بازدید 50276

رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟

رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود، بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی، باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودروساز مطالبه کند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 26 December 2022

رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ صبح امروز دوشنبه، سیدابراهیم رئیسی در نهمین مقصد از جلسات نظارت ستادی در دستگاه‌های اجرایی کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت و ضمن بازدید از مرکز رصد و پایش این وزارتخانه و اطلاع از آخرین اقدامات و برنامه‌های وزارت صمت برای مدیریت تولید، تامین و توزیع کالا، راهکارهای مهمی در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت این وزارتخانه ارایه کرد.

رئیس جمهور در این جلسه، ایجاد سامانه رصد و پایش برخط وزارت صمت را اقدامی ارزشمند در راستای جمع‌آوری، جمع‌بندی و تسهیل دسترسی اطلاعات دانست و افزود: بهره‌برداری از این اطلاعات و تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب بر عهده تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و اتاق‌های اندیشه‌ورز در این وزارتخانه است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه وظیفه مدیران این وزارتخانه نه تولید و تجارت و تصدی‌گری در معدن، بلکه کار ستادی و هدایت، حمایت و نظارت مجموعه‌های مختلف این وزارتخانه است، افزود: مدیران وزارت صمت وظیفه دارند با بهره‌گیری از ظرفیت افراد اهل فکر و اندیشه وضع موجود را به خوبی رصد کنند و سپس با قدرت رهبری و مدیریت قوی وزارت صمت را به وضع مطلوب برسانند.

رئیس جمهور در ادامه بر ضرورت تدوین سیاست‌های مشخص در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید سیاست‌های این بخش‌ها پیش روی مجریان، ناظران و اتاق‌های اندیشه‌ورز و همچنین محافل علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

رئیسی توجه به زنجیره صنعت را از جمله عوامل موفقیت کشور در این بخش دانست و افزود: کشورهایی در بخش صنعت موفق بودند که در تکمیل این زنجیره از تولید تا عرضه و فروش و همچنین خدمات پس از فروش موفق عمل کردند.

رئیس جمهور ایجاد ارزش افزوده را از دیگر وظایف بسیار مهم وزارت صمت عنوان کرد و افزود: جلوگیری از خام‌فروشی صرفاً مربوط به نفت، معادن و کشاورزی نیست و همه بخش‌ها باید برای آن چاره‌اندیشی کنند.

رئیسی نگاه ویژه به ظرفیت‌های کشور برای ورود به بخش تولیدات پیچیده صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با مقایسه وضعیت کشور در این بخش با کشورهای دیگر باید موانع و چالش‌های پیش‌روی تولیدات پیچیده صنعتی مرتفع شود و با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور اوضاع کنونی بهترین زمان ممکن برای ورود به این عرصه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه شاخصه‌ها بیانگر عملکرد بسیار مثبت و مطلوب در زمینه تولید در این دوره است، تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌ها و کارخانجات بزرگ صنعتی، میزان تولید کارخانجات کوچک نیز به دقت رصد شود تا در صورت عدم رشد تولید دلایل آن بررسی و به سرعت مرتفع شود.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟

رئیسی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه ویژه به ترانزیت و حمل و نقل، انرژی، صنایع دریایی و صنایع دارویی به عنوان مزیت‌های کم‌نظیر کشور، گفت: به عنوان مثال در صنایع دارویی در شرایطی که ۹۵ درصد نیاز دارویی کشور در داخل تولید می‌شود، می‌توان با اتکای به ظرفیت‌های کشور ایران را تبدیل به هاب منطقه در تولید و توزیع دارو کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام شده در حوزه صادرات در دولت سیزدهم را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: در این دوره با بسیاری از کشورهای منطقه که از ظرفیت بازارهای آن غفلت شده بود، ارتباط بسیار خوبی برقرار شده اما بسیاری از بازارهای منطقه به ما تعلق دارد که باید برای تصاحب آن به سرعت برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

رئیسی پرهیز از خام‌فروشی و مونتاژکاری را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیران وزارت صمت در اتاق‌های اندیشه‌ورز این وزارتخانه باید خام‌فروشی و مونتاژکاری را با ابتکار و خلاقیت به تولید واقعی صنایع پیشرفته و پیش‌برنده تبدیل کنند.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر ضرورت بکارگیری نیروهای تحول‌گرا و باانگیزه در مجموعه وزارت صمت، اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین وظایف و برنامه‌های وزارت صمت، اقدامات تحول‌محور در بخش‌های مختلف این وزارتخانه است و این مهم ممکن نیست جز با نگاه تحول‌‌گرایانه و نیروهای باانگیزه و تحول‌خواه.

رئیسی در ادامه نگاه ویژه به بخش معادن و فعال‌سازی معدن‌های راکد را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا نباید مسائل و مشکلات بی مورد اداری، محیط‌ زیستی، کشاورزی باعث توقف و رکود شود، بلکه باید با نگاه مسأله‌محور موانع و مشکلات پیش‌روی فعال‌سازی و بهره‌برداری از معادن راکد را مرتفع کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود، تأسیس دوازده دفتر تجارت خارجی در کشورهای منطقه را از دیگر اقدامات ارزشمند و مثبت وزارت صمت عنوان کرد و افزود: وظیفه این دفاتر شناساندن ظرفیت‌های عظیم موجود در جمهوری اسلامی به بخش‌های اقتصادی دولتی و خصوصی و همچنین تجار منطقه است.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نظارت بر تنظیم بازار و ایجاد رضایتمندی در مردم، خاطرنشان کرد: ضروری است هر دو بخش عنوان این سازمان با هم مورد توجه قرار گیرد و گاهی به سمت مصرف‌کننده و گاهی به سمت تولیدکننده گرایش پیدا نکند و با ایجاد تعادل از اجحاف در حق تولیدکننده و مصرف‌کننده جلوگیری کنند.

ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم

رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، تصریح کرد: اینکه کالایی توسط واحدهای صنفی ناگهانی گران می‌شود، حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد و ضروری است، اگر اتحادیه‌های صنفی دلایل قانع‌کننده دارند، صریح و شفاف برای مردم بیان کنند و اگر دلیل قانع‌کننده نیست، با آن مقابله شود.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟

رئیس جمهور در بخش دیگری از این نشست از مسئولان این وزارتخانه خواستار ارایه توضیحات درباره دلایل گران شدن قیمت خودرو شد که در این بخش، یکی از مسئولان وزارت صمت پاسخ داد، ما از هجدهم آبان ۱۴۰۰ به استثنای برخی موارد در بورس قیمت پایه انواع خودروهای داخلی را حفظ کرده‌ایم و در دو ماهه اخیر نیز رکورد تولیدخودرو شکسته شده، اما افزایش قیمت خودرو مربوط به آن بخش از خودروهایی است که وارد چرخه فروش و معامله نمی‌شوند.

رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود، بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی، باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.


رئیسی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته بی‌توجهی نسبت به بازار خودرو آسیب‌های جدی به این بخش مهم صنعتی وارد کرده است، گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام سریع و دقیق در مسیر سامان دادن به این بخش و پایان دادن به انحصارگری در آن حرکت کرد.


رئیس جمهور در پایان وزارت صمت را جزو مهم‌ترین وزارتخانه‌های مرتبط با اشتغال زندگی مردم و جلوه بیرونی پیشرفت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با نگاه راهبردی فناورانه و دانش‌بنیان ایجاد رفاه اجتماعی برای مردم را دنبال کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۳۱۲
فکر کن رییس جمهور مملکت از وزیرش می پرسه چرا خودرو گران شده؟ جناب رییس جمهور تو سفر های استانی از مردم می پرسیدید هم به شما جواب می دادند.
پاسخ ها
روز روشن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
یعنی یه نگاه بندازید به اون عکس دوم و ببینید اون شش نفر قراره مشکلات اقتصادی و سیاست و صنعت رو حل کنند!!!!! نیازی به سوال نیست آقای رییس قوه قضاییه سابق. الان شما بازجو و قاضی نیستی که فقط عادت داری دستور میدی و بازجویی میکنی لطفا جزوه اقتصادی هفت هزار صفحه ای و تیم اقتصادی قدرتمندت رو بیار تو صحنه ببینیم یکدستی تمام نهادها و حمایت مجلس و خبرگان و نگهبان و سپاه و ارتش و مجمع و ....چرا نمیتونه مشکلات رو رفع بکنه! مگه نگفتی مطمئن هستی میتونی مشکلات را براحتی برطرف بکنی و در این راه بهانه نخواهی گرفت؟ ریشه تمام بدبختی های کشور خود جنابعالی هستی که بدون تخصص همه جا رفتی و میری و میخواهی بروی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
اقای رییسی جمهور راست می گی همه چیزا درست ه فقط خودرو شده محل اعتراض ! گوشت حبوبات پیاز بنزین فشار کار تورم ارزو سکه و همه چیز درسته فقط خودرو از دست شما در رفته . اقا تمام ش کن . شما این کاره نیستی ! تماشاچی ! مثل بچه اییکه می خواد حرف بزنه بلد نیست راه می ره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
اگر ماشین گرونه پس ملت کارخونه ماشین سازی می زنند و ماشین گرون می فروشند تا سود کنند!

ماشین کوییک قیمتش 270 میلیون هست که نسبت به دلار 41 تومن حدود 6600 دلار میشه که قیمت کاملا واقعی هست و حتیبا توجه به انحصار خودرو در ایران بسیار خوش قیمت هست.

یکی نیست ازش بپرسه اگر خودرو گرون هست بیا خودروسازی داخلیت رو مجبور کن تا 6 میلیون خودرو ارزان تولید کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
آقای رییس‌جمهور جواب سوال شما در صفحه 5632برنامه هفت هزار صفحه ای اقتصادی دولت اومده تعجب میکنم مطالعه نکردید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
باهوش خان ریز به ریز علت را دیگران باید گزارش بدهند به ایشان
خطاب به تابناک اینقدر نظرم برای شما سنگین بود که گفتم جناب رئیس جمهور به زیر دستان خود بگویید فشار بر مجلس بیاورند تا مالیات بر دلالی را تصویب کنند وقتی چند ساله تصویب نکردن تا تورم کم شود و به سبب آن ماشین هم کمتر گران شود منتشر نکردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
دلیلش دلار 5 هزار تومانیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
اینکه مشخصه دلال بازی برخی آقایان
الان خودرو خارجی وارد شده چرا وزیر صمت همش به سمت سرمایه دار غش میکنه چرا باید در بورس که دنیای دلال بازی هست عرضه بشه چرا با سود عادلانه بین خانواده هایی بدون خودرو پخش نمیشه
وقتی میخواهند یارانه را قطع کنند چطور میتونند درآمد تمام خانواده را محاسبه کنند که معمولا غیر ممکنه ولی خودرو خانواده را نمیتونن حساب کنند که چه خانواده هایی خودرو ندارند مگر خودرو بدون پلاک هم در کشور مورد استفاده هست
پس نمیخواهین و این سبب به لج انداختن یه عده ای مثل خود شما سیاستمداران کشور را هم معترض دائمی کشور کرده
مقصر آمریکاست آقای رئیسی
نهار خوردی
من خواب بودم تازه از خواب بیدار شدم چه خبره داستان از چه قراره؟
چیز خاصی نیست حل میشه قطار حرکت پیشرفت با سرعت در حال حرکته. خودشو ناراحت نکن
جناب ، قبلا وزیرتون توضیح دادند .
چون قیمت دلار رفته بالا ، اونها هم قیمت خودرو رو بردن بالا
مگه شما نمی دونید همه خودرو هارو تو همین ده روز درست کردند و کل قطعات رو تو همین ده روز که دلار کشید بالا خریدن ؟
اگه می خواهید قیمت خودرو بیاد پایین ، به دلار دستور بدید قیمتش رو بیاره پایین . مطمئنا منتظر دستور شماست تا بیاد پایین .
دیر دادن ناهار
وای وای الان چقدر ترسیدند خودروسازان!

تا کنون این صنف چنین صلابتی رو از مسئولین ندیده بودند!
خب، آخرش چی شد؟ خودرو که چه عرض کنم همه جیز گرونتر از یکماه قبل شده!!! واقعا چجوری باید زندگی کرد، ای مسئول مردم بریدن!!!
زمین و زمان داره میگه این فرد برای این پست مناسب نیست ولی باز هم کنار نمیرود تنها دلیلی که به نظر میرسد این فرد بعد از این همه خسارت به کارش ادامه بدهد لجبازی با مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
به نظر میاد ایشان از رهنمود های جناب علم‌الهدی استفاده می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
آخی، ایشان برخلاف قبلی سرکوب قیمتی نمی کند چیزی که اصلا نمیدانی یعنی چی، فقط برای نمونه مگر نمی گویید دولت خاتمی بهترین بود؟ هرچند خوب و عالی هم نبود ولی به هرحال روش ایشان روش آنها هست که منتهی چون کارهای زیادی رو دست ایشان مانده از قبلی یک کم دیرتر جواب می‌دهد و آخر4 سال را نگاه کن در ضمن فقط هم این نیست چون می‌خواهند اصلاح ساختار اقتصادی را اجرا کنند که تورم کم به دولت بعدی خواهد رسید
مسئولین وزارت صمت در جواب به رئیس جمهور: شما برو رباط کریم قیمت بگیر ببین کی میگه خودور گرونه
دلتنگ غروب رباطکریمم
تکبیر...
دلیلش هل چیه مهم نیست
اکیدا دستور بده قیمت بیاد پایین
ریئس جمپور هم تازه فهمیده خودرو گرون شده ؛ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مملکت داری .....
جناب رس جمهور این وزیر شماست از مریخ نیومده لطفا به شعور مردم توهین نکنید الابد منتظرید با این خرفها و رسانه ای کردن اون مزدم حساب شما را با وزیران دولت شما را جدا کنند اما اینطور نیست شما به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکردید هیچ بلکه عکس اون عمل کردید و مردم را دارید از هستی ساقط میکنید بهتره با دولتتون استعفا بدید تا انتخابات برگزار بشه و دولتی کاردان بر سر کار بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اگر صد دولت کارادن هم بیاید تا نگاه به واقعیتهای جهان تغییر نکند وضع همین و بد تر از این است .بمانند یک نفر که در کنکور نفر اول شده ولی پدرش اجازه درس خواندن به او ندهد او دانشگاه و استاد میخواهد.....
دلیلش این است که دستور نفرموده بودید گران نشود !
واقعا شما از وضع مملکت و دلار و ... خبر دارید و چنین پرسشی می فرمایید؟
این بنده خدا از افتصاد اصلا سر در نمیاره
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
از چی سر در میاره؟
شمارو به خدا چیزی در مورد هیچی نگید چونکه تا در مورد دلار یا خودرو میگید قیمتش میره بالاتر، من یکی راضی هستم ساکت شید
بنده خدا آقای رییسی همش دغدغه مردمو داره خدا قوتش بده
مهمترين دليلش خودتى
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
آخی بیچاره
آخه بنده خدا. هیچ کی از این بنده خدا ایرادی نمی گیره. حتی حرفی هم بهش نمی زنند
وزیر صمت : گرانی خودرو تفصر افزایش نرخ دلار است !!!
رئیس بانک مرکزی : افزایش مزد کارگران مقصر افزایش نرخ ارز است !!!
آقا سوال جیه ؟! دستور بدید ، دستوووور. نرخ رو بیارن پایین !
۱۰ تا دلال کله گنده ارز و ساختمان و خودرو و ... را اعدام کنید قول شرف میدهم که همه چیز درست شود
تدبیر . کفایت . دوراندیشی . مدیریت ورهبری صحیح حضرتعالی..... بازم بگم
واقن منم دلم میخاد بدونم.......... (:
رئیس جمهور دستوری!!!! بی عرضه ترین رئیس جمهور تاریخ!!!!
خدائیش با شش کلاس سواد بهتر از این هم نمیشه
شما خودت رو ناراحت نکن
خودرو ؟
لبنیات
نان
برنج
پفک نمکی
و.........
خوب شد همین فردا خودرو ارزان میشه حراج میزنن ۳تا ۱۰۰۰
ریسی خوابی چندتا وزیر خنگ گزاشتی بی سواد مردم بیچاره شدم دلار فعلا۴۲تومان سفره مردم کوچیک بود تو الان کاملا جعمش کردی دمت گرم
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
خودش مگه باهوشه . بی کفایت
جان؟؟؟؟؟؟
مسئولان وزارت صمت: بی کفایتی شما !
دلیل بر بی خیالی مسولیت مملکتی که خودرو سازها سوار بر اسب چموش خودشون شدن و بر روی تن زخمی ملت میتازونند.فریاد رسی هم نیست.
باید جناب دکتر آیت الله خودش امور را در دست بگیرید.
فقط کافیه دولتمردان بی تدبیر ما مصوبه ای نداشته باشند آخه چقدر مردم از دست بی تدبیری اینها بکشند
یعنی تا الان کجا بود
که متوجه نشد خودرو روزانه. رکورد قیمت میزد
سید به جده قسم مافیای خودرو وابسته به خارج هستند طرف مدیر خودرو ساز عضو حزب یک کشور خارجی است
انگار نه انگار نزدیک 2 سال راس کار هستند و توی هیچ حوزه برای مردم نه تنها گشایشی حاصل نشده است بلکه همه شاخصه های زندگی مردم با سرعت بیشتری رو به زوال و ویرانی رفته!!! تازه داره دستور میده که باید درست بشه و حتی راهکاری هم ارایه نمیدهند!!!
با حرف مشکلات بازار خودرو و مصرف کننده واقعی که مردم هستن حل نمیشه به عمل نیازه
هنوز کسانی هستند که ندانند رئیسی همان روحانی و روحانی همان احمدی نژاد است؟
اگر تو نمیدونی که دیگه واویلا.....
فقط خودرو؟ پس دلار و سکه و...؟
جناب رییس جمهور پاسخ پرسش جنابعالی از وزیر بی کفایت صمت را اگه اجازه بدین من به شما بدم!
دلیل گرانی خود شمایید تمام
هیچ
چناب رئیسی قربان جدت اگر قرار باشه اینجوری یکی یکی سوال کنی خودرو خانه اجاره .....پیاز سیب زمینی ... که دوره مدیریت شما فقط به پرسش و پاسخ خواهد گذشت.
نشستند و گفتند و برخاستند با این حرفها کاری درست نمی شود و تورم و انتفاع سود جویان ادامه خواهد داشت اقتصاد یک علم است با سئوال و دستور کار درست نمی شود و متاسفانه کسانی که بر مصدر و مراکز اقتصادی نشسته اند اینکاره نیستند .
فیلمنامه نوشته بود
بازی با سیاست
دلیل گرانی خودرو اش خاله هست
خودتونو مسخره کردین یا ملت و خودتون گرون میکنین بعد میگین دلیل گرانی چیست
میرسلیم و از کشور بیرون کنین همه چی مملکت درست میشه ن فقط خودرو
آقای وزیر صمت به چی داری میخندی؟به ریش مردم؟
شما ببخش
مدیران فاسد را اخراج و ب اشد مجازات کنید و واردات خودرو بدون تعرفه گمرگ وارد کنید و انحصار از دست خودروسازان خارج شود . اگر ملت اباد میخواهید
تورم مگه سواد ندارید دلیل گرانی مسکن چیست؟
مگه فقط خودرو گران شده. بهتره رئیس جمهور یه سری به بازار بزنه. هر کی هرچی دلش خواست جنسش می فروشه و نظارتی هم نیست.
سوال پرمغزی بود!!!!!!!
یکی نیس به رئیس جمهور ما بگه شما که همه کاره ی مملکت هستید نمی‌دانید علت گرانی خودرو چیه؟؟؟؟
از یه بچه هم بپرسی میگه اصلی ترین دلیل افزایش قیمت خودرو انحصار بودن بازار خودرو ایرانه چیزی که نه شما درک میکنید نه نمایندگان مجلس ، شایدم درک میکنید ولی منافع خود را به منافع مردم ترجیح میدهید.
مرد مومن اومدی آب دریا را به وسیله یک شیر آب بین مردم تقسیم میکنید معلومه که آب میشه خدا تومن شما اگه به گفته خودتون اومدی اصلاح کنی(هرچند که می‌دونم حرفی بیش نیس) بفرما این گوی و این میدان
آقای رییس جمهور کمی جدی تر پیگیری بفرمایید
بعید میدون وزارت صنعت با این نوع برخورد شما اتفاق موثری بیفتد ک به نفع مردم و کشور بتشد
پشیمونم رای دادم به آقای رییس وتبلیغات کردم .یه پراید مدل پایین داشتم فروختم خواستم عوض کنم الان پنجاه میلیون وام گرفتم ماشین خودمو نمی‌دونم بگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
کسی که به واقعیات اطرافش توجه نکند حقش است متضرر شود.
سوال لازم نیست، سواد لازم است.
اروم بگیر سید جان
بالاخره شما هم یه روز صبح جمعه ای متوجه گرانتر شدن و قیمت جدید خودرو میشی
فقط حرف وحرافی !!!!!!دیگه جایی برلی نقددولت ومسئولین هم باقی نمانده
آقای ریس جمهور بلکه تقریبا همه مسولان کشور می گویند باید اینطور شود آنطور شود پدرجان اکثر مردم می دانند باید چه شود مدیر باید اجرایی کند که در کشور نداریم ریس جمهور می گوید دلایل گرانی را به مردم توضیح دهید دلیل گرانی بی کفایتی وزیران شماست
جناب رئیسی تنها دلیل گرانیها خود شما و وزیران بی لیاقت شماست. آقا توان ندارید شهامت استعفا داشتە باش
ایشان عرض کردن مربوط به دولت قبل هست به همین راحتی دلیل افزایش قیمت ها مشخص شد
سلام من الان پنچ سالی هست میخوام ماشین بگیرم تو قره کشی هم شرکت میکنم درنمیاد هر سال یه مقدار کار میکنم میزارم روی پولم خودرو بیشتر از آن گرون میشه دیگه نمیتونم بگیریم تا قیامت
این سوال به همراه دیگر سوالات را خود شما باید به مردم جواب بدهید آقای رییسی!! راستی چرا دلار شده ۴۱۰۰۰تومان چرا سکه و طلا به این قیمت ها رسیدن؟؟!!
عجب
واقعا خان هم متوجه شوری آش شد
یکی ایشون رو از خواب بیدار کنه .باید اینطور بشه باید اون طور بشه .کمتر حرف بزنید .مسولین مملکت ما شدند سخنران .یعنی مسولیت می‌گیرند که برند سخنرانی کنند .یعنی شما از وزارت صنعت و بازار خودرو خبر نداری .ماشین رو کردید سرمایه و سکه .هر خانواده ای فقط دنبال قرعه‌کشی هست که ماشین با قیمت پایین بخره تو بازار آزاد بفروشه .تمام تهران شده ماشین .بازار کاذب درست کردید .خجالت نمی‌کشید با مردم اینطور برخورد میکنید. خودرو باید صادر بشه واگر نمی‌خرند درش رو ببندید و ماشین با کیفیت وارد کنید .این چه اوضاعیه
حاج آقا از خواب بیدار شدند تازه فهمیدند خودرو گران شده حاج آقا علت گرانی ارز را هم جویا شوید
ناهار نخوردن رئیس جمهور و وزرا
قیمت ها مال بعد از نهاره
آقای رئیسی یکی از این دستوراتی را که دادی کسی تا بحال انجام داده؟
ایشان فرمودند ند چرا ؟ وزیر هم همین سوال را داشت ، معاون وزیر هم ، نمایندگان هم پرسیدند چرا ! ، مردم هم پرسیدند چرا ؟ و این نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم و قواست ، اتفاقا رئیس قوه قضائیه هم پرسید چرا و سپس افزودند اگر چرا را نشانش دهید ، سریعا آنرا به جرم بالا بردن قیمت ها محاکمه خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
ممنون نظر عالی بود.
به به عجب دولت کریمه ایی،!!اگر دولت روحانی بود هی رجز خونی می‌کرد آقای رئیسی حالافهمیدی کجای کاری،آقای علم الهدی کجاس!!صداش در نمیاد،ها بگو ها بگو چرا نمی گوئی!!!!!
لطف کن استعفا بده . این کاره نیستی
بی کفایتی شما
برای خودتان بگیدوبخندید به بدبختی مردم
عدم تعامل با دنیا و بالا رفتن دلار
تو مثلاً رییس جمهور هستی و باید دلایل گرانی خودرو و سایر کالاها را از خودت بپرسی نه از اینو اون
اقای رییسی جنابعالی اگر به الفبای علم اقتصاد اشنا بودی به راحتی دلیل گران شدن خودرو وساید کالاها وخدمات را میدانستی از الان جنابعالی بدان با توجه به علم اقتصاد اگر با همین فرمان جلو بروید در سال۱۴۰۶ قیمت دلار ۲۵۸ هزار تومان خواهد بود
آقای رئیس جمهور دلایل گرانی خودرو مربوط به پر کردن جیب آقازاده هاست و دیگری کمبود بودجه دولت
ایول بابا! بچه دو ساله هم میدونه دلیل گرانی خودرو بی ارزش شدن ریاله . رئیس جمهور نمیدونه یا خودش رو به اون راه زده.
آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور ایران است یا جایی دیگر ؟این حرفها را برای وزیر صمت ایران میگه؟؟؟!!!
اقای رییسی قیمت دلار رو وقتی میبری رو ۴۰ هزار تومن وبعدش سکوت میکنی اون موقع میخوای قیمت ماشین بیاد پایین ؟؟؟
نظارت ستادی دیگر چیست؟
یعنی وقتی آقای رییسی میرود نظارت ستادی دقیقا چه اتفاقی می افتد؟
آفرین به ریس جمهور قیمت خودرو کاهش یافت با تصمیمات جدید
عجب !!! رییسی اینقدر قاطع و با جذبه بود و ما خبر نداشتبم.
بجای اینکه وزیر صمت رو مواخذه و برکنار بکنه، علت گرونی خودرو رو ازش میپرسه !
رییسی جان، زودتر استعفا بده و خودت و هشتاد میلیون ایرانی رو راحت کن
هر چیز گران می شود باید نخریم چون هر چه وسایل زندگی مردم صنعتی هم می شود کارها از سنگینی براحتی درست می شوند وکار دست کم می شود تولید کنندگان بیشتر فشار روی مردم می اورند بس پیشرفت صنعت بیشتر فشار برمردم می ارد واینجا فقط سرمایه داران چاقتر وچاقتر می شوند مکر یک کارگر حق ندارد با ماشین خود بکارش برود ویا یک غذای مقوی بخورد کار کند وبیشتر بی چاره ها با نیمرو واملت کار می کنند وفقط منفعت را انی که پول دارد می برد وقشر فقیر هرروز ضغیفتر می شوند گرانیها روی هم امباشته می شوندالگی با دلایل قانع تولید کنندگان راضی به گرانیها نشوید از دل مردم باخبر باشید
نمیدونم چی میشه ولی یه چیز رو میدونم که گمون نکنم حالا حالا من و امثال من بتونیم ماشین بخریم... همه وزیر و رئیس جمهورهای هم فق، یه کلمه بلدن. همه چی تقصیر تحریم و دلال هست! ولی من اگه بخوام یه پراید بخرم با درآمدی که دارم همش رو هم پس انداز کنم میشه ۲ دوسال. تو این دو سال هم بجای خونه اجاره ای برم تو چادر و بجای نون و ماست ۲ سال روزه بگیرم.
آقای رئیس جمهور تمام چیز گران شد یک ماشین که ملت سوار است میخواهی مفت بفروشیم
شماکه یکباردستوردادی قیمت خودروهاافزایش پیدانکنه،خیلی اثرگذاربود،مجددادستوربفرمایید
عجب سوالی؟!
باید از جناب علم الهدی بپرسید
جواب سوئ مدیریت جنابعالی اقای ریاست جمهور
شما که قرار بود سفره مردم را به برجام گره نزنی
تنها راهش همون چیزیه که سالها شماها جلو انجامش سنگ اندازی میکردید
رابطه عادی با دنیا ولاغیر نیاز به سوال پرسیدن نیست
بازم خدا پدر روحانی رو بیامرزه که صبح متوجه گرون شدن بنزین شد
این بابا پس از دوماه تازه از خواب پاشده
خوب اقتصاد کامل حل شد
یکی از خوبی های رییسی اینه که میگه فلان دستگاه و فلان وزارتخانه باید فلان کار رو بکنه
الآن طرف صحبت این بنده خدا دقیقا کیه؟
احیانا این بایدها رو نباید به خودش بگه؟؟؟
سلام آقای رئیسی شما رئیس جمهور مملکتی چرا خودرو آرزوی ما جوانان شده منی که چهار نفرم یه خودرو ندارم قرعه مادران هم نمیدن به منو خانوادم حداقل یه خودرو حق ماست بدین دیگه همش سرکاری سرکاری هرروز همه چی قرون میشه
ایشون رئیس جمهور کدوم کشور هستند؟
خوش به حال مردم اون کشور
واقعا خودتون دلیل گرانی وبدبختی مردم رو نمیدانید .ماشین تو کدوم کشور قرعکشی بعدش چرا ازادش نمیکنید ثبت نام رو
دولت نمیتواند جلوی گران شدن دلار را بگیرد
بعد وزیر صمت میتواند قیمت خودرو را ثابت نگهدارد؟
الان قیمت هر چیز ساعتی شده و وابسته به دلار
آهن، گوشت، اتومبیل، مسکن و…..
کجاست دادستان؟ کجایند نمایندگان مجلس؟
وقتی خودرویی در داخل کشور مونتاژ میشه و قیمت اون ۳ برابر قیمت همین خودرو توی پاکستان یا اماراته معلومه فقط قست از تولید خودرو مکیدن دارایی مردم جامعه هست و دگر هیچ
ساعت خواب جناب رئیس جمهور ،قافله باختی
صحت خواب ....
احتمالا شما هم جمعه متوجه شدین خودرو گران شد
فعلا نهار تو بخور بعداً میایی میپرسی
اقای رئیسی دامت برکاته

مگر اقای وزیر له خودتان دلایلش را نگفته

خوب خودتان بفرمائید

قطعا دلایلش شما را قانع کرده که از وزیر خواستید ایشان بگوید
اما
چون میدانید مردم نمی پذیدند

شاید مصلحت می بینید که خودتان را

مقصر و بد نشان ندهید

چراکه با وعده هایی که دادید

صدقات ندارد
دلیلش دشمنی با آمریکا وتحریم های آمریکا!!
خخخخخخ
رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟ الان نباید این سئوال رو بپرسید وزرا رو عوض کنید اگرم خودتون توانایی تغییر و بازبینی کابینه و ایجاد یک تیم قدرتمند را ندارید استعفا دهید و کار را به دیگری بسپارید چرا مردم باید هزینه این عدم کارایی را بدهند
جناب آقای رئیس جمهوردلیل گران شدن خودرو خود خود شمایید مگه نمیدونی؟ چرا ازدیگران میپرسی
دلایل این همه گرانی چیست؟
ازخنده های وزیرصمت پیداست که همه حرفها باد هواست
تقصیر من بود گران شد اصلا تقصیر مسولین به اصطلاح انقلابی نبود
تقصیر من بود گران شد اصلا تقصیر مسولین به اصطلاح انقلابی نبود
چرا کامنت نمی زارید
وزیر هم در حال خنده به ریش مردم
ببخشید عمه کوچیکه من بود زمان انتخابات وعده سامان دهی بازار خودرو رو داده بود؟!
آقای رئیس جمهور زیاد دنبال گرانی نباش. اون خنده های وزیر صمتت رو نگاه چقدر قشنگ می خنده
ای داد بیداد تازه می پرسی عامل گرانی چیه؟ مگر کجا بودی؟ تازه از خارج برگشتی؟ ای وای بر ما
قبلا گفتن که میخوان گاری های ساخت داخل رو با قیمت ارز آزاد بفروشن. پرسیدن نداره.
به دلیل 6 کلاس سواد
تو اندازه ۴ ریس جمهور گرانی آوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تو معلوم هست خود دوستان روحانی هستی
رئیس جمهور نالایق و کابینه نالایق تر
[متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده] آقای رئیسی وقتی واقعیت های کف بازار را نمی بینید معلوم است شما در فضای دیگری سیر می کنید وقتی به توصیه های دلسوزان اقتصاد توجه نکرده وکلام مشاوران فاقد تخصص و تجربه راقبول کردید و به بهانه جراحی اقتصاد مبادرت به قصابی اقتصاد کردید همه دلسوزان کشور وضعیت امروز را فریاد زدند ولی شما در فضای ایجاد شده توسط اطرافیان هیچ نصیحتی را نپذیرفتند ودر ادامه هنوز هم حاضر به دیدن واقعیت‌های موجود در اجتماع نیستید و همه درد شناسان را مشغول فضا سازی علیه دولت خود می دانید ترا بخدا هنوز تا خیلی دیر نشده با استمداد از اهل فن وخبرگان اقتصادی جلوی ضررهای بیشتر و ویرانگر را بگیرید
جناب رئیسی علت گرانی خودرو را نفرمودید
ترو خدا به داد مردم برس الان یه جون چه جور پول این ماشینارو جمع کنه
خودت و رفیقای دور برت جوابش اینه دنبالش نگرد با معادله هم بازی نکن نقش احمدی نژاد رو بازی کن جوابش گرونی همه چیز هست رئیس جمهور
جناب آقای رییسی رییس جمهور کشور سوییس می‌پرسه چرا در کشور سوییس خودرو گران شده جواب مسیولین خودرو سازان بدلیل لاکچری بودن خودرو های ما در سطح جهان ،اتومبیل های ما خود بخود حرکت میکند و خود اتوماتیک آتیش میگیرد
آخه شما مگر متوجه می شوید؟
سلام
کلی بابت سوال رئیس جمهور خندیدم. تشکر
جناب رئیسی جنابعالی باید به ملت توضیح بدهی
خوب نتیجه تذکرقیمت های بالاتر
منم خودم جمعه صبح خبردار شدم
برادرخودروی فیدلیتی ۷۷۲میلیونی ۷نفره وهایماs7مبلغ ۸۴۱میلیونی کارخانه رامی برندبورس یک میلیاردوصدخورده ای میفروشیدحتمآبازارآزادیک میلیاردوچهارصدمیلیون تومانی خدایی کجاش به فکرمردم هستیداکرکارتان درستی یافیدلیتی ۷نفره یاهایماs7به قیمت کارخانه بهم بده آقاوزیریادستوربده خودروسازی کارمانیا۵سالی ۶۰میلیون کرفته که باقیمت قطعی خودروتحویل بده آنقدربه اینهابها دادیدعنوان می کنندهرجادوست داریدبرویدشکایت کنید
خسته نباشی اقای رئیسی سید محروم ساز
دلیل گرانی دلار جمشید بسم اله است دلیل گرانی خودرو هم گرانی دلار است پس اقتصاد را جمشید بسم اله بهم ریخته
ممنون از رئیس جمهور با اقتدار، یه نهیب هم به دلار بزن که بیاد پایین
دمت گرم اقا ریسی مگه خودرو گرونه
طنز !! رئیس جمهور از وزیر که زیر مجموعه اش است در جلوی دوربین خواست توضیح دهد !!!
انگار اینها همدیگر را نمی بینند و تازه پیدا کرده اند
وقتی کاری که بلد نیستید را قبول می کنید وضعیت همین می شود
دلیلش هر چی شما بگید.
با این لحن صحبت انتظار دارید قیمت ها پایین بیاد
تقریبا تمامی مردم ایران میدونن دلیل گرانی ماشین وسایر چیزها چیه ولی آقای رییس جمهور هنوز نمیدونه .....تروخدا یکی بیاد بدونه .........
شرم بر شما یه کارگر با چهارنفره جیره خور اگر فقط بخواد با حقوق ثابت روزانه آش نهار پفک میفهمید پفک بخواد بخوره تا ظهر کار کنه پول سه تا پفک رو داره یه پفک هم نهار باید بدهکار مردم بشه البته اون وقت دلتون به چی خوشه کدام پیشرفت و عدالت
شمامردم چی فرض کردین خوددولت سهم داره وسودداره میخوره
چرا یکی جراعت نداره بره بگه اقایه ریس یه کارگر اگر نهار برا چهار نفره بخوان نهار نفری یه دونه پفک بخورن این امکان وجود ندارد کم میارن با حقوق ثابت ساعت 14هزار تومان
چه کسی باید به قیمت خودرو سروسامان بدهد جناب ریسی ،،,‌؟؟
مگر نه اینکه جنابعالی بالاترین مقام اجرایی هستید ،، یاعلی دستور دهید تا اجراکنن یه خودرو چینی فیدلتی طی یکماه ۵۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته به داد مردم برسید
ناتوانی ور کنترل ارز و قیمت ان و ترس از کاهش ارزش پول . فروش ماشین و طلا ور بورس . افزایش قیمت خودرو ساز هرچند اندک . خبرهای داغ تورمی . افزایش حقوقها . به واقعیت پوستن خبدهای تورمی در ماههای گذشته و حال . قطع امید برجام . و عدم روابط خارجی هرچند صوری با کشورهای صاحب تکنولوژی و پیشرفته و یا روابط ضعیف . ادبیات اقتصادی ضعیف و ناشیانه با مردم ور خصوص اینده مالی کشور . عدم تحقق وعده های دولت و موج نا امنی اقتصادی و کتابی از بی مدیریتی در این خصوص عامل گرانی خودرو و خیلی چیزهای دیگه هست .
یک زمانی کمی گرون شد ولی نتونست دووم بیاره و مجبور شد دوباره ارزون بشه.
الان قیمت خودرو بیش از اندازه پایینه و واقعا جای تشکر داره از مسیولین امر.
بی زحمت دستور بدید ارزون بشه
تحریم وبالا رفتن قیمت دلار.
به عمل کار برآید
اقای رییسی زمانی که دولت را تحویل گرفتید
پژو پارس ۱۰۰ میلیون بود الان
قیمت پژو پارس ۵۰۰ میلیون است

فکر نمیکنید با این سوال وزارت صمت را ناراحت میکنید .

اخه گناه دارند
متاسفم به حال همه ی شما.
حکایت گرانی و پیگیر شدن دولت شده مثل بازی قایم موشک هرچی دنبال شخص گمشده بگردی و صداش کنی بیشتر اون شخص خودش رو جایی که دور از دسترسه قایم میشه هرچی دولت میاد دست می زاره رو مسله ای اون مسله پیچیده میشه دست رو مسکن می زاره گرون میشه دسترو خودرومیزاره خودرو می ره بالا دست رو دلار می زاره دلارمیشه 40 آقا خواهشاً بیخیال شید بگذارید کشتی مملکت تواین تلاطم و طوفان راه خودش رو بره خلاصه یه چیزی میشه
ما توهین نمی کنیم ولی شما ها هم به شعور این ملت توهین نکنید خواهشا
ممنون که بیخبری
اقا مغلطه نکنین مردم میگن چ ا خودرو گرانه. سما میگین کیفیت ا بالا بردیم آقا ماشین با کیفیت 4سال قبا وباهمان قیمت میخوایم.. ضمنا مسئولان همه میگن مشکلات کشور ربط به تحریم وبرجام نداره ولی وزیر صمت میگه داره.. بالاخره چی
شما فقط روی سربار تولید تمرکز کنید قیمت. تمام شده که از کار مستقیم و مواد مستقیم و سربار تولید. تشکیل میشود کاهش پیدا میکند ضمنا نسبتها 60. 20 و20 مناسب. است وحاشیه سود 20 درصد رقابتی است با احتساب بنده قیمت فروش بدون خدمات پس از فروش پژو پارس. 155 میلیون است
کلا مملکت شده گفتار درمانی ، مدیریت خودرو سازها دولتی است و متولی ان وزارت صمت چگونه میتواند ناظر کیفی باشد و مطالبه گر؟! بابت گرانیها هم مردم توجیه هستند جناب رئیس جمهور اونهم چه جور!
یعنی برنامه های دولت از کنترل گرانی و کنترل تورم رسیده به نحوه توجیه مردم !
جناب رئیسی شما خودتو عصبانی نکن یه دستور به خودرو بده هرگونه میشه
خداوکیلی نمیدونی دلیل گرونی خودرو چیه؟!
رانت تهیه و توزیع خودرو یه مملکت رو سپردن به دو تا خودرو ساز محتکر و کارنابلد حتی واردات هم اگه باشه باید توسط اینا انجام بشه خوب معلومه نمی‌ذارن خودرو ارزان بدست مردم برسه
دلیل افزایش قیمت دلار ، طلا ، ملک ،ارزاق عمومی را میدانید ؟ فقط الان گیرتان قیمت خودروست ؟
یکی به این حرف زدن یاد بده
جناب رئیسی جهت اطلاع همون دلیلی که روحانی می گفت اما شما منکر می شدید !!
وزارت صمت از وزارتخانه های تحت پوشش و زیر نظر قوه مجریه و رئیس جمهوری است علت گرانی ها هم مشخصه خدانگهدار
زحمت کشیده لابدقول گرفته تا48 ساعت بعد قیمت روببرن 2سال قبل
جا دارد آقای رئیسی به خودرو دستور بدهد تا قیمتش پایین بیاید.همانطور که قیمت دلار و طلا پایین آمد و همانگونه که با دستور مشکل بورس حل شد.
وزارت صمت نه برنامه ریز هست نه توان اینکار را دارد و از زمانی که دولت سیزدهم متاسفانه امور مملکت را بدست گرفته تورم چنان افسارگسیخته شده که مگر خدا بتواند کاری انجام دهد تا جایی که خودرو را وارد می‌کنند با ارز نیمایی بطور مثال مبلغ 500 میلیون و در بورس آن را به مبلغی بالغ بر یک میلیارد می‌رسانند یعنی راهی دیگر برای رانت و اختلاس
ناهار نخوردن
آقای ریسی چرا علت گرانی می پرسه چرا وزیر بدرد نخور ور نمیداری یکی دیگه بجاش بذاری اگه می تونست مدیریت کنه خودرو گران نمی‌شد
هیچ حرفی برای گفتن نیست
سلام جناب اقای رئیسی باتوجه به حمایتهای کلان اقتصادی پرداخت تسهیلاتهای چندصدهزارمیلیاردی کمک به خودروسازان باحمایت وزیرصمت که متعهدشدمدیران مافیاییهای خودروسازان شرایطهای خاص مبنی برکاهش قیمتها وساخت خودروهای باکیفیت وبدون شرایط قرعه کشی واززمان اخذتسهیلاتهای طویل المدت بابهره کم وبنابه پیشنهادرهبرعظیم الشان فرمودندخودروهاراگران نفروشیدکیفیت انهاراخوب کنیدوحتی پلیس محترم راهورفرمودند که خودروسازان بجای ساخت خودروبمب میسازندچراوزیرصمت این محبت رابه ملت وکشورکردثانیه ای خودروهاراگران وگرانترهیچ برخوردقاطعانه ایبامدیران مافیای خودروسازان نکرد حتی حضرتعالی ازخودروسازان بازدیدبعمل اوردیدکه بیش ازدهاهزارخودرودپوشده که امروزه باچندین هزاردرصدفروش افزایشی دربازارملت مظلوم ایران رامغموم کردند
دلیل گرانی خودرو گرانیه دلار و سردرگمی هیئت دولت و نداشتن برنامه خاص شرایط بحرانی کشور است که دلیل اصلی نالایقی اعضای هیئت دولت و شخص رییس جمهور هستند که به هیچوجه اداره کشور رو بلد نیستند و همه باید کناره گیری کنند
اقای رئیسی دلائل گرانی دلار سکه پیاز سیب زمینی روغن نباتی نان وووووووهزاران چیز دیگر چیست
جناب رییس صبحتان بخیر
الان خودرو برد تو بورس کالا که قیمت به نفع کارخانه دار بفرش برسونه که همین خودرو سازها دوباره طبل استیضا براش نزنند همون سامانه یکپارچه خودرو که درست شد چرا برداشته شد جون مافیا دیگه دستشون کوتاه شده بود ونمیتونستن سر از خود قیمت ببرن بالا الان هم بورس دستشون هست هم قیمت بازلر این دولتی که با شعار مبارزه با فساد اومده روی کار خودش عامل گرانی شد که هیچ دولتی تا الان ثبت نکرده بود
سلام بر ابراهیم
حاج آقا دیگه وقت دستور دادن به پایان رسیده؛ اقتصاد ویران، سرمایه های مردم دود، اعتماد عمومی به سمت صفر میل می کنه، فقر و فلاکت گسترش یافته، مردم به خاک سیاه نشستند؛ تازه شما زحمت کشیدید و پرسیدی چرا خودرو گران شده.؟اصلاً گروه های اندیشه ورز در دولت سرکار جایگاهی دارند که وزارتخانه شما به اون ارزش بده؟ بی خیال بابا به سواریتون ادامه بدید
قشنگ معلومه چه جوری میخواد رقابتی کنه اگه وزیر صمت جواب گو نباشه پس کی باید جواب بده اینقدر خودرو گران شده برای چیه هرشب ده میلیون بیشتر میشه
بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم مهم است
افزایش توان خرید مردم متناسب با افزایش تورم مهمتر
از مسیولین عذرخواهی می کنیم که خودرو گران شده
جناب رئیس جمهور در کدام سیاره زندگی میکند که دلیل گرانی افسارگسیخته خودرو را نمیداند؟؟ بعد انتظار داریم از رنج مردم و گرانی مایحتاج باخبر باشد!!!..بقول ان عزیز از دست رفته : به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خویش را..
من خودم به شما رای دادم،آدم خوبی هستی ولی کارت نیست،
وزیر سمت را در عکس ببینید داره به گفته های رئیس جمهور محترم در مورد افزایش قیمت خورو پوزخند میزنه
عجب سوالی؟!!!!!
دلیلش آمریکا و اسرائیل هستش و البته مردم شما مسئولین تمام تلاش خود را انجام میدهید
باسلام وعرض ادب بالاخره رياست محترم جمهوری درمصاحبه خود همان مواردی رافرمودند که دلسوزان نیز دوماه قبل گفته‌اند باوجود سن بالا این اولین بار بود که میدیدم وزارتخانه‌ای به جای کارکرد ستادی ‌هماهنگی واحد ها با هم خود نقش کاسبکارانه را بعهده گرفته است میگفتیم انهم آرام ولی اقايان گوش نکردند ساده‌تر بگویم یک وزارت خانه بايد قبل ازهرکارحسن نقص وعیب انرا بسنجد خلاصه شاید نحوه فروش خودروها خيلي بی سیاستی ودرمان بحرانی ضربه مستقیم به دولت بود امیداست بعدا اندیشه بیشتری درزمینه کارها صورت گیرد باشد که بخواست خدا تعادل درهمه قسمتها برقرارگردد رصورت لزوم مسئولین محترم بخوانندلطفا پخش نشود
آقای رئیس جمهور ببخشید بعد از یک ماه تلاش شبانه روزی تازه فهمیدید خودرو ۱۰۰درصد گران شده.این روحانی واقعا خراب کرده این مملکت رو.فکر نمی‌کنید این سناریو تکراری است
الان دقیقا بعد از این دیدار آقای رییسی چه تحول واقدام بزرگی در وزارت صنعت روخ میده .ایه رییسی الان دیگه نمیشه یه پراید زپرتی هم خرید .قیمت دلار حباب نیست
ما داریم این حبابو زندگی میکنیم .اقا اصلا معلومه فرمون دست کیه ؟
جمع کنید بابا پدر مردم در آوردید
دیگه خواب خودرو رامیبینیم توراخدا جلوموتورسکلت بگیر دوچرخه شده ۲۵ملیون تراقران کاری کن
بدلیل زمستان سخت اروپا همه چیز داره گرون میشه عزیزم کم کم باید لخت بریم بیرون از منزل بالام جان
کم کم به زمان گفتن این حرف نزدیک میشیم
خدا پدر روحانی رو بیامرزه
ازبیعرضگی شماومسئولین دولتهست
اگر توان اداره کشور را ندارید با یک خداحافظی زیبا مردم را خوشحال کنید
الا برکت الله خدا قوت بر مسولهای ...
فکر کنم تقصیر اغتشاشات مردم هست
آقای رئیسی اگه فقط خودروبود من میگفتم،لازم نبودآقای وزیربگه
این خودروسازان پشت شون به کجاگرمه حتی رئیس جمهورهم ازانهاوحشت داره
دیگه گوش شنوایی نیست.پر شده
آقای محترم مگرشمارئیس جمهورنیستید؟مگذتنهاخودروگران شده؟راست میگی دستوربده بیادروقیمت همان دولت قبل
دلیل اصلی بی کفایتی رییس جمهور
هر چی بی سوادی امور کشور رو به دست گرفته رییسی مگر ما رو چی فرز کردی که از وزیر سوال می‌پرسی تو خودت مقصر همه بد بختی های مردم هستی جون مادرت برو کنار
از بی عرضگی مسئولین هست
ای خدااااااااااااااااااااااااا
احتمالا ازوقتی که آقای رئیسی به شرکتها دستور دادند به کارگران ناهار بدهید هزینه ایران خودرو و سایپا که انحصاری هستند هزینه هایشان بالا رفته و محصولاتشان را گران کرده اند.
دلیلش کابینه تو وخود جنابعالی هستی آقای دکتر
خنده وزیرقبل ازسواله یابعدسوال؟مگه فقط خودروگران شده نکنه یکی کی میخوای بپرسید که عمر۸ساله که هیچ۸۰ساله هم جواب نمیده،
خدا شاهد است که در محضر الهی تمام آنهایی که به رئیسی رای دادند و ایشان را در این مسند نشاندند باید پاسخگو باشند که با چه معیاری و با چه پشتوانه‌ای دست به چنین کاری خطایی زدند
آقای رییسی گفته چرا کالا گران شده اصناف بیان علت گرانی رو برای مردم توضیح بدن.پس آقای رییسی چکاره هستش
واقعا با این اوضاع رییس جمهور باید استعفا بده
دارو چرا هر ماه گرون میشه؟
اگر ما خودکفا هستیم؟
حقوق کارگر اگ با این تورم ها میرفت بالا زندگی بهتر میشد،حقوق با تورم رشد کنه
وقتی رئیس جمهور بیسواد باشه قطعا بیشتر از این انتظار نمیره
در ثانی کدوم نابسامانی رو درست کرد که این دومش باشه
چه رئیس جمهور باحالی داریم اونم نمیدونه چرا خودرو گرون میشه اونوقت از چشم اون رئیس جمهورمون میدیم که نمی‌دونست کی بنزین گرون شده
رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟
وضیر سمت ختاب به رعیص جمحور : دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟
علتش اینه که ناهار ندادن
راست میگه اقای رییسی پس رییس جمهور و دولت چه میکنند رییسی حق دارد بعنوان یک شهروند عادی انتقاد کند این چه وضع مملکت داریست
دلیلش اینکه نتونستی لکوموتیر اقتصاد را به گردش در بیاری و تورم را اول به نیم و بعد یک در صد برسونی
همون موقع که گفتید سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم گفتیم واویلااااا ایشون اصلا نمیدونه یک میلیون مسکن چقدره
این عمو الان هم فکر میکنه قاضی تشریف داره نه امو دلیل همه ی بدبختی ها خودتی
آقای رئیسی عرضه نداری برو کنار تا یه یه جوان تحصیل کرده بیاد . یعنی چی هر کدومتون میاد 8سال رو اعصاب ملت راه میرین. مگه من چن سال جون میمونم که باید از خودرو و مسکن وهمه ی چیزای دیگه محروم باشم.
سلام جناب رئیس جمهور
من قبلا در شرکتی مشغول بودم هر وقت میخواستم حرفم بجایی برسه میرفتم ملاقات مدیرعامل و با خودش در میان میزاشتم و حل میشد... اونجا که میرفتم می‌فهمیدم خیلی از امور اصلا به اطلاع مدیرعامل نمی‌رسد و ایشان ندانسته و بدون اینکه واقعیت را بداند فقط امضاء میزد زیر حکمها، ولی نوع اجرا بستگی به تعبیر زیردستان از حکم داشت، آقای رئیسی افراد دلسوز انتخاب کنید تا در امان باشید، من چندین نظر دادم و ارسال کردم به دفتر شما ولی مسئول دفترشما درباره نظرات من تصمیم گرفت و شما خبردار هم نشدید... میخوام بگم این نمونه از کل هستش و بهمین دلایل اینجایی که هستیم الان....
عاقبت خوبی برای دولت شما نمیبینم جان برادر
کی بود ؟کی بود؟!!
همان دلایل گرانی پیاز و سیب زمینی است
خودش ارزون میشه بگید ناهار بیارن که هیئت دولت گشنه هستند
شما رییس جمهور هستی باید جواب مردم را بدهید یا مردم باید جواب پس بدهند اگر اینجوری هست دیگه رییس جمهور نمیخواهیم پراید حلبی ۵ میلیونی شده ۳۰۰ میلیون یعنی مردم عادی عمر نوح کنند نمیتونند بخرند ارزون کردن براتون راحته مردم را پودر و عصبی و ....مردم همچی را میفهمند
آقای رئیسی ولش کن این بحثهای بی اهمیت وقت شما بیش از اینا ارزش داره به وظایف اصلی تون برسید بفرمایید سفر مردمی بعدی تان کجاست که ملت منتظر هستند
استاد دلیل تورم چیست..؟
دور جدید دومینوی سقوط ارزش ریال، با حراجی خودرو آغاز شد.
تو این وضعیت نابسامان کشور و گرانی افسار گسیخته در تمام اقلام خوراکی و غیره اول باید از خود جناب رییس جمهور پرسید برای چی این همه وزرا و مدیرانی که شما گذاشتید که باعث تمام این گرانبها در اثر عملکرد آنهاست برای چی خود شما از خودتان شروع نمیکنید و مدیران نالایق را کنار نمی‌گذارند و فقط دلتان به افراد موجود در حلقه خودشان خوش است کمی به خود آیید و مدیرانتان را با افراد لایق و آشنا به علم روز و متخصص عوض کنید فقط خودرو در یک ماه گذشته بالای ۵۰ملیون گران شده آیا این هم تقصیر روحانیست
اقای رییسی قول داده بودین طرح جوانی جمعیت به مادران بدون قرعه کشی ماشین بدن .پس کو ماهرچی ثبت نام میکنیم برنده نمیشیم دیگه خسته شدیم
آقا رئیسی اگر قرار بود اعتراض کنید قبلش باید اینو بدونید که هر کسی اعتراض کنه اسمش رو میزارن اغتشاشگر پس حواست باشه
عه از کجا فهمیدی که خودرو گران شده هنوز جمعه نشده ها
بهرحال من بابت گرانی خودرو عذر خواهی میکنم
نتیجه انتخاب مدیران ناشایست داره خودش را در قیمت دلار نشان می دهد.ولی نهار نخوردم.
رئیسی:دلیل گرانی خودروچیست؟
وزیر:ای ناقلاتونمیدونی؟
رئیسی:سشوبگیر داره عکس میگیره
وزیر:خخخخخخخخخخخ
عکاس:چچچچچییییکککککک
اقا راست میکه دیکه در عرض یک سال قیمت همه چیز نصف شده چرا باید خودرو گران بشه.
یکی به حاج آقا علت گرانی را توضیح بدهد . خودشان که وقتدندارند و باید سفر استانی تشریف ببرند .
مسئولین فعلی کشور قبل از رسیدن به قدرت : بیشتر تورم و گرانی در کشور ربطی به تحریمها ندارد بعلت مدیریت ضعیف و اشتباه در کشور است!
علی برکت الله از گرانی۲۰۰ درصدی خودرو در این دولت
مگه میشه دليل گرونی رو به مردم بگی بعد چاره ای براش نداشته باشی، لابد سرت رو بیاندازید پایین بگین ببخشید میدونیم چرا ولی کاری نمی تونيم انجام بدیم!!
از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد گفت شیرین است. آقای شیخ عزیز بعد از سپری شدن اینهمه مدت زمان تازه از وزیر بی لیاقت و ناکار بلد می پرسی دلیل افزایش قیمت و عدم کیفیت خودرو چیه؟؟؟؟
از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد گفت شیرین است. آقای شیخ عزیز بعد از سپری شدن اینهمه مدت زمان تازه از وزیر ناکار بلد می پرسی دلیل افزایش قیمت و عدم کیفیت خودرو چیه؟؟؟؟
تولیدکننده: حق ما از پراید ۷میلیون شما چقدر می خواین ۱۰۰ میلیون خوبه
ریسس جمهور: وزیر صمت یک فکری بکن من که وقت خوابمه نتیجه رو بعد ازینکه بیدار شدم از بقال سر کوچه می پرسم
وزیر صمت : آقا شما راحت بخواب ما بیداریم انشالله سعی می کنیم نه سیخه خودرو ساز بسوزه نه کباب ما برای رضایت مردم تلاش میکنیم کیفیت خودرو بالا بره و این هم ۲۰۰میلیونی منصفانه است
ریسس جمهور :فقط پول تو جیبی آقازاده ها فراموش نشه
آقای رییسی رییس جمهور، دلیل گران شدن خودرو زرشک است.
اقای رئیسی دولت بشتر از همه دولت ها به خودروسازان باج داده است کشوری که ادعای اصلاح نظم جهانی را دارد چرا نمی تواند چند خودروسازی که خودروهای از رده خارج شده را تولید می کند را کنترل کند.
فقط حرف و توصیه کی عمل ؟ وقت گل نی
یعنی شما نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مقصر این وضع اسف بار از روز اول ریاست جمهوری شما تا 500 سال دیگه روحانی و ظریف هستن. هر کی جز این رو بهتون بگه دروغ گفته. مقصر همون دو نفر هستن.
آقای رئیسی راست میگن تومملکتی که همچی ارزون و مفته چرابایدخودرو گرون بشه
هنوز به سال درس گراني و تورم و دلار و ...... رو نرسيده
عکس اول وزیر صمت خیلی خوشحال به نظر میرسه
ایشان خودشون باید پایخگو باشند حالا در مقام مطالبه گر ظاهر هم میشوند.
آقای رئیس جمهور یک لحظه فکر کنید که روحانی سر کار است شما نیز برای پاک کردن گردو غبار کارخانجاتی که توسط قوه قصایه متوقف شده است حاضرید از همانجا دستور فرمایید تا خودرو ساز ها نیاز مردم را بر طرف و به بازار نیز بفرمایید دلار با قیمت نازل دادو ستد کنند
دلیلش دقیا شما هستید آقای رئیسی
تورو خدا همون روحانی رو بیارید
تابناک دمت گرم ، با این تیتر جالبت حسابی ( تو این تورم وحشتناک و درد آور) ما رو خندوندی..
عزیزم مساله ی خاصی نیست، تازه شما شدی مثل مردم که نمی فهمند چرا همه چیز گرون شده .
اینم شده حکایت اونی که جمعه فهمید بنزین گرون شده خودتون زدید به خواب خوب شما که همه چیز رو دستوری حل می‌کنی یک نهیب بزن قیمت دلار رو بیار پایین یک جوری میگه انگار طلب کار هم هست مقصر گرانی خودرو ومسکن و۰۰۰ شخص جنابعالی و وزرای بی سوادتونه
انگار رییس جمهور ی کشور دیگست اصلا خبر نداره با اقتصاد چه کرده ؟ میخوای آدرس بده گوجه رو از سر کوجه شما بخریم
جناب رئیس جمهور
درمملکتی که رئیس جمهورش علت این همه نابسامانی و تورم را در بازار نداند فاتحه آن مملکت خوانده است.

" مرگ بر آ.م.ر.ی .ک .ا " اگر نبود تقصیر گردن کی می افتاد.
در عکس اول عصبانیت آقای رئیسی و خنده وزیر صمت گویای خیلی مسائل است .
ساعت خواب آقای رئیس جمهور
آقای رئیسی شما دلار رو کنترل کن خودرو نمیره بالا
سلام خیر مقدم کی مشرف شدی ایران انگار امروزشدیرئیس جمهور چقدربیاطلاعی وخوش خیالی بابا
آقای رییس جمهور دلیل گرانی خودرو مردم است خود مردم. خودشو ناراحت نکن!!!!!!
حاج آقا اينقدر خودت رو ناراحت نكن پوستت خراب ميشه...
اصلا چیزی یا عنوانی به نام دولت وجود دارد
باید از تو بپرسن دلیل گرونی چیه. تو داری از کی می پرسی ؟؟؟؟؟؟؟
عامل تمام بدبختی ها خودتی بکش کنار باد بیاد
مردم خطاب به رییسی؟
دلیل رییس جمهور شما شما چیه؟!
علت گرانی بی عرضگی و سو استفاده از مردم
دلیلش گرانی ریسی نتونستی کشور را اداره کنند
وقتی ماشین تولید داخل تو مشور خارج ارزون تره دیگه حرفی نمیشه زد... فقط باید تاسف خورد به حال خودمون
دوستان اینها برایه خودشون شرایط رو درست میکنن ما هم جمع شیم برای خودمون نه به ماشین 6 ماه ماشین کسی نخره ببین چی میشه صمت، دولت، دلال همش یکیه همین برنامه دیوار هم قیمت ها رو بالا برده قیمت پیشنهادی میده به فروشنده
آقای رییسی شما نبودینن هزاران کالای دیگه هم گرون شده،به کسی نگید ها
هیچ عدالتی در مملکت ما نیست خودرو پراید از ۷ ملیون به کجا رسید
قیمت دلار حدود ۲۷ در صد افزایش پیدا کرده و قیمت خودرو ها حتی تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است
مثل کوئیک
توضیح رئیسی و فاطمی خیلی مفید بود
من درخریدوفروش خودروام درحسرت خودروهای فروخته شده ام
متاسفیم برا خودمون که چنین رییس جمهوری بهمون انداختند
که هنوز نمیدونه حتی قیمت اب خوردن هم با دلار محاسبه میشه.
تو که هنوز دلیل گرونیها رو نمیدونی، چطور میخای مشکلات رو حل کنی!!!
آقای رئیسی صبح بخیر ...مملکت داره نابود میشه ....مردم رو به فقر و بدبختی کشوندین .... بدبختی ما همین نااگاهی شما ها هستش... اینکاره نیستین ...
دو نفر بیشتر نیستن رییسی


و خاندوزی مسیول گرانی خودرو
آقای رئیس‌جمهور این سؤال هر روز بجه ام از من میپرسه روستای هستیم مدرسه تا روستا خیلی راهه مجبور میشه هر روز فلافل بخوره غروب میرسه خانه هر روز ميگه بابا فلافل گران شده امروز گفت بابا یکی پيدا کردم فلافل شریکی بخریم ۲تا دیگر دارم‌ ليسانس ریاضی دانشگاه دولتی هستند اونها هم بیکارن یعنی بچه من خیلی وقته فهمیده هر روزه همه‌ چی گران میشه
رئیس جمهور خطاب به مسئولان وزارت صمت: دلایل گرانی قیمت خودرو چیست؟
وزیر صمت: نمی دونیم
رئیس جمهور: آها....!!
به شما ناهار دادن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اشتباه استراتژیک دکتر رییسی عدم استفاده از دکتر مهدی غضنفری در وزارت صمت بود آقای فاطمی امین و آقای نیازی که معاون و همه کاره این وزارت شده در زمان غضنفری به علت عدم توانایی در حاشیه و قسمت های کم اهمیت این وازارتخانه کار می کردند انصافا این وزنه برای این دو نفر خیلی سنگین تر از توانشان بود شاید فاطمی امین بعنوان معاون وزارت ارتباطات بعنوان راهبری حوزه نرم افزار نویسی و ... کارایی می داشت اما در صمت واقعا ایشان توان ندارد /
رییس جمهور بی لیاقت مسبب همه این گرانی هاست.. دلار 43 هزار تومان... از ماست که بر ماست
بهتره صدا و سیما که گاهی صحبت های ایشان را در مناظرات رییس جمهوری پخش کنند تا برامون یاد آوری بشه مبادا وعده های که دادند فراموش ایشان نشه کارخونه های عظیم خودرو در جهان با این سرعت قیمت هاشونو بالا نمی‌برند از این بابت در جهان اولین هستیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مقصر من هستم جناب رییسی.
اصلا حواستون به ما قشر فقیر هست
که داریم می میریم از گرسنگی
ماشین وخودرو که تبدیل به خیال شده
داریم می میریم
سلام آقای رییس جمهور صبح بخیر
تورو به جد پدرت اگر قبولش داری قیمت خودرو رو درست کن به پیغمبر قسمت میدیم اصلاح بشه من بد بخت فلک زده رفتم 200تومن وام گرفتم حالا نه میتونم ماشین بخرم نه کار کنم قسط این وام رو از کجا بیارم
ممنون که لااقل میپرسی چرا گرون میشه
خدا بیامرزه پدر و مادرتو
تو یه کلاس بیشتر خونده بودی لااقل می‌شود برات توصیح داد که دلار رفته بالا که همه چیز گرون شده
حالا بخوایم توضیح خم بدی دیگه فایده نداره
ایرانی عزیزم روحت شاد
مرد حسابی برو با خودت یه جلسه بزار ببین با خودت چند چندی
بریم از احمدی‌نژاد بپرسیم؟
من مطمئنم اون میدونه
شاید آقای رئیسی نماز شب خون باشه، ناهار نون ماست بخوره. اما این‌ها ربطی به مملکت داری نداره، برای ممکلت داری باید با سیاستی خاص با جهان ارتباط برقرار کنی........
گرونی کجا بود ؟ سرمای امریکا وتلفات اونا و بی گازی اروپا وبد بختی اونا را نمی بینی!
چی‌بگیم‌‌این‌دولت‌رییسی‌ارزش‌اینکه‌تایپ‌کنی‌نداره
خودروی میلیاردی برای تعادل بازار دارن وارد میکنن؟؟؟
اون هم در این بازاری که عموم ملت به لطف گرانی های سرسام آور توان خرید پراید 250 میلیونی رو هم ندارن.

یعنی همین پول رو نمیتونستن در این چند سال بدن و خط تولید داخلی ها رو تقویت کنن؟؟؟

سپردن کار به دست افراد بی کفایت نتیجه ای جز این آشفتگی در بازار خودرو و بازی با روان مردم و ایجاد زمینه های ناامنی در کشور نخواهد داشت.
مسئولین و وزرا نمی تونن کاری کنن برید از چین چند تا مسئول و وزیر وارد کنید اونا بتونن مملکت و جمع کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی