبول داریم، آن‌ها بیایند به تعهدات خود عمل کنند
اسماعیل کوثری؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل در برجام به توافق رسید. ما به تعهدات خود عمل کردیم، اما این آمریکایی‌ها بودند که به تعهدات خود عمل نکردند. ترامپ آمد و گفت من قبول ندارم و همه چیز را کنار گذاشت! حال چه چیزی باعث شده دوباره به دنبال برجام آمدند؟ برجام اگر دوباره ادامه پیدا کند که ما آن را صد در صد قبول داریم، بیایند و به تعهدات خود عمل کنند، تحریم‌ها را بردارند تا مذاکره صورت بگیرد و ادامه پیدا کند. /جماران

پزشکیان: باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در اشاره به مشکل دوم، اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. باز هم در قرآن دستور است که « وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی؛ خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان. وی تاکید کرد: دو مشکل عمده داریم و چاره کار هر دو هم در قرآن آمده است و باید به آن عمل کنیم. همان ابتدای سوال گفتم که با روش کنونی و تا وقتی که به این راه می‌رویم با عوض شدن افراد و این‌ها کار درست نمی‌شود.

موسوی: اگر ⁧سپاه نبود، اروپایی‌ها در خیابان‌هایشان جنازه جمع می‌کردند
سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، امروز (شنبه) اول بهمن ماه در توئیتی و در پی صدور قطعنامه در پارلمان اروپا که خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی شده، نوشت: سازمان‌های تروریستی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ به ویژه بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ که داعش بخش‌های وسیعی از عراق و سوریه را تحت کنترل داشت، حملات زیادی را از شمال تا جنوب اروپا طراحی و اجرا کردند. وی یادآور شد: اگر ⁧سپاه پاسداران⁩ ایران نبود، آن‌ها هنوز (ژانویه ۲۰۲۳) باید در خیابان‌های خود جنازه جمع می‌کردند.

عنابستانی: به دنبال طرح ضابطه‌مند‌ کردن فضای مجازی هستیم
علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی نیز در انتقاد از ادامه فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی پس از فروکش‌ کردن اعتراض‌ها در کشور گفت: «به‌عنوان کسی که در جریان طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک مجلس نقش داشتم و دغدغه‌مند بودم و هستم، تأکید می‌کنم با فیلترینگ به‌ شدت مخالفم.» او ادامه داد: «البته فیلترینگ فعلی را مجلس انجام نداده و نهاد دیگری دست به فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی زده و خودش هم باید آن را لغو کند؛ اما تأکید دارم که فیلترینگ راهکار درست و اساسی نیست و باید فضای مجازی را مدیریت کنیم.»

عنابستانی با تأکید بر اینکه «در حوزه فضای مجازی در کشور ضابطه نداشتیم تا آن را مدیریت کنیم»، بیان کرد: «از آنجایی که این فضا ضابطه‌مند نیست، در شریط بحرانی فضای مجازی می‌ترکد و همه چیز را به هم می‌ریزد. به همین دلیل هم یک دستگاه امنیتی که دستگاهی اجتماعی، خدماتی و فرهنگی نیست، در این فضا ورود می‌کند و برخورد امنیتی با شرایط دارد.»

این عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی مجلس اظهار کرد: «اگر به‌موقع قانون ضابطه‌مند‌ کردن فضای مجازی را تصویب می‌کردیم و مدیریت درستی بر فضای مجازی حاکم می‌شد، در این مواقع دستگاه امنیتی مجبور نمی‌شد به ماجرایی فرهنگی و اجتماعی ورود امنیتی داشته باشد و کلا فضای مجازی را فیلتر کند.» این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: «با فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مخالفم و معتقدم نه فیلتر‌ کردن اینستاگرام، واتس‌اپ و تلگرام راهکار این روز‌های ماست و نه راه‌حل دنیا.» 

عنابستانی در‌ عین‌ حال بیان کرد: «اما اینکه فضای مجازی که بخش عظیمی از زندگی حقیقی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بدون ضابطه مدیریت شود، حرف درستی نیست.» این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: «از‌ این‌ روی، در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌ کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند، چون بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.» 

مشاور سابق ظریف: مصوبات پارلمان اروپا الزام قانونی ندارند
مشاور سابق ظریف با بیان این که هدف پارلمان اروپا از تحریم سپاه، جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تصور نمی‌کنم اروپایی‌ها آماده باشند که گام‌های عملی و فراتر بردارند، حتما متوجه تبعات و پیامد‌های منفی این موضوعات هستند. دیاکو حسینی درباره اقدام پارلمان اروپا برای تحریم سپاه گفت: این موضوع در پارلمان اروپا مطرح شده، اما مصوبات آن الزام قانونی برای دولت‌های اروپایی ایجاد نمی‌کند که به چنین سمتی حرکت کنند. وی خاطرنشان کرد: تصمیماتی که در پارلمان اروپا گرفته می‌شود، پیرامون لابی‌هایی است که ایجاد شده؛ این لابی‌ها نیز از زمان ناآرامی‌ها در ایران و اتهاماتی که درباره جنگ اوکراین علیه ایران وارد کردند، آغاز شده که انتظار می‌رفت چنین بحثی مورد استقبال قرار گیرد. این پژوهشگر مسائل استراتژیک همچنین بیان کرد: دولت‌های اروپایی تحت فشار و لابی‌های مرتبط با افکار عمومی تصمیم می‌گیرند؛ بنابراین، انتظار می‌رود دولت‌های اروپایی واقع‌بینی بیشتری داشته باشد. /ایسنا

عضو شورای شهر: آنطور که ما در جریان هستیم تخلفات مالی علت تعلیق شهردار مشهد است
یک عضو شورای شهر مشهد درباره علت تعلیق شهردار می‌گوید: بنا بر نامه دادستانی، آن طور که ما در جریان هستیم به علت تخلفات مالی بوده است. در نامه‌ دستگاه قضا به بحث تبانی و مالی اشاره شده است اما به علت اینکه دسترسی به پرونده نداریم، دقیق نمی‌دانیم که ریز در کدام حوزه‌هاست. تا جایی که شنیده‌ایم در حوزه کمک‌های تبصره هشت و قسمت‌های مختلف پرونده تشکیل شده است. غلامحسین صاحبی، درباره علت تعلیق شهردار مشهد، بیان کرد: «حوزه شهرداری زیرمجموعه شهردار تخلفاتی داشتند و اظهار شده بود که خود شهردار هم در آن نقش داشتند. در نهایت گویا دستگاه قضا قرار مجرمیت صادر کرده بود و بعد از آن‌ هم تعلیق صورت گرفت تا در دادگاه به پرونده ایشان رسیدگی شود. 

طعنه سنگین مهاجرانی به کمپین «من وکالت می‌دهم»
مهاجرانی به کمپین «من وکالت می‌دهم» اپوزیسیون واکنش نشان داد. عطالله مهاجرانی، فعال سیاسی در واکنش به کمپین «من وکالت می‌دهم» اپوزیسیون، در بخشی از رشته توییت خود نوشت: و اما شازده... محمدرضاشاه هیچ‌گاه درباره آینده ایران و ولیعهد در دوران خروج از ایران تا فوت سخنی نگفته است. وصیت‌نامه هم ندارد، چرا شاه به شازده اعتماد نداشت؟ در سال‌های طولانی زندگی در خارج از ایران، خانم فرح و شازده به عنوان فرزند ارشد نتوانستد خانواده پنج‌ نفری را مدیریت کنند. به روایت فرح محمدرضا دوا خور شده بود و دورش را دوستان ناباب گرفته بودند. لیلا هم سرنوشت بهتری نداشت. خانواده را نتوانستد اداره کنند، کشور و ملت را چه کنند؟!

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر برخی سرویس های محدود شده طی روزهای آینده، البته به جز اینستاگرام و واتس اپ
عیسی زارع پور امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی شرکت ملی پست کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دلیل اختلال ایجاد شده در زمینه اینترنت طی چند روز اخیر اظهار کرد: روز چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز تبادل ترافیک تهران مشکلی طی یک تا دو ساعت داشتیم که با همت دوستان برطرف شد و الان هیچ مشکلی در مرکز تبادل ترافیک وجود ندارد. او درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و حدود سیزده عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است‌. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید. وی ادامه داد: البته دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند؛ اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیر را دنبال می کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.


رشیدی‌کوچی: زمان آن رسیده که پلتفرم‌های اجتماعی خارجی رفع فیلتر شوند
رشیدی‌کوچی با بیان این که «با فیلتر کردن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به این نحو مخالفم و بار‌ها هم این مخالفت را اعلام کرده‌ام»، افزود: «گذشته و عقبه فیلترینگ با شیوه کنونی نشان داده که روش موفقی نبوده است و جز نارضایتی چیزی به دنبال ندارد.» سخنگوی فراکسیون شفافیت مجلس علاوه بر تأکید بر رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ، خواستار رفع فیلتر سایر شبکه‌های اجتماعی خارجی شد و گفت: «به اعتقاد من نه‌ تنها باید واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر شوند بلکه باید یوتیوب، فیس‌بوک و... هم رفع فیلتر شوند. با این روش، افراد عادی می‌توانند زندگی عادی و فروشگاه‌های مجازی خود را داشته باشند. بااین‌حال، در کنار آن باید زمینه برخورد با کسانی را که در این فضا مرتکب جرم و تخلف می‌شوند نیز ایجاد کرد. با این روش‌هاست که می‌توان امید را به جامعه برگرداند.» رشیدی‌کوچی همچنین افزود: «بنابراین اکنون که شرایط التهابات فروکش کرده، با وجودی که عده‌ای فکر می‌کنند بهترین فرصت برای بستن شبکه‌های اجتماعی خارجی است، بنده معتقدم بهترین فرصت برای سامان‌دادن درست و دقیق به این فضاست.» این عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در‌ عین‌ حال گفت: شاید یکی از مصادیق حکمرانی نویی که گفته می‌شود و برخی هم به دنبال آن هستند، این موضوع باشد. /شرق

چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم
مهدی چمران صبح امروز در آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در شنبه امید و افتخار اظهار کرد: اینکه چقدر ساختمان‌های بلند جلوی باد را می‌گیرد یا نه و اینکه آیا اساسا این حرف علمی است یا نه را نمی دانیم. هر چند من فکر می‌کنم این مسئله چندان تاثیری ندارد. وی با بیان اینکه رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک بگوییم. چون کاری انجام نشده است، گفت: نه اینکه نخواهیم کاری انجام دهیم بلکه کار کرده‌ایم اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است. رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد ساماندهی موتورسیکلت‌ها آلاینده بودن موتورها هنوز کسی نمی‌داند، آمار آنها چقدر است، گفت: البته آقای زاکانی در زمینه تحقق اهداف حمل و نقلی فعالیت زیادی دارد و امیدواریم در این راه موفق باشد.

هشدار روزنامه «جمهوری اسلامی» به اتحادیه اروپا
روزنامه جمهوری اسلامیدر سرمقاله «اروپا و بازی سیاسی جدید» نوشت: نسبتی که پارلمان اروپا به سپاه پاسداران داده، دقیقاً برعکس عملکرد سپاه است. یک بخش مهم از سپاه پاسداران، نیروی قدس سپاه است. این نیرو عامل اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه بوده و شرورترین سازمان‌های تروریستی که داعش و القاعده و النصرة از جمله آن‌ها هستند را در عراق، سوریه، لبنان و سایر کشور‌ها سرکوب کرد. این، واقعیتی است که خود دولت‌های اروپایی و حتی دولتمردان آمریکایی نیز به آن اعتراف کرده‌اند. قرار داده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا به دلایل مختلف، اقدام سیاسی و فاقد جنبه قانونی است. بعضی از این دلایل را در اینجا می‌شمریم. سپاه پاسداران، بخشی از سازمان نظامی رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران است و طبق قوانین شناخته شده بین‌المللی، هیچ سازمان رسمی دولتی را نمی‌توان تروریستی دانست. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، از ارتش و سپاه پاسداران تشکیل شده‌اند که طبق قانون اساسی و قوانین عادی کشور وظایف مشخصی در زمینه دفاع از تمامیت ارضی ایران و حفاظت از منافع ملی را بر عهده دارند. نیرو‌های دیگری نیز با عملکرد انتظامی، از زیرمجموعه‌های نیرو‌های مسلح هستند که آن‌ها هم طبق قانون، بخشی از این سازمان رسمی کشور را تشکیل می‌دهند و تروریست دانستن آن‌ها نه‌ تنها هیچ توجیهی ندارد، بلکه یک اقدام خلاف قانون در عرف بین‌المللی محسوب می‌شود. به همین دلیل، قرار داده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا هیچ محملی غیر از اینکه یک اقدام سیاسی خصمانه دانسته شود، ندارد.

ادعای «بازداشت یکی از وزرای روحانی به اتهام ارتباط با اکبری»
منیبان نوشت: رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت، اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند، قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم، اما هیچ کس در زندان نیست. محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، با ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزاری دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ یک از وزاری ما ارتباطی نداشت او ارتباط محدودی با دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود. او افزود: این آقایی که این ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعا‌های دیگری داشته که هیچ یک اثبات نشده است. واعظی در پایان گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند، قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم؛ اما هیچ کس در زندان نیست و او اولین نفری است که چنین ادعایی دارد. کریمی قدوسی در توییتر مدعی شده بود: یکی از وزرای دولت روحانی که با اکبری ‎جاسوس معدوم شده انگلیس خبیث در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است.

۳۰۰ میلیون یورو از عراق آمد
بانک مرکزی کشورمان امروز اعلام کرد: پس از مذاکرات پولی و بانکی موفق با مقامات بانکی عراق، گشایش های ارزی جدیدی جهت عرضه ارز در سامانه نیما صورت گرفت، به طوری که بعد از یک وقفه یک ساله امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه و کل آن بلافاصله به فروش رفت و این فرایند طی روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت. 

پاداش ۱۵۱ میلیون تومانی برای سوت‌زن تخلفات بورس
سومین سوت‌زن (افشاکننده) تخلفات ناشر اوراق بهادار، پاداش خود را دریافت کرد. رقم ۱۵۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان به سومین گزارشگر ناهنجاری در بازار سرمایه اعطا شد. گزارش موجود تخلف یک ناشر فرابورسی بوده که تخلف عمده ناشر، عدم رعایت صرفه و صلاح سهامدار، عدم افشای فوری اطلاعات و عدم پاسخگویی بموقع به مکاتبات سازمان بورس بوده است. علاوه بر اینکه مدیران شرکت و اعضای هیات مدیره آن مشمول جرایم نقدی شدند، سلب صلاحیت از تصدی مدیریت برای یک دوره مشخص و معین، در حکم قطعی و نهایی متخلفان وجود دارد.

اتحادیه طلا و سکه تهران: قیمت سکه ۲۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شد
اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در سایت خود اعلام کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر نیم و ربع سکه نیز به ترتیب ۱۴٫۴۰۰٫۰۰۰ و ۹٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

مالیات ربع سکه های بانک مرکزی چه خواهد شد؟
بانک مرکزی در نامه ای به شرکت بورس کالای ایران تاکید کرد، مبلغ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در قیمت کشف شده معاملات گواهی سپرده کالایی سکه طلای ربع بهارآزادی خزانه بانک رفاه، محاسبه شده است؛ لذا مبلغ دیگری با عنوان هزینه مالیات بر ارزش افزوده از متقاضیان اخذ نمی شود.

نامه رسمی کیا کره در جواب به رسانه های ایران
خودرو پلاس نوشت: کوشا خودرو جزو اولین شرکت هایی بود که تبلیغات محیطی خود را آغاز کرد و در ادامه نیز جزو اولین هایی بود که اعلام کرد، بیش از ۲ هزار دستگاه برای فروش به بورس کالا خواهد بود. حال پیگیری های خودرو پلاس نشان می دهد، این شرکت نه تنها نماینده رسمی کیا کره جنوبی نیست، بلکه حق هیچ گونه فعالیت در زمینه محصولات این شرکت را مستقیم و غیر مستقیم نیز ندارد. این شرکت رسما در بیانیه ای، قاطعانه این مساله را عنوان کرده و آن را به اطلاع وزارت صمت نیز رسانده است. شرکت خودروسازی کیا (Kia) در بیانیه‌ای درباره ادعای نمایندگی محصولات خود در ایران توضیحاتی داد. بیانیه مطبوعاتی شرکت کیا از طرف دفتر این شرکت در امارات متحده عربی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته به شرح زیر است: شرکت کیا مطلع گردید که شرکت کوشا خودرو مستقر در تهران، ایران (به عنوان شرکت خودرویی و بازرگانی)، مدعی است نماینده و توزیع کننده رسمی کیا بوده و برنامه خود را جهت واردات خودروهای کیا به صورت عمومی اعلام کرده است. به اطلاع عموم می رساند کیا هیچ گونه رابطه قراردادی با کوشا خودرو نداشته و در آینده نیز قصد انجام آن را ندارد. همچنین کیا به کوشا خودرو هیچ حق یا اختیاری برای واردات یا فروش خودروهای این شرکت و ارائه هرگونه خدمات پس از فروش یا خدمات مشتری، یا انجام هر گونه فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی در مورد کیا یا هر یک از محصولات آن در قلمرو جمهوری اسلامی ایران (از کیا یا یا از هیچ توزیع کننده کیا ) اعطا نکرده است. شرکت کیا این موضوع را به اطلاع وزارت صنعت، معدن و تجارت رسانده و در تلاش است تا اقدامات لازم را جهت حفظ حقوق مالکیت خود انجام دهد.

شرط جدید برای قرعه کشی خودرو
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود بتوانند ثبت نام کنند.

فرزین: درصدد ایجاد بازار مبادله ارزی هستیم
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به راهکارها در راستای آرامش افزایی به بازار ارز تاکید کرد: در حال حاضر ما در بازار کالا، نیازهای ارزی را رسما تامین می‌کنیم، این در حالی است که نیازهای خدماتی ارزی را تامین نمی کنیم. وی ادامه داد: به عنوان مثال فرزند فردی در خارج از کشور به سر می‌برد و نیاز به ارز دارد و یا اینکه بیماری در خارج از کشور ارز لازم دارد و یا اینکه فدراسیونی برای رفع نیازهای خود باید ارز داشته باشد. بنابراین ده ها نیاز ارزی بدین شکل وجود دارد و ما هیچ یک از این موارد را رسمی تامین نمی‌کنیم و این نیازها به بازار آزاد سوق داده می شود. رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: بنابراین ما درصدد ایجاد بازار مبادله ارزی هستیم تا به تمام نیازهای ارزی پاسخ دهیم و کمتر نیازی به بازار آزاد برود. فرزین اظهار کرد: اگر نیاز ارزی به بازار آزاد کم شود، بازار مبادله ارزی مبنای نرخ ارز خواهد شد و به ثبات بازار ارز کمک خواهد کرد. رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: به همین منظور، ما در نیمه اول بهمن ماه، بازار مبادله ارز و طلا را در کشور افتتاح خواهیم کرد تا به نیازهای ارزی پاسخ داده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۴۳
در رابطه با ماجرای تعرض به 15 نوجوان در مشهد ) توصیه نامه 2030 سازمان ملل را اجرا کنید تا چه زمانی کودک و نوجوانان باید قربانی عدم اطلاع خود از این افراد روانی و کثیف شوند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بعله آموزش 2030 داده شود تا مانند آن کشورهایی که اجرا شد تعرضات کمتر نشد هیچ خود بچه ها هم....!!!!!
منتشر هم می شود یا نه؟!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مثلا ایران خودمون
سند 2030 اجرا نشد
اما در عوض نعرضات و تجاوزات جنسی افزایش پیدا کرده
آگاهی خوب است
اقای چمران خانم نرگس معدنی پور هم چنان سر کار هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
چمران با صد سال سن چرا نمیره خونه استراحت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
چه نشسته اید؟ که این خانم تنها نبوده و نیستند

و تمام اعضای شورای شهر تهران صاحب چنین منشی

یا رییس دفتری هستند و حتی خود چمران!!؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
یعنی چمران هم منشی 33 تومنی داره؟
یا خانم سلیمانی(فرزند شهید سلیمانی)؟
آقای پزشکی خوابه الان تو جنگ با آمریکا هستیم مشت آخرو بزنیم وارث دنیا میشیم. دوران ابر قدرتی جمهوری اسلامی در حال آغاز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
با ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق یعنی گرسنه مطلق

با ۶۰ درصد تورم مواد غذایی

با حقوق ماهیانه ۱۵۰ دلاری ۸۰ میلیون نفر از جمعیت

با دلار ۴۴ هزار تومن و سکه ۲۳ میلیون تومانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان گفت: به آقای رئیس جمهور بگویید با توصیه درمانی و گفتار درمانی مشکلات مردم حل نمی‌شود. ایشان ولایت تکوینی ندارند که بگویند باید چنین شود و چنان نشود. در این جهت باید مدیریت، قاطعیت برای اجرا و پیگیری و نظارت وجود داشته باشد.

عجیب اینجا است روز به روز تورم و قیمت‌ها بالاتر رفته و هیچکس نیست که توضیح موجهی ارائه کند و اگر این‌گونه پیش برویم وضعیت سختی خواهیم داشت که یا با ضعف مواجهیم یا خدای ناکرده با مافیا مواجهیم یا اینکه آقایان وزرا و مسئولان نمی‌توانند در برابر این مافیاها مقاومت کنند.

به آقای رئیس جمهور عنوان کردم که هر دولتی روی کار آمده هنرمندانه گزارش‌های قشنگی ارائه داده اما نتیجه اش را باید سر سفره مردم ببینیم.
مسولان مخترم! حواستون به ارزش پول ملی هست؟؟....از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خبر دارید؟ ... چه شد اون وعده ها و وعیدها!؟
كوثري نماينده تهران گفته كه برجام را قبول داريم و آن ها بيايند و به تعهدات شان عمل كنند
برجام در آستانه امضا شدن بود و اين روسيه بود كه مانع امضاي آن شد !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
جناب سردار کوثری ،،ذوالنور تو مجلس کاغذ آتش میزد هر وقت اون نماینده رو بردی دادگاه معلومه برجام و قبول داری
علی
| United States of America |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
سند هم داری برای این حرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مگه کوثری سند داره برای این حرف که گفته برجام رو قبول داره؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
سرچ کن آتش زدن برجام در مجلس ایران
آقاي پزشكيان صحبت شما را خواندم يعني تا حالا به قرآن عمل نكرده ايم ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود بتوانند ثبت نام کنند
محرومین و مستضعفین وکوخ نشین برو بمیر
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خوب کسی که پول نداره برای چی باید بیاد ثبت نام کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
حالت خوبه عمو جان
برای قرعه کشی مسدود کردن پول غیر قانونی نیست ؟
از 7 میلیارد دلار بدهی کره ای ها چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کره یک میلیاردش را که خودرو کیا دادند

و دوستان مافیای خودرو به ۴ تا ۵ برابر قیمت فروش

در دوبی به مردم دارند فروش میکنند !!؟؟
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم
لطفا اگر رویتان می شود یه مقدار در مورد دریافتی های نجومی اعضای محترم شورا در قبال بیکاری صحبت بفرمایید.
راه ترانزیت مواد مخدر به اروپا را باز کنید تا یک کمی حال کنند فقط نباید ما خسارت بدهیم
اتوبوس برقی ، تراموا برقی ، تاکسی های کم مصرف با کمترین آلایندگی ، برنامه تعویض خودروهای فرسوده ، موتورسیکلتهای کم مصرف با آلایندگی پایین و انواع موتورسیکلتهای برقی ، این مواضع می بایستی در ۳۰ سال گذشته برنامه ریزی و اجرا میشد .آیا در بودجه ۳۰ سال گذشته جهت اصلاح ناوگان عمومی بودجه ای در نظر گرفته شده بود ؟ . وضعیت موجود برای آنهائیکه در این موضوع مسئول بوده اند به شرطی که ۵ سانتیمتر جلوتر از خودشان را می دیدند ، قابل پیش بینی بود
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم
چراعزیزم ؟؟ تو که اینقدر خجالتی نبودی . در مورد فیش حقوقی و معوقه و معجزه هزاره سوم چی ؟ از اونها خجالت نمی کشی ؟؟؟
کوثری: برجام را صددرصد قبول داریم، آن‌ها بیایند به تعهدات خود عمل کنند
باشه هرموقع شما گیر کردید و نیاز داشتید اونها هم بگن چشم و بیایید برجام رو احیا کنیم . هرموقع هم که اونها گیر کردن و شما فکر کردید که دست بالا دارید طاقچه بالا بذارید و مذاکرات رو 2 ماه عقب بیندازید تا اونها تو زمستون یخ بزنن معامله وبیه عجیبه که اونها قبول نمی کنن !!!....
جناب عنایستانی مثل همون ظابطه مندی خق چک زدن به سرباز وظیفه شناس و بچه خوشگل یعنی ؟
اقای چمران درباره صداقت و حقوق معوقه و استخدامها و فیش حقوقی خودت چی؟ روت میشه
آقای پزشکیان ما تصمیم خودمون و گرفتیم از مرگ بر آمریکا شروع کردیم خدا وکیلی تا خود سنگاپور و ژاپن نریم ول نمیکنیم.مرگ بر مالزی
چه فحش‌ها به ظریف بیچاره بابت برجام دادین سردار ! الان برجام را قبول دارید ! اون موقع که بر جام را ننگ دانستید الان قبول دارید .
جناب عنابستانی میخوای تو خیابون به سرباز سیلی بزنیم؟
جناب کوثری بیچاره ظریف کار رو به سرانجام رسوند اون موقع چی بهش میگفتید؟فکر میکنید مردم آلزایمر دارند؟یادتون هست ذوالنور تو مجلس آتیش بازی میکرد؟حالا بدون پشتوانه مردم برو به غربیان التماس کن.
مهاجرانی کسی که در لندن زندگی میکنه و پاسپورت خارجی داره حق اظهار نظر نداره.
عیسی خان اصلا اینستاگرام‌ نمیخوایم ما که صبر کردیم یه کم دیگه صبر میکنیم‌ اینترنت بدون فیلتر برامون میاد.
آقای رئیس رویتان نمی شود درباره هوای پاک صحبت کنید ولی رویتان می شود به یک دختر بچه که معلوم نیست دیپلم هم داشته باشدحقوق ۳۳ میلیونی بدهید و بعد آنرا ماستمالی بکنید حالا انصافا خود شما چند صد میلیون می گیرید و سوالی که ذهن مرا مشغول کرده اینه که علت اینکه بعضی ها از خدا نمی ترسند چیست.؟
جناب کوثری ذوالنور تو مجلس کاغذ آتش میزد هر وقت اون نماینده رو بردی دادگاه معلومه برجام و قبول داری
آقای کوثری از کل جمعیت کشور دقیقا چن رای داری؟دقیق بگو
از چي روت ميشه حرف بزني!!
چ خبره توی مشهد ؟
علم الهدا قصد استعفا نداره ؟!
اقای موسوی سفیر ، اینکه اروپایان از خیابان های خود جنازه جمع میکردند یا الان دچار داعش بودند چه سودی برای ایران و مردم ایران داشت که سپاه مانع از ان شده است
نظر الم الهدا راجع به مربی فوتبال بچه ها چیه ؟
«چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم»
ببین کار به کجا کشیده که آدمی مثل چمران هم رویش نمی شود.
ما هم باید قدرت نظامیمون رو افزایش بدیم و هم تا جای ممکن تنش زدایی کنیم در روابطمون با دیگر کشورها و هم به اصلاحات داخلی در جهت افزایش رضایت و انسجام ملی بپردازیم. هر سه مورد باید با هم و موازی پیش بره و تمرکز بر روی هرکدوم بدون توجه به موارد دیگه اشتباهه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
انجام اینکارها به ۴۴ سال زمان نیاز داشته و دارد
جناب پرشکیان، با سلام؛ بیش از ۴ دهه استکبار جهانی به این ملت انواع تهاجم را تحمیل نموده و خواستار محو ایران و ایرانی است، حال که ملت مقاوم در برابر این هجمه ها مقاومت نموده و خاکریزهای مهمی را فتح نموده، جای تاسف است که شخص شما این فتوحات و مقاومت را فحاشی تلقی نمایید. ملت ایران از هویت ملی و تاریخی و دینی خود دفاع نموده است. این اراذل و اوباش امریکایی و اروپایی و صهیونیزم هستند که در مقابله با ملت ایران لفاظی و … می نمایند. فاعتبروا یا اولی الالباب
دلار ۴۵۰۰۰
یورو ۵۰۰۰۰
سکه ۲۵۰۰۰۰۰۰ ( بیست و پنج میلیون )
هیچ برنامه ای آقایون برای تغییر اوضاع ندارند
مهاجرانی از کجا هزینه زندگی در لندن رو تامین میکنه؟
مهاجرانی بفرما داخل ایران بعد اظهار نظر کن
برجام یک سند خیانتی هست که باید در کتب درسی آورده شود تا درس عبرت برای فرزندان آینده این مملکت باشد که یادگاری برای دشمنان این کشور چگونه عواقبی دارد حال اینکه قبلا سعد اباد و چندین توافق دیگر هم بوده که همگی غیر قانون بین‌الملل هم بود و دبه هم شد
آمریکا اعلام کرد از این به بعد مبادلات دلاری بین ایران و عراق سخت تر میشود، این آخرین بار بود
من موندم کسی که به سرباز وظیفه کشیده زده چه جوری شده کمسیون اجتماعی.این که خودش ضد اجتماعه
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مثل عبدالملکی که صد درصد مخالف مناطق آزاد بود و حالا شده رئیس آن . خیلی حیرت نکن اینجا ایران است .
مسئولین مملکت از یک طرف فریاد می زنند که داعش را امریکا خود غربی ها بوجود اورده اند و از سوی دیگر خطر داعش برای غرب و جمع اوری جنازه در کشورشان توسط داعش را فریاد می زنند، درحالیکه داعش عربستانی نوکر امریکا تا کنون یک گلوله به سمت اسرائیل و غرب شلیک نکرده و حتی کوچکترین تهدیدی به منافشان نداشته. داعش برای نابودی زیرساخت کشورهای نفت خیز خاور میانه و غلرت نفت تربیت کردند که موفق شدند
مملکتی با این همه معادن و منابع چرا مردمش باید زیر خط فقر باشن؟!
متاسفانه در مشهد مقدس که تحت کنترل علم الهدی ست هر روز یه دردسری درست میشه.مسوولین مشهد فقط توسط علم الهدی عزل و نصب میشن.نه مجلس و نه دولت دخالتی نداره.حتی اگر دولت دامادش باشه
عنابستانی!!! ضابطه! قانون!شیب ؟سقف!؟
اقای مهاجرانی تو چرا از کشور فرار کردی وبه دامن انگلستان پناه بردی
عنابستانی بهتر نیست بره دنبال کتک کاری به سایر امور دیگر کاری نداشته باشد ؟
آقای سفیر چرا دلت برای غربی‌ها سوخت؟چرا در جمع آوری جنازه کمکشون کردی؟چرا به قول خودت در راستای منافع اونا با تروریست جنگیدی؟ از مردم ایران توقعی نداشته باش ممنونت باشن چون موقعی که این کارها رو میکردی از مردم صلاح و مشورت نکردی.
ببخشید آقای مهاجرانی ِلندن نشین ! حواسمون نبود که مملکت رو بسپاریم به دست با کفایت شما ،که لندن رو برای سکونت انتخاب
اکرده‌اید،
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای چمران شما خودتان هم میدانید این کاره نیستید ، پس بهتر است ول کنید و بروید شاید کسان دیگری بتوانند امور را به سرانجام برسانند !
جناب سردار کوثری با موجودی حساب هیچ دسته چک سفید امضا دادید دست جلیلی و مرندی و باقری کنی.الان موقع سررسید چک‌ها رسیده میگی صد در صد اجرا میکنی؟
میشه خواهشا چند تا از اون پلتفرم هایی که قرار رفع فیلتر بشن غیر از اینستاگرام و واتس اپ رو نام ببرید!!!( قطعا منظورتون که تلگرام نیست چون اون اصلا مادام العمری هست)
جناب کوثری برجام تمام شد رفت . دیگر با این لفظ بازی نکنید . امریکا و اروپا درک کردند دیگر نیازی به برجام ندارند و از طریق فشار اقتصادی به ایران و افزایش نارضایتی عمومی به مسیر ادامه دهند .
چین و روسیه هم که دولت رییسی به دنبال آن بود تا فشار اقتصادی خود را تا حدودی از طریق آنها کاهش دهد نشان دادند که ایران در دایره منافع بلند مدت آنها جایگاهی ندارد .
جناب سردار کوثری روزی باید برجام رو قبول میکردی که بربخت ظریف ۹دروز مذاکره کرد و شما در مجلس آن مصوبه کذایی رو تصویب کردید که نکنه روحانی برجام رو تصویب کنه و دلار بشه ۱۰ هزار و کاسبان تحریم ضررر کنند ،
روزی باید برجام رو قبول می‌کردید که منتظر زمستان سرد اروپا نمی‌بودید
شما بد جوری سیاست رو باختند؟ شرایط برای کشور فوق بحرانی خواهد شد تورم وحشتناک خشم فروخفته ملت عصبانی ، نشانه های خوبی نیستند
فرزین تا وقتی شرایط شعب ابیطالب رو تجربه میکنی ،، الکی وعده نده که مثل رییسی فقط وعده تقویت پول ملی داد و یکسال بعد پول ملی رو با خاک ا یکسان کرد ؟؟ فقط استعفای رییسی کشور رو نجات میده
کوثری میگه برجام رو صد در صد قبول داریم.جواد لاریجانی میگه برجام رو دفن نکردیم و بوی تعفنش پیچیده.حالا با مردم هیچی اما خودتون با خودتون چند چندین؟
چمران جان تو اصولا صحبت نکنی سنگینتری چون هر موقع در مورد چیزی صحبت کردی ابهامات اون موضوع رو بیشتر کردی!!!
آقای رییسی قرار بود هر سه ماه بیای صدا و سیما میلی با مردم گفتگوی زنده و یکطرفه داشته باشی فکر کنم یکسال شده با حیدری به مردم تو تلویزیون نخندیدی؟؟ میشه کمی جلوی قطار پیشرفت رو بگیری ما نهار نداریم ؟؟
نماینده همدان فرمودن که چرا با اینکه دانشگاه تعطیل بود و سلف و سرویس و خوابگاه نبود چرا دانشگاه ها میلیاردها کم آوردن؟؟ این جناب خبر نداره تو همین یکسال سه دفعه جناب رییسی حقوقاساتید دانشگاه رو بدون هیاهو افزایش داد اخه سر کار خانم جزو دانشمندان و مفاخر هستند و این ماه ۲۵ درصد تحت عنوان جهش علمی بدون هیچ کاغذ بازی افزایش یافت؟؟ حالا آموزش و پرورش معلمان ۲۸ ماه کف خیابون بودن آخرش سکه ۱۰ میلیونی شد ۲۵ میلیون هنوز رتبه بندی عملیاتی نشد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
دودست گرامی؛ حقوق استادان نه تنها افزایش نیافت؛ بلکه افزایش مصوب مجلس را نیز کم کردند. دلیل کاهش بودجه افزایش و گرانی بسیاری از تجهیزات و مواد و اقلام است. برای مثال یک ماده شیمیایی ببیش 3 تا 4 برابر گران تر شده است. ابزارها نیز همین گونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
نه دوست عزیز. این گفته شما درست نیست در قبل از کرونا پخت هر غذا بطور میانگین 12000هزارتومان بود که 1500 داننشجو می داد مابقی را دانشگاه به پیمانکاز می داد .برای مثال در دانشگاه ما ۵۰۰۰ پرس غذا برای ناهار و ۴۰۰۰ برای شب (برای دانشجویان خوابگاهی) پخت می شود. اما اکنون میانگین پرداختی برای هر پرس غذا ۵۰ هزار تومان می باشد و تعداد دانشجویان همون تعداد است و هر دانشجو فقط دو هزار تومان پرداخت میکند.در ضمن هزینه صبحانه را به این اضافه کنید. در ضمن سایر هزینه های دانشگاه آن نظیر برق، گاز، آب ، اینترنت و خرید تجهیزات و همچنین کارهای عمرانی هزینه های سرسام آوری را دارند. متاسفانه نماینده مجلس نمیرود تحقیق کند علت چیست و آن را در مجلس بیان می کند در حالی که وظیفه یک نماینده این است که به همه مسائل حداقل در حوزه انتخابی خود آگاه باشد در ضمن وزیر علوم از از استان همدان است و او می توانست از ایشان علت را جویا شود. در این که وضعیت معیشتی معلمان عزیز خوب نیست با شما موافق هستم ولی دلیل نمی شود قشر دیگر جامعه را خراب کنیم. در ضمن شما برید بررسی کنید حقوق یک معلم و استاد دانشگاه در
دنیا چقدر است و بعد بیایید همین نسبت را از مسولین درخواست کنید.
جناب رییسی سکه ۱۰ میلیونی کمتر از یکسال ونیم به ۲۵ میلیون رسوندی بدون شک باید در کتاب گینس اسمت را یادداشت کنند؟
جناب رییسی سکه ۱۰ میلیونی کمتر از یکسال ونیم به ۲۵ میلیون رسوندی بدون شک باید در کتاب گینس اسمت را یادداشت کنند؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بايد كابينه اقاي رييسي استعفا بدهند ، نه اقتصاد مانده، نه محيط زيست ، نه اميد به آينده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آقای کوثری ذوالنور نماینده قم تو مجلس کاغذ آتش میزد اون کاغذ همونی بود که الان میگی صد در صد اجرا میکنی.
اقاي عنابستاني شما اول رفتار خودت ضابطه مند كن بعد برو .،.
آقای وزیر هنوز پول کلاس تقویتی معلمانی که تو گرمای تابستون کلاس برگزار کردن رو ندادی ؟؟ معلوم هست تو جیب کی رفته؟؟ نکنه دارن باهاش سکه میخرن ؟؟ پول اون موقع یک ربع سکه میشد حالا یک سکه یک گرمی نمیشه ؟؟ واقعا خداوند چه کسانی رو ب ما مسلط کرده ؟؟
مهاجرانی جان تو لندن بشین و تز بده.راستی هیچوقت نگفتی ممر درامدت تو انگلیس از چه راهی تامین میشه؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
از چه راهی پول در میاری که تو لندن داری زندگی میکنی؟
آقای موسوی سفیر ایران در آذربایجان بهتر است در حوزه فعالیت خود نظر دهد تا اختلافات بین تهران و باکو به حداقل برسد. مشکلات ارمنستان با آذربایجان ایران کار و تحلیل زیاد می طلبد وقت آن نیست در دیگر حوزه ها که ربطی به کارش ندارد نظر دهد.
امروز بیش از ۸۰ همت در بورس به مردم ضرر وتردشد؟؟
فقط در مورد آلودگی هوا دچار عذاب وجدان شدید؟؟؟ پس حقوقهای بدون ضابطه نجومی،املاک نجومی،وضعیت ترافیک،حمل ونقل عمومی،تاکسی مترو ...فساد و رانت در شهرداری و....محض خنده و سرگرمیه؟؟؟
آقای چمران در مورد چی روتون می شه حرف بزنید ؟؟؟؟
بسمه تعالی
رفع فیلتر خاصه گوگل پلی رویکرد مناسبی دارد .
پول مسدود تو حساب چیه؟
دلال جماعت پول خرید خودرو دارن، مصرف کننده واقعی رو دریاب
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم
موارد خیلی زیاد هستند
خب
دیگه دلار شد ۴۴ تومن
سکه شد ۲۴
رییسی جان،حالا شما خوبه
مجلس جان حال شما هم خوبه
ملت عزیز شما چطورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خبرت مربوط به دیروز بود. لمروز 45 و 25 شد
عنابستانی همون نیست که تو گوش سرباز پلیس راهور زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خودشه !
جالب اینکه حق به جانب خیره می شه توی چشم ملت افاضات می کنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بله فرد (کمسیون اجتماعی) همونی بود که به سرباز وظیفه کشیده زد. حالا شما پیدا کن رابطه سیلی زدن رو با کمیسیون اجتماعی!!
آقای پزشکیان ما فقط به ظالمین های جهان مرگ میگیم
فکر نکن میتونی با این هجمه خبرهای منفی روزانه خللی در روح و روان ما ایجاد کنی. ما خیلی پوست کلفت تر از این حرف ها هستیم. اصلا بهتره بگم ما چون مرض قند داریم چیز شیرین برای ما ضرر داره!!!
ولا نمی دانم این همه جاسوس از کشورهای دیگر را بازداشت می کنند تو این سالها اما یک جاسوس روس تا حالا دستگیر نکردند!!!!جای تعجب است!!!
آقاي چمران تمام مسولين جمهوري اسلامي فكر م كنند بايد درباره امريگا و اسراييل موضع بگيرند . اصلا يادشان رفته كارشان چيست. الان شما درباره همه چيز نظر مي دهيد الا مسايل شهرداري كه رويتان هم نمي شود . چون كاري نكرده ايد .
خودی و غیر خودی یعنی اینکه امثال کریمی قدوسی بارها به دیگران تهمت های بی اساس می‌زنند ،کسی هم نمی گوید بالا ی چشمت ابرو است،اما اگر دیگران کوچکترین حرکتی یا حرفی داشته باشند بلافاصه احضار میشوند.
خودی و غیر خودی یعنی اینکه امثال کریمی قدوسی بارها به دیگران تهمت های بی اساس می‌زنند ،کسی هم نمی گوید بالا ی چشمت ابرو است،اما اگر دیگران کوچکترین حرکتی یا حرفی داشته باشند بلافاصه احضار میشوند.
آقای چمران وقتی روتون نمیشه در مورد مساله به این مهمی صحبت کنید چند دوره هم بودید و کمترین کاری نتونستید بکنید خوب به وصیت برادر شهیدتون عمل کنید ، کسی که بی تخصص باشد و مسوولیتی به عهده بگیرد بی تقواست ، پس استعفا بدهید .
گویا آقایان پزشکیان دنبال رای جمع کردن است وگرنه ما کی به همه دنیا فحش دادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید هم ایشان انگلیس و آمریکا و اسرائیل را همه دنیا می پندارند.
ضمنا درباره مدارای ایشان هم باید گفت که ایران به هیچ کجا حمله نکرده که حالا بخواهد مدارا کند. ایران صرفا در موضع دفاع از خود و کشورهای مظلومی بود که از ایران درخواست کمک کرده اند.
شاید هم منظورشان از مدارا همان تسلیم شدن در برابر زیاده خواهی های غربی ها است مثل برجام که شما تمام تعهدات را انجام می دهی و طرف مقابل هیچ کاری نمی کند و بعد شما باید همین طور ادامه دهی تا طرف مقابل خودش بیرون برود. این قراردادهای یک طرفه عبرت تاریخ است نه مدارا با دنیا.
آقای چمران نگو داداش چرااا روتون نمیشه مگه سوار قطار پیشرفت نیستی شما چطور یعنی جا موندین؟؟!!!
برادر اگه شما مسئولین که فقط جاهاتون عوض میشه برید بشینید خونه هاتون و از زندگی با نوه نتیجه لذت ببرید مردم بلدن اذم های جدید با کفایت بذارن سر مسئولیت و مشکلات کشور از جمله آلودگی هوا رو حل کنن!
با سلام

اقای چمران در مورد هوای پاک فقط خجالت می کشید
در مورد گرانی . اختلاس
مافیای مرغ . کنکور

و ..... کسی اصلا خجالت می کشد
از کسانی که به اصطلاح سردمدار وکالت به رضا پهلوی فرصت طلب هستند، همچون احسان کرمی، علی کریمی و حمید فرخ نژاد که یا به دلیل فساد یا به دلیل امیال کودکانه و یا به دلیل کینه شخصی طرفدار او شده اند، میتوان به وزن عقلی، تحصیلی و فکری این جماعت پی برد.
بخدا این کارها درست نیست تمام خبرهایی که می گذارید را توجه کنید یکی از آنها خبری نیست که مردم را خوشحال کند شما برای این مردم چکار کردید مثلا می گوید تا پول در حسابتان نباشد قرعه کشی نمی شوید یعنی رسما دارند به مردم توهین می کنند که ما فقط بین پول دارها قرعه کشی می کنیم مگر می شود که مردم پول در حسابشان باشد و بانک با آن پول کسری بودجه خودش را حل کند و مردم باید تاوان بدهند بابا مملکت داری هنر و علم می خواهد
«خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.»

واقعیت این است که آنها بر خلاف ما تمایل چندانی به فحاشی ندارند و به جای فحش در عمل ضربه می زنند.
فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی؛ خب آن‌ها هم می‌گویند
فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی؛ خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
عنابستاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسمش آشناست . كجا خونده بودم ؟
آقای فرزین
شما هم کاری نمیتونید بکنید..خودتون هم خبر دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بهتر هر چه زودتر استعفا دهید
پزشکیان! زیاد دست و پا نزن! تاریخ مصرف امثال تو گذشته!
جناب کوثری با چه رویی این حرف را می زنی شما از جمله کسانی بودی که با سنگ اندازی در مسیر برجام کار را به اینجا کشاندی .
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم.
تو اصلا با چه رویی کاندید می شوی.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب چمران ، شکسته نفسی میفرمایید؟ ؟!!!

چرا رویتان نمیشود ؟ مگر طوری شده ؟؟ خدای نکرده !!!!

هوای تهران به این پاکی!! که صدها نفر براحتی و پس

از ۴۴ سال کار کردن در ۴ شیفت و دهها شغل و مقام سخت و

مسولیت خطیر ،! مثل یک جوان ۲۵ ساله فعالیت میکنند !!!؟

اینها همه از برکت هوای پاک و پاستوریزه تهران است !!!
مسولان خبر دادند که شرکای اکبری در دولت روحانی هم دستگیر شدند !!!!

مردم : ما قبول کردیم که تمام مشکلات و نواقص و

کمبودهای حال حاضر و قبلی و بعدی!! کشور و مردم ،

بخاطر کمکاری و بدکاری دولت روحانی است !!!!

لطفا دیگر یقه این و آن را نچسبید و بگذارید زندگی کنند !!

ما قانع شدیم که اصلا تقصیر رییسی و مجلس حداقلی

قالیباف و نهادها نمیباشد و بخدا قسم باور کنید !!
جناب آقای مهندس چمران رییس شورای شهر تهران: اینکه می فرمایید نمی دانم درست است یا نه که ساختمان های بلند مانع پاک شدن هوا هستند !؟ واقعا" از جنابعالی که مهندس هستی بعید است. برا ی اینکه روز هایی که حتی یک نسیم معمولی می وزد هوای تهران یا هر کلان شهر دیگر کاملا" تمیز می شود و این دلیل این است که ساختمانهای بلند مانع گردش هوا نمی شوند. خودتان هم می دانید که باعث آلودگی هوا تولید خودروهای بی کیفتی است که اصرار بر تولید آنها داریم. اصرار بر این اشتباه را بگویی نمی دانم چرا ؟ قابل قبول است.
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم

اعتماد به نفستان کجا رفته؟ همانطور که شهردار منتخبتان مشکل توده متان را با گفتن اینکه ناسا همه چیزش دروغ است حل کرد شما هم می توانید آلودگی هوای تهران را شایعه پردازی شبکه های معاند بدانید.

باور کنید اگر چنین چیزی را اعلام کنید هیچکدام از طرفدارانتان بر شما ایرادی نخواهند گرفت.
چقد هر روز این آقایون کوثری و عنابستانی افاضات میفرمایند....!
آقای چمران هوای پاک؟ شما اول به فکر روح مردم باشیدهوای پاک را خداوند تبارک وتعالی بوسیله برف و باران ارمغان می اورد شما هم حق جلسه را بگیرید چون از دست و فکر شما کاری بر نمی آید.
آقای پزشکیان تو یکی دیگه در مورد قرآن حرف نزن ، در ماجرای مهسا امینی در رسانه ملی اومدی گفتی کتک خورده بدون هیچ سندی و مدرکی تهمت زدی ، قرآن در مورد تهمت زدن چیزی نگفته ؟؟؟؟
جناب چمران و دیگر مدیران ناکارامد لطفا کنارگیری کنید وبیش از این برای خود گناه درست نکنید.
اگر بخواهی در مورد سایت قضاوت کنی نظر کاربران تعیین کننده است
چه پیام دریافتی را منتشر کند...
حتی اگر چنین نکند که بعید است حداقل مشخص می کند جهت مطالب به چه سمتی است
آقای چمران با اون توجیه در مورد فیش حقوقی ۳۳ میلیونی شما دیگه اصلا نباید حرف بزنی
آقای چمران عزیز اینجا هر شخصی در باره هر چی دلش بخواهد صحبت می کنه راحت باش رو شدن نداره از سال 75 تا حالا درگیر آلودگی هوا هستیم. یعنی یه چیزی حدود 36 سال زمان برای برطرف کردن مسئله آلودگی هوا/
زمان کمیه!!!؟
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در اشاره به مشکل دوم، اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. باز هم در قرآن دستور است که « وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی؛ خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خود

اقای مفسر قران پس به یزید و شمر و . . . لعن نفرست که برمیگرده به خودت لعن می کنه. انگار بعد روحانی شماها یه چیزیتان شده که .............
آقای تابناک اگر نیت خیر داری سانسور نکن
راه حل؟ ۱)استعفای رییسی. ۲)اجرای همه پرسی آزاد.
خوب بازار نیمایی بازار آزاد بازار سنا بازار صرافی ملی بازار سلیمانیه بازار هرات و حالا هم که بازار مبادله ارز آزاد مبارک است
یک نفر نیست به اروپا بگوید که چه کسانی در عراق سر ایزدی ها و دانشجویان را می بریدند و چه کسانی در سوریه خانه را بر سر مردم خراب کردند
و چه کسانی با آنها مقابله کردند؟
حداقل اگر تشکر نمی کنید آن مخ پوکتان را بکار بیندازید و ببینید سپاه خدماتی انجام داده که اگر انجام نمی داد اروپا را ترور و جنایت فرا می گرفت
شما فکر می کنید اگر دولت به ظاهر اسلامی و خونخوار داعش تثبیت می شد به اروپا کاری نداشت؟ اروپا باید دستان سردار سلیمانی را ببوسد و حالا حالا به این رزمندگان فداکار مدیون است و اگر قدر این نعمت را ندانید یقینا مورد خشم و غضب خدا قرار خواهید گرفت
آقای چمران در مورد حقوق اون دختر 20ساله شورای شهر هم خجالت میکشه صحبت کنه.
تلگرام و یوتیوب را که منبع غنی از دانش و اطلاعات است را باز کنید.
حالا چمران هیچی. نمیدونم این عنابستانی چطوری روش میشه حرف بزنه.
ایا زمانش فرا نرسیده که مسببان وضع فعلی کشور پاسخگو باشن؟؟همونا که به انتظار زمستان سخت نشستن وفرصت برجامو سوزوندن
پوست مردم زیر فشار اقتصادی کنده شده و آقایون خواب تشریف دارن
وثری: برجام را صددرصد قبول داریم، آن‌ها بیایند به تعهدات خود عمل کنند!!!!! همین آقای کوثری و دوستانشون بودن که برجام رو اتش زدن تو مجلس . تازه فکر آتش اون رو هم نکرده و موکتهای مجلس رو هم سوزوندن!! فیلمش هست
چمران: رویمان نمی‌شود در مورد هوای پاک صحبت کنیم،در مورد مشکل ترافیک، بکار گماشتن بستگان درجه یک توسط اعضاء شورای شهر و برقراری حقوق های نجومی برای آن ها و. . . آقای چمران رویش می شود صحبت کند؟
تا پایان این دولت و دولت بعدی و دولت های بعدی همه کمبودها و مشکلاتی که هست و خواهد بود، مقصرش روحانی و ظریف هستن
این چمران کجا و اون چمران کجا
اقای کوثری.
ملت ایرا ن را بیچاره کردید
بااین وصف تازمانی که افرادی باطرزتفکراین اقای مدیرسر
کارباشند خودروفقط به پولدارهاتعلق می گیره افراد
ضعیف بایدضعیف بمانند چون فرصت غرض وغوله هم
به انهاداده نمی شود درب چنین خودروسازی ای راباید
به گل گرفت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی