بازدید 3818

دشمن در سال ۸۸ دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن در سال ۸۸ دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود ولی کور خواند و باید این آرزو را به گور ببرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 29 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت نهم دی در میدان امام حسین (ع) تهران با اشاره به نقش آمریکا در برنامه ریزی برای طرح براندازی در سال۸۸ اظهار کرد: دشمن طمع کرد تا ایران را به دامن غرب برگرداند و به همین منظور طرحی سراسری را برنامه ریزی کردند.

وی ادامه داد: آمریکا معتقد بود که ایران دارای چهار قدرت دفاعی و موشکی، قدرت هسته ای، قدرت منطقه ای و قدرت انسجام ملی داراست و یک ملت هم‌پیمان با رهبر انقلابی خود است و این بزرگ‌ترین نگرانی دشمن است پس دشمن دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود ولی کور خواند و باید این آرزو را به گور ببرد.

سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار و ترکیبی را به راه انداخت. جنگ ترکیبی یک جنگ شناختی، نظامی ، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، سایبری و دیپلماسی است. دشمن دنبال این بود تا در حقانیت و مشروعیت نظام تردید ایجاد کنند ولی ملت ایران ثابت کرد سرآمد ملت های جهان است. ملت در این چهار دهه انواع فتنه ها را در برابر خود دید اما این فتنه ها خنثی شد. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین گفت: سه عامل در خنثی کردن این فتنه ها موثر بود. عامل اول، نقش رهبر معظم رهبر انقلاب است که ایشان ملت را در فتنه ها راهنمایی کردند. عامل دوم مردم بودند که حماسه آفریدند و پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند. ملت در برابر سخت ترین شرایط ایستادند. عامل سوم نیروهای نظامی و انتظامی هستند. در این فتنه۱۴۰۱ محکم ایستادند و یک نفر نگفت خسته شدم. دشمن دنبال کشته سازی بود، نیروی انتظامی آسیب دید اما اجازه نداد دشمن به هدف خود برسد.

وی تاکید کرد: امروز اراده ملت ایران در برابر اراده کفر و شرک قرار گرفته است. در فتنه۱۴۰۱ همه گروه ها به میدان آمدند. داعش، وهابیت، کومله و منافقین همه کنار هم قرار گرفتند تا انقلاب را از پا درآورند. از این فتنه ها می آموزیم که حق و باطل کنار هم قرار نمی گیرند. جمهوری اسلامی با آنها مذاکره کرد اما آنها تعهدات خود را زیر پا گذاشتند. در مقابل جبهه باطل نمی توان کوتاه آمد. استقامت در برابر جبهه کفر درس دیگری از این فتنه هاست.

سعیدی در پایان گفت: اکنون سه راه بیشتر وجود ندارد. جنگ با آمریکا یک راه است که البته آمریکا اهل جنگ نیست و جرات جنگیدن با ملت ایران را ندارد و بلوف می زند. نیروهای مسلح آنها توان جنگیدن ندارند. شرایط منطقه اجازه جنگ دیگری را نمی دهد. قدرت دفاعی و انسجام ملی ما به دشمن اجازه جنگیدن با ایران را نمی دهد. راه دوم تسلیم و عقب نشینی ملت ایران است. تسلیم یعنی خیانت به خون شهدا و از بین رفتن همه دستاوردهای انقلاب اسلامی. اگر ملت دنبال تسلیم شدن بود، در شرایط سخت گذشته تسلیم می شد. راه سوم مقاومت است. ملت ایران ۴۳ سال است که همه سختی ها را تحمل و مقاومت کرده است. شما مردم اجازه ندهید این انقلاب به سرنوشت سایر انقلاب های توحیدی در طول تاریخ تبدیل شود. پیوند قران، عترت و مردم بزرگ ترین معجزه انقلاب اسلامی است تا در این مسیر باشیم، آسیب نخواهیم دید.

حاضران در این مراسم پرچم کشورمان و پلاکاردهایی در بزرگداشت نهم دی، حمایت از نیروی انتظامی و پلاکاردهایی با تصویر رهبر انقلاب شهید سلیمانی و شعارهای مرگ بر امریکا، انگلیس، اسراییل فتنه گر در دست داشتند. مداحی و اجرای سرودهای انقلابی و تقدیر از خانواده شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ و شهدای امنیت بخش دیگری از این مراسم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان