بازدید 25602
۶

قیمت طلا و سکه خیز برداشت

در بازار امروز شنبه ۱۷ دی ماه قیمت دلار ، سکه و طلا بالا رفت.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 07 January 2023

به گزارش تابناک، اقتصادنیوز نوشت: قیمت دلار امروز شنبه ۱۷ دی ماه در بازار ارز هرات با گپ مثبت باز شد. گفته می شود امروز اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی بازار مذکور ۶۰۰ تومان بالاتر از دو روز قبل بوده است. معامله گران امروز مدعی بودند نرخ دلار هرات وارد کانال جدید شده است.

گپ مثبت در بازار دلار

قیمت دلار در سلیمانیه هم امروز با گپ نزدیک به ۷۰۰ تومانی روانه بازار شد.نرخ دلار در بازار سلیمانیه ظهر امروز بیش از ۱ هزار تومان گران تر از روز پنجشنبه گذشته معامله شد. نرخ حواله درهم نیز بالا رفت.

سیگنال دلار پشت خطی به بازار نقدی

شماری از بازیگران ارزی عنوان می‌کردند که روز جمعه در بازار پشت‌خطی به مقداری میزان خرید بالا رفته بود همین امر موجب شد بازیگران ارزی امروز با آرایش صعودی روانه بازار شوند. مجموع عوامل یاد شده باعث شد به نرخ دلار در تهران شوک صعودی وارد شود.

رشد قیمت دلار در بازار پشت خطی/پیش بینی بازار ارز

عده ای از معامله گران می گفتند ممکن است بازارساز در روزهای اول هفته جاری سطح عرضه خود را بالا ببرد و قدرت خود را یکبار دیگر به رخ معامله گران بکشد. در واقع ممکن است تحرکات پشت‌خطی معامله‌گران در ابتدای هفته توسط بازارساز خنثی شود.

به نظر می رسد برخی از معامله‌گران به دنبال این هستند که بازار در هفته جاری کف قیمت خود را تجربه کند.

برجام بازیگر نقش اول بازار ارز

برخی از معامله گران با اشاره به ادعای وال استریت ژورنال از نزدیکی آمریکا و عربستان برای مقابله با ایران و ادعای المانیتور ازحرکت برجام به سمت گورستان و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران مدعی بودند مذاکرات برجام همچنان نقش اول بازار ارز را بازی می کند. فعالان بازار مدعی بودند در صورتی که مسائل هسته ای حل نشود احتمال صعود دلار در بلند مدت وجود خواهد داشت.

نرخ دلار در بازار رسمی هم امروز رشد کرد. بازار متشکل ارزی امروز شاهد پیشروی قیمت دلار بود. نرخ دلار متشکل امروز ۳۷ هزار و ۸۰۰ تومان بود. دو روز قبل قیمت دلار متشکل ۳۷ هزار و ۴۷۶ تومان بود.

قیمت طلا و سکه خیز برداشت

روند صعودی قیمت طلای جهانی در بازار امروز هم ادامه پیدا کرد. دیروز قیمت اونس طلا در محدوده ۱۸۶۱ دلار معامله شد. فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۸۶۶ دلار به فروش رسید.

در بازار داخلی ایران هم قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هم امروز تا ۱ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت اما ظهر امروز در محدوده ۱میلیون و ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمتع در مقایسه با دو روز قبل ۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

سیگنال افزایش قیمت طلا به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

قیمت سکه امامی امروز در بازار رسمی با ۲۰ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۱۳۲ هزار تومان گران تر بود. فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز در محدوده ۲۰ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان بود که در مقایسه با دو روز قبل ۴۳۲ هزار تومان افزایش را نشان می دهد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
قطار پیشرفت اقای ریسی به ابن راحتی ها متوقف نمی شود
سکه امروز دقیقه آخر 21 رو رد کرد آقای فرزین!
چی شد پس ؟؟؟!!!!
یه هفته نگذشت سرسره دوباره فواره شد !!!!
اینا‌دنبال‌درست‌کردن‌اقتصاد‌نیستند‌فقط‌دنبال‌این‌هستند‌که‌دلارپایین‌نگه‌دارندکه‌نمی‌تونند‌‌بلکه‌خودشون‌عامل‌بالارفتن‌دلارمیشن‌همین‌توضیح‌2000دلار
راه‌حل‌بلدنیستندونمیدانندبایدچکارکنندتنها‌راه‌حل‌توضیح‌دلارزیادتوسط‌صراف‌است‌اون‌موقع‌دلارارزش‌خودازدست‌میده
هرچیزی‌زیادبیاددست‌مردم‌ارزشش‌کمترمیشه‌وخریدکمترمیشه
اوه چه عالی !!!!!!!!!!
با تشکر از جمهوری اسلامی ایران
هر تصمیمی برای کنترل قیمت ها بگیرید و یا هر تغییر مدیریتی بی فایده و بالاثر است و حداکثر تاثیر آنی و زود گذر است . تمامی بدبختی های ما از تحریم است و بس . مگر میشود مرزهای کشوری را بست و حکومت کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار