بازدید 47217
سه هزار و دویست‌ و سی و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علیرضا اکبری اعدام شد؟ /علم الهدی: اینستاگرام و واتس‌آپ فراماسونی هستند/استاد حقوق دانشگاه تهران اخراج شد/نور نیوز: تکذیب خبر جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی/پاسخ مولوی عبدالحمید به حملات محمدجواد لاریجانی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: پیشنهاد گندمکاران برای قیمت گندم در سال آینده /سرمایه‌گذاری ایران برای ساخت برج مسکونی در سوریه/رئیس فراکسیون جمعیت مجلس: در نود سال گذشته از متوسط ۷ فرزندی به دو فرزندی رسیده‌ایم / معاون رئیس جمهور: پولی به مردم پرداخت و از جیبشان خارج می شود ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 13 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد امام جمعه کرج از وضعیت حجاب: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است
حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکن امروز عده ای با حجاب که فرمان خداوند و عامل حفظ بانوان است، مقابله می‌کنند، اظهار کرد: این گروه می‌دانند اگر حجاب برود، عفت می‌رود و مرکز تربیت تخریب می‌شود. باید دقت کنیم که دشمنان این انقلاب اسلامی این روزها چگونه به این اصل می‌پردازند؟ البته قائل بر این هستیم همه افرادی که باید کاری کنند و کوتاهی می‌کنند، مسئولند.قانون باید اجرا شود و از هیچ نباید ترسید فقط باید از خدا ترسید. امام جمعه کرج با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود، اضافه کرد: باید از قدرت و اختیاری که به لطف خداوند در اختیار برخی قرار گرفته است در مسیر درست استفاده و سنگر عفاف و حجاب با قدرت حفظ شود.باید برنامه ایجابی و اغنایی داشته باشیم. کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: همین کرج برخی از موسسه‌ها، مجتمع‌های تجاری و داروخانه‌ها و... که وارد می‌شویم تصور نمی‌شود که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم! وی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون باید در خصوص حجاب اجرایی شود، یادآور شد: هفته گذشته طی نشستی با نیروی انتظامی خواستار پیگیری و تحقق این امر شدیم، راهکارهایی هم ارائه شد. همچنین طی جلسه ای با امر به معروف و نهی از منکر استان نیز خواستار تذکر و مذاکره با مراکزی که حجاب را رعایت نمی‌کنند شدیم. در نهایت متخلفان باید بدانند تعارف نداریم و باید با اشتباهات برخورد شود. وی با تاکید بر اینکه اقدام بعدی با صلابت و قدرت خواهد بود، تاکید کرد: اگر تذکرات افاقه نکرد، هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را اط همین موارد برشمرد.

علم الهدی: اینستاگرام و واتس‌آپ فراماسونی هستند
علم الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: وظیفه شورای عالی فضای مجازی این است که هم در مقابل بی‌دینی‌ها و لامذهبی‌های شبکه‌های خارجی بایستد و هم شبکه‌های بومی داخلی را تهذیب کند که برنامه شبکه خارجی را نخواهند اجرا کنند تا مردم آنان را بپسندند. علم‌الهدی گفت: بخش سینما و هنر وزارت ارشاد و شبکه‌های افسارگسیخته فضای مجازی باید تحت کنترل در بیاید، این که هر خلافی خواستند بگویند، بنویسند و آزادانه عمل کنند، لازمه‌اش عقب‌نشینی در جنگ با دشمن است؛ دیگر این که باید توجه کرد شورای عالی فضای مجازی حق ندارد نسبت به شبکه‌های فراماسونی اینستاگرام و واتس‌آپ روی خوش نشان دهد، حق ندارد پهنای باندی که در اختیار شبکه‌های خارجی قرار می‌دهد، از شبکه‌های داخلی دریغ کند.

شرکت ملی گاز: وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز تاکید کرد: اگر مردم در منازل یک بخاری را شش ساعت در روز خاموش کنند، روزانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون متر مکعب در کل کشور صرفه‌جویی می‌شود. محمدرضا جولایی درباره رقم تولید و مصرف گاز در کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۸۵۰ میلیون متر مکعب در روز گاز در کشور تولید می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف بخش خانگی و تجاری به ۷۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده است. وی در گفتگو با ایلنا با تاکید بر اینکه اکنون در مرز هشدار مصرف گاز قرار داریم، گفت: چند عامل در بروز شرایط کنونی دخیل هستند، یکی موضوع تداوم همین وضع است یعنی اگر یک روز رقم مصرف ۷۰۰ میلیون متر مکعب باشد مشکل نداریم اما اگر روز بعد هم مصرف در همین محدوده باشد مشکل خواهیم داشت، تداوم و فشار نقطه‌ای هم مهم است. در کل اگر مصرف از عدد ۶۵۰ میلیون متر مکعب بالاتر برود وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم.

 

اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشگاه تهران
محسن برهانی حقوق‌دان و وکیل دادگستری از هیات علمی دانشگاه تهران اخراج شد؛ اتفاقی که منجر به اعتراض تعدادی از اساتید برجسته حقوق شد. برهانی در واکنش به ادعای خبرگزاری فارس مبنی بر ارتباط اخراج او به دلیل حمایتش از ازدواج سفید، در توئیتی نوشت: ‏در فروردین ۹۵ در جلسه‌ای با موضوع ازدواج سفید شرکت و سخنرانی کردم. در سال ۹۸ دانشگاه تهران و‌ وزارت علوم، صلاحیت عمومی را تایید و به رسمی-آزمایشی تبدیل وضع یافتم. وی افزود: موضوع را در دادگاه ویژه روحانیت مطرح کردند و حکم داده شد که آن سخنرانی نه جرم است و نه تخلف. ازدواج سفید بهانه است؛ محسن برهانی از جمله چهره‌هایی است که بعد از اعدام‌های اخیر، مواضع انتقادی حقوقی به تصمیمات دستگاه قضا گرفته بود.

واکنش ظریف به طلب حلالیت داوری، مشاور سابق احمدی نژاد
ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد عبدلرضا داوری در توئیتی نوشته بود: امروز وقتی هنگام تخلیه آب اطراف ریه، سوزن 5 سانتی را بدون بی‌حسی از پشت قفسه به بدنم فرو می کردند و دچار کمپلکس درد و تنگی نفس و...میشدم، فکر کردم از چه کسی باید حلالیت بطلبم جز جواد ظریف که در اوج خدماتش برای توسعه ایران، ناحوانمردانه بر او زخم زدم و بارش کردم. امیدوارم حلالم کند. ظریف نیز در جواب توئیت وی نوشت: سلام بر شما از خداوند بزرگ تندرستی و سربلندی شما را خواهانم.

امام جمعه رشت: نظام اجازه نخواهد داد که عده‌ای اندک با کشف حجاب باعث ناراحتی خانواده‌های اهل تدین شوند
فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است، بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.

احمد خاتمی: اروپا و آمریکا در تحریم مسابقه گذاشته‌اند
خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: انگار اروپا و آمریکا و نوچه هایشان مسابقه در تحریم گذاشتند. هدف از این تحریم ها چیست؟ به نظر هدفشان انزوای ایران است؛ اما آیا به این هدف رسیدید؟ ایران بی اعتنا دارد راهش را دنبال می کند و انشاءالله پیشرفت هایش ادامه دارد. هر کسی را که تحریم می کنید او محبوب مردم می شود و تبریک دارد که استکبار ستیزانه و با قدرت راهشان را ادامه می دهند.

قوه قضاییه: آزادی اکبر طبری با وثیقه صحت ندارد
مرکز رسانه قوه قضاییه آزادی اکبر طبری با وثیقه را تکذیب کرد. در پی انتشار مطالبی در مورد آزادی با وثیقه اکبر طبری، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تکذیب شایعات اعلام کرد که اکبر طبری هم‌اکنون در زندان و در حال طی دوران محکومیتش است.

نور نیوز: تکذیب خبر جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی نوشت: طی چند روز گذشته برخی اخبار مجعول از سوی کانال‌های خبری غیر رسمی در خصوص جابجایی قریب الوقوع دریابان علی شمخانی از مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منتشر کرد و افرادی نیز به عنوان جایگزین وی مطرح شدند. اخبار رسیده حاکی است؛ شایعات مطرح در مورد پایان فعالیت دریابان شمخانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تماما کذب بوده.

پاسخ مولوی عبدالحمید به حملات محمدجواد لاریجانی
مولوی عبدالحمید در پاسخ به محمدجواد لاریجانی گفته به دنبال قهر سیاسی نیست و حاضر به مذاکره است، اما «با کسی گفت‌وگو خواهد کرد که اختیارات و توانایی حل مشکلات را داشته باشد.» او گفته: «موافق نیستم برای آزادی زندانی‌های خودمان پیش کسی التماس کنیم. باید بگوییم که این افراد را چرا زندان کرده‌اید؟ بگوییم که اکثر این افراد بی‌گناه هستند و باید آزاد بشوند. برای اعدامی‌ها نیز معتقدم نباید التماس کنیم که بخشیده شوند، بلکه بگوییم وقتی انسانی را نکشته است چرا اعدام شود؟» امام جمعه اهل سنت زاهدان درباره شایعه‌ی فرستادن «تیم مذاکره‌کننده» به تهران گفت: «در مسائل اخیر زاهدان تیم مذاکره‌کننده‌ای نداشتیم. چند نفر از دوستان برای گرفتن وکیل به تهران رفتند که متاسفانه سه نفر از وکلای تهرانی، وقتی وارد فرودگاه شدند، برای چندروز بازداشت شدند.» همچنین آقای عبدالحمید در واکنش به حرف‌های محمدجواد لاریجانی که گفته بود مسجد مکی زاهدان، مانند «مسجد ضرار» در صدر اسلام است و باید تخریب شود، گفت: «بنده‌خدایی که این حرف‌ها را زده بود، اگر می‌آمد و می‌گفت فلان‌حرف شما اشتباه بوده ما استقبال می‌کردیم و اگر مسجد را که خانۀ خداست مورد حمله و اهانت قرار نمی‌داد، شاید با این مقدار از واکنش و اعتراض مواجه نمی‌شد.»

طرح دولت برای اختصاص یارانه به چادر
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: موضوع سبک زندگی ایرانی – اسلامی، هم در آموزش و پرورش و هم در طرح خانواده و جوانی جمعیت مطرح است؛ اما به دلیل اهمیت آن نیازمند بررسی‌های بسیار در این حوزه است. شرایط صندوق‌های بازنشستگی، چالش پیش‌ِ روی بازنشستگی زودتر از موعد است که خزعلی به آن اشاره کرد و یادآور شد که در بررسی بودجه هم به این مهم تأکید شده، ولی در عمل به دلیل شرایط ویژه بودجه و صندوق‌ها، چندان تمایلی به بازنشستگی پیش از موعد وجود ندارد. پوشش مناسب: موضوع لباس و پوشش مناسب طبق گفته عضو کابینه رئیسی، هم در شوراهای فرهنگی و هم در دولت مورد توجه بوده و طرحی در دست است که چادر به‌عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد تا پوشش مناسب با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده شود. خزعلی خاطرنشان کرد که پشتیبانی از تولیدی‌های استاندارد در زمینه حجاب هم تا حد زیادی انجام شده و ابراز میدواری کرد اثرات آن را به زودی در بازار ببینیم.

علیرضا اکبری اعدام شد؟
سایت صابرین نیوز از رسانه‌های امنیتی ایران که اخبار محرمانه و امنیتی را منتشر می‌کند، در خبری نوشت علیرضا اکبری لحظاتی پیش به جرم جاسوسی اعدام شد. پیش از اعدام اکبری، فیلمی از اعترافات تلویزیونی او منتشر شد که در آن توضیح می‌دهد چگونه به جاسوس تبدیل شده است.

لایحه بودجه دولت: حقوق بیش از ۵۰ میلیون تومان ممنوع
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.

فارس: فرانسه در آستانه جیره‌بندی انرژی
خبرگزاری فارس نوشت: کمپانی «کوفیجئو» مالک چندین برند غذایی فرانسوی از جمله William Saurin، Garbit و Raynal و Roquelaure است و چهار کارخانه از هشت کارخانه فرانسوی خود را تعطیل کرده که بر اشتغال ۸۰۰ نفر از ۱۲۰۰ کارگر شرکت به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی تأثیر گذاشته است. روزنامۀ فیگارو گزارش می‌دهد که این اقدام ابتدا در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) اعلام شد و حال به اجرا درآمده است و کارخانه‌های کاپدناک، پویلی‌سورسر، کامارت سورآیگ و لاگنی بسته شدند و تولید متوقف شد. این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصمیم با هدف مقابله با افزایش چشم‌گیر هزینه‌های انرژی (گاز و برق لازم برای پخت و پز و استریل کردن غذا‌های پخته شده و دستور پخت) است که از ابتدای سال ده برابر می‌شود.
 
رئیس جمهور: در ابتدای دولت برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید؟
رئیسی در اجتماع مردم شهرستان خاتم یزد با اشاره به اینکه در ابتدای دولت با مشکلات بزرگی مواجه بودیم که برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید، گفت: همواره معتقد بوده‌ام که این کشور با توجه به ظرفیت‌های عظیم، برخورداری از مردم صبور و رهبری حکیم هیچگاه با بن‌بست مواجه نخواهد شد و لذا کار را با وجود مشکلات فراوان آغاز کردیم و به رغم موانع داخلی و فشارهای خارجی تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی نیز داشته‌ایم که اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اقدامات بیشمار دیگر بخشی از این دستاوردهاست. رئیس جمهور با بیان اینکه دولت رفع مشکلات معیشتی، کاهش نرخ تورم و رونق اقتصادی را با اتکا به دستان توانای مردم کشور و نه دستان بیگانه برنامه اصلی کاری خود می‌داند، افزود: یکی از انتظارات به حق مردم از دولت، ایجاد نظام اداری سالم، بدون فساد و روابط ناسالم اداری است؛ مردم ممکن است مشکلات را تحمل کنند، اما تبعیض به هیچ وجه برای مردم قابل تحمل نیست.
 
خودرویی که در یک ماه بیش از یک میلیارد تومان گران شد!
قیمت بازار تویوتا راوفور دو دیفرانسیل الفطیم به ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان شد. این خودرو در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون و در یک ماه اخیر بیش از ۱ میلیارد گران شده است. خودروی تویوتا CHR هیبرید  مدل Icon در بازار به ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید این خودرو در یک هفته ۵۰ میلیون و در یک ماه اخیر ۵۵۰ میلیون افزایش قیمت داشته است. قیمت خودروی تویوتا پریوس تیپ C مدل ۲۰۱۷ در بازار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. این خودرو در این هفته ۵۰ میلیون رشد قیمتی داشته است همچنین قیمت تویوتا پریوس نسبت اول دیماه ۴۵۰ میلیون افزایش داشته است. 
 
دلار زیمبابوه بی ارزش ترین پول دنیاست
استیو هانکه، استاد اقتصاد دانشگاه جان هاپکینز با بررسی نوسانات پول‌های ملی جهان در سال میلادی گذشته ۲۰ پول ملی را که در این سال با بیشترین کاهش ارزش مواجه شده‌اند معرفی کرده است. بر خلاف تبلیغات منفی علیه ریال ایران در فضای مجازی، رده‌بندی ارائه شده از سوی این استاد شناخته شده اقتصاد آمریکا نشان می‌دهد، پول‌های ملی بسیاری هستند که شرایط نامساعدتری را نسبت به ریال ایران در سال ۲۰۲۲ تجربه کرده‌اند. در واقع ۱۶ پول ملی در این سال افت ارزش بیشتری را نسبت به ریال ایران تجربه کرده‌اند که در این بین ارز‌های نسبتا معتبری مثل پزو آرژانتین، پوند مصر و لیر ترکیه قرار دارند. ریال ایران از نظر میزان کاهش ارزش خود در جایگاه هفدهم جهان قرار گرفته است. دلار زیمبابوه در رتبه نخست جهان از نظر کاهش ارزش در برابر دلار آمریکا طی سال ۲۰۲۲ قرار داشته است. ارزش این پول طی یک سال ۷۷.۷۸ درصد کاهش یافته و ارزش برابری هر دلار آمریکا در پایان این سال به ۹۰۰۰ دلار زیمبابوه رسیده است. در ابتدای سال ۲۰۲۲ هر دلار آمریکا در برابر ۴۰۵۰ دلار زیمبابوه معامله می‌شد.
 
وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم؟
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه اکنون در مرز هشدار مصرف گاز قرار داریم، گفت: چند عامل در بروز شرایط کنونی دخیل هستند، یکی موضوع تداوم همین وضع است؛ یعنی اگر یک روز رقم مصرف ۷۰۰ میلیون متر مکعب باشد مشکل نداریم اما اگر روز بعد هم مصرف در همین محدوده باشد مشکل خواهیم داشت، تداوم و فشار نقطه‌ای هم مهم است. در کل اگر مصرف از عدد ۶۵۰ میلیون متر مکعب بالاتر برود وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم. ما باید رقم مصرف را به زیر ۵۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسانیم تا از این اوضاع خارج شویم، یعنی باید ۱۰۰ میلیون متر مکعب کمتر از میزان کنونی مصرف داشته باشیم.  /ایلنا
 
وزیر نفت: در یک روز معادل ۴ میلیون بشکه نفت برای گرم شدن خانه ها مصرف شد
وزیر نفت با اشاره به سرمای شدید هوا در کشور که در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است، اظهار کرد: تا این لحظه در هیچ نقطه‌ای از کشور قطعی گاز نداشته‌ایم، البته با توجه به استمرار سرمای هوا تا اواسط هفته آینده ما به همکاری مردم عزیز در زمینه مصرف بهینه گاز نیاز داریم. اوجی با اشاره به قطع گاز وارداتی از سوی کشور ترکمنستان به کشور از ۶ صبح روز پنجشنبه ‌۲۲ دی‌‌، گفت: به‌دلیل سرمای شدید هوا گاز بخش خانگی در کشور دوست و برادر ترکمنستان قطع شده است؛ اما همکاران من در استان‌های شمالی کشور با تغییری که در آرایش خطوط فشار قوی گاز در آن منطقه داده‌اند تا این لحظه اجازه نداده‌اند که گاز هموطنان قطع شود. وی با بیان اینکه پنجشنبه‌ای که گذشت که شاید سردترین شب امسال بود و مصرف در بخش خانگی از ۶۸۵ میلیون متر مکعب در روز گذشت، اظهار کرد: این مقدار گاز  معادل حدود ۴ میلیون بشکه نفت خام است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲۲۲
بزرگترین ذخایر گازی دنیا رو داریم و دچار بحران گازی شده ایم !!!
پاسخ ها
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اگرده تن برنج درخانه داشته باشیم وپنجاه نفرمیهمان وحتی
هفتادپرس غذا آماده کنیم اگربعضی بدون رعایت حقدق دیگران به اندازه چندنفرمصرف کنندبه برخی غذانمی رسداین به علت نلودن موادغذایی نیست به خاطرزیاده روی بعصی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مگر رئیسی چند بار به ترکمنستان سفر نکرد؟
مگر با ترکمنستان قرارداد سواپ گاز امضا نکرد؟
مگر این همه شعار نداده و تو بوق و کرنا نکردند که با این قرار داد مشکل کمبود گاز شمال شرق ایران حل شد؟
پس چرا امروز استانهای خراسان شمالی و رضوی با افت شدید فشار گاز روبرو شده اند؟ چرا گاز شهر خواف قطع شده؟
چرا ادارات و مدارس این دو استان برای شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام شده اند؟
آیا سوآپ گازی هم مثل شانگهای و اوراسیا بی خاصیت بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
دچار بی گازی نشدیم .دچار بی سوادی مسولین شدیم چرادر
شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده ما همچنان باید صادرات داشته باشیم اول که به ترکیه چرا
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
هر کشوری دارای شرایط عادی و بحرانی است . امریکاهم در شرایط بحرانی کم می اورد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
شما درست میگید ، ما به اندازه یک کشور 300 میلیون نفری گاز مصرف میکنیم ، به تنهای به اندازه هند مصرف گاز داریم و اینها مهم نیست چون ذخایر گاز داریم !!!!!
چیزی به نام فراماسونری وجود ندارد.دنیا تشکیل شده از چند ابرقدرت و تعدادی کشور معمولی.هر کشور هم اندازه و بضاعتش معلومه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اشتباه میكنی استاد. فراماسونری بسیار قدرتمند تر از آن است كه حدس میزنید
خیلی از افراد و قدرتمندان جهان اعضای این توده هستند ولیكن خود خبر ندارند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
ناراحت نشو ما باور کردیم فراماسون نداریم
دارنده ذخایر دوم گازی وارد بحران گاز شده!! اینم مقصر آمریکا هست؟ زمستان سخت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اگر ما وارد بحران شدیم پس وای به حال آمریکا و غرب
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
در هر کشوری سیستم ها را براساس وضعیت نرمال پیش می کنند نه برای بدترین حالت ، زمستان سخت مال اروپا است که هیزم می سوزانند و زغال سنگ و افزایش 80 درصدی قیمت انرژی
با تشکر از علم الهدی برای نظر ایشان؛ مردم همچنان از نظر قانونی و شرعی حق استفاده از این پلتفرم ها را دارند و صحبت ایشان در حد نصیحت است و نه قانون گذاری.
قطع نزولات!!چرا در برزیل دائما بارون میاد یا تایلند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
هر نعمتی لزوما نشانه پاداش نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
آخه این حرف فقط برای کشورهای اسلامی هست. اون ها بلاد کفر هستن و خداوند با اون ها کاری نداره.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
طوفانش و عذابش را هم می بینی؟
سریع
فوری
انقلابی
از میدان مشترک گازی با قطر برداشت کنید تا مملکت بخ نزنه
مردم احساس آرامش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مگه سیب زمنیه که همینجوری بری برداشت کنی .
باید ۲۰ سال پیش سرمایه گذاری میکردی تا امروز میتونستی برداشت کنی .
درست مثل قطر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این باج که قطر تو جام جهانی به ایران داد باید ایران ی جوری پسش بده
زمستان آمد
اروپا یخ نزد
ایران یخ زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
باید عنبر نساء بسوزونیم برای نجات از سرما و یخ زدگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
ما این استعداد رو داریم که به بزرگترین هاب تولید یخ در منطقه تبدیل شیم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
قیمت هیزم تو المان و فرانسه جقدره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
قبل نوشتن اول تحقیق کن بعد بنویس خودت را به خواب زدی؟
فقط نمونه ایران مشکل کمبود گاز ندارد وبلکه دوستانی مانند شما را داریم با نحوه مصرف که هرچی آب در لیوان بریزیم چون ته آن سوراخ هست پر نمی شود
بزرگترین منابع گاز در جهان رو داریم و داریم یخ میزنیم
«دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است.»

چند سال قبل امام جمعه تهران دلیل بارندگی زیاد و سیل را بی حجابی و بد حجابی دانسته بود. آسمان چه زود سلیقه اش را عوض کرد.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اتفاقا امسال چقد برف وبارون داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
به جای مسخره کردن کمی مطالعه کنید.
شما جای اینکه نگران زمستان سخت اروپا باشید به فکر مردم ایران باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
شما به فکر ما نباش فکر قیمت هیزم باش
رسانه میلی ۲ ماه است که از زمستان سخت و سرد اروپا سخن میراند ولی زمستان آمد و ایران یخ زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
وقتی عابدینی و مرندی میشن کارشناس رسانه میلی پیش بینی ها اینجوری از آب در میاد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
یعنی الان اروپا سرد نیست ؟؟؟؟؟
آن وقت این خبرگزاری فارس که در باره جیره بندی و ده برابر شدن قیمت انرژی در فرانسه می نویسد گزارشش را از خبرگزاری های بین المللی گرفته یا خودش خبرنگار فرستاده تا تحقیق کنند.
مدتها است که خبری از افتتاح طرحی در کشور نیست!
مدتها است که از خبرهای خوش هسته ای نمی شنویم!
مدتها است که فقط توجیه برای کمبودها، کاستی ها و گرانی ها می شنویم!
پاسخ ها
پسرک فضول
| United States of America |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
هسته ای یعنی بمب، نه انرژی برای ملت، هنوز نفهمیدید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
فکر کنم یا گوشت مشکل پیدا کرده و یا چشم هات عینک میخواد . سفر رییس جمهور به یزد را ببین(حدال این اخری را ببین تا ناامید از دنیا نروید )
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بالاخره باید طرههای که دولت فخیمه قبلی کانگ زده و ول کرده جمع بشه ، علی برکت الله
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.!!!
۵۰ میلیون ؟؟؟!!!
بروید ببینید مدیران باشگاههای فوتبال و شرکت های پتروشیمی و امثالهم چقدر میگیرند (دریافتی مستقیم و غیر مستقیم !)
باز جمعه شد و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
یعنی در. فاصله ۲۰ دقیقه حدود. ۳۰ تا کامنت گذاشتی از آلبانی. فقط سرعت توییت گذاشتن ترامپ به این سرعت میرسید..
یکی به فارس خبر بده الان چند مدته که ما جیره بندی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
کجا ؟
قاعل!!!!
قائل
پاسخ ها
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اغنایی
اقناعی
از تابناک بعیده
بهتر از در مورد مشکل گاز نظر ائمه جمعه پرسیده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خوب به خاطر وضعیت افتضاح حجابه دیگه وگرنه مسولان که شب و روز در تلاشند و روزی 22 ساعت کار می کنند
باز جمعه شد.
اقاي امام جمعه كرج ، اتفاقا امسال وضعيت نزولات جوي نسبت به سال قبل بهتر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
یعنی حجاب بهتر شده یا بدتر ؟
اعدام / اخراج / ممنوع الخروخ / زندان / بازداشت
خسته شدیم از تکرار این واژه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عوامل اغتشاشگر حتما مجازات میشوند . میتونی مثل خالتی که اخبار خوب ایران را نمیشنوی ، نشوی
اولاً که حاج اقا بفرمایند چگونه است که در اروپا و امریکا که خانم‌ها حجاب ندارند نزولات اسمانی فراوان است. ثانیاً بد نیست اخبار مریوط به برف و باران همین‌ چند هفته اخیر را بخوانید. درست نیست شما که وظیفه هدایت مردم‌ را دارید از اخبار روز بی خبر باشید.
یک آیه فقط یک آیه از قرآن آدرس بدید که من مسلمان رابطه بین حجاب و باران را بفهممv
پاسخ ها
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى‌ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَيْهِمْ بَرَكاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ
اگر مردم آبادی ها ایمان بیاورند و تقوی داشته باشند نعمت ها و برکات آسمان و زمین بر روی آن ها گشوده می شود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
۹۶سوره اعزاف....اگر مردم ایمان بیارن و تقوا داشته باشند
باز میکنه خدا درهای برکت رو از اسمان و زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
به جای پرسه زدن فراوان در فضای مجازی کمی مطالعه کنی می فهمی
من از طرف خانواده مذهبی هییچ مشکلی با حجاب نداریم و خیلی خانواده های مذهبی هیچ مشکلی ندارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مشکل ما وجود اشخاصی چون حداد عادل است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
آفرین به شما
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مطمئنی مذهبی هستی یا مثل همیشه دروغ میگید
بعضیا هم حتما باید با سوزن ۵ سانتی آب اطراف ریه شون رو بکشن تا از ۸۰ میلیون طلب حلالیت کنند
من کاری به موضوع آقای دکتر برهانی در دانشگاه تهران ندارم چون اطلاعات دقیقی ندارم اما دقیق میدانم که "
"هیات اجرایی جذب هیات علمی کارگروه بررسی صلاحیت عمومی " در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (متشکل از تعدادی جوان جدیدالاستخدام ) کاملا به ابزاری برای رییس سابق این دانشگاه تبدیل شده بود تا اعضای هیات علمی رسمی منتقد خودش را رد صلاحیت کند !
اینهاست که مردم رو ناراضی میکند و صدای جیغ و داد بلندگوهای اونور آبی ها رو بلند میکنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
دانشگاه تهران با آزاد فرق داره برادر
مدیر کل دیسپچینگ گاز لطفاً با اغازاده های مقیم کانادا تماس بگیرید و سوال کنید روزی چند ساعت‌ بخاری هایشان را خاموش می کنند؟ اخه مرد مومن تو سرمای منفی ۱۰ چه جوری میشه ۶ ساعت بخاری را خاموش کرد؟ این حرف ها رو به خانواده خودت هم میگی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
آقای وزیر هر روز باید سونای بخار را در منزل بروند
مرنذی کجاست زمستان سرد اروپا چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
به کوری چشم آلبانی نشینان خانه های ایرانیان گرم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
متاسفانه مدیریت های حساس در کشور در بسیاری از جاها دست موجوداتی مانند مردندی است
ایشان توجه دارند که داماد محترمشان در اینستاگرام تیک ابی دارند؟
در خصوص حقوق بیش از ۵۰ میلیون تومان ممنوع" مدیران حرفه ای شده اند
مثلا بسیاری از مدیران شاغل یا بازنشسته دولتی هم زمان در رده های مدیریتی دانشگاه آزاد حقوق میگیرند .
در واقع از چند نهاد و دستگاه هریک 50 ملیون تومانمیگیرند.
علملهدا درست میگه
سوء مدیریت باعث شده که یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر گازی جهان با مشکل تامین گاز مواجه شود
ظاهرا خداوند باید دنیا را باب میل حضرت علم الهدا ساماندهی کند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
الحمد لله که خانه ما ایرانیان گرم است
مگه الان دارین اداره می کنین؟
از کجا فهمیدی فرامانسونری اند؟!
مم‌‌جواد رو بی خیال شو. واسه خودش حرف می زنه.
آقای رئیسی‌ اونهایی که اوایل کارتون بتو گفتند که چجوری میخوای کشور را اداره بکنی‌ تو چرا بحرفشون اهمیتی ندادی و شیرجه رفتی در صندلی ریاست جمهوری‌ آن بنده خداها هم دوست تو بودن‌ هم دوستدار مملکت‌ !
نکنه‌ فکر میکنی‌ داری اداره میکنی‌ ؟!
باید بخرشون گوش می دادی و این جایگاه مهم و به اهلش میدادی‌ ابرام‌ جان‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مثلا مثل روحانی خوبه ادامس بجوی تو دفترش بشینه بخنده به مردم به دشمن هم امتیاز بده..این سلبریتی اا ک جو گیر شدن رای دادن روحانی کجان بیبین دلار 1000 هزار تومانی و سکه 100 تومنی رو چی تحویل داد بعد 8 سال پسرفت...رییسی تمامن خودش و وزیراش در تلاشن و با این دشمنی اا خوب بودن ولا
جناب رییسی:

وقتی قرار است تورم در کشور سه رقمی باشد
وقتی قرار است برای جوانان به جز بیکاری و ناامیدی و سرخوردگی چیزی وجود نداشته باشد

وقتی قرار است خودرو روز به روز افزایش قیمت داشته باشد

وقتی اجاره ها سال به سال دو برابر می شود

وقتی دریاچه ارومیه در حال خشک شدن است
وقتی زاینده‌رود خشکید
وقتی تحریم ها ساعت به ساعت گسترده تر و سفره ی مردم کوچکتر و کوچکتر می شود

به نظر شما دولت اول کار باشد یا آخر کار باشد چه تفاوتی دارد......!!!!!!!!!!
علم الهدی: اینستاگرام و واتس‌آپ فراماسونی هستند .... پس چرا داماد شما توی اینستاگرام فعاله؟!!!!!!!
اقای‌ علم الهدی‌ !
این و انس اپ‌ بسیار‌ بسیار‌ مفید بود و خیلی‌ از کارها را برای مردم‌ آسان میکرد‌ !
حرفی‌ برای‌ زدن‌ نداری‌ این چیزها را مطرح میکنی و یک ابزار‌ را‌ محکوم میکنی‌ !
وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم؟
جناب مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز لطفا با سفری به کرج و مشهد و ترجمه معنی دیسپچینگ بهترین راه حل مشکل بارندگی را از دست اندرکاران و متخصصین مربوط جویا شوید تا بدین شیوه هم مشکل کمبود آب و کمبود ذخیره آب پشت سدها و تامین برق کشور و تامین گاز حل شود. نگران نباشید. راه به این گوتاهی را دارید.
به همت مسئولین خدوم باید خوشحال باشیم که در بین 150 کشور جهان، 16 کشور پولشون بیش از ما ریزش داشته!!!!!
رئیس جمهور: در ابتدای دولت برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ ...............جناب رئیس جمهور این وضعیت که نشانه ای از مدیریت کشور ندارد!!!
جناب احمد خاتمی مردم نگران این تحریمهای اخیر نیستند چون فشاری بر معیشت مردم ندارد شما هم اگر این تحریمها رو واقعا مهم نمی دونید به وزارت خارجه بگو جوش نزنه و مرتب محکوم نکنه!!!
باید حداکثر حقوق سی میلیون تومان باشد نه پنجاه میلیون تومان پنجاه میلیون تومان یعنی نجومی بگیر
توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد از ظریف، نشان از فشارهایی است که آگاهانه و بناحق بر ایشان وارد می شد!
زمستان سخت اروپا چرا ادارات ایران را تعطیل کرد ؟ چرا زمستان سخت اروپا ایران را در مرحله بحران فرو برد ؟ وزیر نفت کجاست تا از سخنانش دفاع کند ؟
دلیل کاهش نزولات اسمانی اختلاس ها و فسادهای گسترده است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
رواج گسترده دروغ +
آقای احمد خاتمی انزوای ایران در شرایط فعلی را با دوسال پیش که امریکا و اروپا در موضع ضعف بودند مقایسه کنید!! به نظر شما بیشتر شده یا کمتر؟!!!!!!!
ربیس جمهور:در ابتدای دولت برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید؟
خوب منظورشون همین وضعیت کنونی بود که بهش رسیدیم دیگه الان مثلا اداره کردنه؟
آقای امام جمعه رشت خیالت راحت باشد کشف حجاب عده ای باعث ناراحتی خانواده‌های اهل تدین نشده. این را می توان براحتی در خیابانها دید نه پرخاشگری داریم و نه ریاکاری!
خدمت امام جمعه کرج عارضم که با توجه به کم شدن حجاب در این اواخر اما خدا را شکر میزان نزولات جوی از جمله بارش برف در بسیاری از مناطق که سالها رنگ برف را به خودش ندیده بود،شدت گرفته.پس دنبال ایراد دیگری از کم حجابی باشید!!
بیچاره اروپا با این بحران گاز در زمستان چه بکنند؟
برخورد با اندیشمندان دانشگاهی که سلاحی جز قلم ندارند و استفاده از مداحان راه حل پایان اعتراضات و ایجاد آرامش نخواهد بود. صورت مسئله را پاک نکنید!!!!
ما در مخیله خودمان میگفتیم :
مذاکره و برجام را به عقب بیندازیم تا اروپا سر زمستان یخ بزند و بیاید التماس ما را بکند و ما خواسته هایمان را تحمیلشان کنیم :-)
زمستان آمد و گاز به پایین ترین قیمت خود در اروپا رسید و خودمان به علت کمبود گاز یخ زدیم

# زهی - خیال باطل
حاج فلاحتی چیزی که بیشتر باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین میشود رو راست نبودن مسئولین و فساد گسترده مالی و کاربلد نبودن انهاست.
کاش سایرین هم مانند عبدالرضا داوری معرفت داشتند و بخاطر ستمی که به خادمین کشور مانند ظریف کردند عذرخواهی میکردند.
رییسی میگه: "یکی از انتظارات به حق مردم از دولت، ایجاد نظام اداری سالم، بدون فساد و روابط ناسالم اداری است؛ مردم ممکن است مشکلات را تحمل کنند، اما تبعیض به هیچ وجه برای مردم قابل تحمل نیست."
در کدومش موفق بودید؟؟
دامادت دنبال تیک آبی و خاکستری فراماسونی است !
یه ذره نصیحتش کن جناب موعظه گر !
اخبار مربوط به امام جمعه ها واقعیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
متاسفاه مثل اخبار مربوط به قطار پیشرفت اقای ریسی واقعی است
در مورد بی ارزش شدن ریال حرف ملت ایران رو قبول نمی کنید که اولین قربانی این بی ارزش شدن است و میرید از استادی که در امریکا ساکن است نقل قول می کنید
یعنی ایشون گفتن بی ارزش نشده وضع زندگی ما خوب میشه؟
خوب کشور با سرمای جانسوز اروپا روبرو شده .از قدیم می گفتند آنچه بر خود نمی پسندی برای دیگران نپسند فعلا قضیه کاملا بر عکس شده و بعید می دانم یک اروپایی از مشکلات گاز در ایران خوشحال شده باشد مسولین می گویند تنها را صرفه جویی حالا ببینیم واعظانی که اینگونه جلوه بر محراب و منبر جمعه می کنند آیا حاضرند شوفاژ منزل را خاموش کنند .
جواد لاریجانی از مردم سیستان و بلوچستان و شخص عبدالحمید مولوی عذرخواهی کند
حاج علم از پهنای باند هم اطلاعات داره!!!!!!!!
کار مفید این جواد لاریجانی چیه ؟
اینم دقیقا مثل حداد عادل !
بابا دست بردارید
آخه حجاب چه ربطی به بارش برف وباران دارد
اسکیموها که بی حجاب هستند2. حتی لباس درست و حسابی ندارند پس چرا 12ماه سال دارد برف میاد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
شما را ارجاع مي دهم به مطالعه درباره سنن و قوانين الهي كه به طور صريح در قران ذكر گرديده . البته اميدورام واقعا دنبال جواب باشيد نه بهانه تراشي . راه حق و باطل مشخص است براي هر كس كه طالب آن باشد.
دليل قطع نزولات آسماني وضعيت افتضاح حجاب است !
--------------------------
در ممالك فرنگ يعني اروپا كه به آن قاره سبز نيز مي گويند تمامي طايفه نسوان بي حجاب باشند ، مگر آنان كه مسلمانند و يااز ممالك ديگر آمده اند ، حال چرا به آنجا گفته اند قاره سبز ؟ خوب معلومه برادر از نزولات فراوان جوي و آسماني است !! ... سعدي شيرازي فرموده است : « دلايل قوي بايد و معنوي » پس شيخ اجل بر دلايل قوي و محكم نظر دارد ! ... البته رعايت حجاب قانون مملكت است و بايد قانون را رعايت نمود و خدا را صد هزار شكر كه خانواده ما ، فاميل هاي ما و حتي تمامي شهروندان ما همه اهل حجاب و چادر تا آنجا كه در بلاد ما حتي مانتو پوشان به مقدار اندكي !!
پس بايد براي ترويج و تشويق حجاب و ياد آوري لزوم رعايت آن دلايل قوي و مستدل و مستند و محكم آورد
تا مقبول همگان افتد !!... بله ؟!
لطفا یکی بپرسه فراماسیونر یعنی چی؟بعضی وقتها یک کلمه جدید یاد میگرن و میخوان استفاده کنند اما نمیدونند چطور.ز
قصد توهین به کسی را ندارم ولی این روزها مردم بلوچ و عبدالحمید از لحاظ حرف حساب از خیلی از استانها بهتر بودند
برف و بارون تازه داره بیشتر می شه!!
روزي كه ظريف براي برجام تلاش ميگرد اصولگرايان و كاسبان تحريم ناجوانمردانه به او حمله ميكردند!
-- آميرزا محمد اول سلام ! نظر شما در مورد بيانات امام جمعه اي كه گفته قطع نزولات آسماني به علت
وضعيت افتضاح حجاب است چيه ؟ ... آميرزا شما در طول عمر طولاني خود خشك سالي يا خشك سالي هايي به ياد مي آوري ؟ ... چند سال !
-- عليكم السلام ! جعفر خان گفتي حجاب ؟
-- بله آميرزا !
-- حجاب ! ... حجاااااب ... كه گفتي حجاب ! جعفر آقا « حجاب چهره جان مي شود غبار تنم
خوشا دمي كه از اين چهره پرده بر فكنم » !!
« بشنو از ني چون حكايت مي كند
از جدايي ها شكايت مي كند
از نيستان تا مرا ببريده اند
از نفيرم مرد و زن ناليده اند
سينه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بگويم شرح درد اشتياق » !!
جعفر خان ملول شدم از اين غريبستان !! از اين دنياي ناسوتي !
« هر كسي كو دور ماند از اصل خويش
باز جويد روزگار وصل خويش » ... التماس دعا جعفر آقا !!
نود درصد مردم ایران با لباس تابستانی در منزل می گردند
و کمبود گاز را باور ندارند.
عده ای هم عمدا گاز را حد اکثر کرده وهدر می دهند تا به خیال خود این‌گونه با دولت مبارزه می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عجب دلیلی خود دولت میگوید 80 در صد مردمگاز را کم مصرف میکنند
جناب عالم الهدی ممنون. روشن شدیم.بس کنید!
یک جوری میگن دلار زیمباوه بی ارزش ترین پول دنیاست که انگار ریال ایران در ردیف پول های با ارزش است.نه عزیز ، پول ما هم چیزی کمتر از دلار زیمباوه نیست فقط ما نمی‌خواهیم بپذیریم.
جناب رییس‌جمهور! واقعاً به نظر شما الان کشور داره اداره میشه ؟ مردم بیچاره شدند جناب.
دوباره عده ای از حضرات با صحبت هاشون در حال تحریک مردم هستند!!!
زمستان سخت ارو...، ببخشید ایران . برف نمیاد مشکل آب داریم ، برف میاد مشکل گاز داریم ، اداره و نصف مملکت تعطیل ، از هردو طرف بوم افتادیم.
من فقط می توانم بگویم که خیرات و صدقات به خرما دادن و مراسم گرفتن نیست همین الان اگر یکم شیر گاز منازلتان را کم کنید انگار خیرات برای اموات خودتان فرستادید و می توانید با اینکار در راه ماندگان از کمبود گاز را نجات و آنها را خوشحال کنید
کسی انتظار ندارد که خود را بزحمت انداخته و سرما بر خود تحمیل کنید فقط دما را طوری تنظیم کنید که قابل تحمل باشد
یقین بدانید که اگر خدا هم ببیند شما به فکر همدیگر هستید او هم به فکر شما خواهد بود و گره های شما را بخصوص در زمینه تورم و معیشت اقتصادی باز خواهد کرد
مردم از گرانی کمرشان شکسته اینها هنوز تو مبارزه با واتساپ واینستا هستند
در فیزیک به دلتا ایکس می گن جابجایی ...که تقسیم به زمان بشه می شه سرعت متوسط...در رسانه های داخلی مفهومش یه چیز دیگه است ....خب حالا که برکنار نشده چرا می نویسید جابجایی تکذیب شد؟؟ بنویسید برکناری فلان شخص تکذیب شد .....این چه جور مطلب نوشتنه ؟؟
الان 4 هفته است مدارس یا به دلیل آلودگی هوا تعطیله یا به دلیل برف و برودت هوا.خب این چه درس ومشق و آموزشی شد؟به جای تعطیلی مدارس و آسیب آموزشی به این همه دانش آموز که حق الناس است و وزیرهمیشه چپیه پوش باید جواب گو باشد بهتر نیست فکری به حال آلودگی هوا که ناشی از تحریم های بین المللی است بکنید. بهتر نیست به فکر گشایش در روابط با کشورهای صاحب صنعت خودرو سازی و پالایش فرآورده های نفتی باشید.
بدون شک محمد جواد ظریف یکی از شریف ترین انسانهای کشورمان هست جز عزت و سربلندی کشور هدفی ن داشت ؟ خدا از سر تقصیر امثال شریعت مداری ها بگذره ،؟؟
در یک کشور 80 میلیونی یا به عبارتی 20 میلیون خانواده می شود هر 5 خانواده یک بشکه و با این تکنولوژی قدیمی و با بهره کم ستگاه های مصرفی و بدون احتساب ادارات و حجم یک بشکه تقسیم بر 5 آیا مقدار زیاد است؟ آیا مردم مقصر هستند؟
خیلی سال پیش داداش من در کلاس اول ابتدایی نمره 6 گرفته بود . پسر خاله ام که هم کلاس داداشم بود نمره 8 گرفته بود . از پسر خاله پرسیدم تو امتحان چند گرفتی . جواب داد از داداش تو که بیشتر گرفتم ! البته نگفت خودش هم مردود شده ! بلکه گفت از داداش تو بیشتر گرفته ام .که البته هردو مردود شده بودند . حالا ما هم نمیگیم پول ما چقدر بی ارزش شده .میگیم زیمباوه و ونزوییلا بیشتر بی ارزش شده . فکر میکنید با بازی با واژه ها . چند سال میشه مملکت را اینجوری اداره کرد ؟
در اروپا نزولات الهی همیشه هست۰ این امام جمعه را بفرستید اروپا یه دوری بزنه تا ببینه که مخصوصا تابستونها نیمه عریان هستند۰ اگر اینطور است پس در عربستان و افغانستان باید هرروز نزولات الهی باشد۰
امام جمعه کرج، در اروپا کسی حجاب سر نمیکنه پس چرا بیشترین بارندگی را داره؟!
بی بند و بارها را جمع کنید
در ایران هم به خاطر صرف بالا مشکل گاز داریم و نه کمبود
با معامله ۳۴ هزار و ۸۱۶ خودرو در بورس؛ ۱۰هزار و ۴۱۰میلیارد تومان رانت از کف دلالان خودرو رفت.

ای کاش قدر امثال علی کریمی و علی دایی و ... سایر اسطوره ها رو میدونستیم تا چنین وضعیتی برای کشور رقم نمی‌خورد؟؟ جایگاه ریییس فدراسیون فوتبال امثال تاج نیست ؟؟ چرا باید تو کشور نخبه ها در انزوا باشند و افراد بیسواد سکاندار امور ملت باشند
خب مگه الان اداره کردین؟
به آقای مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته ایی بفرمایید زمستان سرد برای ایران رسیده است نه برای اروپا. خداوند هم به دلیل بی حجابی خشکسالی را در اروپا حاکم نکرده است.
واقعاً ۵۰ میلیون تومان حقوق کارمند نجومی نیست افسانه ای است وقتی بسیاری ازفعالان بخش خصوصی که با کاروتلاش با سرمایه خودشان قادربداشتن چنین درآمدی نیستند وفرق آنها با کارمندان عزیز آنستکه کارمندان اگرکارکنندیانکنند مرخصی بروند یابیماری داشته باشند واگرکارشان راخوب ودرست انجام دهند باندهنداین حقوق رادریافت میکنند وبازنشستگی وبیمه بیماری هم دارند ولی اکثرفعالان بخش خصوصی چنین امتیازاتی ندارند کرونابیاید ورشکست میشوند هواالوده‌باشد تعطیلی باشد فعالیتی نمیکنندومرخصی سالانه هم ندارند دولت بکارمندانش خوب میرسد بازهم عده ای شکوه وگله میکنند
از بانوان ایرانی بابت بارشهای فراوان اخیر سپاسگزاری کنید.
فرضا بی حجابی از عوامل کمبود بارندگی باشه، این تنها یکی از عواملش هست. خیلی عوامل دیگه ای هم می‌تونه باشه. شما رو چه حسابی میگید علتش بدحجابیه؟
امام جمعه محترم کرج لطفا گاهی سرشان را از پنجره بیرون کنند وضعیت برف امسال را با پارسال مقایسه فرمایند
استاد دانشگاه را به خاظر اظهار نظر تخصصی اخراج می کنند و انتظار دارند وضعیت کشور هم بهبود پیدا کند!!
احتمالا استاد محترم دارد مثل صندوق جهانی پول وبسایت بانک مرکزی را چک میکند و خیال میکند دلار هنوز ۴۲۰۰ تومان است
رئیس جمهور: در ابتدای دولت برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید؟

متاسفانه بعد یک سال هنوز هم داریم همین سوال را از ایشان میپرسیم
آقای امام جمعه ؛ بد نیست قبل از باز نمودن دهان کمی به جمله ای که از آن قرار هست خارج شود اندیشید . اگر نباریدن نزولات آسمانی و خشکسالی ارتباط مستقیم با بی حجابی دارد چرا این ارتباط فقط در ایران وحوددارد در حالیکه در اروپا آمریکا آسیا (منهای خاورمیانه) وضع به این شکل نیست و نعمتهای بارشی بیشتر.
واقعا تصور میکنی چقدر حرفت خریدتر داره بزرگوار!!
آقای علم الهدی لطفا بفرمایید:
1- فراماسون چیست و چگونه به انگلیسی نوشته می شود؟ 2 نمره
2- ماسون ها در کجا متولد شدند و چه هدف هایی داشند؟ 2 نمره
3- اکنون در کدام کشورها تشریف دارند و چه چیزی را دنبال می کنند؟ 2 نمره
4- واتس آپ چگونه فراماسون شد؟ 2 نمره
5- اینستا گرام چگونه فراماسون شد؟ 2 نمره
6- رابطه بین فراماسونری با واتس و اینستا و هر سه با هم چگونه است و به صورت این رابطه تنظیم می شود؟ 3 نمره
چرا در نماز جمعه البرز در مورد زمستان سخت اروپا صحبتی نشد؟
با این گزارش های دولت در مورد مصرف زیاد گاز در کشور

به تجربه ثابت شده که قطعا یک افزایش قیمت گاز بزودی و

پس از چند هفته قطعی و وصل جریان گاز اعمال خواهد شد

یعنی مردم را به مرگ میگیرند ، تا به تب راضی شوند
ای کاش اماما جمعه هم بین مردم زندگی میکردن تا درد واقعی مردم رو که فقر و بیکاری است درک کنن ظاهرا این قشر بی‌خبر از دغدغه مردم رو فقط و فقط بی‌حجابی آزار میده.
جناب علم الهدی این دو نرم افزار فراماسونی میلیون ها شغل تو کشور ایجاد کرده بودن که بلطف دوستان شما این شغل ها نابود شد
یعنی کسانیکه تردید داشتند که رییسی بتواند کشور را اداره

کند ، آیا خود ایشان فکر میکند که انها اشتباه میکردند !!!؟؟

و خودشان از عملکرد دولتشان راضی هستند!!!!؟؟؟؟؟

واقعا جز تعجب ، چکار دیگری میشود کرد ؟؟؟؟؟
اروپا بحران گاز نداره و اینجا داره
مسئولان جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته بارها با اشاره به فرارسیدن "زمستان سخت" در اروپا ابراز امیدواری کرده‌اند که نیاز به منابع انرژی باعث انعطاف کشورهای اروپایی طرف توافق هسته‌ای در مذاکرات احیای برجام شود.
اکنون کشورهای اروپایی وابستگی خود به گاز روسیه را تقریبا به طور کامل قطع کرده‌اند و کشوری مانند آلمان موفق شده از راه‌هایی چون واردات گاز مایع (LNG) نیاز خود را تامین کند. دولت ابراهیم رئیسی که اکنون با "زمستان سخت" روبرو شده می‌کوشد از خود سلب مسئولیت کند و کمبود گاز را به گردن ناکارآمدی دولت‌های قبلی بیندازد. روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت یکی از علت‌های اصلی بحران فعلی را بی‌توجهی دولت‌های قبلی به ذخیره‌سازی گاز عنوان کرده و پای دولت اکبر هاشمی رفسنجانی را هم به میان می‌کشد که از آغاز کارش بیش از ربع قرن می‌گذرد. جواد اوجی، وزیر نفت دولت رئیسی هم روز سه‌شنبه بی‌توجه به مسئولیت خود در زمینه تامین انرژی، به شهروندان توصیه کرد برای مقابله با سرما در شرایط کمبود و قطع گاز در خانه لباس گرم بپوشند.
تابناك سانسورچى
یک استعفای دسته جمعی همه چیز رو درست می کنه! میگین نه ؟ بدین تا ببینین! میز ها تقصیر کارند..
جناب رییسی گفتند چه طوری میخوای مملکت اداره کنی.میگفتی بلدم اداره کردن کاری نداره احمدی نراد با اونهمه خرابکاریش هم اداره کرد.حالا شما زدی رو دست اون. قبلیها هم همین کار کردند
الان من خبرش رو دارم. دشمن بشدت حسودیش شده. میگن این آقای رییسی چه مدیریتی دارند! این آقای خاتمی چه بینشی دارند؟! بخصوص جناب علم الهدی چه نعمتی است؟ که ایرانیان هر روز سعادت استفاده از کرامت ایشان را دارند و ما بی بهره مانده ایم.
از سرما همه دارند در خارج می لرزند و به شرایط ما غبطه می خورند.
جناب آقای مولوی عبدالحمید، آیا خاشقچی که اره اش کردند کسی را کشته بود؟ آیا آن صد نفری که سعودی ها در یک روز گردن زدند کسی را کشته بودند؟ چرا در اعتراض به آنها چیزی از شما نشینیدیم؟ کسی که ادعای ”عدالت” می کند باید ابتدا ”انصاف” داشته باشد.

مجازات کسی که به عمد پمپ بنزین یا مرکزی جایی را با هدف نابودی و به آشوب کشیدن جامعه به آتش می کشد چیست؟ اگر قرار به این باشد که چنین آشوبگرانی بدون ترس هر ناامنی خواستند بکنند که شیرازه امور از هم می پاشد که هدف غایی همین اغتشاش گران و آشوب گران هم هست.

در همین کشورهای غربی اگر جرم های به مراتب کوچکتر در خیابان انجام دهید درجا کشته می شوید اصلا کار به پلیس و دادگاه و قاضی و حکم نمیرسه که یک عده ای بخواهند بر فرض به حکم اعتراض کنید. همین نگون بختی که اخیرا پلیس آمریکا در خیابان با تیزر به قتل رساند آیا اعتراضی چیزی نسبت به آن هم دارید؟
کاری به کارنامه سیاسی آقای عبدالرضا داوری ندارم چون اطلاعی ندارم ولی هفده سال پیش در دانشگاه شهید عباسپور تهران (دانشکده مهندسی دانشگاه بهشتی) استاد ما بودند و شخصا در مواردی مشکل بنده را حل کردند که خیلی از ایشان قدردان هستم.
اقای امام جمعه کرج نمیدانم که به شما گزارش داده یا گفته که بگو برا کم حجابی بارش باران و برف کم شده.اما خداوند هیچ وقت خطای یک نفر یا گروهی رو پای همه نمینویسه.و رحمت خدا بی کران هست.از دل مردم و ایمان هیچ کسی ادم خبر نداره.من که یک نماز خوان هستم شاید یکی بی نماز از من عزیزتر باشه پیش خدا.قضاوت فقط کار خداست در ایمان.به لوط خدا گفت اگر زیر 10 نفر بود عذاب. نازل نمیکنم.ولی نبود.ملاک در تقواست دربرتری.ولی عذاب فقط در ید خداست.اگر تعلق گیرد .ارزشی و غیر نکنید.همه ایرانی و مسلمان ویکتاپرستیم.
استاد امریکا استاد شناخته شده ای است که گفته پول ایران دررده ششم جهان قرارداره!!!!!اگر شناخته شده نبود یعنی پول ایران بی ارزش ترین پول جهان شناخته میشد
تصور اینکه سه سال دیگر باید این دولت بی سواد ناتوان را تحمل کرد وحشتناک است
آقای ریسی استعفا بده
از اروپا گاز وارد کنید تا مردم منجمد نشدن
مدیریت گاز در کشور مصداق واقعی مدیریت جوان جهادی انقلابی مقاومتی میدانی استشهادی است
با همین فرمون بریم جلو باید برای گرم کردن خودمون باید عنبر نساء بسوزونیم
دانه ای ۹ هزار
حالا فردا شریعت داری تیتر میزنه :

به علت قطع گاز در کشورمون و یخ نزدن اروپا ؛ تنگه هرمز رو ببندید
با وجود کمبود گاز و برق و اب و ...
چه اصراری برای افزایش جمعیت
دامادت دنبال تیک آبی و خاکستری فرماسونیه
پیشنماز های کرج و مشهد مشترکا رئیس سازمان گاز کشور شوند
مرگ بر دشمن
جالبه یعنی واقعاااا رئیسی باور داره کشور رو اداره می کنه؟؟!!!
جنگ پوتین دیکتاتور علیه اوکراین عزیز سبب بروز مشکل و قطعی گاز در ایران به سبب کنار گذاشتن بحث سوآپ گازی ترکمنستان با ایران شده
مشهد منجمد شد
حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است..
دلیل آلودگی نفس‌گیر هم لابد، حرف‌های نادرست و غیرقابل قبول برخی مسئولین است...!
شرکت ملی گاز: وارد شرایط بحرانی گاز شده‌ایم
ایران دومین کشور دارای ذخایر گاز جهان است. دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟ کجاست؟ بحرانی گازی را امسال و تازه با آغاز سرما داریم اما بحران مدیریت و مسئولین کاربلد و متخصص را سالهاست که داریم...
فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت: نظام اجازه نخواهد داد که عده‌ای اندک با کشف حجاب باعث ناراحتی خانواده‌های اهل تدین شوند
از این سخنان 2 معنا می‌توان برداشت کرد:
1. مردم و معترضین نگران نباشند زیرا خبری درباره شدت عمل برای حجاب نیست.
2. مردم و معترضین نگران باشند زیرا خبری درباره کم شدن شدت عمل برای حجاب نیست(وضعیت مانند گذشته است).
نکته مهم: هر کدام از این 2 مورد باشد، دیگر فرقی برای مردم ندارد.....
امام جمعه موقت تهران احمد خاتمی: اروپا و آمریکا در تحریم مسابقه گذاشته‌اند
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟
درسته که آب و برق و گاز نداریم
ولی موشک داریم
سلام
عزیزان مسئول مردم واطلاعاتشون مثل سی سال پیش نیست که شما هرچی دوست دارید بگویید و مردم تایید کنند وسایل ارتباط جمعی این اجازه را به مردم داده که هم در ارتباط با هم باشند و هم از اخبار قبل از اینکه به گوش شما برسد با خبر بشوند پس در گفتار خود خیلی احتیاط کنید که به درک وشعور مردم آسیبی وارد نشود.وبه بعضی مسئولین هم سفارش کنید که در وضعیت کنونی اگه حرفی برای گفتن ندارند فقط وفقط سکوت کنند.چون کوچکترین حرف بی ربطی می‌تواند فاجعه بار باشد.
خودمون گاز نداریم و داریم منجمد میشیم اونوقت عمیر عبدولا صحبت از صادرات گازمون به لبنان کرده !!!!!!
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: طرح دولت برای اختصاص یارانه به چادر
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟ میگفتیم 8 سال دولت حسن روحانی افتضاح بود حالا افتضاح ترش اومده. بابا مردم دارن میمیرن از بی تدبیری و گرونی و بی آبی و بی گازی و بی هوایی و بی آزادی و بی تبعیضی و بی امنیتی و
برای نجات کشور به متخصص نیاز است
تابناک جون مادرت اینو سانسور نکن و اجازه بده نشر بشه. جان هر چی مردِ
رئیس جمهور: در ابتدای دولت برخی می‌گفتند چگونه می‌خواهید کشور را اداره کنید؟
کروبی همچین موقع‌هایی میگفت: ننه جون من هم میتونه این طوری کشور رو بچرخونه...
خودرویی که در یک ماه بیش از ۱ میلیارد تومان گران شد!
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟
ریال ایران از نظر میزان کاهش ارزش خود در جایگاه هفدهم جهان قرار گرفته است. یعنی از آخر جدول 205 کشور شدیم 188
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه؟؟
وزیر نفت: در یک روز معادل ۴ میلیون بشکه نفت برای گرم شدن خانه ها مصرف شد
از برکات دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه
فارس: فرانسه در آستانه جیره‌بندی انرژی
اقای فارس خبر نداری چند روزه اکثر مراکز دولتی و بخش های زیادی از صنعت بخاطر انرژی تعطیل شده اند؟؟؟؟؟؟؟
امسال که بارش خوب بوده...!
حقوق از بیت المال پرداخت می شود.چرا باید بین حقوق افراد تفاوت زیاد باشد.در جامعه ی اسلامی خود افراد بایستی از درخواست حقوق زیاد خودداری کنند .
آقای علم الهدی فقط در یک پاراگراف توضیح بدید فراماسونری چیست و چرا
اینکه واتساپ و تلگرام فراماسونی هست یا نیست خدا داند، اما مساله مهم این گروههایی هستند که با افکار خاص برای ائمه جمعه محترم مطلب جمع آوری و تجزیه و تحلیل میکنند،چون ائمه جمعه نه وقتش را دارند و نه علمش را که در همه زمینه ها تحقیق و تفحص کنند ،بهتر است از مطالب ارائه شده توسط دیگران با وسواس بیشتری استفاده کنند.
چه ملاکی برای حداکثر حقوق وجود دارد،؟ خط فقر کجاست. این کسانی که ۵۰ میلیون تومان حقوق می گیرند سر ازکجا در آورده اند.آیا این حقوق اکثریت مردم است؟ هرچیزی که در این دنیا اضافه بگیری در آخرت که ابدی است باید حساب پس بدهی.
انتقاد امام جمعه کرج از وضعیت حجاب: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است
علم الهدی: اینستاگرام و واتس‌آپ فراماسونی هستند
شبانه روز این(بوق) های تبلیغاتی هستند که به ما میگویند به چه چیزی فکر کنیم!!!!
سلام تابی جون
اونهایی که میگن حقوقهای اشخاص دولتی نیابد بالای 50 میلیون باشه یا نمیدونن چیکار دارن میکنند یا میدونند و خودشون رو زدن به بیخالی .
با این کنترل هیچ مشکلی حل نمیشه . مدیران و کارمندان دولتی رشوه خواریشون بیشتر میشه و فساد اداری بالاتر میره .
بالاخره این مابه تفاوت باید یه جوری جبران شه که من مطمئن هستم از جیب ارباب رجوع و یا کارخانجات حصوصی جبران میشه .
دلار زیمباوه را با ما مقایسه جالبه چرا با امارات وعربستان مقایسه نمیکنید ما با این همه ثروت هرروز پولمان سقوط ازاد میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اینو باید از امریکای تروریست بپرسی که کشور را دچار بدترین تحریم ها کرده است
در اروپا و امريكا كه بي حجابي فراوان است آيا نزولات آسماني كم است
چیزی که باعث رفتن نعمت و برکت از کشور شده بی حجابی نیست بلکه رواج دروغگویی است مخصوصا در بین بالایی ها
"زمستان سخت اروپا" به ایران رسید!؟
طرف با کاراش ملت را صاف کرده ، بعد رفته از آقای ظریف طلب حلالیت می‌کنه
زنده باد دکتر محسن برهانی ،تاریخ فراموش نمی‌کند که طرف حق ایستادی
همه بدبختی دوری از نهج‌البلاغه است
دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است? دلیل اختلاس و هرج و مرج و رها کردن مملکت چیست؟
امامان جمعه آگاه به امورند یا دارن به نفع اسلام تبلیغ دین میکنند؟راستی چرا از زمسنان سخت اروپا نمی گویید؟که ادارات و مدارس و دانشگاههای ایران را تعطیل کرده ......هر چه سعی کرم مثبت اندیش باشم حتی یک خبر خب متوسط و حتی معقول از مسئولین نبود...
اقارئیسی می گوید از اوقبل از پیروزیش سئوال شده که چگونه می خواهید کشور را اداره کنید
اخر این چه سئوال مسخره ای است که پرسیدند
بفرمائی
مانند روحانی و احمدی نژاد
مگر...............در مملکت تخصص هم می خواهد
هر طوری که بشود خود را راحت کنید
مملکت را هم میشود اداره کرد مانند احمدی نژاد و روحانی
اقای امام جمعه محترم کرج کدام کشور اسلامی به جز ایران حجاب اجباری دارد که شما وارد محلی میشوید انگار نه که در یک کشور اسلامی هستید. درسته تریبون مفت در اختیار هست ولی شنونده هم فهمی دارد.
حرف علم الهدی رو دارن تحریف میکنن
رییس جمهور عزیز واقعا باور دارید مشکلات کم شده
رییس جمهور عزیز واقعا باور دارید مشکلات کم شده
"لایحه بودجه دولت: حقوق بیش از ۵۰ میلیون تومان ممنوع"
اونطور که من اطلاع دارم تو بعضی شرکتها این قانون فقط برای نیروهای رسمی اجرا میشه وگرنه نیروهای قراردادی قانون کار هیچ سقفی ندارند
حتی اگر کل انرزی دنبا را داشته باشیم دلیلی بر مصرف بی رویه گاز طبیعی نیست.من مهندس نفت هستم. بخدا با تولید بیشتر چاههای گازی ابی میشوند و از دست میروند چاهی که هزینه اش 16 میلیون دلار هست/ و حداقل 36 ماه برای حفاری و تکمیل و احداث خطوط لوله وقت لازم داره.
دوست داشتم بدونم حاج حسین لان دقیقا کجاست؟ دفترش؟ دفترش گرمه؟ با چی گرم کرده؟ به روش اروپاییها؟
آقای علم الهدی: اینستا و وات ساپ را ول کن .فکر کنم با این شرایط اقتصادی فقط فراماسونها از عهده یک وعده اشکنه پیاز بر می آیند البته به شرط عدم قطع گاز.
فارس: فرانسه در آستانه جیره‌بندی انرژی:
جهت اطلاع خبرگزاری محترم فارس:
بیش از 85% انرژپی مورد نیاز فرانسه از نیروگاههای هسته ای تامین می شود.بنابراین وابستگی آنچنانی به گاز ندارد.
لطف کنید قبل از درج یک خبر به این مهمی سری به فضای تحقیق انترنتی بزنید حتما" تایید می کند عدد85% را.
فقط فقط متاسفم خداکمک کنه
جناب علم الهدی که ماشالله هزار ماشاالله موردی نیست که اظهار نظر نکنه راست یا ناراست همه فن حریف هست
خدا به فراماسونرها خیر بده که برای چند میلیون ایرانی شغل ایجاد کردن.
این مولوی عبدالحمید را باید ادب کرد
«انتقاد امام جمعه کرج از وضعیت حجاب: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است»
آخه خیلی هم سفت بگیریم از اون ور بام می افتیم. سیل های تابستان در افغانستان و پاکستان به خاطر افراط در حجاب بود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار