بازدید 1632

بهبود فضای کسب وکار با ارائه تسهیلات بانکی

"بانک ایران‌زمین" در سال گذشته تسهیلات قابل توجهی را برای حمایت از بخش تولید و کسب وکار‌های کوچک و بزرگ اختصاص داد تا از این طریق به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک کند.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 15 January 2023
به گزارش خبرنگار «تابناک» طی سال‌های اخیر شرکت‌های کوچک و بزرگ به منظور رشد و توسعه کشور روی کار آمدند تا از این طریق بتوانند بخشی از نیاز‌های مورد نیاز جامعه را برآورده سازند و حضور این شرکت‌ها زمانی پررنگ شد که کشور دستخوش تحریم شد. می‌توان گفت این تحریم‌ها فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم کرد تا از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. 
برهمین اساس رهبر انقلاب نیز مدام برای حمایت از این شرکت‌ها و کسب وکار‌ها سال جدید را با عناوینی نامگذاری می‌کرد تا از این طریق به مسئولان اجرایی گوشزد کند که از این شرکت‌ها حمایت اساسی را داشته باشند. 
برهمین اساس یکی از این حوزه‌ها بانک‌ها بودند که سعی برآن داشتند که با ارائه تسهیلات گوناگون گره‌ای از مشکلات آن‌ها را بکشایند. در همین راستا "بانک ایران‌زمین" برای حمایت از بخش تولید در سال گذشته به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت. بخش صنعت نیز ۲۵.۸۸۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرد. بانک ایران‌زمین به دو بخش مسکن و بازرگانی درمجموع ۲۲.۸۵۱ میلیارد ریال تسهیلات داد و سهم بخش کشاورزی از تسهیلات ۹۸ هزارمیلیاردی این بانک بیش از ۳.۸۶۱ میلیارد ریال بود.
باید به این مهم نیز اشاره کرد و افزود: "بانک ایران زمین"، به‌عنوان یکی از بانک‌های سرآمد در صنعت بانکداری، ورود به بازار و توسعه کسب‌وکار برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحد‌های تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه‌بر بانکداری اسلامی را در چشم‌انداز آینده خود تحقق‌پذیر می‌داند.
لازم به ذکر است که اعطای تسهیلات مناسب از سوی بانک‌های عامل می‌توانند به رونق اقتصاد و به حرکت درآمدن چرخه‌های تولید به‌ویژه در دوران تحریم تأثیرگذار باشد، بنابراین حمایت بانک‌ها از بنگاه‌های کوچک و بزرگ برای تولید محصولات باکیفیت و ارتقای سطح تولید، آن‌ها را به سمت توسعه سوق می‌دهد. بنابارین بانک‌ها می‌توانند با هدایت نقدینگی به سمت بخش واقعی اقتصاد به توسعه اقتصادی کشور و جهش تولید کمک قابل‌توجهی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار