بازدید 2508

تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا چهارشنبه

کد خبر: ۱۱۵۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 01 January 2023

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا ظهر چهارشنبه (۱۴ دی) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد و آلودگی هوا در این مناطق ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بعد از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور در نیمه‌غربی کشور بارش باران و برف آغاز می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنجشنبه (۱۵ دی) بارش در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور تشدید و به بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد. همچنین طی روز پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود: دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ دی) در جنوب شرق کشور شامل سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پدیده غالب است.

ضیاییان گفت: یکشنبه (۱۱ دی) خلیج فارس، دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و سه‌شنبه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ دی ) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ و روز سه‌شنبه ( ۱۳ دی‌ ) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۱۱ و ۱۲ دی) بندرعباس با دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۱۱- سردترین مرکز استان کشور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر