بازدید 4963
۱

اسیدپاشی مرد انتقام‌جو به روی همسر سابق

وقتی زن جوان با حکم دادگاه از همسرش جدا شد، شوهرش از او کینه به دل گرفت و دست به انتقام‌جویی هولناکی زد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 19 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه همشهری، اسرار این حادثه اسیدپاشی دیروز با شکایت زنی در دادسرای جنایی تهران فاش شد.

شاکی که از ناحیه دو دست به‌شدت دچار سوختگی شده بود به قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی تهران گفت: سال‌ها بود که با همسرم دچار اختلافاتی شده بودم. دعوا و درگیری‌های ما تمامی نداشت تا اینکه مدتی قبل از یکدیگر جدا شدیم و دادگاه حضانت فرزندم را به من داد. اما در این مدت همسر سابقم دست از مزاحمت‌هایش بر نمی‌داشت و مدام یا به من زنگ می‌زد یا سر راهم سبز می‌شد و تهدیدم می‌کرد.

وی ادامه داد: چند روز قبل که از خانه‌ام خارج شدم تا به محل کارم بروم ناگهان شوهر سابقم سد راهم شد و به مشاجره با هم پرداختیم. به او اعتراض کردم و خواستم دست از سرم بردارد. او یک بطری در دست داشت و مدام تهدید می‌کرد و می‌گفت، فکر نکنی داخل بطری آب است. او ناگهان در بطری را باز کرد و محتویات آن را روی من پاشید. شوهر سابقم این کار را خیلی سریع انجام داد و تنها واکنش من این بود که دستم را روی صورتم گرفتم و دست‌هایم به‌شدت دچار سوختگی شد. حتی لباس‌هایم سوخت و بخشی از بدنم نیز دچار سوختگی شد.

وی گفت: شوهر سابقم با این کار قصد انتقام‌جویی داشت، چون از روزی که از وی جدا شده بودم نسبت به من کینه به دل گرفته بود و می‌خواست حضانت بچه را هم بگیرد.

با شکایت زن جوان، تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی، جست‌وجوی خود را برای بازداشت مرد اسیدپاش آغاز کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اسد پاش رو باید تا پایان عمر به یک منطقه بد آب و هوا تبعید کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر