بازدید 10200

رسول خادم هم مثل دایی جمع کند از ایران برود؟

کد خبر: ۱۱۵۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 13 January 2023
احمد مسجدجامعی در روزنامه اطلاعات نوشت:
چندی پیش کسی در رسانۀ سراسری آشکارا گفت هر که شیوۀ ما را نمی‌پسندد جمع کند و از ایران برود. پیش‌ترها هم مشابه آن را شماری از اهل سیاست آن روزگار گفته بودند. آن خانم که می‌گویند خودش جمع کرد و از ایران رفت؛ دومی هم جمع نکرده از ایران گریخت.
 
اینک بار دیگر شاهد دستورالعمل جدید رفتن ایرانیان از ایران هستیم، آنهم برای کسی که قد بلندی داشت و توپ به سرش می‌خورد و وارد دروازۀ حریف می‌شد و پس از آن لابد به‌صورت اتفاقی پرچم ایران به اهتزاز درمی‌آمد و به شکلی تصادفی سرود ملی ایران نواخته می‌شد و دل ایرانیان از شور و شعف پر می‌زد و به خیابان می‌آمدند و به هم تبریک می‌گفتند.
 
بارها در سفر به کشورهای همجوار و غیرهمجوار در آسیا و شمال آفریقا و حتی برخی کشورهای آمریکای لاتین شاهد بودیم که برای نشان‌دادن علاقه‌مندی خودشان به ایران انگشت خود را به علامت پیروزی بالا می‌گرفتند و با زبان و لهجه‌های محلی کشورشان به ما خوش‌آمد می‌گفتند: «علی دایی». او هم دلبستۀ به ایران است و به قول خودش ریشه در این خاک دارد. دلیلش تنها این فراز از سخن او نیست؛ بلکه به خاطر آن است که در دو دهه برای ایران و ایرانی افتخار آفریده و سال‌ها آقای گل جهان بود. وقتی گروهی در برابر او شعارهای ساختارشکنانۀ قومی دادند، با صراحت تمام گفت نزد ما از این سخنان نگویید.
 
باری اینکه کسی در پوشش کارشناس که البته خود پای این مرز و بوم ایستاده در شرایطی چنین سخن بگوید جای تعجب نیست. اما اینکه رسانۀ سراسری آن سخنان را پخش کند و به قهرمان ملی توهین شود جای تأمل دارد.
رسول خادم هم مثل دایی جمع کند از ایران برود؟
ظاهراً این رشته سر دراز دارد. آقای رسول خادم، عضو دوره‌های پیشین شورای شهر بود و در سلامت و صداقت او هیچکس تردیدی ندارد. همه می‌دانند که ورزش زورخانه‌ای و آداب پهلوانی، به‌ویژه در پایتخت، در زمان ما مدیون زحمات اوست و اگر هم جمهوری آذربایجان (بخوانیم جمهوری باکو و درست‌تر آنکه بگوییم جمهوری بادکوبه) ادعایی در این زمینه دارد و در سازمان فرهنگی و هنری یونسکو آن را ثبت کرده، چون جای امثال دایی و خادم در عرصه خالی است. آیا باید با ایشان هم چنان برخوردی شود؟ لابد او هم اتفاقی حریفان این‌سو و آن‌سوی عالم را زمینگیر کرده و قهرمان ایران و قهرمان جهان شده است. جز اینکه او به ادب و آداب پهلوانی آراسته است، لابد او هم باید از ایران برود، یا قرار است آنها که رفته‌اند، برگردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
حالا مثلا بودنش چه مشکلی از کشور را حل کرده؟ که مثلا اگه بره چی میشه
چرا اقایون فکر نمی کنند که هشتاد ،نود میلیون ادم‌که‌نمی تونن جمع کنن و برن ،اگه اقایون و زاد و رودشون ،خودشون جمع کنن و برن راحت تر نیست؟ از دست همه‌مون خلاص میشن و لازم نیست اینقدر هم خون دل بخورن.
همه برن به کی می خواین حکومت کنین؟؟ به یه مشت کاسه لیس بادمجون دور قاب چین؟
آنهایی که کاسه داغ تر از آش شده و دیگران را ( به خیال خود) می خواهند از ایران فراری دهند و ایران را تطهیر( !) کنند ، نه از وحدت ملی ( که مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و هست) چیزی
می فهمند و نه حتی اسلام و انقلاب را درست می فهمند ...
هرکس می خواهد حرف دشمن را تکرار کند و به شکلی پیاده نظام آنها باشند در ایران بله بروند با همان ها خوش باشند و گرنه کسی مشکلی با حرف زدن یا کارهایی که مشکلات را بیان می کنند ندارد اما این افراد تخریب گر هستند علیه ایران
و شما مدیر مسوول روزنامه اطلاعات وقتی از طیفی هستی که... و این فرصت به شما داده شده سو استفاده نکنید
امثال علی دایی و رسول خادم سرمایه های این کشور هستند .
هر کس با نظام پابرجای چهل و چهار ساله در ایران مشکل دارد از کشور برود چون قرار نیست حاکمیت امتیازی به افراد معترض بدهد و یا طبق خواسته آنها اصلاح شود.
کوبنده ترین پاسخ را سلطان علی دایی داد: کسی باید برود که آمده باشد....!!!!!!!!
اونایی که رفتن بر میگردن یه روزی.
خاوری وامثالش را برگردانید
امروزه در کنار مردم ماندن، افتخار هست یا نیست؟ خوب امثال دایی و خادم ها و …. که در کنار مردم ماندن را انتخاب کردند. حالا باید از ایران بروند ؟
بابا بیخودی جو ندید
بی اخلاقی یعنی همین این جماعت افراطی چشم و رو ندارند تا امثال علی دایی و رسول خادم برای ایران افتخار می آفریدند همه تعریف و تمجید بود حالا که سمت حق ایستاده اند به آنها توهین می شود .
آنانکه باید بروند و می روند خود این افراطیها هستند .
از جمعیت هشتاد میلیونی اگه هفتاد و پنج میلیون بزارند بروند مشکل آقایون کلا حل خواهد شد !
آخه خوشمزه اگه بخوان از ایران بروند هم نمی گذارند! م
درود بر علی دایی و رسول خادم عزیز.
خیلی ساده شما مشکلات ساختاری جمهوری را میبینید،مجلس که دم ار مبارزه جهانی میزند،حتی جرات اعتراض به عوامل مشکل داخلی را ندارند،غیور مردانی مطلع که بصورت درست ومنطقی اعتراض میکنند بجای پی گیری مشکلات فقط تهدید میشوند،اینجوری جواب نمیده
کلان همه مردم از ایران بروند
انسان جائز الخطاست
ملت بزرگ ایران اینقدر آگاه شده اند
هرکس گفته بیخودگفته خادم یک انسان بزرگ است
با شرف
با غيرت
ايرانى
ازاده
مطلب کذب هرکسی نشربده بایدثابتش کنه.
بودجه صدا و سیما را به خاطر این نفرت پراکنی های عمدی در جامعه افزایش دهید
برای برادر آقای جبلی رویش و ریزش بوده برای دیگران خیانت و بازی توی زمین دشمن!!!!!!
این رسانه سراسری که میفرمائید رسانه ملی نیست
اکثر مردم ایران موافق قهرمان های ملی وهمفکر ان ها هستند ان ها ایرانی وریشه دراین خاک دارند کسانی باید بروند که امریکای جنایتکار ان ها را در ایران اورد تا کشور را ویران کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر