بازدید 60678
۲

نماینده کرمانشاه استعفا داد

علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 14 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.

 علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.

متن نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه از نمایندگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم.

احتراما با توجه به نظر رییس جمهور مبنی بر خدمت در دولت، به همین دلیل استعفا از نمایندگانی مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌گردد.»

بیشتر بخوانید

ابراهیم عزیزی در دوره پنجم مجلس نیز نماینده مردم کرمانشاه بود؛ عضویت در شورای نگهبان و همچنین معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در دولت نهم از دیگر سوابق و مسئولیت‌های اجرایی وی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۲
صندلی از بین نمی رود
این همه تغییر در مناصب با اصول حکمرانی خوب کاملا در تضاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار