بازدید 2563

بانک آینده، پیشرو در ایفای سنت قرض­ الحسنه و پرداخت سریع وام ازدواج

توجه به منافع عموم ذی­‌نفعان توسط بانک‌­ها همواره مورد توجه جامعه است که این مهم را می‌توان یک قرارداد اجتماعی نانوشته میان مردم و بانک­‌ها تلقی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 04 January 2023

بانک آینده، پیشرو در ایفای سنت قرض­ الحسنه و پرداخت سریع وام ازدواج

به گزارش ایلنا، در این خصوص، مسئولیت اجتماعی و مهم ازدواج جوانان؛ که از نقشی راهبردی در آتیه کشور و سلامت روانی مردم برخوردار است، ضرورت همراهی بانک­‌ها را به منظور هدایت بخش مقتضی منابع خود به این امر مقدس در دین مبین اسلام را دوچندان می­‌کند.

در کاوشی میدانی و پیگیری وضعیت زوج‌­های جوان برای دریافت وام قرض­‌الحسنه ازدواج، با اولویت تسهیل و تسریع اعطای وام ازدواج، به نام بانک نام ­آشنای خصوصی کشور، در برخورداری از پروژه­‌های عمرانی ارزنده، یعنی بانک آینده برخورد کردیم. جالب توجه است، بانک آینده علاوه بر تخصیص منابع خود به تکمیل پروژه‌های عمرانی ارزنده، به منظور حفظ منافع ذی­نفعان خود، در مقوله تسهیل ازدواج جوانان نیز آستین بالا زده و از هیچ کوششی در این مورد دریغ نکرده است.

متقاضیان وام ازدواج این بانک خصوصی عنوان نمودند تنها با ثبت درخواست خود در سامانه سمتای (سامانه اعطای تسهیلات اینترنتی) بانک آینده، قبل از یک هفته و حتی حداکثر پس از یک روز کاری، برای تشکیل پرونده وام، به آنها اطلاع رسانی شده است. به طوری­که، چنین رویکرد فعالانه­‌ای، موجب مراجعات روزافزون متقاضیان به بانک آینده شده است.

از طرفی، بنا بر بررسی اخبار و آمارهای در دسترس، این بانک خصوصی پیشرو در عرصه وام قرض­‌الحسنه ازدواج، تا کنون، نسبت به پرداخت 60 هزار فقره وام، به مبلغی بالغ بر 32 هزار میلیارد ریال اقدام نموده است. مقایسه چنین اقدامات مجدانه‌­ای، در تناسب با سرمایه­‌گذاری­‌های عظیم و ارزنده بانک مذکور، حاکی از نیت خیرخواهانه و اهتمام مدیران این بانک، در جهت خوشبختی و رضایتمندی زوج­ های جوان کشورمان می‌­باشد.

حال خوب مردم ایران، با بهره‌­مندی از امکانات تجاری و اقتصادی مناسب برای آحاد مردم ایران، همواره از اولویت­‌های مدیران بانک آینده است. امید آن است؛ که شاهد تلاش­‌های مضاعف شبکه بانکی کشور در چنین اقداماتی؛ با رنگ و بوی مسئولیت اجتماعی باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل