بازدید 3877

تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم

کد خبر: ۱۱۵۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ 08 January 2023

ماجرای تنبیه بدنی پسر دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی از سوی معلمش در یکی از مدارس تالش با ورود بازرسان آموزش و پرورش به این موضوع تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت.

به گزارش ایران، شهرام رفیعی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: موضوع تنبیه دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان تالش توسط معلم با جدیت در حال پیگیری فوری است.

وی درباره جزئیات تنبیه بدنی این دانش‌آموز اظهار کرد: پس از گزارش بموقع مدیر مدرسه به واحد بازرسی آموزش و پرورش مبنی بر وارد کردن ضربه توسط معلم به پای دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه  «صائب ۲» شهرستان تالش که موجب به زمین افتادن و آسیب دیدگی دست دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طی بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از مدرسه برای معلم متخلف توصیه کتبی صادر شد و پرونده وی در هیأت تخلفات استان در جریان است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: مسئولان شهرستان تالش نیز به‌صورت میدانی با حضور در مدرسه، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برخورد فیزیکی به هیچ وجه مورد تأیید نیست، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی این موضوع با جدیت بیشتر در مدارس پیگیری می‌شود و امید است تا دیگر شاهد مواردی از این دست در واحدهای آموزشی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار