بازدید 3754

رئیسی: تلاش می‌کنیم حال مردم بهتر شود

رئیسی گفت: تلاش می‌کنیم با تأمین نیاز مردم در زمینه مواد خوراکی، سلامت، ساماندهی بازار خودرو و مسکن، حال آنان بهتر شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 03 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، عصر یکشنبه در نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور، همه مسئولان و کارگزاران دولت را به مشورت گرفتن از صاحبنظران و پیشکسوتان و تشکیل حلقه‌های نخبگانی فراخواند و تأکید کرد: در کنار تعقل و تدبر برای پیشبرد امور، از بهره گرفتن از نظرات کارشناسان، حتی کسانی‌ که ممکن است با این دولت زاویه داشته باشند، غافل نشوید.
 
رئیس جمهور با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، خطاب به کارگزاران دولت تأکید کرد که با پیگیری دقیق و کامل امور مربوط به حوزه کاری خود، پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا بتوانند پیشگیری و برخورد مناسب، به‌‌موقع و زمان‌شناسانه داشته باشند.
 
رئیسی با تأکید بر لزوم برخورداری از سلامت نفس و عمل برای مسئولان و مدیران دولت، کارگزاران دولتی و به‌ویژه استانداران را مرزبانان معیشت، سلامت، کسب و کار و زندگی مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان برای انجام این مرزبانی، باید آن دسته از مدیران و افراد که دغدغه مردم و روحیه تحولی ندارند، از مسیر تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم کنار بگذارند تا راه برای کار و تلاش نیرو‌های انقلابی و تحول‌خواه، باز شود.
 
رئیس جمهور در بخش دیگر از سخنان خود، با توصیه به استانداران برای میدان دادن واقعی به بخش خصوصی و تعاونی، به‌ منظور افزایش سرمایه‌گذاری به عنوان پیشران رشد اقتصادی، اظهار داشت: یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه ارتقای بهره‌وری در استان‌ها موضوع تفویض اختیارات به استانداران است که باید چارچوب آن و مصادیق اختیاراتی که می‌توان به استانداران واگذار کرد، سریع‌تر مشخص و نهایی شود.
 
رئیسی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده از سوی استانداران در این نشست، از جمله تمرکززدایی، تسهیلات‌دهی بانک‌ها، تخصیص درآمد‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان‌هایی که در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر هستند، تشکیل بازارچه‌ها و ساماندهی مبادلات مرزی، حاشیه‌نشینی و مصادیق مشابه، تصریح کرد: این موضوعات باید در نظام تعامل استانداران و وزرا، تعریف و برای حل و فصل آن‌ها گام برداشته شود.
 
رئیس جمهور، همچنین با تأکید بر ضرورت تلاش استانداران برای اجرای مصوبات استانی و همکاری و تعامل نزدیک آنان با وزرا در اداره امور و رفع مشکلات، تصریح کرد: وزرا و استانداران برای انجام وظایف، از جمله انتخاب مسئولان و مدیران می‌توانند از همه معتمدین مشورت بگیرند، اما در نهایت، مسئولیت شرعی و قانونی انتخاب و انتصاب مسئولان اجرایی بر عهده خود آنها است.
 
رئیسی، تفویض اختیار در زمینه مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌ها را امتیازی مهم برای دولت دانست و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه وزرا و استانداران، خواست با حسن استفاده از این تفویض اختیار، منابع مالی لازم برای پیشبرد امور ضروری، مانند تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام را تأمین کنند.
 
رئیس جمهور، همچنین با اشاره به نتایج مطلوب به‌دست‌ آمده از اجرای آزمایشی طرح توزیع هوشمند آرد در برخی استان‌ها، تصریح کرد: مسئولان مربوطه با تحلیل دقیق داده‌های اجرای آزمایشی این طرح، مقدمات اجرای کامل آن در سطح کشور را فراهم کنند.
 
 رئیسی، چهار موضوع تأمین مواد خوراکی، سلامت، ساماندهی بازار خودرو و مسکن را از مسائل اساسی مورد توجه دولت دانست و گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند با تأمین نیاز مردم در این چهار عرصه، حال آنان بهتر شود.
 
رئیس جمهور با اشاره به شعار «ایران قوی و دولت مردمی»، تکریم مردم را از وظایف اصلی دولت سیزدهم دانست و خطاب به دولتمردان و استانداران، تأکید کرد: به‌طور مستمر از ادارات زیرمجموعه خود بازدید کنید تا ببینید کار مردم به چه نحو انجام و با آنان چگونه برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۲۱
خواهش می کنیم دولت زیاد تلاش نکند که مردم دارن به ورطه سقوط و نابودی می رون همین روال خوبه
شما تلاش خودتو بکن...
منظورتون حال رعیت هست دیگه؟
البته تا حالا قطعا بیکار نبودند و ثمره تلاششون رو داریم کاملا با قیمت گوشت کیلویی 330 هزار تومنی لمس می کنیم چون خود گوشت رو دیگه با این قیمت نمی شه خورد فقط قیمتش رو لمس می کنیم
اقای ریس ما از دست دولت شما اصلا حال نداریم که بهتر شود یا نشود
تورم بیارید زیر بیست درصد حال مردم بهتر میشه بانکای خصوصی جمع کنید انقد نقدینگی تولید نکنن بودجه شرکتهای دولتی بدون خروجی حذف یا نصف کنید
اقای ریسی اگر صداقت دارید 10 صفحه از 7 هزار صفحه برنامه تان را منتشر کنید
تو رو خدا تلاش نکن . تو هیچ کاری نکنی بهتره والا
شما بری کنار حال مردم خوب میشه. فقططط بروووو رئیسی
نخوابیدن شب تا صبح و برای مردم دعا کردن این برای مردم حال خوب نمی آورد. عمر مردم ایران به سرعت در حال گذر است بدون آنکه زندگی کرده باشند و شما مقصرید.
بزک نمیر بهار میاد.
هیچ کاری نکن تو روم امام حسین قسمت می دیم
شما فقط تلاش کنید در 4 سال اول سخنور خوبی شوید برای مردم کافیست
شما همینطوری هم عزیز هستی.
تلاشت ستودنیه سید
تلاش نکن ، کار بکن سید مظلومان !!!! ضمنا دلار 5 تومنی کو ؟؟؟؟
ما ز یاران چشم یاری داشتیم . زان غلط بود آنچه میپنداشتیم .
تو تلاش کن هیچ کاری نکنی خودش درست میشه یعنی صبح بیدار میشی فقط حرف نزن دستور نده
آقای رئیسی شما رو به خون شهیدان قسمت میدیم که تمام سعی و تلاش شما و دولت محترم این باشه که تلاش نکنید.
بذارید مردم خودشون یه خاکی تو سرشون بریزن. بسته اینهمه مقررات دست و پاگیر .
سازمانهای دولتی رو تبدیل به یه استراحتگاه کردید که یه قدم حاضر نیستند برای مردم بردارند و همه چیز رو تقصیر سیستم و مقررات میندازند.
قعالیت های تجاری رو کاملا محدود کردید. جالبه خود شما FATF رو قبول ندارید ولی همین مقررات رو مردم بدبخت به بهانه جلوگیری از فرار مالیات دارید اجرا میکنید. از اون جالبتر اینه که این مقررات فقط رو مردم درمانده و بخش خصوصی تحمیل میشه .
شرکتهای دولتی ، ارگانهای نظامی ، بازاریها ، صرافها ، پزشکان ، وکلا و هر شرکتی و شخصی که یه جوری به دولت وصل میشه از معاف از مقررات دست و پاگیر دولتی هستند.
یک سال و نیم از روی کار امدن دولت میگذرد . دلار 40 هزار تومان . سکه 20 میلیون
از وعده و دروغ و ناکارامدی و مقصر نشان دادن دیگران ، خسته شدیم ، بس کنید حرفهای بی معنی را !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم