بازدید 8208
۱

نخست‌وزیر پیشین ایتالیا: پایان جنگ با پوتین است

ماریو دراگی نخست‌وزیر پیشین ایتالیا گفت، فقط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می‌تواند به درگیری در اوکراین پایان دهد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹ 25 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، نخست وزیر پیشین ایتالیا تصریح کرد: با وجود تغییرات مثبت در کانال‌های ارتباطی بر سر بحران اوکراین، چشم‌انداز صلح دشوار است و تنها پوتین می‌تواند به درگیری‌ها پایان دهد.

دراگی شنبه شب در مصاحبه با خبرنگاران ایتالیایی افزود: دولت من همیشه به دنبال صلح بوده و تلاش کرده است که میانجیگری احتمالی را تسهیل کند. به عنوان مثال، آنچه در مورد غلات مسدود شده در بنادر دریای سیاه انجام شد، در همین راستا بود. با این حال، فقط پوتین می‌تواند به این جنگ پایان دهد.

نخست وزیر پیشن ایتالیا تاکید کرد: رم همیشه در کنار متحدانش در گروه هفت، اتحادیه اروپا و ناتو، از اوکراین حمایت همه‌جانبه کرده است.

وی افزود: سیاست ایتالیا در مورد حمایت از کی‌یف و تحریم‌ها علیه روسیه برغم روابط نزدیک رم و مسکو در گذشته انجام شده است.

از زمانی که روسیه در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، کشورهای غربی بسته‌های تحریمی را علیه مسکو تصویب کردند و در مقابل، کمک‌های بشردوستانه، نظامی و مالی در اختیار کی‌یف قرار دادند.

روسیه جریان تسلیحات کشورهای غربی به اوکراین را محکوم کرده و گفته است که این اقدام به آتش جنگ دامن می‌زند. مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است اما کی‌یف قانونی را تصویب کرده که این قانون هرگونه مذاکره را ممنوع می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
امریکا دوست داره جنگ ادامه پیدا کنه و تنها کسی است که می تواند جنگ را پایان دهد. این وسط روسیه و اکراین متضرر جنگ هستند و رژیم امریکا سودش را می برد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست