بازدید 3751

روایتی از منبع اصلی درآمد هاشمی رفسنجانی

حسین مرعشی گفت: آیت الله هاشمی در زندگی شخصی خود هیچگاه متکی به استفاده از وجوهات و پول گرفتن از دیگران نبود و از طریق زندگی کشاورزی که از خانواده‌اش ارث برده بود، زندگی‌اش را می‌چرخاند
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 09 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، زندگی آیت الله هاشمی همواره محل نقد طیف مخالفان او بود. برخی آیت الله را تجمل‌گرا می دانستند اما روایت چهره های نزدیک به آن مرحوم متفاوت از این نقدها بود.

حسین مرعشی در سال ۸۴ که آیت الله هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری شده بود اتهام تجمل‌گرایی هاشمی و خانواده او را ظلم بزرگی دانست که برای اولین بار در سال‌های آغاز انقلاب توسط منافقین طرح می‌شد.

مرعشی با بیان اینکه این اتهامات امروز توسط عده‌ای که ممکن است دوستدار نظام باشند اما یا تحریک شده‌اند و یا هیچ اطلاعاتی ندارند مطرح می‌شود، گفت: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.

وی می گوید: آیت الله هاشمی در زندگی شخصی خود هیچگاه متکی به استفاده از وجوهات و پول گرفتن از دیگران نبود و از طریق زندگی کشاورزی که از خانواده‌اش ارث برده بود، زندگی‌اش را می‌چرخاند و هم‌اکنون به جرات می‌گویم که هیچ چیز بیشتر از قبل از انقلاب ندارد و حتی کمتر هم شده است. هاشمی نه هزینه‌های آن‌چنانی برای کت و شلوار می‌دهد و نه برای منزل، اگر هم به منزل ایشان بروید خواهید دید هنوز هم برای میهمان یا خودش چایی می‌ریزد و یا خانمش.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر