بازدید 2438

زمان مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 03 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خداوند را شاکریم که شهادت را مدال افتخاری برای قدردانی از مجاهدت نمود و سینه ستبر مجاهدان را مزین به جلوه زیبای آن ساخت.

شهادت‏، جلوۀ شهود ابدی شهید و درجه ای رفیع ، مقامی والا و فوزی عظیم است.

بارخدایا چنان ابرغم بر دلمان سایه افکنده و باران اشک تاب نوشتن را از قلم گرفته و اختیار از کف بیرون رفته که هر بار که خاطرات طلعت رویش مرور می شود رفتنش را باور نمی کنیم اونیامده بود که برود؛ او آمد که بماند و ماند و ماندگارهم شد. مرزهای مهرش محدود به جغرافیای سرزمینی نبود و تاریخ به خوب بودن و خوب ماندنش شهادت می‌دهد. بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی ، ایثار، جهاد و شهادت هاست. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اطاعت محوری از ولایت را در تمامی ساحت ها مقدم می دانست و نیت نابش مکتب ساز شد و الگویی برای نسل ها گردید. حجم و گستردگی توطئه ها وهجمه همه جانبه دشمن هیچ خللی در عزم و اراده اش بوجود نمی آورد و وظیفه محوری را بر نتیجه مداری ترجیح می‌داد. در بحران های مدیریتی ، مدیریت بحران می‌نمود و از آتش برای دشمن سوزان تر و از دوست برای مردم مهربان تر و برتارک تاریخ مقاومت وایستادگی ماندگار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می کند تا در مراسم بزرگداشت این عزیز آسمانی و همرزمانش که روز سه شنبه ساعت ۱۴ در مصلی تهران برگزار می گردد شرکت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست