بازدید 3899

او یک مامور قلابی و شیاد بود

کد خبر: ۱۱۵۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 20 December 2022

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان سرهنگ انتظامی، به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اقدام کرده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر گفت: عوامل عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که فردی را با لباس نظامی و درجه سرهنگی مشاهده کردند.

ماموران رفتار این فرد را زیر نظر قرار دادند و مدتی بعد با توجه به رفتار غیرعادی که این فرد از خود بروز داده بود، برای بررسی بیشتر به او نزدیک شدند و درخواست کارت شناسایی کردند.

وی با بیان این که ماموران در همان تحقیقات اولیه متوجه شدند این فرد فاقد هرگونه درجه نظامی است، افزود: در همین راستا کیف همراه متهم نیز بررسی و در پی آن یک عدد اسلحه کلت کمری، یک رشته دست بند فلزی، بی سیم دستی، دستگاه شوکر، یک تیغه سلاح سرد و کارت شناسایی جعلی با درجه سرهنگی از وی کشف و ضبط شد. همچنین از خودروی متهم که در همان محل پارک بود،تعدادی پلاک تقلبی و تجهیزاتی مثل آژیر و ال ای دی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی، خاطرنشان کرد: متهم ۴۰ ساله پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی به قصد کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد. او همچنین گفت که تا کنون با همین شیوه از چند تن از شهروندان کلاهبرداری یا اخاذی کرده است.

موقوفه‌ای با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، افزود: تحقیقات در باره این پرونده همچنان ادامه دارد. لازم است که شهروندان نیز در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر