بازدید 76418
با تحولات منطقه و جهان

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی، هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام، سفر الهام علی اف به امارات، نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل و سفر چهار روزه یک هیات تجاری آمریکایی به تایوان از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 16 January 2023

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

بین الملل تابناک: گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی، هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام، سفر الهام علی اف به امارات، نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل و سفر چهار روزه یک هیات تجاری آمریکایی به تایوان از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی

 نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.

این نشریه در ادامه تاکید کرد، پهپادهای ایرانی ارزان تر از انواع خارجی یکی از ستون‌های اصلی قدرت نظامی ایران را در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و بیرون از آن تشکیل داده است.

در ادامه این خبر آمده است، با توجه به دشواری‌های آمریکا در برخورد با مسئله پهپادهای ایرانی و صادرات آنها به برخی کشورها بهتر است آمریکا به جای تحریم‌های اقتصادی استراتژی جدیدی در قبال ایران اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید 

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

بر پایه این گزارش، ششم ژانویه ۲۰۲۳ نیز وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی علیه اعضای هیئت اجرایی سازمان صنایع هوافضا و هوافضای قدس (IAIO)، شرکت زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وضع کرد.

نشنال اینترست در ادامه خاطر نشان کرد، در سال‌های گذشته آمریکا تحریم‌های زیادی علیه نهادهای دفاعی امنیتی ایران از جمله صنایع هوانوردی فجر (FACI) ، صنایع پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (PAHNA) و صنایع هواپیماسازی ایران (IACI) اعمال کرده است ولی با این وجود همچنان این صنایع با قدرت به کار خود ادامه داده است.

بر اساس اعلام این نشریه، تحریم های غرب نتوانسته است از تبدیل شده ایران به یک بازیگر برجسته در بازار هواپیماهای بدون سرنشین نظامی و به اشتراک گذاشتن فناوری هواپیماهای بدون سرنشین با شرکا و نمایندگی‌های خود در داخل و خارج از خاورمیانه جلوگیری کند.

نشریه مزبور افزود، ساخت پهپادهای نظامی در ایران از اواسط دهه ۸۰ میلادی بعد از جنگ ایران و عراق آغاز شده است و حالا مجموعه پهپادهای نظامی پیشرفت ایران در بیش از ۳۳ مدل مختلف یکی از ستون‌های استراتژی امنیتی و ساختاری نظامی این کشور را تشکیل می‌دهند.

هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام

نخست وزیر سابق قطر هشدار داد تاخیر در احیای برجام تهدیدی برای منطقه است زیرا رژیم صهیونیستی توانایی تسلیحاتی خود را افزایش می‌دهد.

به نوشته وبگاه «دوحه نیوز» «شیخ حمد بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر در توییتی نوشت، اگر طرف‌های درگیر به توافق هسته‌ای جدید با ایران نرسند و آمریکا تسلیحات مورد نیاز اسرائیل را در اختیار این رژیم قرار دهد، خدای ناکرده اقدام نظامی صورت خواهد گرفت که ممکن است امنیت و ثبات در منطقه را متزلزل کند و پیامدهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی داشته باشد.»

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

نخست وزیر سابق قطر خاطرنشان کرد که وضعیت در خلیج فارس مملو از خطرات است و همه را ملزم می‌کند تا با پیش بینی هر احتمالی را توجه داشته باشند.»

وی گفت: «می‌دانیم که اسرائیل به شدت برای به دست آوردن تجهیزات و تسلیحاتی که بتواند به اهداف ایران حمله کند تلاش می‌کند با این حال، آمریکا تاکنون تمایلی به ارائه این تسلیحات به اسرائیل نداشته است.»

سفر الهام علی اف به امارات

رئیس دولت امارات متحده عربی یکشنبه شب با رئیس جمهور آذربایجان در ابوظبی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش تارنمای خلیج آنلاین، «محمد بن زاید آل نهیان» با «الهام علی‌اف» در ابوظبی دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف درباره روابط دوجانبه و راه های تقویت آن به ویژه در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و انرژی‌های تجدیدپذیر گفت وگو کردند.

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

رئیس امارات متحده عربی و رئیس جمهور آذربایجان همچنین به بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل و موضوعات دارای اهمیت مشترک پرداختند.

دو طرف در ادامه درباره نشست سران آب و هوا «کاپ ۲۸» که قرار است پایان سال جاری میلادی در دبی برگزار شود، صحبت کردند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگو گزارش نشده است.

الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان که در سفری چند روزه به امارات متحده سفر کرده، قرار است در برنامه‌هایی که امارات برای توسعه همکاری‌ها در زمنیه آب و هوا که به شکل متناوب تا زمان برگزاری نشست سران «کاپ ۲۸» برگزار می‌شود، شرکت کند.

نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه تشدید تنش های سیاسی درباره وقوع جنگ داخلی در این رژیم ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل"، بنیامین نانیاهو درپی دعوت جناح اپوزیسیون برای تشدید اعتراضات و اعتصاب ها درباره وقوع جنگی داخلی در رژیم صهیونیستی هشدار داد و در جلسه هفتگی کابینه گفت که پیش از انتخابات اخیر پارلمانی وعده اصلاحات در دستگاه قضایی را داده بود.

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که برنامه کاری کابینه او پیش از این انتخابات روش برای همگان روشن بود و بر گام برداشتن در اجرای این برنامه اصرار می ورزد.

نتانیاهو از جناح اپوزیسیون خواست تا در مسیر شعارهای تنش زا که باعث ویرانی رژیم صهیونیستی و وقوع جنگ داخلی می شود، حرکت نکنند.

او در انتقاد از اعتراضات و اظهارنظرهای سران اپوزیسیون کنونی رژیم صهیونیستی افزود که وقتی ریاست جناح اپوزیسیون را برعهده داشت، چنین سخنانی علیه کابینه نمی گفت.

خیابان های شهرهای تل آویو، حیفا و قدس اشغالی در هفته های اخیر شاهد تظاهرات مخالفان نتانیاهو و سیاست های او از جمله در زمینه اصلاح برخی قوانین دستگاه قضایی بوده است.

رهبری این اعتراضات را جناح اپوزیسیون به ریاست یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ کابینه سابق رژیم صهیونیستی برعهده دارد.

تظاهر کنندگان در قدس اشغالی در برابر منزل نتانیاهو نخست وزیر تجمع کرده و شعارهایی از جمله " راست و چپ، جلو لیوین (وزیر دادگستری) را بگیرید.

اشاره آنان به یاریو لیوین وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو است که مدافع پروژه جنجال برانگیز اصلاح نظام قضایی است.

لیوین تمرکز خود را بر تهیه طرح قوانین لازم برای انجام اصلاحات در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی معطوف کرده تا آن را در پایان ژانویه به کمیسیون قانون گذاری و قوانین پایه در کنست (پارلمان) این رژیم بفرستد.

روزنامه"تایمز اسرائیل" نوشت که لیوین چهارشنبه گذشته از "اصلاحات جامعه و گسترده و جنجال برانگیز در سیستم قضایی و قانونی اسرائیل" خبر داد، اصلاحاتی که در صورت تصویب، می توان گفت که ریشه دار ترین تغییرات در سیستم حکمرانی در رژیم صهیونیستی است.

براساس گزارش این رسانه، تغییراتی که لیوین آن را در کنفرانس مطبوعاتی در کنست مشخص کرد، بشدت از قدرت دیوان عالی رژیم اسرائیل خواهد کاست و به کابینه اجازه خواهد داد که کمیته انتخاب قضات را در دست گیرد و همچنین به صورت گسترده از قدرت مشاوران حقوقی کابینه نیز کم خواهد کرد.

«استر حایوت» رئیس دیوان عالی رژیم صهیونیستی در پیش از این نشستی قضایی اعلام کرد: طرح های جدید وزیر دادگستری برای اصلاح آن نیست بلکه برای سرکوب آن و گرفتن استقلال دستگاه قضایی و تبدیل آن به یک نهاد خاموش است.

وی گفت: این یک حمله لجام‌گسیخته به نظام قضایی است و نظام قضایی را دشمنی فرض کرده که باید بر آن غلبه کرد.

حقوقدانان صهیونیست در سرزمین های اشغالی نیز روز پنج شنبه در تل آویو علیه طرح های لوین تظاهرات کردند.

لوین در پاسخ به اظهارات حایوت، او را به سیاسی‌کاری و تشویق قضات به تمرد و شورش متهم کرد.

در همین حال، رئیس پیشین رژیم صهیونیستی نیز از اقدامات کابینه راست افراطی نتانیاهو برای تغییر قوانین قضایی انتقاد کرد و نسبت به یک کودتا علیه دستگاه قضایی و دادگاه عالی این رژیم هشدار داد.

«روون ریولین» در سخنانی گفت: تغییر قوانین باید براساس توافق با دستگاه قضایی باشد و احساسات، انتقام و دیگر انگیزه های شخصی مبنای قانون گذاری قرار نگیرد.

«اهارون باراک» رئیس پیشین دادگاه عالی رژیم صهیونیستی نیز در گفت و گو با شبکه ۱۳ این رژیم، با حمله به وزیر دادگستری این رژیم، این تغییرات را تهدید اختیارات دادگاه عالی دانست.

وی نیز از یکی از علل تلاش کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضایی پرده برداشت و گفت: تغییرات انجام شده در راستای کمک به نتانیاهو در پرونده های فساد وی است.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو باعث تشدید بحران و شکاف‌های داخلی می‌شود و ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش می‌گیرد و از سوی دیگر موجب افزایش تنش‌های منطقه‌ای می‌شود.

سفر چهار روزه یک هیات تجاری آمریکایی به تایوان

شبکه فاکس نیوز از سفر چهار روزه یک هیات تجاری آمریکایی به تایوان برای رایزنی درباره یک توافق تجاری میان دو طرف و خشم دولت چین از این سفر خبر داد.

براساس این گزارش، مذاکره کنندگان آمریکا و تایوان از روز شنبه در تایپه درحال رایزنی هستند و این نشستها قرار است تا روز سه شنبه تداوم یابد. این مذاکرات بر استاندارهای مبارزه با فساد، تجارت از طریق کسب و کارهای کوچک و متوسط، شیوه های نظارتی و تسهیل تجارت میان دو طرف متمرکز است.

گزارش نشریه آمریکایی از قدرت پهپادهای ایرانی/ هشدار مقام قطری درباره خطرات عدم احیای برجام/ سفر الهام علی اف به امارات/ نگرانی نتانیاهو از وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

توافقات تجاری بالقوه میان تایپه و واشنگتن واکنش شدید دولت پکن را به دنبال داشته است. یک سخنگوی سفارت چین در آمریکا با اشتباه خواندن هر گونه مذاکره آمریکا با تایوان گفته، چین همواره با مذاکره هر کشوری برای توافقنامه‌های اقتصادی و تجاری با ماهیت مستقل یا رسمی با منطقه تایوان مخالف است.

چین تایوان را بخشی از سرزمین اصلی خود می‌داند. آمریکا اگرچه به صورت اعلامی از سیاست چین واحد تبعیت میکند اما در عمل از تایوان به عنوان یک ابزار فشار علیه پکن و در راستای سیاستهای تنش زایی خود در منطقه استفاده می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷۸
از دستگاه قضایی عراق به خاطر صدور حکم دستگیری ترامپ قاتل سردار دل‌ها حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهانشان تقدیر و تشکر می‌شود. امیدواریم پلیس بین‌الملل نسبت به اجرای حکم اهتمام نماید و قاتل این عزیزان و هزاران عراقی را بازداشت و به دست عدالت بسپارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
متاسفانه ما در صحنه حقوق بین الملل چندان فعال نیستیم اکثر برنامه های اینترنشنال مصادیق نفرت پراکندی و جرم محسوب می شود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
انشاالله
اما شما نسبت به جایگاه دادگاه عراق و رییس جمهور اسبق ایالات متحده، اطلاع نداری !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
جواد اوجی، وزیر نفت خطاب به مجری شبکه افق در ۳۱ مرداد ۱۴۰۱:
آقای ثابتی ان شاء الله خدا به همه مون عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی در پیشه...برای دنیا به خصوص برای کشورهای واردکننده انرژی، به خصوص اروپایی ها ... خودشون به خودشون دارن ظلم می کنند ... دولت ها دارند به مردم شون ظلم می کنند... می توانیم بخشی از کمبود انرژی جهان به ویزه اروپا را تامین کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
جالب است است که این پیش بینی کسی که 8 سال معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز در زمان دولت احمدی نژاد بوده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
تنها مرجع بین المللی که می تواند احکامی علیه حکام سیاسی کشورها صادر کند دیوان بین المللی لاهه است
ایران باید پرونده رو از این طریق پیگیری کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کسی از قدرت اقتصادی ایران چیزی نگفته؟؟
اقدام نفرت‌انگیز نشریه شارلی ابدو نشانه اوج استیصال غرب است.
به این وحشی‌های غربی باید گفت چراغی را که ایزد برفروزد، هر آن‌کس پف کند ریشه‌اش بسوزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
منفی ها رو نگاه
همه ایران برعکس تو فکر میکنن
حمید امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
برادر من اروپا که ایران نیست... اونجاها آزادی بیان هست، آزادی مطبوعات هست. کسی به کسی نمیتونه چیزی رو دیکته کنه... این نشریه توی انتخاب مطالبش آزاده... و این موضوع ربطی به استیصال کسی نداره... اگر خاطرتان باشد اینها با مسیح پیغمبر خودشون هم شوخی میکردن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اونایی که منفی میدن هنوز نفهمیدن که غرب وحشیه و همچنان کشته و مرده غربن مهم نیست تعدادشان زیاد باشه یا کم مهم اینه واقعا نمی فهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ما نفهم نیستیم مگه غربگرا بودن چه عیبی داره؟طرفدار سوپ خفاش و گوشت سگ و گربه باشیم خوبه؟یا دفاع از هیتلر امروز(پوتین) خوبه؟
امید محبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خیلی ببخشید اگر آزادی بیان است چرا وقتی کاریکاتور مکرون را کشیدند. آن شخص («خالد ولد مولای ادریس»)
از کار اخراج شد . یا وقتی میکل‌آنژ فلوریکاریکاتور مکرون را کشید دادگاهی شد و شش ماه حبس برایش بریدن. کمی شعور چیزی خوبیه این آزادی بیانی که در موردش صحبت می کنند برای اینکه من و شما و فرهنک و مقدساتمان را به سخره بگیرند. برای اینکه امثال افراد ساده لوح را به لکه روی شلوار جینشان مثال بزنند. انسانی که نسبت به حریمش غیرت نداشته باشه که انسان نیست. . واقعا نویسده متن بالا اگر به عزیانش توهین کنند آن هم در قالب اشکال نیمه برهنه و ناجور کیف می کنه و دست می زنهو می گه این آزادی بیانه.؟؟؟؟نه هموطن محترم این آزادی بیان نیست این همان انتقامی که شیطان قسم خورد از بنی آدم بگیرد آدمی را که باید به خاطر شأن و جایگاهش بر او سجده می کرد به جائی برساند که با دست خودش هیچ حریم و حرمتی برای خودش قائل نیست بعد اسمش را همی می گذاره ترقی و رشد و فهم. این رشد نیست این با کله تو گندآب رفتنه. و وای بر ما که با این فرهنگ غنیمان از کسانی که ایستادند و با وقاحت قصد پایمال کردن و هتک حرمت شخصیت و داشته هامون را دارند دفاع می کنیم.از تابناک خواهش می کنم این جوابیه را منعکس کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اونی که گفتی اروپا آطادی بیانه یک کاریکاتور درباره هولوکاست هم بکشی یا اینکه یه طرح درباره تحقیق درباره هولوکاست ادعایی بدی بازم آزادی؟ ژرژ گارادی چرا محکوم به زندان شد پس؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اگه در غرب آزادی بیان هست و غیره چرا کسی جرات نداره درباره هولوکاست مطلبی یا حرفی بزنه ها . چرا حتی مقامات رده بالا رو هم اگه حرفی بزنند .باید از مناسبشون عزم یا به زندان برن ؟ این هست آزادی بیان از نظر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
منفی ها از آلبانیه دل خوش نکن
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اگه جرات داری یک کلمه از هولوکاست در فرانسه مدعی آزادی بیان انتقاد کن ببین چه به روزت میارن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
اونیکه نوشته منفی ها نگاه کن... یا واقعا خوابه و نمیدونه که در این سایت 99درصد منفی و مثبتها از آلبانی زده میشه و یا به احتمال بیشتر خودش داره از آلبانی نظر مینویسه
شکست ابهت قدرت نظامی آمریکا و نشان دادن ضربه‌پذیری این ارتش به جهان بزرگ‌ترین دستاورد عملیات موشکباران پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق است. حرکت‌های متعدد بعدی گروه‌های مقاومت علیه ارتش آمریکا که تا همین امروز هم ادامه دارد به برکت همین موشکباران پایگاه هوایی آمریکا توسط سپاه صورت می‌گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
در این حمله چند نفر کشته شدند؟
اگر 40 سال پیش یگان ویژه ارتش اسرائیل به راحتی وارد بیروت می‌شد و بدون هیچ مانعی عملیات خود را اجرا می‌کرد ولی امروز جدا از اینکه حزب‌الله لبنان به سدی محکم برای حراست کشور لبنان تبدیل شده .
البته اسرائیلی‌ها باید منتظر روزهای سخت‌تری هم باشند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
میشه خواهش کنم امور اقتصادی کشور را تقویت کنید تا توان مقابله برون مرزی مان بیشتر شود!! بخدا اگر بخواهیم هم نمی توانیم همراه شما باشیم! لنگ نون شب شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اقای بایدن از ترامپ بپرس چرا جرات نکردی جنگنده به ایران بفرستی .
نتان یاهو در قتل و خونریزی چند هزار زن و مرد و کودک تا کنون دستش آغشته به خون است!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
الان اون ۳۰ نفری که منفی دادن چیه فازشون
؟!!!!
تیرانا هوا چند درجه ست
؟
اسرائیل توان حمله به ایران را ندارد مگر این که به موضع استیصال بیافتد و فکر کند که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
قبلا اسراییل بشدت نیازمند کمک پشتیبانی هوایی آمریکا بود

ولی الان که در کشورهای منطقه همسایه جنوبی و غربی

و شمالی ما پایگاه دارد و توافقنامه امنیتی امضاء کرده
اند
بدون نیاز به آمریکا و خیلی راحت میتواند به ایران

حمله کند و تمام زیر ساختهای ما را بزند

البته اسراییل باید از احمدی نژاد و رفقای تندرو او تشکر کنند و تشکر هم کردند

که باعث آشتی و صلح با اعراب آنها شدند
ببیند وضعیت اوکراین را درس عبرت بگیرید اونایی که در ابرها سیر می کردند فک می کنند جهان حساب و کتاب دارد فقط قانون جنگل جوابگو هست اون کشورهایی که به اوکراین کمک نظامی می کنند منتظر لاشه اوکراین یا روسیه هستند.
گزارش نشريه ايراني از قدرت پهباد هاي ايراني !!
-----------------
زماني امام خميني فرمود :
« انشاالله روزي بيايد همه مسلسل ها به قلم تبديل شوند » !! ... حالا بنده هم عرض مي كنم انشا الله روزي بيايد كه همه موشك ها ، تفنگ ها ، بمب ها ، بمب افكن ها ، پهبادها ، نارنجك ها ، همه و همه كه جنبه تخريب و خرابي و يراني دارند ، علاوه بر اين كه به قلم تبديل شوند ، به انواع دواها و درمان ها و واكسن ها و اختراعات و اكتشافات و فن آوري ها هم تبديل شوند ، همه در خدمت عمران و آبادي بشر ، همه در خدمت آسايش و آرامش خلق خدا ، همه به دنبال سعادت و بهروزي انسانها ، آمين يا رب العالمين !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
گزارش نشريه امريكايي از پهبادهاي ايراني تيتر اين است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
شما عالی هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
در جایی که با دشمن وحشی و تا دندان مسلح و با با انواع بمب های اتمی سر و کار داریم تفنگ ها به این راحتی تبدیل به قلم نمی شوند
باید در مقابل دشمنان خود را قوی کرد چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فرهنگی و در سیاهترین روزگار هم نباید ترسید و نباید نا امید بود
چون خدا گفته است که اگر ایمان دارید نه بترسید و نه بخاطر مشکلات مایوس و ناراحت
باشید که پس از سختی آسانی است مطمئن باشید که پس از سختی آسانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اگر جمله فوق از امام (ره)است ،پس فلسفه تشکیل این همه نیروی نظامی متنوع در داخل و خارج کشور چیه و به چه منظور تشکیل شده اند
انسیه خزعلی، معاون زنان رئیسی درنشست کرامت زن در دو نگاه : ۴۰ درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می‌آیند. تساوی زن و مرد را قبول نداریم. تساوی زن و مرد به ضرر زن است!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
نتیجه این جمله چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
مردها کارهای سخت انجام می دهند و در تنگناهای زندگی و وقتی جانشان به لبشان رسید مجبور هستند مهریه های سنگین بدهند

اگر تساوی بین زن و مرد برقرار شود به نفع زنان نیست
زنان به خیال خام خودشان فکر می کنند که تساوی بین زن و مرد به نفع آنها است و خدا به نفع آنها کار کرده
برجام را کشتند ودیگر زنده نخواهد شد دود آن هم اول به چشم مردم و بعد به چشم دولت خواهد رفت . آنها که باعث شدند باید جوابگو باشند . همین شرایط فعلی گاز مستقیما مربوط به تحریمهاست .
تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم و تا آخرین نفس عقب نشینی نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
تکبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ایستاده ام و عقب نشینی نخواهم کرد صحیح است،لطفا از طرف حداقل بنده نظر ندید!
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
از طرف تو نظر نداد، از طرف ما نظر داد. جنابعالی همونجا در تیرانا بشین حالتو ببر
چرا تامین اجتماعی حقوق مستمری بگیران دو واریز نمیکند این تعلل برای چیست
اعتماد به آمریکا حماقت محض است. اروپاییها به امریکا اعتماد کردند و فعلا دارند از شکم مردمشون و مالیات چهل پنجاه درصدی مردم می ریزن تو حلق ارتش اکراین چون آمریکا این را می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
آیا در اروپا زندگی می کنید و از مالیات و چارچوب های قوانین این کشورها خبر دارید که این گونه تحلیل کارشناسانه می نمایید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
والا همون ایرانی‌هایی که اونجان از مالیات‌های تا ۷۵ درصد برای ما میگن. البته کشور تا کشور فرق داره. مثلا ممکنه آلبانی از پناهنده‌ها مالیات نگیره. بله ما که خبر نداریم.
عالی بود من با امریالیست میجنگم چهره اصلی امریکا مستعمره ها ی دموکراتیک ان است شهروندان مالیات دهنده گشور های زیر دست و زیر دست انها که با میزان قدرت یکدیگر را میدوشند این برده داری نوین است نه زیبایی هایی که برده ها ساخته و خودشان میبینند و به ثروتمندان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
عالی بود من با امریالیست میجنگم چهره اصلی امریکا مستعمره ها ی دموکراتیک ان است شهروندان مالیات دهنده گشور های زیر دست و زیر دست انها که با میزان قدرت یکدیگر را میدوشند این برده داری نوین است نه زیبایی هایی که برده ها ساخته و خودشان میبینند و به ثروتمندان افتخار میکنند مثل اهرام مصر انها برده داری بین المللی میخواهند برای جنگ با انها باید با امریالیست و سیستم حکمرانی و اقتصادی ان با روش نرم مبارزه کرد تا جایی که لازم باشد من در این باره بسیار به اوکراینی ها گ برای مبارزه با سیستم غرب و هدفش باید رابین هود باشیم این تا ابد جواب میدهد و تنها و بزرگترین ضعف امریکا هست
فریب این منفی ها رو نخورید اکثرا از البانی می‌باشد و دستور به پیرو‌پاتیل های مستقر در کمپ البانی که هر کامنت را که برای به نفع ایران باشد منفی میزنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
با منطق شما بیش از 90 در صد مردم ایران البانی نشین هستند خودشون خبر ندارند. برادر من کجا شماهارو شستشوی مغزی دادند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اینم ته ته طنزه که طرف با پرچمی غیر ایران میاد نظر میده و به من نوعی که از ایران نظر میدم میگه آلبانیایی؟؟؟!!!خدایا پررویی هم حدی داره!
این قطری های شکم گنده از جنگ می ترسند فقط شکم گنده کردن بلدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ماشالله به شما که همه چیز بلدین!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ما برجامی که به نفع مردم نباشه نمی خواهیم.
قطر هم غلط کرد از زبان کسی حرف زد.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کلاً شما آلبانی نشینها از هرکی که یه خورده طرف ایران باشه متنفرید و برعکس در مورد دشمنان ایران همیشه نظر مثبت می نویسید. دیگه دستتون در این سایت خبری برای همه رو شده
به روسیه چی ؟
تو این وضعیت سرمای زمستان سخت ایران کاش میشد از اروپا گاز می‌گرفتیم میگن گاز زمستان امسالشون تامین کرده در حال ذخیره گاز برای سال بعد هست.
بلکه از این زمستان سخت عبور کنیم
اینجور تصمیم گیریها برای کشور مثلا بر جام باید به رای گیری از مردم گذاشته شود .نه اینکه هر گروه وشخصی بنا به منافع خود ویا وابستگی خود به کشوری دیگر در این زمینه تصمیم گیری کند وحقوق ملت ونظام اسلامی وخود دین اسلام دچار آسیب شود.متاسفانه برخی از روی بی اطلاعی وبرخی بنا به منافع جناحی بامصالخ کشور بازی میکنند‌.
نه اسرائیل نه آمریکاونه کشورهای دیگه به ایران حمله نمی‌کنند.دلیل براینکه سودفعلی آنهاازایران بیشتر از زمانهای دیگه است.
بالاغیرتا هر خبری درج می کند خبر این الهام را درج نکنید. آخه مورچه چی باشه و فشارخونش چی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
اگه مهم نبود این کامنت سراپا حسادت و کینه را نمی نوشتی اذربایجان یکی از معدود کشورهایی است که روی کاغذ کوچک ولی در اصل خیلی مهم و قدرتمنده یه ذره
فکرتو راه بندازی شاید بفهمی بر عکس اش هم هست کشورهایی داریم که روی کاغذ بزرگ هستند ولی در روز مبادا خیلی خیلی ضعیف تر از انی هستن که تصور می شد
زمستان سرد اروپا رسید بالاخره یا نمیاد کلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
دعا ها ی زمستان سرد اجابت شد اما نه برای اروپا بلکه برای ایران .
نمی دانم چرا وقتی کشورهای دیگر از قدرت پهبادی ایران صحبت می کنند یاد روزی می افتم که ما به اکراین پهباد داده بودبم و انها از دقت پهبادها صحبت می کردند
و وقتی مسئولین ایران هم خوششان امد و تایید کردند شروع کردند به محکومبت ایران
الان هم می ترسم نقشه ای داشته باشند
بزرگان نظام تا کی باید در برابر افراط گرها و افرط گری ها که داره به کشور و مردم و نظام زیان های شدیدی وارد میکنه سکوت کنن؟؟
یک بار برای همیشه مصلحت رو باید کنار گذاشت و افراط گرها رو از صحنه سیاسی و مراکز تصمیم گیری بیرون کرد.
اگر ترامپ برجام را پاره نمی کرد آمریکا یک برگ برنده و یک ابزار تهدید قوی در دست داشت که ایران را تحت فشار مضاعف قرار دهد اما با پاره شدن برجام عملا این برگ برنده آمریکا پاره شد و از قدیم گفته اند که مرگ یکبار و شیون هم یکبار

سیستم مالی سویفت که در دست آمریکا است برای ایران تحریم شد و گویی از آخرین حربه های او بود و مشکلاتی را بوجود آورد اما می بینیم که پس از مدتی فروش نفت به همان مقدار قبل پاره شدن برجام بازگشت و عملا ایران در زمینه خرید و فروش کالا به خارج نه اینکه مشکلاتی نداشته باشد اما در حال انجام است و روز بروز مشکلات آن کمتر می شود

وضعیت گاز و سوخت اروپا و بازار جذاب ایران هم به اندازه کافی وسوسه انگیز است که غربی ها با این مشکلات سوخت و ... از آن نگذرند و یقین بدانید که هرچه تعلل کنند به ضرر خودشان است
نمی گویم مشکلات نداریم اما برجام قبلا راه حل مشکلات کشور بود اما دیگر راه حل مشکل نیست و روز بروز از ارزش آن کاسته می شود

برجام پاره شده بسیاری از شرکت های خصوصی را مستقل تر کرد و شرکت های دانش بنیان را فعال تر و قوی تر کرد

بسیاری از کارآفرینان ایرانی در اروپا آنجا را اشباع می دانند و سعی می کنند ایده های خود را بیاورند و در ایران پیاده کنند که ظرفیت توسعه و گسترش پذیری و کسب درآمد بیشتر دارد
یقین بدانید که مدت زمانی طول نمی کشد که نخبگان مهاجرت کرده به خارج مجبور به بازگشت می شوند
دقیقا همانطور که در گذشته فکر نمی کردیم ایران صاحب دانش هسته شود و در زمینه پهپاد و موشک های نقطه زن تهدید بزرگی برای آمریکا شود و آنرا به تمسخر می گرفتیم

موفقیت کشور نمی تواند بی هزینه و بدون مشکل باشد برخی اوقات مشکلات جلوی راه ما خودش عامل حرکت و تغییرات مثبت می شود و نباید با فضای منفی براحتی از آن عبور کرد و همیشه وارد ساز نا امیدی شد
تا وقتی کشوری مثل ایران است آمریکا براحتی می تواند ایران را بهانه و ۴۰۰ پایگاه نظامی در خاورمیانه ایجاد کند
تا وقتی ایران است آمریکا می تواند سلاح های خود را به کشورهای همسایه بفروشد و سود کند
تا وقتی ایران است آمریکا می تواند ایران را بهانه و جنگ هایی راه بیندازد که خاورمیانه فقط برای او بازار خوبی باشد و با افزایش زیسک سرمایه گذاری عقب مانده باشد
ایران بهانه خوبی برای آمریکا است که عرب ها را فریب دهد و کسب سود کند
زمستان سخت به کشورهای غربی خیلی وقت است که رسیده
متاسفانه رسانه های کشورهای غربی مثل رسانه های کشور ما نیستند که همه چیز را وارونه نشان بدهند ویا اینکه فضای مجازی رها شده
وول ندارند که هر کسی هرچه به ذهن او می‌رسد بنویسد وکشور را
تحقیر بکند چرا این همه بی تعصب به وطن خود نگاه می کنیم وکشور خودمان را تحقیر می کنیم آیا فکر می کنید با این تخریب کردن غربی‌ها به داد شما خواهند رسید ؟ بخدا نه اصلاً اینطور نیست ما که
در این ۴۵ سال گذشته تجربه کرده ایم هر کشوری بدنبال منافع خود هستند وبه غیر از دشمنی در این ۴۵ سال چیز دیگری ندیده ایم ونخواهیم دید جمهوری اسلامی قوی هست وقویتر باید بشود آن شاالله دیگر چیزی نمانده که به هدف برسیم انشاالله آن روز خیلی نزدیک هست ولی اگر خوب تحلیل‌های خود سیاستمداران غربی را
دنبال کنید خواهید فهمید که غرب در حال از هم پاشیدن هست
کمی بخود زحمت دهید وتحقیق کنید تا به این نتیجه برسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خوشبختانه شما که داشتی این کامنت رو می نوشتی غرب هم فروپاشید دیگه نیازی به تحقیق نیست
مرحوم هاشمی اعتقاد داشت قدرت یک کشور به سلاحهای جنگی نیست قدرت آن به میزان وفاداری و حمایت مردمش است.
من هم همین باور را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
این اعتقاد ناقص است هر دو باید باشد هم مردم وهم قدرت نظامی ما اگر موشک نداشتیم آمریکا و اسرائیل با یک بهانه ای تمام زیر ساخت های ما را با موشک ازبین می برد و می رفت سر جای خود می نشت و اعتقاد رهبر درست است هم قدرت موشکی و هم قدرت مردم اگر 9 درست هم با نظام بود ولی قدرت موشکی نداشتیم یک لحفه فرست نمی داند با حمله هوایی و موشکی تمام زیرساخت و هسته ای ما را نابود می کردند ونیاز به حمله
زمینی هم نبود
نهار خوردید؟
مسولین ایران اصلا تاکتیکی عمل نکردند و نمی‌توانند عمل کنند وگرنه حال روز ایران اینجوری نبود الان ..بدبختی اینجاست که هر شخصی به پست و مقامی می‌رسد فقط به فکر خودش و اطرافیان خودشان هستند .یه کشوری مثل ایران نباید الان به مشکل گاز برخورد کند ..ملت در فقر زندگی میکنند ..گرانی بی داد کرده و کسی هم جوابگو نیست و به فکر ملت نیست .اگه همین جوری پیش بره به زودی شاهد خیلی چیزا خواهیم بود .چون صبر ملت هم حدی داره .مردم تا یه حدی می‌توانند فقر را تحمل کنند مشکلات را تحمل کنند ولی به وقتش که صبر همه سر اومد اون وقت دیگر نمیشه درستش کرد وقت برای درست کردن هنوز هم هست ..اکثر کشورها با ایران مخالف و بد هستند و اگر از داخل هم ملت کاملا نارضایت باشند اون وقت حرج و مرج داخلی هم بیشتر و بدتر میشه ..و ما نمی‌خواهیم شاهد چنین چیزی باشیم .. لطفاً مسولین عزیز یه فکری بحال ملت کنند پیش خدا که گم نمیشه .
پهباد شکم ماراسیر نمیکند به فکر سفره مردم ومعیشت مردم باشید
ملت ایران آگاه هستن و میدانن که آمریکا و انگلیس و اروپا و غیره،،،،، نوکر صهیونیست هستن در نتیجه اگر رژیم کودک کش صهیونیست ا ز بین برود خاورمیانه نچات خواهد گرفت ،،،،،،،
الهام علی اف چشم و چراغ همه ترکهای عالم است
یاشاسین آذربایجان
اولا؛این اخبارچه ربطی بهم دارن؟دوما اینها خواب خیرباشه
این اشتباه محض است که فکر کنیم آمریکا برجام را قبول میکند و یا اینکه ایران از خواسته خود کوتاه میآید چون نفع آمریکا در ایران هراسی است که تمام ثروت کشورهای اطراف را به آنها سلاح و تجهیزات بفروشد و اسراییل نیز جرات حمله به ایران را ندارد چون در جبهه های نیابتی درگیر است و از طرفی با ورود هواپیماهای جدید سوخو ۳۵به ناوگان نیروی هوایی ایران از آغاز سال جدید شمسی و طبق توافقاتی که ایران و روسیه انجام داده آند کار حمله به تاسیسات ایران توسط اسراییل خیلی مشکل است چون تمام حریم هوایی ایران را سوخوی ۳۵که به مراتب قدرت عملیاتی و سرعت بالا و .. از F35و دیگر هواپیماهای موجود در منطقه بیشتر است را پوشش میدهد اضافه بر تمام اینها دفاع چند لایه ایران و همچنین ورود سامانه دفاعی S400 می‌باشد که تمام محاسبات را به هم ریخته و تنها برنده در این میان باز آمریکا می‌باشد که تجهیزات خود را روانه کشورهای عرب در قبال دلار خواهد کرد
یاشاسین پرزیدنت الهام علیف
خارجی ها قدرت گاز رسانی در زمستان
برق رسانی در تابستان مارا باید سرلوحه خودشان قرار دهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل