بازدید 30595
سه هزار و دویست‌ و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شریعتمداری: در واکنش به اقدام نشریه «شارلی ابدو» تنگه هرمز را ببندیم / نماینده مجلس: ارزانی نرخ بنزین به دلیل افت مستمر و شدید ارزش پول ملی است / یک مجری تلویزیون دلیل کناره‌گیری‌اش از صداوسیما را اعلام کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: شرایط جامعه پذیرای افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیست / سخنگوی صمت: نیازی به افزایش قیمت لوازم خانگی وجود ندارد / ماجرای فیلم معدوم‌سازی ۱۵ میلیون جوجه یک‌روزه چیست؟ /ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه از سازمان بازرسی به دادسرای تهران / نامه مطهری به اژه‌ای درباره تعیین مجازات نوشتن پژوهش درباره آثار پدرش برای عکاس خبری ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 07 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سعید اکبری، مجری شبکه سه: تصمیم گرفتم زیر بار حرف زور نروم و علیه ورزشکاران کشورم صحبت نکنم 
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد. اکبری در استوری اینستاگرامی خود نوشت: دوستان عزیزم سلام. خیلی‌ها پرسیده اند چرا دیگر در شبکه سه نیستم، دلیل داشت. تصمیم گرفتم زیر بار حرف زور نروم و علیه ورزشکاران کشورم صحبت نکنم. تصمیم گرفتم نوشته‌های پر از کینه و نفرت افراد ترسو را تکرار نکنم. کسانی که جرات ندارند در پیج‌های خودشان علیه کسی حرف بزنند، اما از مجریان می‌خواهند حرف‌های آنان را تکرار کنند. امیدوارم یک روز تلویزیون ایران از این آدم‌ها خالى شود.

رحیمی جهان‌آبادی خطاب به جواد لاریجانی: نه شما پیامبری؛ نه ‎مسجد مکی ‎مسجد ضرار
نماینده مجلس به اظهارات جواد لاریجانی در خصوص مولوی عبدالحمید واکنش نشان داد. جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات جواد لاریجانی نوشت: ‏هجویاتی منتسب به ‎جواد لاریجانی علیه ‎مولانا عبدالحمید و ‎مسجدمکی زاهدان منتشر شده که نشان دهنده بی درایتی کامل این شخص است. جناب جواد لاریجانی! نه شما پیامبری؛ نه ‎مسجد مکی ‎مسجد ضرار و نه هموطنان ما منافق؛ کشور نیازمند آرامش، آشتی و برادری است؛ داغ دل بلوچستان را با کم خردی تازه نکن! /انتخاب


زیدآبادی: شانس احیای برجام به زیر ۲۰ درصد رسیده است
زیدآبادی نوشت: شانس احیای برجام البته به زیر ۲۰ درصد رسیده است، اما همین ۲۰ درصد هم در پرتو یک استراتژی تازه یعنی گشودن دامنۀ آن به روی موضوعات دیگر بویژه جنگ اوکراین امکانپذیر است. احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی نوشت: رسانه‌ها از قول ند پرایس سخنگوی وزارت خارجۀ آمریکا تیتر زده‌اند که "برجام از دستورکار کاخ‌سفید خارج شده است. بسیاری از مخاطبان می‌پرسند این یعنی چی؟ و حرفشان این است؛ حالا که قرار شده از تحلیل مسائل سیاسی ایران خودداری کنی لااقل خصوصی به ما پاسخ بده! فقط در یک جمله می‌توان گفت که منظور پرایس از "خارج شدن برجام از دستورکار کاخ‌سفید" به معنای "خارج شدن برجام از دستورکار کاخ‌سفید" نیست"! به عبارت روشن‌تر، او به خروج موقت برجام از دستورکار کاخ‌سفید اشاره دارد، نه خروج نهایی و قطعی آن! شانس احیای برجام البته به زیر ۲۰ درصد رسیده است، اما همین ۲۰ درصد هم در پرتو یک استراتژی تازه یعنی گشودن دامنۀ آن به روی موضوعات دیگر بویژه جنگ اوکراین امکانپذیر است. با این حساب شاید برجام تا گور فاصله‌ای نداشته باشد، اما معنی سخن پرایس به گور سپردن آن نیست! /انتخاب


عنابستانی: شاید در سال آخر به سمت استیضاح هیات رئیسه برویم
نماینده مردم سبزوار در رابطه با عدم ارجاع استیضاح‌های ارسال شده از سوی هیات رئیسه به کمیسیون تخصصی مربوطه، گفت: این هم از آن چیز‌های عجیب و غریبی است که در این مجلس خیلی دارد باب می‌شود و اتفاق می‌افتد؛ اینکه متاسفانه هیات رئیسه خلاف آیین‌نامه در اراده نمایندگان دخالت می‌کند. آیین‌نامه می‌گوید برای استیضاح نیاز است که ۱۰ امضا جمع و بعد از تحویل به هیات رئیسه ارجاع شود. حالا برای استیضاح وزیر بهداشت ۷۰ امضا جمع شده که البته چندتایی را رایزنی کردند و قانع شدند و امضای خود را پس گرفتند. الان استیضاح ۵۶ امضا دارد. دلیل عدم اعلام وصول را نمی‌فهمم و این خلاف آیین‌نامه است. وی خاطرنشان کرد: حالا اگر برویم به این سمت، حتما ممکن است در سال آخر مجلس به سمت استیضاح هیات رئیسه هم برویم.

کوشکی: یک اعدام به خاطر محاربه در چهار ماه ناچیز است
محمدصادق کوشکی گفته قوه قضائیه در این حدود چهار ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی بدون ترس هر کاری می‌خواهند، انجام بدهند. محمدصادق کوشکی در گفتگو با رویداد۲۴ گفته اگر قوه قضاییه در قبال اتهام‌هایی که به نظام و حتی رهبری زده می‌شد، پاسخ می‌داد و برخورد می‌کرد، کار به جایی نمی‌رسید که عده‌ای به خود اجازه بدهند در سالروز شهادت حاج قاسم، نسبت به این شهید بزرگوار اهانت کنند. به هرحال عده‌ای در کشور حاج قاسم را خیلی دوست دارند و نمی‌دانم دلیل کوتاهی و اهمال دستگاه قضایی چیست و چرا نمی‌دانند! بعضی مواقع نباید کوتاه آمد و باید تندترین اعمال را در قبال خطاکاران انجام داد. کوشکی می‌گوید: هیچ کس نمی‌تواند دلیلی برای اتهام زنی و مسخره کردن این و آن بیاورد. این رفتار‌ها با هیچ متر و معیاری پذیرفتنی نیستند. اما مهم این است که باید دید، این روند غلط را چه کسی یا چه کسانی و کی و کجا شروع کردند؟

نامه مطهری به اژه‌ای درباره تعیین مجازات نوشتن پژوهش درباره آثار پدرش برای عکاس خبری
علی مطهری در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه در مورد استفاده از «پژوهش درباره آثار شهید مطهری» به عنوان مجازات یلدا معیری واکنش نشان داد.
مطهری در نامه به اژه‌ای نوشت:
جناب حجت‌الاسلام آقای اژه‌ای دامت برکاته
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و آرزوی توفیق برای جناب‌عالی، در خبر‌ها آمده بود که خانم یلدا معیری، عکاس خبری، در دادگاه بدوی از جمله محکوم شده است به صد صفحه پژوهش درباره آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری. البته نفس توجه به آثار آن اسلام‌شناس گرانقدر در شرایطی که نهاد‌های فرهنگی نظام مانند صدا و سیما به رغم توصیه‌های مکرر و مؤکد امام خمینی و مقام رهبری توجهی به این آثار ندارند قابل تقدیر است، لکن استفاده از آن به عنوان مجازات و یک کار اجباری می‌تواند آثار منفی، هم در شخص محکوم و هم در جامعه داشته باشد چرا که مراجعه به این آثار باید از روی اختیار و انتخاب باشد. مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این حکم در دادگاه تجدیدنظر لغو شود. قبلا از حسن توجه جناب‌عالی سپاسگزارم.
با تقدیم احترام
علی مطهری

شرق: مدیر مسئول «دیده‌بان ایران» بازداشت شد
شرق نوشت: سعید سیف مدیر مسئول سایت خبری دیدبان ایران بازداشت شد. عسل اسماعیل‌زاده همسر سعید سیف در گفتگو با شبکه شرق این خبر را تایید کرد و گفت: سعید پس از چند بار احضار به دادسرای اوین جهت توضیحات بازداشت شد.

«سعید محمد» پُست گرفت
«سعید محمد» مشاور رئیس بنیاد مستضعفان شد. سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی سعید محمد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. شایان ذکر است، سعید محمد چند ماه قبل از سِمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد برکنار شده بود. /تسنیم

پیشنهاد شریعتمداری در واکنش به اقدام نشریه «شارلی ابدو»: تنگه هرمز را ببندیم
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان درباره اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» نوشت: در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!

ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه از سازمان بازرسی به دادسرای تهران
مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی از ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران خبر داد. سعید بابازاده از ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران خبر داد و گفت: هرچند بنا بر بررسی‌های انجام شده، در سابق برای چندین مسئول در دستگاه‌ها ترک فعل لحاظ و پرونده تخلفاتی تشکیل شد، هم اکنون برای مسئولان سابق وزارتخانه‌ها مانند وزارت نفت، وزارت کشور، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی استاندارد طبق ماده ۳۲ و ۳۳ سازمان بازرسی کل کشور تفهیم اتهام و اخذ دفاعشده و پرونده در سیر ارجاع به مرجع قضائی است. مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که پرونده قضائی مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران معرفی می‌شود.

تحلیل مهاجرانی از سیاست اخیر چین
عطاءالله مهاجرانی فعال سیاسی در یادداشت امروز خود در اعتماد به بررسی سیاست خارجی چین پرداخته است. در این یادداشت آمده است:چین با «عقل سرد» مثال‌زدنی‌اش، بر اساس منافع منطقه‌ای خود، مصلحت و منفعت بیشتر خود را در نزدیکی به عربستان و شورای همکاری و عرب- لیگ دیده است. ما باید این استراتژی را با دقت بررسی و علل و دلایل این مواضع را درک کنیم و ببینیم چه راهکار‌هایی می‌توانیم برای حمایت از مصالح و منافع ایران داشته باشیم. اخیرا علی لاریجانی تعبیر تامل‌انگیزی به کار برده بود: «سیاستمداران برای تغییر شرایطند و نه توصیف شرایط.» می‌خواهم بگویم با تاسف برخی سیاستمداران ما در وصف شرایط هم اسب‌شان لنگ است تا چه رسد به تغییر شرایط. وقتی ما در موقعیت ضعیف، خودمان را قرار دادیم و امکان انتخاب‌های خود را محدود یا محذوف کردیم، بدیهی است که چین و روسیه فرصت و زمینه بیشتری برای کسب منافع پیدا می‌کنند یا می‌توانند مصالح و منافع ایران را قربانی کسب منافع بیشتر در جبهه رقیبان ایران قرار دهند.

فرانسوی‌ها اصطلاح معنی‌دار «عقل سرد» را برای اعمال حاکمیت و شیوه حکمرانی به کار می‌برند. ما به جای «عقل سرد» که چینی‌ها استاد کاربری‌اش هستند، از «هیجان داغ» استفاده می‌کنیم. از شورای راهبردی سیاست خارجی همین انتظار می‌رود که در برابر سیاست‌های راهبردی چین در منطقه از تعبیر اخلاقی و عاطفی «جبران کردن» استفاده نکند. چین از کدام بخش از مواضعش که تماما منطبق بر مواضع عربستان و شورای همکاری خلیج فارس و عرب‌- لیگ بود، عقب‌نشینی خواهد کرد؟! ما نیاز داریم در درجه اول چرایی در پیش گرفتن راهبرد جدید چین را که از آن به چرخش استراتژیک یا نقطه عطف تعبیر شده است، بشناسیم. ببینیم چرا چین به چنین موضعی رسیده است. سیاست خارجی و روابط خارجی، جای گلایه و توصیه اخلاقی و بدتر از آن تهدید نیست! از «هیجان داغ» کم کنیم و بر «عقل سرد» بیفزاییم؛ و در یک کلام: جهان سر به سر عبرت و حکمت است/ چرا بهره ما همه غفلت است؟! /اعتماد

انتقاد تند مهرعلیزاده از سخنان قالیباف درباره فوت مهسا امینی
محسن مهرعلیزاده فعال سیاسی نوشت: پیامبر اکرم (ص): دروغ دری از درهای نفاق است. جناب قالیباف شنیدم که گفتید در ماجرای مهسا امینی به مسئولین گفتم عذرخواهی کنید. که البته بی تاثیر بود؛ گرچه خیلی دیر شده، فعلا شما یک عذرخواهی ساده در مورد «لوله سازی و گازانبری کوی دانشگاه» داشته باشید، شاید آنها هم یاد بگیرند.

کمیسیون اقتصادی مجلس: این شش میلیارد دلار را دریابید
در گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از دلایل تنش ارزی اخیر آمده است: با توجه به میزان حدود ۱۲ میلیارد دلار صادرات خرد در سال، عدم اصلاح سیاست‌های ارزی در خصوص این صادرکنندگان باعث خواهد شد بیش از ۶ میلیارد دلار ارز از چرخه رسمی خارج شود. تمامی ارز‌های حاصل از صادرات برای اقتصاد ایران ارزشمند است و افزایش منابع ارزی عمده که پیشتر بدان اشاره شد نباید منجر به نادیده گرفتن خروج ارز‌های صادرکنندگان خرد شود، این چالش‌های پیشِ‌روی صادرکنندگان خرد خلاف اهداف عالی دولت سیزدهم در گسترش و تنوع صادرات و پیشگیری از فساد است.

آخرین وضعیت حداقل مزد کارگران برای سال آینده
سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده، اظهار داشت: در اولین جلسه آینده شورای عالی کار که به زودی برگزار می‌شود، کارگروه‌های تخصصی را برای تعیین شاخص‌های حداقل مزد تشکیل می‌دهیم و این مساله را بررسی می‌کنیم. وی تأکید کرد: تا قبل از پایان سال جاری حداقل دستمزد کارگران مشخص خواهد شد و در وقت فضیلت به نتیجه خواهد رسید.

نماینده مجلس: ارزانی نرخ بنزین به دلیل افت مستمر و شدید ارزش پول ملی است
نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس در برنامه زنده میز اقتصاد که از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با انتقاد از سیاستهای دولت در حوزه فرآورده‌های نفتی، گفت: دولت هیچ برنامه مشخصی برای مدیریت مصرف سوخت کشور ندارد. نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه از ادوار گذشته تاکنون دولت در زمینه متنوع‌سازی سبد سوخت کشور بی‌برنامه بوده و تنها به دستکاری قیمتها اکتفا کرده است؛ لذا ما باید از الگوهای موفق سایر کشورها بهره ببریم. نخعی با انتقاد شدید از تولید خودروهای بی‌کیفیت و پرمصرف در داخل، افزود: کشورهای دیگر در زمینه سبدهای گوناگون سوخت، تولید خودروهای با کیفیت، برقی کردن خودروها، توسعه سی.ان.جی کار کرده و در این زمینه موفق بوده ‌اند لذا باید از سیاست ها و خط و مشی آنها در این زمینه استفاده کرد. تا زمانی که این بی‌برنامگی در مدیریت مصرف سوخت وجود دارد شاهد ادامه روند افزایشی مصرف و ناترازی در تولید بنزین و نفت گاز کشور خواهیم بود. نخعی در پاسخ به افرادی که معتقد به ارزانی قیمت بنزین هستند، گفت: ارزانی نرخ بنزین به دلیل افت مستمر و شدید ارزش پول ملی بوده است چراکه در سال‌های گذشته نه چندان دور این نرخ با قیمت فوب خلیج فارس برابری می‌کرد. ما نباید مدام توپ را در زمین مردم بیندازیم چراکه مسئولیت حفظ ارزش پول ملی با دولت‌ها است.

ماجرای فیلم معدوم‌سازی ۱۵ میلیون جوجه یک‌روزه چیست؟
ایرنا نوشت: صدا و سیما با پخش گزارشی در یکی از برنامه‌های خود ادعایی را مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روز مطرح کرد. در این گزارش «محمدجواد عسکری» رییس کمیسیون کشاورزی مجلس مدعی شده که ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال ۱۴۰۱ معدوم شده است. «محمدرضا صدیق پور» دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه در گفت‌وگو با ایرنا، معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یک‌روزه در فصل پاییز را تکذیب کرد و گفت: هیچ جوجه یک‌روزه ای  از سال گذشته تاکنون معدوم نشده است و این موضوع به مدیریت انجمن صنفی برمی‌گردد. وی افزود: تصاویری که از سوی صدا و سیما منتشر شده، مربوط به معدوم سازی جوجه‌های یک‌روزه در سال ۱۳۹۹ است.

«حبیب اسدالله نژاد» مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با رد ادعای رییس کمیسیون کشاورزی گفت: گزارشی در خصوص معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه در آذرماه امسال هنوز به دست این اتحادیه نرسیده و چنین گزارشی نداشتیم.

طرح جدید مالیاتی مجلس به دنبال چیست؟
دنیای اقتصاد نوشت: طرح جدید مالیاتی در حالی در مجلس در حال سپری کردن مراحل پایانی تصویب خود است که با نگاهی دقیق به اهداف متداول مالیات بر عایدی سرمایه در کشورهای پیشرفته می‌توان دریافت اهداف سیاستگذار ایرانی کاملا در تضاد با آن‌هاست. در واقع هدف اصلی از مالیات بر عایدی سرمایه نه کنترل تورم و مهار بازار سوداگری، بلکه کسب درآمد از این فعالیت‌ها برای دولت است. دولت‌ها در تلاش‌اند از کنار سود فعالیت‌های سفته‌بازانه کانال درآمدی تازه‌ای برای خود باز کنند، نه اینکه این فعالیت‌ها را محدود سازند یا از این طریق قصد کنترل تورم یا تقویت تولید داشته باشند. به عبارت دیگر مالیات بر عایدی سرمایه نه یک سیاست محدودکننده، بلکه ابزاری درآمدی است. اتفاقا دولت از افزایش معاملات سوداگرانه منتفع می‌شود و از این امر حمایت می‌کند. این موضوع خود نشان می‌دهد که ابزار مورد تاکید مجلس و دولت برای کنترل تورم و بهبود فعالیت‌های مولد چندان با اهداف یادشده هماهنگ نیست و در جهان کارکرد متفاوتی برای آن متصور است.

سخنگوی صمت: نیازی به افزایش قیمت لوازم خانگی وجود ندارد
در روزهای قبل، گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی برندهای لوازم خانگی منتشر شده بود، اما امید قالیباف در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از تیرماه تاکنون مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده، گفت: در حال حاضر نیز مواد اولیه این صنعت افزایش نیافته است. به گفته وی، بیشتر صنایع تولیدکننده لوازم خانگی، لوازم خط تولیدشان را برای پنج ماه آینده با نرخ ارز قبلی خریدند و بنابراین نیازی به افزایش قیمت وجود ندارد. سخنگوی وزارت صمت در ادامه تاکید کرد که اگر تولیدکننده‌ای افزایش هزینه داشته باشد، طبق روال قبل می‌تواند آن را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

درآمد دولت از عوارض خروج از کشور رکورد زد؟
درحالی میزان درآمد دولت از محل عوارض خروج از کشور در ۹ ماه سال جاری به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که دولت در بودجه، میزان درآمد از این محل را برای کل سال ۱۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بود. /ایسنا

شرایط جامعه پذیرای افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیست
احمد مرادی، عضو کمیسیون انرژی  درباره پیش بینی ها از میزان فروش روزانه نفت در بودجه سال آینده و همچنین نرخ حامل های انرژی، بیان کرد: وضعیت منابع گاز، برق، بنزین و نفت در حدی نیست که پاسخگوی تمام نیازهای بخش های پرمصرف جامعه باشد؛ بنابراین، از مردم تقاضا داریم که نهایت صرفه جویی را داشته باشند. وی اظهار کرد: از سوی دیگر شاید در ذهن یا برنامه های دولت این باشد که افزایش قیمت هایی را در بخش حامل های انرژی اعمال کند اما واقعا شرایط در جامعه فراهم نیست و هر نوع افزایش قیمتی در توان جامعه نیست. مجلس نیز تاکید دارد تا اقداماتی انجام شود که با صرفه جویی بتوانیم چالش های کشور را در این بخش مرتفع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۷۲
تراخدا یه بارم شده به خاطر شریعتمداری تنگه هرمز ببندید خودش پاره کرده از بس می گه تنگه ببندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کیهان؟؟؟؟!!!!مردی برو ببند!روی توانایی های ؟؟؟؟!!!!خودت حساب کن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
این بابا فکر کرده تنگه هرمز در دکان آقاشه هر وقت خواست ببندتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
دمت گرم حرف دل ملت ایران را چقدر قشنگ گفتی
کلی ما خندیدیم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
یه جور میگید تنگه هرمز ببندیم اتفاق بزرگی هست ، ادم یاد حرف پوتین میافته که میگفت لوله گاز اروپا رو میبندیم
مطمعنا پس از بستن تنگه کشورهای دنیا راه های جایگزین انتخاب میکنن و ایران بازنده بزرگ خواهد بود مث بستن لوله گاز روسیه که بزرگترین بازنده روسیه
بود
خواهشا یکبار برادر حسین رو بفرستین دنیا رو ببینه تا بفهمه جهان با اون چیزی که در ذهنش هست بسیار متفاوته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
شاید یکروزی انجام گرفت اما الان باید عوارض گرفت از این کشورها تا عبور کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
منم موافقم زمستان سرد که افاقه نکرده تنگه رو ببندیم ببینیم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
درود به مجری که حاضر به ناسزا گفتن به ورزشکاران نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
لاریجانی ها فاقد صلاحیتند.شورای نگهبان راست میگفت
محمود‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
این‌ حسین‌ شریعتمداری‌
چرا‌ بازنشست‌ نمیشه‌ مگر قحط الرجاله‌ ؟
اینهمه‌ جوون تحصیلکرده‌
اصلا‌ چرا‌ کاغذ‌ دولتی میدن این آقا سیاه میکنه طوریکه بدرد‌ شیشه پراکنی هم نمیخوره‌ ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
ایشان فکرمیکند حوض منزلشان هست که ببندند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
منظورت چی هست تابناک که اول کاری این نظر را منتشر کردی فقط و ساعت 12 شب هم نشده و همیشه صبح منتشر می کنی؟!!!
با اینکه دیدگاه شما مشخص هست چی هست خصوصا در مورد کیهان حق بهت میدم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
اگه به حرفش کنن پس فردا میگه کانال سویز رو هم ببندین
ناشناس
| Romania |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
فقط بلده لاف بزنه و شر درست کنه
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اری واقعا باید برای یکبار هم که شده به درخواستهای مکرر این دلسوز وطن واین چشم و گوش هرگز نخفته برای میهن جواب مثبت داد و لبیک یا محمد حسین گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
فکر میکنه یک متره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حرف حساب
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
انگار اقای شریعتمداری با این تنگه مشکلو خصومت دیرینه ای دارند چرا از ایشان پرسیده نمی شود تا مشکلشان برای همیشه حل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
دقیقا طرف معده درد هم میگیره میگه اگر تنگه هرمز رو ببندن من خوب میشم
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جناب شریعتمداریها بزرگترین خسارتها را به منافع ایران زده اند. چرا تریبون در دست اینگونه افراد است. باعث تاسف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
آره بابا راست میگه ببندید و 5 دقیقه بعد بازش کنید چی میشه حالا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
تنگه هرمز که درب گاراژ نیست

که هر روز خواستیم ببندیم !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
کسی جرات همچین کاری رو نداره . اعلام چنگ به بیشتر کشور هاست .
ر
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
آخه مگه شیر آبه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
الان این پیام منتشر شده‌است، منتشر نشده اش چه شکلیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
یک اسلحه بدین دستش تا در همان تنگه هرمز نگهبانی بده هیچ کشتی وارد یا خارج نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
پاسخ به 10:16
اتفاقا رسالت سایت های ایرانی پخش کردن اینجور پیام های چیپ و دو به هم زن و حتی فحش برای جناحی کردنه و در عوض منتشر نکردن پیام های نقادانه منطقی هست
کلا دوست دارن سطح پیام ها در حد خاله زنک بازی
بمونه
وگرنه پیامای غیر قابل انتشار صرفا به خاطر عدم ظرفیت و پذیرش نقد درست و آگاه سازی مردم در سطح کلانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مطلب را کامل بخون بعد نظر بده
وقتی چندتا مدعی ریس جمهوری تو دولت باشه اوضاع بهترازین نمیشه هرروز مردم استرس نگران بهت زده ازقیمتهای روز افزون
بچه ۵ ساله هم میدونه که علاج تورم افزایش نرخ سود بانکی هست و همه جای دنیا اینکار را انجام میدن
اما ایران انگار یه سیاره دیگه است !
فقط بخاطر حفظ منافع یک تعداد سهامداربورس اینکار را نکردند تا همچنان شاهد کوچ سپرده های بانکی بسمت دلار و سکه و افزایش بیشتر نرخ تورم باشیم !!!
اقای شریعتمداری تو هم روزنامه نگاری مثلا تو باید جوابشا بدی .ببینم بلدی چطور جواب بدی
چطور ورزشکاران علیه ایران حرف بزنند و دم به دم حرف رسانه های دشمن تکرار کنند ایرادی ندارد آن هم انواع و اقسام دروغ ها؟ شرم بر شماها آن وقت امدی حرف از زور می گویی؟
و خوب رسوا شدید شما افراد مشهور که در بین مردم جایگاهی ندارید و اینقدر زور زدید برای ناامن کردن کشور تره هم خرد نکردن برای شماها الا 4 تا....!
وقت پاک سازی اساسی هست چه در آنجا چه در هنر تا هزینه اینقدر برای کشور درست نکنید و از آب گل آلود ماهی گیری نکنید
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
به دوستان بگو اگر مایل هستند یک مسابقه فوتبال رو با تماشگر برگزار کنن تا مشخص بشه ملت چند چند هستن.
علت اینکه فوتبال ها بدون تماشاگر برگزار میشه چیه به نظر شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مسابقه فوتبال می‌روید ببینی یا دنبال چیز دیگر؟ اینقدر خودتان را رسوا نکنید تا در محیط هیجانی ورزشگاه موش بدوانید
بابا یک قایقی،بلمی،لنجی به این حسین اقا بدین بره رو تنگه هرمز یک سدمعبری چیزی ایجاد کنه.
کیهان پیشنهاد دیگه ای بلد است یا برا همه چیز تنگه ببندیم
تنگه هرمز بسته بشه هر دو طرف راضی هستن .
این شریعتمداری چرا تا تغی به توقی میخوره تز بستن تنگه هرمز را میدهد!؟ دنبال جنگ هست ؟ نه وضع مردم خوبه و الان توانسته اید نرخ داار را تثبیت کنید ! جنگ بشه که دلار میره روی ۱۴۰ هزار تومن
رفیق حاج خسین تو دفتر گرم و نرمت نشستی و چای دیشلمه و ظرف عسل و.... هم دم دستته و میخوای گره ای دیگر بر گره های بیشمار کشور ببندی؟
جناب عبدالحمید حد خودش را گذرانده و شما لازم نیست طرفداری از این شخص کنید وقتی پشت تریبون نماز جمعه حرف هایی می‌زند که شک ندارم خودش هم در آن می ماند و وحدت را نشانه گرفته در خدمت آل‌سعود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حرفاشونو گوش بده بعد بیا عرض اندام کن تمام حرفاش دال بر وحدت مردم و رفاه مردمه ولا غیر
همچین میگه تنگه هرمز رو ببندیم انگار این تنگه یک کوچه شیش متریه و یکی از همسایه ها ماشینش رو عرضی بذاره وسط کوچه.اقاجون میزنن لت و پارمون میکنن. !
من نمیدانم اگه تنگه هرمز نبود چه جوری بعضی می خواستند کشورها رو تهدید کنند. شما رو به خدا یه پستی به این بنده خدا بدین شاید سرگرم بشه و همه اش به فکر تهدید دیگران نباشه !
کلا اگه به شریعتمداری بود، تنگه هرمزی کلا بن بست بود

برا هرچیزی که میشه میخاد تنگه ببنده خخخخ
نمی دانم. این شریعتمداری چرا تا دری به تخته می خورد می خواهد تنگه هرمز را ببندد کاش یک شیر پاک خورده ای پیدا می شد ذهن این آقا را می بست .
این بنده خدا شریعتمداری تا بهش میگی نون از گندمه فوراً ساکت بشین والا میگم تنگه هرمز رو ببندند. حالا برای خوشحالی این بنده یه یک ساعتی خوب تنگه رو ببندید دیگه!
جناب قالیباف موج سواری دارند می کنند درحالی که قصور یا تخلف و جرمی رخ نداده بود و همانند شما که موج سواری می کردید و شش کلاسه فرمودید و تو دهان ساده لوحان گذاشتید برای انتخابات!
در مورد چین هم چون آمریکا دیگر قدرت سابق را ندارد عربستان مجبور شده به طرف دیگران برود و حامی حکومتشان شوند و آن بیانیه هم در اجلاس همکاری خلیج فارس داده شده که همیشه می دادن ولی اینبار به خاطر حضور چین یک مقدار شل تر بوده ولی نیاز تذکر به چین بود که داده شد و خود چین هم می‌داند کلید منطقه دست ایران هست و بخواهد بازی در بیاورد نمی تواند به راحتی در منطقه کار کند یا جاده ابریشم کارایی لازم داشته باشد
می پرسند چند سالته؟ میگه ساکت شو وگرنه میگم تنگه هرمز رو ببندند.
حرف بدون عمل میشه حرف مفت. تنگه را میبندیم، ببند
نمیدونم تو این چند ساله چرا تمام پیشنهادهای حاج حسین به نوعی به نفع روسیه است؟فرضا تنگه رو هم بستیم،این چند صد هزار بشکه نفتمون هم دیگه خریدار نخواهد داشت و روسیه به جای ما این مقدار رو اضافه میکنه به تولیداتش و میفروشه!!!
خرابه ای که دولت قبل تحویل داده بی سابقه بوده در بین دولت های قبل که با حمله مغول برابری می کند و اینقدر باید کار کرد تا یک کمی اوضاع آرام شود تا شاید یکی دوسال آینده بنزین گران شود و با اشوبی هم که راه انداختند قطعا تا یکسال آینده رخ نخواهد داد گران شدن بنزین
پاسخ ها
delvar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چرا در دولت ویرانگر قبل شما ساکت بودی؟ چرا اعتراض نکردی؟ چرا بعد که دولت جدید میاد همه زبون باز می کنن که وا مصیبتا از دولت قبل؟!
آقای نماینده
الان بنزین ارزان‌تر از آب آشامیدنی است.
اینم درست نیست
هوا هم کشش ندارد
راه ها و ترافیک هم کشش ندارند
علی مطهری گمون میکنه مالک دانش پدرش یا مالک پدرشه.
مطهری مال شیعه و کشوره
نه مال فرد خاصی
اصلا واسه خاطر افزایش قیمت دلار ببندیم تنگه هرمز رو
به خاطر افزایش قیمت مسکن ببندیم تنگه هرمز رو
به خاطر افزایش قیمت خودرو ببندیم تنگه هرمز رو
به خاطر آلودگی هوای تهران تنگه هرمز رو ببندیم
به خاطر احتمال تقلب تو کنکور سراسری ببندیم تنگه هرمز رو
و...
طوری می‌گوید که انگار ورزشکاران معصوم هستند یا حتی نمی‌داند کارمند که شدی باید اطاعت کنی ربطی به دیگران ندارد چی بگویند یا نه چون باید در صفحه نمایش تلویزیون حاضر شوی و نه فضای مجازی
اقای شریعتمداری وقتی به دست هر کس تریبون بدهندفکر می کند کسی است؟باز دوباره بارها اینحرف پوچ را تکرار کن؟شاید هم فکر می کنی تاحالااین حرف را نزدی؟؟سن و سال است کاری نمی شود کرد.
گرانی بنزین یعنی آشوب جدید
نمیشه یبار به خاطر آقای شریعتمداری تنگه هرمزو ببندید. آرزو به دل موند. ما راضی هستیم اگر که باعث بشه ایشون دیگه بیخیال تنگه بشه
اینکه شریعتمداری می گوید تنگه را ببندید و شما نمی بندید معنی آشکاری دارد
آن آقای نماینده خیلی بجا و محکم به محمد جواد لاریجانی پاسخ دادند اما کافی نبود باید می گفت محمد جواد تواصلا کاره ای نیستی
شریعتمداری هم کلا رو تنگه هرمز قفل زده!
آقای شریعتمداری تو یک روزنامه نگار درجه ۲هستی حق نداری برای ملت ایران دشمن تراشی کنی طبق قانون دادستان کل کشور میتواند علیه تو اعلام جرم کند
تابی جان یه مقاله بنویس که چرا جرات نداریم تنگه را ببندیم؟
چند تا قایق بدید به شریعتمداری و دوستاش تا با هم برن تنگه هرمز رو ببندند!!!!! هم اون به آرزوش می رسه و هم همه از دستش راحت می شن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بنازمت.قشنگ گفتی ولی این آقا که خودش نمیره تنگه.
را ببنده .میگه بروید این تنگه را برایم ببندید ببینم چه طور میشه
جرا سخنان این شریعمداری را منتشر میکنید!
این آقا ظاهرا توی این دنیا زندگی نمیکند
حسین شریعتمداری در پاسخ به روزنامه شارلین ابدو تنگه هرمز راببینید
دقت بفرمایید سطح فکر و عیار سیاسی ایشان بقدری نازل و بدور از مصلحت و منافع ملی است که خواستار بستن تنگه هرمز نه بدلیل مقابله به مثل در مقابل تحریم‌ها بلکه به منظور مقابله با یک نشریه که شاید ۱۰ نفر ایرانی هم از آن اطلاع ندارند ،این بهترین تبلیغ برای این نشریه میباشد،
ببندید این تنگه رو توروخدا یکبارم شده به حرف این شریعتمداری
«پیشنهاد شریعتمداری در واکنش به اقدام نشریه «شارلی ابدو»: تنگه هرمز را ببندیم»
شما را به خدا یکی به این رفیق حسین بگه که تنگه هرمز در تنگترین جایش 40 کیلومتر است. با چه ببندیم؟ فکر میکنه بزرگراه تهران کرجه ایست بازرسی بگذارند.
ای کاش میشد برای دل این پیرمردم که شده یه بار تنگه هرمز رو ببندن
گناه داره
طرح مالیاتی برای بدبخت کردن منه که در ماه گذشته دو میلیون هم درآمد نداشتم
خبرگزاری فارس ۵۵ دستاورد رو برای دولت شش کلاسه برشمرده که واقعا مرغ پخته خندش میگیره ؟؟ جالبه بعد از اینکه ۱۸ ماه معلمان رو شکنجه روحی و روانی داد و تورم ۳۰۰ درصدی رو تحمیل کرد ، رییسی بدون شک منفورترین شخصیت تاریخ معاصر لقب خواهد گرفت شک نکید ؟؟
این سعید محمد که قبلا در سپاه بوده بعدا ممناطق ازاد رفته و همگی اینو برکنار کردند نشان از ناکارامدی ایشان است پس چرا باز به عنوان مشاور انتخاب شد
ی راه بند بدید شریعتمداری بره تنگه هرمز ببندده،هر کی اومد رد بشه ده تومن بگیره،بریزه ب حساب خزانه!!!
آقای شریعتمداری تنگه هرمز ابراه بین المللی است و تاکنون به منافع کشورهای ساحلی تهدیدی صورت نگرفته است لذا هیچ کشوری نمی تواند تنگه را مسدود نماید مگر رسما به دنیا اعلام جنگ کند
از نیروی دریایی تقاضا دارد یکبار این رفیق شریعتمداری را

به یک تور بازدید از تنگه هرمز ببرند و از روی نقشه و کتاب

قوانین حقوق بین الملل راجع به حقوق مربوط به تنگه هرمز

و مشابه آنرا بعلاوه مسائل فنی و نظامی مترتب بر بستن

آنرا به ایشان دقیق و مستدل توضیح دهند تا شاید دست

بردارند و بر سر هر مسئله ای درخواست بستن تنگه هرمز را ندهند .
شریعت مدازی دوست داره نتگه هر.مز بسته بشه وجنگ بشه بره جنگ سرود کربلا کربلا ما داریم میآییم بخوانه واز جبحه بسلامت برگرده بشه شهردار تهران
روزنامه فرانسوی کار بسیار بدی کرده .اما آیا راه حل کار این ست که با دنیا وارد جنگ شویم؟! گویا کسانی در این مملکت می‌خواهند به زور ایران را درگیر جنگ کنن!!!سفارتخانه ها را تهدید می‌کنند تنگه هرمز را میخوان ببندن!!! ایران را منزوی تر کنن
برای جلوگیری از تقلب در کنکور به جای قطع اینترنت تنگه هرمز را ببندید
این بستن تنگه هرمز جزو وظایف آقای شریعتمداری است.
شریعتمداری رو بفرستید تنگه هرمز بیست و چهاری پست بده ناو شکنهای آمریکایی رو بشمره... دوست داره
آقا نوری بجای آموزش زبان چینی خواهشن
به فکر بهبود زندگی فلاکت بار معلمان باش
به فکر تامین یکسال تاخیر در پرداخت حق التدریس ها باش
به فکر یکسال تاخیر در پرداخت حق امتحانات باش
به فکر ۶ ماه تاخیر در پرداخت کلاسهای تابستانی باش
به فکر تامین ۵۰ همت رتبه بندی باش که خیلی راحت ۱۲ همت توسط سازمان برنامه بودجه خورده شد
به فکر فوق العاده ویژه ۵ درصد باش که بعضی ها از سال ۹۳ میگیرن ولی آموزش و پرورش ۹ ساله ظلم میکنه در حق معلمان
به فکر همترازی با ۸۰ هیتت علمی باش نه حقه بندی
خلاصه نباشی بهتره چون بود و نبودت هیچ توفیقی نمیکنه
آقای فرزین ۳ روز نتونستی ارز رو کنترل کنی ؟ واقعیت اینه دلار این اقتصاد رو نابود خواهد کرد والسلام
آقای شریعتمداری خلیج همیشه فارس درسته که اسمش خلیج فارس هست ولی تمام خلیج فارس برای ایران نیست. بستن تنگه هرمز صرفا باعث میشه اجماع جهانی علیه ما شکل بگیره تصور کنید چین نتونه از تنگه هرمز نفت وارد کنه
آقای شریعتمداری، کوشکی و عنابستانی را کنار هم قراردهید تا نتیجه گیری خوبی کنید.
وزیر آموزش و پرورش از تاخیر در رتبه بندی دو هدف اساسی دنبال می‌کند
۱_ بی توجهی دولت رییسی له معلمان به طوری در روز معلم هیچ دیداری نداشت
۲_ به دیون بردن مطالبات ۱۴۰۱ مانند ۱۴۰۰ که به دیون برده شد
۳_ به خیابان کشاندن دوباره معلمان به کف خیابان برای احقاق حق
این شریعتمداری هم هر چی میشه، میگه تنگه هرمز رو ببندید!!!! مسخره!
جناب شریعتمرداری تنگه هرمز جوی آب کشاورزی نیست که سر زمین پدری ببندی!!!
یک آبراه بین المللی است(بین المللی یعنی همه کشورها حق استفاده از آن را دارند).

ضمنا" 70%مردم ایران موافق این طرز تفکر شما نیستند و با شما همراهی نخواهند کرد. بسم الله اگر با چندتا پاسدار و بسیجی توان مقابله با جامعه بین الملل را دارید برو تنگه هرمز را ببند فقط باز یادآوری می کنم روی مردم ایران حساب نکن.
یارانه یک ماه = یک دلار
یک روز که تنگه هرمز کسی نیست برای یک دقیقه هم که شده اجازه دهید شریعتمداری تنگه را ببند لااقل یک کاری کرده باشه
شریعتمداری متوجه نیست که در اروپا نشریات نهادهای مستقل از دولت هستند و ربطی به دولت ندارند، حالا یک نشریه دوزاری مستقل که سایز دفترش به ۲۰ متر هم نمیرسه یه کاری کرده کشور ما باید یک کار سیاسی بزرگی کنیم مثل بستن تنگه هرمز ؟؟؟!!!! ای خدا من که دیگه رد دادم !
اوضاع خطری هست آمریکا برجام و مذاکره را کنسل کرد و دیگه مذاکره ای نخواهد کرد و چین هم شده دشمنتون، از طرف همه جا هم تحریم شدید
شریعتمداری رو بکنین مسئول تنگه هرمز، بیچارموون کرد هر چی میشه میگه تنگه هرمز رو ببندین. دفترشم منتقل کنین همون تنگه هرمز.
بعدش هم‌شریعتمداری و‌ بچه هاش باید برن خط مقدم
کیهان کم کم داره خودشو‌سوژه میکنه ، میخوان برا گرونی پیاز تنگه ببندیم
پیشنهاد شریعتمداری در واکنش به اقدام نشریه «شارلی ابدو»: تنگه هرمز را ببندیم
من فکر نمیکنم مقام معظم رهبری بابت اهانت به ایشان راضی به جنگ راه انداختن باشن بنابراین از ایشان خواهشمندیم این افراد کم خرد را از مناسب دولتی برکنار کنند
شریعتمداری تنگه هرمز رو فقط تو نقشه دیده.نمی دونم چه رازی است که این افراد در رسانه ها برجسته میشن.بدرنگی هم رنگی است.
انقدر دلم میخواد عوض سیلی که عنابستانی زد به پلیس راهورو تلافی میکردما
آمریکا یک قطره نفت هم از خلیج فارس وارد نمیکنه.بزرگترین مشتری کشورهای عرب خلیج فارس، چین و هند هستن.
ببند ببین چین چیکار میکنه.
شریعتمداری تو جغرافی فقط یک‌تنگه هرمز یاد گرفته
آخه این چه نوع درآمدیه عوارض خروج ؟ دولت باید از راه درست پول دربیاره که هم عملیات پول درآوردنش ضرر نزنه هم اینکه خودش بتونه از راه درست و تجربه درست رشد کنه .وقتی چنین روشهایی هست برای پول درآوردن خوب چرا بریم کار کنیم چه نیازی داریم از ساخت جاده و راه و خدمات پول دربیاریم از همین جاها درمیاریم .
یک دفعه این اقای شریعتمداری را ببرید تنگه هرمز را بهش نشان بدهید،فکر می کند کانال سوٸز است؟
آقای قالیباف یک عذرخواهی جدی دیگر هم به خاطر سیسمونی بدهکار است. البته باید همان روز از همه مسوولیتها استعفا می داد. این می شود عذرخواهی واقعی
انگار تنگه هرمز، ارث پدری ایشونه که روزی دوسه بار اقدام به بستنش میکنه
"درآمد دولت از عوارض خروج از کشور رکورد زد؟" هیچ کشوری از مردمش عوارض خروج از کشور را نمی گیرد، فقط ایران است که این عوارض را می گیرد ( با توجه به اینکه ما در اقتصاد اسلامی مالیات نداریم )
بابا، این تنگه هرمز را از بس بستید زخم بستر گرفته. چند روز هم بازش کنید تا بتونه یه تکونی بخوره.
من از اقای احمدینژاد که در جغرافی حرف اول را میزند خواهش میکنم که برای آقای شریعت مداری روشن کنند که تنگه هرمزرابا تونل زیر دریایی مانش بین فرانسه وانگلیس قاطی نکند.تنگه هرمز آبراهی دریایی وبین المللی ست که هزاران کلیومتر با فرانسه فاصله دارد وکشور های اطراف آن هیچکدام ناشر وسرمایه گذار شارلی ابدو نیستند:):)
آقای شریعتمداری ،، به نظرم اگر شریان انرژی چین با کوچکترین تهدیدی روبرو بشه ، خود چین چنان واکنش تندی نشون میده که حتی فکرش را نمیکنید. حالا برید تنگه هرمز را ببندید
اگر پای قانون ودادرسی عادلانه در میان باشد اصلا کسی به آمار اعدامها کاری ندارد.مثل اعدام قاچاقچیان مواد مخدر.جان هر انسانی شریف است واگر خدایناکرده حتی کوچکترین شبه وتخطی از قانون و حقوق متهمی صورت گرفته باشد آنوقت یک اعدام هم بسیار زیاد است.خدا بهترین ناظر خواهد بود وهست
یه دو ساعت تنگه هرمز رو به بهونه تعمیراتی- به روزرسانی - یه چیزی بالاخره ببندید ای آقای شریعتمداری به آرزوش برسه ول کنه. برق هم قطع میشه میگه تنگه هرمز رو ببندیم
شریعتمداری کلا با تنگه مشکل داره.... هر اتفاقی میوفته فقط پیشنهاد میکنه تنگه رو ببندیم!!!!!
یک تنگه هرمز براتون مونده همونم هزینه کنید تا کامل دستتان خالی شود
این شریعمتداری چرت وپرت می گوید مگر تنگه هرمز بهمین راحتی بسته می شود. خیلی وضعمان خوب است که می خواهند فشاری دیگر تحمیل کنند.
این نماینده که چشم بسته بعد ار بیش از 40 سال غیب می گوید که ارزانی نرخ بنزین به دلیل افت مستمر و شدید ارزش پول ملی است چزا دلیل آن که ضغف در اداره کشور است را بیان نمی کند.
جناب شریعتمداری پاسخ نشریه را نشریه میدهدنه نیروی دریایی شما هم مقابل به مثل کن و‌کاریکاتور بکش
کسانی که در جریان اغتشاشات مرتکب قتل شده اند یا معاونت در قتل داشته اند باید سریعا اعدام شوند. یک تو دهنی هم به بی بی سی کثیف بزنید که از قاتلان دفاع نکند.
این اقای شریعنمداری رو باید بذارن مسئول تنگه هرمز هر چی میشه میگه تنگه هرمز رو ببندیم
تنگه هرمز ارث پدرشه
اگر میخواهید تنگه هرمز را ببندید زود انجام بدید اگر نه تهدید تو خالی ندید هر روز میبندیم میبندیم مرد و حرفش
تا وقتی ارتباط سازنده با دنیا نباشد وضعیت بهتر نمی شود!
کوشکی، اون یه نفر دنیای یه خانواده بوده! اگر بچه خودت هم بود همینو میگفتی؟ اتهام واهی محاربه اصلا قابل اثبات هست یا هرکس از شما خوشش نیاد و این مطلب رو اظهار کنه میشه محارب؟
پیشنهادات شریعتمداری خنده داره از روی کهوللت سن حرف زدن بیشتر توقع نیست
بنظرم ایرا یه تنگه هرمز بستن به شریعتمداری بدهکاره
اسامی تاریخی همیشه هم ثابت نیستند. فکر می کنم نسل های بعدی تنگه هرمز را به این نام نخواهند شناخت و به آن تنگه «حاج حسین بند» خواهند گفت.
تنگه هرمز رو نبندید
اونوقت میبینیم که ایران در تنگه هرمز همه کاره نیست
آنگاه است که شریعتمداری قالب تهی میکنه، چون چیز دیگه ای بلد نیست
خواهش میکنم نظرات آقای شریعتمداری بعنوان یک فرد کم تاثیر در جامعه و با سواد اندک و تندرو، را نشر ندهید
خیلی با دنیا رابطه داریم، آقای شریعتمداری میخواد کلا در انزوا قرار بگیریم
حاج حسین کیهانی قضیه بستتن تنگه هرمز را به ابتذال کشیده و موجب تمسخر جهانی شده .
این واقعا افتضاح است که سر هر مسله ای او خواستار بستن تنگه می شود .
دریغ از یک خبر امیدوارکننده....
آقای شریعتمداری دارد به طنز جراید تبدیل میشود
آقای مطهری گرچه حرف شما متین است ولی مسایل بسیار مهمتری برای اظهار نظر هست . اگر قصد اعلام حضور داری این راهش نیست .
بخدا گناه داره چیزی از عمرش نمونده شده پنج دقیقه ببندین
اینم مثل محسن رضایی که تخصصش پول و اقتصاد هست درمدیریت بستن تنگه هرمز دکترا داره، احتمالا هم اجرا میشه
خواست ملت ایران همون خواست شریعتمداریه: بستن تنگه هرمز
آقا ببندید دیگه
محمدصادق کوشکی ادبیات حضرتعالی را خطاب به سرکار خانم رخشان بنی اعتماد را در سال 98 فراموش نکرده ایم. شما تشریف ببرید بر مدارک خود بیافزایید و هر چند گاهی یه حرفی بزنید که نشان دهید هنوز زنده اید. متعجبم از تابی جون چرا حرفای این مشکل دار رو منتشر می کنه/
بدبختی‌های ما هم بواسطه ی افت پول ملی است، چرا از این خصوص سخن نمی‌گویید و چاره نمی‌اندیشید؟؟دنبال بهانه اید برای ضعیف و ضعیف تر کردن وضعیت زندگی هامون با بالا بردن بنزین و گازوییل؟
رحیمی جهان‌آبادی
چرا اینقدر کینه جویانه و بی ادبانه؟!
جناب رحیمی جهان‌آبادی لطفا ذره ای هم ملانای خودتان را نصیحت کنید تا فکر منافع ملی باشد.
کاش چند تا روزنامه نگار شجاع و درستکار مثل شریعتمداری داشتیم
این مجری تلویزیون کی هست اصلا!؟
با سیاست غلط مسئولین نالایق، بسیاری از فرزندان نابغه و پزشک اعم از پزشک عمومی و متخصص، مهاجرت کردند و متاسفانه در سالهای آینده چالش کمبود پزشک خواهیم داشت و ما می مانیم با انبوهی از آدمهای حقه باز از فرط خدمت به خلق الله!!!. البته همین بزرگواران گفتند از افغانستان پزشک وارد می کنیم.
از رهبر عزیز، درخواست می کنم تا وضعیت کشور از این بدتر نشده ورود کنن، و کشور رو از افراد و مسئولین نالایق پاکسازی کنن.
شریعتمداری بسیار زیان به این کشور و مردم زده ای
شریعتمداری فکر کرده تنگه هرمز مثلا در پارکینگ که می گه ببندینش

خدارا شکر که مملکت دست امثال ایشون نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هست
سنگ بزرگ نشانه نزدن است
تراخدا چند ثانيه تنگه هرمز رو ببندید خودش بنده خدا به آرزوش برسه اينقدر می گه تنگه ببندید
به نظرم یک بار هم تنگه هرمز رو ببندیم تا حاج حسین ببینه مشکل کشور با بسته شدن ان حل نمی شه . قفلی شو از تنگه هرمز برداره .
چند بار می خوای تنگه هرمز را ببندی ؟،خسته نشدی؟
خوشهالترین خبر پست گرفتن جناب سعید محمد بود. ایشان که کاندید ریاست جمهوری شدند متأسفانه بعد از رد صلاحیت رئیس سازمان مناطق آزاد شدند اما از آنجا هم عزل و مدتی بدون پست بودند که خوشبختانه جناب فتاح مردانگی کرد و پستی برای ایشان در نظر گرفت. اخیرا مدیرعامل ما که هیچ تخصصی در خصوص کار سازمان نداشت پس از یکسال مدیریت، عزل اما در هلدینگ معتبری مجددا پست گرفت ولی آنچه برای سازمان ما به جا گذاشت تیمی از مدیران غیر متخصصی بود که با خود به همراه آورد و اکنون سازمان را دارند به فنا می برند. در این دولت جهادی بیشتر از دول قبلی، عمده هم و غم این است که افراد مورد وثوق بدون پست نمانند هر چند تخصص مربوطه را نداشته باشند. لذا انتظار اینکه پیشرفتی در امور ببینیم انتظاری عبث خواهد بود.
دولت در برای پول گرفتن از مردم تحت عناوین مختلف مثل کشورهای پیشرفته عمل میکند
قانون مالیات بر ارزش افزوده را هم همینظوری کردن توی پاچه ملت
این همه درامد نفت ،گاز،معادن و .... کمه
درحالی میزان درآمد دولت از محل عوارض خروج از کشور در ۹ ماه سال جاری به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که دولت در بودجه، میزان درآمد از این محل را برای کل سال ۱۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بود!!!

تنها جایی که بودجه بیش از پیشبینی ها محقق شده عوارض خروج از کشوره!!! میدونید چرا؟! چون اونایی که میتونن دارن فرار میکنن!!!

دردناک و تاسف بار و غمناک
اینم تا چیزی میشه میگه تنگه هرمز ببندیم بابا مگه میدان شوشه کجای کاری
پاسخ ها
مثلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چیز دیگه بلد نیست
بازنشسته هم نمیشه!!
اینم تا چیزی میشه میگه تنگه هرمز ببندیم بابا مگه میدان شوشه کجای کاری
کلا افکار و اخبار مایوس کننده !!! امید در جامعه از بین رفته. اینکه هر روز باید قیمت ها گرون بشه و پولت تو جیبت از ارزش بیوفته و هرماه کمتر از ماه قبل بخوری ، شده کابوس و عادت برا ایرانیا. انسان یکبار به دنیا میاد و یکبار زندگی میکنه .
درود بر مجری
محض رضای خدا شریعتمداری را نا امید نکنید، یکبار خودش رو بگذارید داخل تنگه هرمز اگر بسته شد که شد اگر نشد که بنده خدا به آرزویش رسیده.
به دروغ هم که شده به آقای شریعتمداری بگویید تنگه هرمز را بستیم بنده خدا هلاک شده برای بستن تنگ هرمز
فرمایش شریعتمداری یا ناشی از نادانی است یا چاپلوسی. چرا که عمل و عکس العمل باید تناسب داشته باشد. ایشان تنها حربه اش برای مقابله با غرب بستن تنگه هرمز است اصلا اگر تنگه هرمز بسته شود قبله گاه چینی ایشان در مقابل این عمل ساکت می ماند؟؟!!!! بقیه دوستانشان پیشکش
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چین از چاه بهار رفت و امد داره تو دریای عمان به خلیج فارس کاری نداره !! ولی کلا چه ربطی داره کاریکاتور با بستن تنگه اینش قابل فهم نیست
بررسی کنید ببینید شریعتمداری چیزی توی این تنگه هرمز مخفی کرده که دری به تخته میخوره میگه هرمز رو ببندین!!!
عاشق اظهار نظرهای نمایندگان همه چیز دان هستم!البته که با شما نمایندگان همه چیزدان مجلس در راس امور است و کار دولت و وزرا و ...کلیه امور مملکت با درایت و نظارت عالی شما به این شکل مطلوب رسیده که مردم از خوشی نمی دانند چه بکنند....!!!!!!!
شاید در سال آخر به سمت استیضاح هیات رئیسه برویم!!!!!!!!!!هنوز متوجه نشدین مجلس کاره ای نیست و دستور ازجای دیگه است
یک تنگه بدید به این بنده خدا یک بار ببنده خیالش راحت بشه
کلا شده لطیفه این حرف از بس تکرار کرده
ایها الناس این حسین شریعتمداری را جلوش را بگیرید
جناب آقای کوشکی این را در نظر نگرفتی که جان گرفتن از یک نفر به خاطر نپذیرفتن بعضی از سیاستها یعنی داغ دار کردن یک خانواده و یا یتیم کردن تعدادی دیگر .روزی بر سر پیغمبر خاکستر میریختن آیا پیغمبر می بایست هم را از تیغ می گذراند.تا زمانی که قاسم سلیمانی زنده بود همه او را یک انسان بزرگ و جوانمرد می دیدند و حالا که به شهادت رسیده فقط به خاطر استفاده از نام این مرد بزرگ برای بازی سیاسی نام او را در بین جوانان خدشه دار کردند .اتفاقا این همه توهین به رهبری شد و ایشان به خاطر حفظ نظام و دوری از دو دستگی هیچ حرفی نزدند ولی عده ای از افراد برای خود شیرینی چه بلوایی می کنند .ای کاش دو دستگی در کشور عزیزمان از بین می رفت
کوشکی کیه دیگه ؟
اعدام دوست داره !
اتفاقا نظرش عالیه
اقای مهر علیزاده یادمان انداختی ..راستی از اون روزها 23 سال گذشت انگار دیروزبود
آقای خبرگزار ، مطلب آقای شریعتمداری با تیتر شما یکی نیست. لطفاً امانتدار باشید
ایکاش شریعتمداری رئیس جمهور بشود خیلی اوضاع مملکت دیدنی میشود
چرا ببندیم؟
در ازای عبور هر بشکه نفت کشورهای دوست 1 دلار و غیر 10 دلار عوارض نکهداری طبیعت و حفظ محیط زیست بگیریم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل