بازدید 142385
با تحولات منطقه و جهان

فیلم لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن، واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران، کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن، سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین+ فیلم و رایزنی وزرای خارجه ایران و سوریه درباره سفر ابراهیم رئیسی به دمشق از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ 15 January 2023

فیلم سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

بین الملل تابناک: فراخواندن سفیر انگلیس در تهران به لندن، واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران، کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن، سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین+ فیلم و رایزنی وزرای خارجه ایران و سوریه درباره سفر ابراهیم رئیسی به دمشق از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

فراخواندن سفیر انگلیس در تهران به لندن 

«جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که پس از اعدام «علیرضا اکبری»، انگلیس به طور موقت سفیر خود را از تهران برای رایزنی‌های بیشتر فرا می‌خواند.

پیش‌تر هم وزارت خارجه انگلیس به بیانیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که از صدور حکم اعدام برای علیرضا اکبری خبر داد، واکنش نشان داده بود. روزنامه دیلی‌تلگراف به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس نوشت: «ما از خانواده آقای اکبری حمایت می‌کنیم و بارها پرونده او را با مسئولان ایرانی مطرح کرده‌ایم. اولویت ما آزادی سریع او است و بر درخواست خودمان برای دسترسی فوری کنسولی تأکید کرده‌ایم».

ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس در پیامی توییتری به اعدام علیرضا اکبری واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید

فیلم سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

او در این پیام مداخله‌جویانه ضمن ابراز ناراحتی از اعدام جاسوس انگلیس اعلام کرد «از اعدام علیرضا اکبری شهروند بریتانیایی-ایرانی در ایران متحیر شدم» و سپس مدعی شد: «این اقدامی بی‌رحمانه و بزدلانه توسط یک رژیم وحشی بود که احترامی برای حقوق بشر مردم خود قائل نیست». او در پایان این پیام، با خانواده و دوستان عامل سرویس جاسوسی لندن که به دار مجازات آویخته شد، ابراز همدردی کرد.

واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران

وزارت خارجه آمریکا در تداوم واکنش مداخله جویانه در خصوص مسائل داخلی ایران، درباره اعدام "علیرضا اکبری" شهروند دو تابعیتی ایرانی - انگلیسی به جرم جاسوسی برای انگلیس، با تکرار ادعاها و همسو با لندن، اجرای این حکم را دارای انگیزه سیاسی و ناعادلانه خواند.

قوه قضاییه ایران روز شنبه اعلام کرد علیرضا اکبری، محکوم به افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به دار مجازات آویخته شد. اعلام این خبر تاکنون واکنش های مداخله جویانه آمریکا و اروپا را به همراه داشته است.

بر اساس گزارش ها، وزارت خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی در واکنش به اجرای این حکم، مدعی شد اعدام علیرضا اکبری دارای انگیزه سیاسی و ناعادلانه است.

فیلم سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

در همین حال، جین هارتلی سفیر آمریکا در انگلیس نیز مدعی شد این اعدام هولناک و مشمئز کننده است.

سفیر آمریکا در لندن اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا به همراه انگلستان این اقدام بیرحمانه را محکوم می کند. ما با خانواده علیرضا ابراز همدردی می کنیم.

پیش از این نیز، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز شنبه به وقت محلی در اولین واکنش دولت بایدن پس از اعدام "علیرضا اکبری" گفت: از شنیدن خبر اعدام علیرضا اکبری یک شهروند انگلیسی-ایرانی وحشت کردم.

مذاکره کننده ارشد آمریکا مدعی شد: بازداشت های ناعادلانه، اعترفات اجباری، دادگاه های ساختگی و اعدام ها با انگیزه سیاسی که جمهوری اسلامی انجام می دهد، باید متوقف شود.

کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.

«ریچارد ساوبر» مشاور ویژه رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه گفت که اسناد طبقه‌بندی‌شده جدیدی در خانه شخصی جو بایدن در شهر «ویلمینگتون» واقع در ایالت «دلاوِر» کشف شده است.

فیلم سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ساوبر با بیان اینکه پنج صفحه اطلاعات محرمانه در «اتاقی مجاور گاراژ» خانه بایدن پیدا شد، توضیح داد که وکلای رئیس جمهور آمریکا بدون مجوز لازم، جستجوهای بیشتر در این قسمت از خانه را متوقف کردند.

منابع مطلع نیز به رویترز گفتند بایدن ۸۰ ساله قصد داشت طی سخنرانی خود در مراسم موسوم به «نطق وحدت» در تاریخ هفتم فوریه حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام کند ولی ماجرای کشف اسناد محرمانه مربوط به او در خارج از کاخ سفید، این امر را دشوار کرده است.

پیش از این نیز منابع مطلع خبر داده بودند حداقل یک بسته دیگر از اسناد محرمانه مرتبط با رئیس جمهور آمریکا در مکانی خارج از کاخ سفید پیدا شده است.

سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین+ فیلم

یک مقام فرودگاهی در نپال گفت یک هواپیما با ۷۲ سرنشین شامل ۶۸ مسافر و چهار خدمه یکشنبه (۱۵ ژانویه) در «پوکارا» سقوط کرده است.

به گزارش رویترز به نقل از تلویزیون دولتی نپال، اجساد تعدادی از سرنشینان در محل سقوط هواپیما در غرب این کشور کوچک هیمالیایی پیدا شده است.

این مقام که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت که هواپیمای دوموتوره ATR ۷۲ متعلق به خطوط هوایی «یتی» از کاتماندو پایتخت نپال در حال پرواز بود. شهر تفریحی پوکارا در ۲۰۰ کیلومتری غرب کاتماندو قرار دارد.

تعداد بازدید : 55960

یک سخنگوی ارتش نپال در خبری تکمیلی گفت که دستکم ۱۶ سرنشین این هواپیما جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش رویترز، صدها نیروی امدادی در حال جستجو در دامنه کوه محل سقوط هواپیما هستند. این سخنگو به رویترز گفت: انتظار داریم اجساد بیشتری پیدا کنیم. هواپیما تکه تکه شده است.

به گفته یک مقام محلی، هواپیما هنگام سقوط آتش گرفته و نیروهای امدادی در تلاش برای خاموش کردن آن هستند. به گزارش تی‌آرتی، سخنگوی خطوط هوایی یتی نپال گفت ۱۰ نفر از ۷۲ سرنشین این هواپیما اتباع خارجی بودند.

رایزنی وزرای خارجه ایران و سوریه درباره سفر ابراهیم رئیسی به دمشق

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دمشق سفر کرده دیروز (شنبه) ۲۴ دی ماه با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و درباره موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به اینکه وزارتخانه‌های امور خارجه دو کشور موضوعات زیادی برای تبادل نظر و همکاری با هم دارند، بر ضرورت افزایش تلاش مشترک با تمرکز بر زمینه سازی برای دستیابی به بهترین نتایج در جریان سفر آتی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سوریه تأکید کرد.

فیلم سقوط هواپیمای مسافربری در نپال با 72 سرنشین/ فراخواندن سفیر انگلیس در تهران توسط لندن/ واکنش آمریکا به اعدام جاسوس انگلیس در ایران/ کشف اسناد محرمانه این بار در خانه شخصی بایدن

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور، این سفر فرصتی خواهد بود که زمینه تقویت همکاری‌های بخش‌های خصوصی و دولتی دو کشور در زمینه‌های مشترک اقتصادی و تجاری فراهم شود.

امیرعبداللهیان عنوان کرد: نهایی و امضا کردن سند جامع همکاری‌های بلندمدت دو کشور می‌تواند همانند یک نقشه راه، افق همکاری‌های بلندمدت دو کشور در زمینه‌های مختلف را روشن کند.

وزیر امور خارجه کشورمان با ممتاز توصیف کردن روابط سیاسی دو کشور، افزود: لازم است همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور نیز به سطح مطلوب و متناسب با ظرفیت‌های بالای دو کشور ارتقا یابد، فلذا لازم است ضمن تلاش مشترک برای رفع موانع در این زمینه، به تامین انتظارات مردم دو کشور در زمینه‌های اقتصادی کمک کنیم.

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت سفر آتی آیت‌الله رئیسی به سوریه، از تأکید متقابل رئیس جمهور سوریه بر لزوم زمینه سازی برای موفقیت حداکثری این سفر خبر داد.
وی با بیان اینکه ما همه تلاش‌های خود را برای تحقق اهداف رهبران دو کشور به کار خواهیم بست، افزود: با همکاری با طرف‌های ذیربط ایرانی از جمله مشورت و تلاش مشترک با وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اسناد مورد نظر برای تقویت روابط دو کشور را تنظیم و آماده امضا می‌کنیم.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه ما نیز معتقدیم که روابط اقتصادی ما با سطح روابط سیاسی دو کشور فاصله زیادی دارد، عنوان کرد: لازم است شرکت‌های خصوصی و دولتی دو کشور را برای همکاری با هم هماهنگ و مرتبط کنیم.

وی همچنین با اشاره به‌ افزایش پیچیدگی‌های منطقه، بر ضرورت تقویت مشورت‌های منظم و مستمر بین سطوح مختلف وزارتخانه‌های خارجه دو کشور در موضوعات مورد اهتمام تأکید کرد.

شایان ذکر است که وزرای خارجه دو کشور در پایان گفت‌وگوهای رسمی خود، در کنفرانس مشترک خبری شرکت کرده و ضمن تبیین دیدگاه‌های خود در خصوص این سفر و مفاد گفت‌وگوهای انجام شده، به سؤالات مختلف خبرنگاران پاسخ دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
خدا بيامرزه مسافراشو
زجر بکش روباه پیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
مردم ما برای آب و غذا و دارو زجر میکشن.میفهمی چی میگی؟فرضا یه پیاده نظام اونا اعدام بشه برای من و تو نون و آب میشه؟
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
ای روباه بدبخت دیدی جاسوس در حد بالای دسترسی به اطلاعات نیروهای نظامی داشتی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
ناشناس 14:45 ناراحت نباش این روباه پیر تا حالا چنذ بار قهر کرده دوباره دمش رو کولش گذاشته یواشگی برگشته
از مجازات اعدام مسئول فاسد هم حمایت می کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
چرا چندتا از این چندهزار میلیاردی ها اعدام نمیشوند؟!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
همه شون فرار کردند رفتند پیش کدخدا یا عمله های کدخدا
رایزنی درباره ساخت و ساز های رایگان در سوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عجب مگر میشود
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اب بریز انجاییکه میسوزه.
رفتن سفیر انگلیس نویدی است برای کاهش تنش ها و حل اختلاف ها ست
فعلا پوتین در فاز جنگ جنگ تا پیروزی است . چین هم حساب خود را کاملا از روسیه جدا کرد. فقط تصور کنید که همین چند ماه اینده وقتی پوتین به فاز جام برسد تکلیف چیست؟ حتی ده درصد دست اوردهای شش ماه پیش را هم ارایه نخواهند کرد

وقتی سالها هست که از سوی دلسوزان واقعی میهن هشدار داده میشد که در نزدیکی با روسیه اندازه را نگه دارید و توازن بین شرق و غرب را رعایت کنید به همین خاطر هست. الان طوری شده که اگر موشک و تسلیحات به روسیه بدهید کیان میهن در خطر جدی قرار میگیرد و اگر ندهید از جانب پوتین و روسیه به انتظار دسته گل باید بنشینیم. خود را به خواب غفلت سپردن تا کجا
تا زمانی ابلیس بزرگ بزرگ ترین تولیدکننده و بزرگترین فروشنده تسلیحات کشتار جمعی در جهان است ملت‌های دنیای روی صلح را نخواهند دید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
معلومه فارسی بلد نیستی حفتر معنی نداره
جناب جیمز کلورلی» شما که ادعای بشردوستانه تان گل کرده و مجازات یک جاسوس را مشمئز می خوانید ترور سرداران مقاومت توسط شخص ترامپ وحشی را چطور ارزیابی میکنی آیا انرا هم محکوم کردید البته که نه چون همه کارهای شما و اربابتان امریکا خوب ولی همان عمل از دیگر کشور ها پذیرفته نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
چطور شماها واسه اعدام اختلاسگران مشتاق نیستید!؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
آخه این خبر چه ربطی به اختلاسگرها دارد. چرا همه چیز را قاطی میکنید. همه جای دنیا جاسوس اعدام میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
چرا اجازه اعتراض نمیدن، جلسه نشست زاکانی با دانشجویان و نحوه برخورد و صحبت کردن اون با دانشجویان که چاله میدونی حرف می‌زد یادتون نرفته که،
اندر حكايت تماشاي سقوط هواپيما
----------------
ببخشيد برادر ! آدم چه طور بشينه فيلم لحظات سقوط يك هواپيما نگاه كنه و ببينه كه چه طور ده ها مسافر به سوي مرگ مي روند ؟ ... برادر جان سقوط هواپيما نگاه كردن داره ؟ ... خدا رحمت كنه مرحوم حاج عموم ، روز عيد قربان ، همه ساله گوسفتدي قرباني مي كرد و گوشت آن به فقير و فقرا مي داد ! خودم يك بار بار شاهد بودم كه حاج عمو به مش غلام قصاب گفت :
-- مش غلوم ! من ديگه مي روم تو اتاق ، گوسفند كه قربوني كردي بر مي گردم ! دلم ريش ريش ميشه ببينم كارد بر گلوي اين زبان بسته ميگذاري » ! رحمت الله عليه ... حالا شما مي فرمايي بنده بنشينم سقوط هواپيما را با هفتاد و چند نفر انسان تماشا كنم ؟ ... حاشا و كلا ... حاشا و كلا !!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خدابيامرزه حاج عموتونو. ولى موقع خوردن كباب جگر گوسفند بيچاره ، كشتنشو فراموش ميكرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
پس فیلمو ندیدی
این فیلم از حادثه نیست
فیلم گلدونهاشه
دارنده دومین ذخایر گاز یعنی ایران دچار زمستان سخت شده و کل مملکت و ادارات و صنعتش تعطیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بازم مرغ همسایه غازه شروع شد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
امریکاتون که همه دنیا را می چاپه موقع بحران نمیگید اولین کشور جهان کم اورد . چون دستور ندارید . خجالت بکشید البته که شماها ایرانی نیستید یا عربستانی هستید یا اسراییلی
اونجوری که طرف فیم گرفته هواپیما باید به خونه اش برخورد کرده باشه!!!! نه لرزشی نه خاکی نه دودی!!!
خیلی دوست دارم عکس العمل بشردوستانه و محکم جناب نخست وزیر انگلیس در قبال اعتراف ولیعهد سابق و پادشاه فعلی بریتانیای کبیر در مورد قتل عام تعداد زیادی از افغانها در ماموریتش در افغانستان را ببینم و بشنوم. کلمات و عبارات بمانند همدردی حقوق بشر، انساندوستی، مردم، مفاهیمی هستند که جناب نخست وزیر انگلیس، شما و اعقابتون نه تنها ذره ای به آن اعتقاد ندارید بلکه کاملا عکس آن را اعتقاد دارید و عمل میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
از قتل عام تروریست ها و طالبان ناراحت شدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالی
علیرضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
شماها همیشه همینطور دقیق نظر میدید؟اولا هری پسر دوم پادشاه انگلیس هست و نه ولیعهد سابق و پادشاه فعلی.
ضمنا گفته 25 نفر از طالبان رو در ماموریتش کشته. 25 طالبان میشه قتل عام مردم افغانستان؟
سلام‌ چطور انگلیسیها ایرانیها را به جرایم نامعلوم زندانی و شکنجه می کنند و داد کسی در نمی آید اینها فکر می کنند هنوز آقای دنیا هستند این پشتیبانی نشان دهنده این است که این شخص صد در صد جاسوس بود و عملا خود تایید بر حکم اعدام زدند
پاسخ ها
علیرضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
میشه 2 تا از این زندانی ها رو نام ببری؟کنتور که نداره
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
كجا ايرانيان را شكنجه و زنداني كردند!؟
نخست وزیر انگلیس این روباه پیر استعمار اعدام یک جاسوس وطن فروش را محکوم می کند اما کشته شدن هزاران یمنی بدست پلید آل سعود را نمی بیند. مرگ بر انگلیس.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
واقعا لعنت بر انگلیس و خائنین یه وطن
باید ایران سفیر خودش رو فرا بخونه سفیر انگلیس رو هم به خاطر دخالت در امور ایران ازایران بیرون کنه وسطح روابط سیاسی رو کم کنه
احتمالا سال دیگر سفیر سوریه را به خاطر استفاده از واژه خلیج عربی فرا خواهیم خواند و البته به خاطر روابط خوبشان با عربستان و ترکیه ککشان هم نخواهد گزید.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
قطعا هم همی طور خواهد شد که فرمودید
روباه پیر از اعدام نیروو جاسوست زجر بکش.اقای اکبری ۷۰ ماه جبهه داشت و مو سلییت در ایران داش حتی جبهه رفتنش و مسول بودنش مانع اعدامش نشد.خیانت به کشور بالاترین مجازات ها رو داره .همه خایینین به کشورباید اعدام شوند . اقای اکبری کی بود و چی شد !!!.یه دعا در حق همه می کنم که خدا اخر وعاقبت همه مون رو ختم به خیر کند .امین.
ایران باید سفیر فرانسه و انگلیس را اخراج و از برجام خارج شود
پاسخ ها
علیرضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
تنگه تنگه, بستن تنگه هرمز رو یادت رفت بگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
تنگه هزمزم ببندیم؟
بهتر بود به جهت اینکه چهره دین و ایران را در دنیا با تبلیغات بیگانگان مخدوس نکنینم حکم حبس ابد به او مبدادنند تا در زندان بمیرد واین تنها یک نظر است و صلاح مملکت خویش را خسروان دانند
وحشی انگلستان است که میلیونها ایرانی راباقحطی دست ساز به کشتن دادبر تاریخ وحشی گری خودسرانه با ملتهای جهان انجام دادی مرور کن بعد ازمزدورکثیف حمایت کن
چه ضرورتی است که با سه کشور اهریمنی، استکباری و جنایت کار اروپایی یعنی انگلیس و آلمان و فرانسه باید رابطه داشته باشیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ضرورت بعد عید معلوم میشه.
فقط 72 تا ؟چه کم .176 تا رکورد داریم .
خوب حبس ابد بهش میدادین تا آخر عمر تو زندان میموند شما میخواهید نشون بدید اقتدار گرا هستید اگه هستید باقی امور را درست کنید و این خود تحریمی را از سفره مردم بیچاره بردارید
چطور یبار دستگیر شده بعد آزاد شده ومجدد مسولیت بهش دادن واقعا عجیبه.......
البته که وحشی جد وآباد خودته با کشتار تقریبا نصف جمعیت ایران
به جای سقوط هواپیما طرف از دمپایی های آخرین مدل و گلدوناش فیلم گرفته
به درک که فراخوانده. ماهم بایدفرابخونیم. اصلاً چرا این همه مماشات بااین قلدری های پوچ وتوخالی؟ اینهمه جنایات جنگی وقتل های کودکان وغیرنظامیان درجای جای دنیا ککشون هم نمیگزه هیشکی ازشون بازخواست نمیکنه چرا؟ دنیای وحوش هم بهترازاین سبوعان ازخدابیخبر که فقط جهت منافع کمپانی های اسلحه سازی اقدام میکنندو...
اين فيلم سقوط هواپيماى نپالى رو فقط تابناك داره
هيچ جاى ديگرى نيست
!!!؟؟؟
بزرگترین شیطان دنیا که همه جارو به گند کشیده و سالهاست در دنیا دنبال فتنه انگیزی و چپاول و غارت وعقب نگهداشتن جوامع وووووو همین انگلیس ملعون هست و باید خودش و عواملش نابود شوند . همین انگلیس در دوره قبل از ظهور رضاشاه با قحطی از جمعیت 18 میلیونی ایران 9 میلیون را کشت و هنوزم در دنیا دنبال نفاق ووو هست اگر ما مردممیهن پرست ایران بتوانیم انگلیس و عواملش را در ایران نابود کنیم بجز اینکه ایران آزاده میشود خاورمیانه هم آزاد میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار