بازدید 5095

تعطیلی مدارس در ۷ شهر استان مرکزی

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس و آموزشگاه‌های تحت پوشش آموزش و پرورش هفت شهرستان این استان امروز (شنبه) سوم دی‌ماه به دلیل بارش سنگین برف به صورت غیرحضوری است و ساعت کار ادارات نیز در این شهرستان‌ها با یک ساعت تاخیر اعلام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 24 December 2022

به گزارش «تابناک»، «اسماعیل جیریایی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مقاطع تحصیلی شهر و روستای شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب و خمین در نوبت صبح امروز (شنبه) به صورت غیرحضوری است.

وی بیان کرد: مدارس ابتدایی شهرستان‌های کمیجان، فراهان و آشتیان هم غیرحضوری است و مدارس متوسطه در این مناطق با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: تمام موسسات و آموزشگاه‌های تحت پوشش آموزش و پرورش (دولتی و غیردولتی) نیز در شهرستان‌های اعلام شده تعطیل و باید کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شود.

جیریایی اظهار داشت: امتحانات نهایی امروز (سوم دی‌ماه) در حوزه‌های امتحان نهایی برگزار می‌شود و امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری فعالیت دارند به زمان دیگری موکول شد.

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، به دلیل بارش سنگین برف و لغزنده بودن مسیرها، ادارات شهرستان‌های اراک، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، فراهان و آشتیان امروز شنبه (سوم دی‌ماه) با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می‌شود.

بارش سنگین برف از جمعه شب در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست