بازدید 4209
۱
مخارج ساخت و تکمیل اماکن ورزشی، هزینه قابل قبول مالیاتی شناخته شد

ورزشگاه بسازید، مالیات ندهید

کد خبر: ۱۱۶۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 17 January 2023

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، هزینه ساخت و تکمیل اماکن ورزشی هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برنامه‌های خوبی جهت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها داریم و از تمامی شرکت‌ها برای تعامل و هم‌افزایی در ورزش و بالطبع کاهش هزینه‌های مالیاتی دعوت به‌عمل می‌آوریم و سازمان امور مالیاتی نیز در این خصوص تعامل لازم را خواهد داشت.

ورزشگاه بسازید، مالیات ندهید

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در قانون بودجه کل کشور سال 1401، مصوب شد که هزینه‌کرد اشخاص حقوقی جهت ساخت، تکمیل اماکن ورزشی، خانه جوانان، زمین‌ها و سالن‌های ورزشی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد شود.

وی یادآور شد: از بدو حضور این موضوع را به‌صورت ویژه پیگیری کردم، چراکه اهمیت این موضوع در توسعه ورزش و جوانان در استان‌ها بسیار حائز اهمیت است و همواره وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند.

سیدهادی قره سید رومیانی ادامه داد: متأسفانه پس از گذشت 10 ماه از سال، آنگونه که باید و شاید از این ظرفیت عظیم استفاده نشده است، لذا در معاونت به‌صورت ویژه همکاران در حال پیگیری موضوع هستند و مقام عالی وزارت نیز بر اهتمام مدیران در این خصوص تأکید دارند. باید تلاش کرد که این مصوبه خوب ان‌شاءالله مجدداً در بودجه سال 1402 دیده شود.

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: امروز در این خصوص ابلاغی به ادارات کل استانی خواهد شد که به‌صورت ویژه موضوع جزء یک بند م تبصره 9 قانون بودجه سال 1401 کل کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این ظرفیت قانونی، آنقدر مهم و دارای اهمیت است که می‌توانست به تنهایی نقش بسیار قابل توجهی در توسعه ورزش و جوانان در مناطق مختلف داشته باشد.

قره سید رومیانی تصریح کرد: برنامه‌های خوبی جهت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها داریم و از همین تریبون از تمامی شرکت‌ها برای تعامل و هم‌افزایی در ورزش و بالطبع کاهش هزینه‌های مالیاتی دعوت به‌عمل می‌آوریم. سازمان امور مالیاتی نیز در این خصوص تعامل لازم را خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما اجازه تغییر کاربری باغ را به ورزشگاه بدهید . مردم که باقچغها را به مسکن تبدیل می کنند بعد جریمه می دهند .‌اگر ایم‌مجوز را بدهید مطمئن باشید خیلی ها ورزشگاه می سازند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی