بازدید 7241
۶
گزارش

تاراج پول سهام مردم در استقلال؛ سکوت مجلس، وزیر و نظارتی‌ها

اکنون مردمی که به عشق پیراهن و سابقه باشگاه، سهام این تیم را خریده‌اند هیچ پاسخگویی مقابل خود نمی‌بینند. آیا آنها پول خود را دور ریخته‌اند و برگه های سهام، کاغذپاره هستند؟
کد خبر: ۱۱۵۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 13 December 2022

یکسال بعداز فروش حدود نیمی از سهام مالکیت باشگاه استقلال در بورس که گفته می‌شد چندصد میلیارد به حساب آبی‌ها سرازیر کرده، حالا گفته می‌شود اثری از پول در حساب استقلال نیست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ نماد استقلال در بورس حدود یک ماه قبل به دلیل عدم شفافیت بسته شد و گفته شده است که پول استقلالی ها در بورس حیف و میل شده و مشخص نیست مبالغ به دست آمده بابت فروش سهام چگونه هزینه شده است.

تاراج پول سهام مردم در استقلال؛ سکوت مجلس، وزیر و نظارتی‌ها

اکنون مردمی که به عشق پیراهن و سابقه باشگاه، سهام این تیم را خریده‌اند هیچ پاسخگویی مقابل خود نمی‌بینند. آیا آنها پول خود را دور ریخته‌اند و برگه های سهام، کاغذپاره هستند؟
سکوت مجلس، مدعی العموم و وزارت ورزش در این مورد هم بسیار شائبه برانگیز است!

با گذشت مدتی کوتاه از تغییر کادر مدیریتی استقلال، روزی نیست که فغان از علی فتح الله زاده بابت هزینه های انجام شده، پول های گم شده و البته حساب های بلاتکلیف بلند نشود.

عجیب اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس آن هم از خالی بودن حساب‌های باشگاه بی‌خبر بوده و به گفته فتح‌الله‌زاده وقتی چنین چیزی شنید، شوکه شد.

حالا مشخص نیست چه عواقبی برای برداشت خارج از قانون و بدون اسناد پول از حساب باشگاه آن‌هم از محل پول سهام مردم ، برای مدیر خاطی در نظر قرار خواهد گرفت.

نکته نگران کننده اما اخبار تایید شده درباره استفاده از پول فروش سهام استقلال در بورس است؛ مبلغی که با عشق و علاقه هواداران گردآوری شده بود و می توانست با درایت کادر مدیریتی تبدیل به سرمایه ای برای ساخت آینده استقلال شود اما هزینه تبلت، لپ تاپ، ناهار اعیانی، اجاره ماشین لاکچری، راننده شخصی، مزد ماساژور  و مترجم، رستوران های گرانقیمت، هتل های لوکس دوستان مدیران پیشین و غیره شد.

در این شرایط اما نکته نگران کننده، سکوت مجلس و عدم احضار وزیر ورزش برای رسیدگی به این اتفاق ناخوشایند است. از سوی دیگر قوه قضاییه و مدعی العموم نیز با توجه به ماهیت اتفاقات رخ داده در باشگاه می توانست برای روشنگری خرج های انجام گرفته به وضعیت باشگاه ورود کند اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده تا حالا استقلال با خزانه خالی، لشگر طلبکاران و البته مبالغ نجومی گم شده و حیف و میل شده رو به رو باشد. تیمی که هنوز البته به نیم فصل نرسیده و فاصله زیادی با کسر از امتیاز ندارد.

تاراج پول سهام مردم در استقلال؛ سکوت مجلس، وزیر و نظارتی‌ها

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
وقتی آدم اینقدر نادان میشه که پولشو میده به دو باشگاه ورشکسته بایدم پولشو بخورن
نوش جونشون....
ببینید با سوءمدیریت ها چگونه تیشه به ریشه کشور میزنید ... مسئولین عالی رتبه کاری کنند ...زودتر ..نه فقط این مورد بلکه یک خانه تکانی قریب به 100 درصدی نیاز است وگرنه این کشتی به مقصد نخواهد رسید خدایی ناکرده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
فقط فوتبال؟
هر دم از این باغ بری میرسد . تازه تر از تازه تری میرسد . خدایا کی تموم میشه این فلاکت .
تو بورس ما تابلوی یک شرکت پتروشیمی را در بورس عرضه کردند و مردم بابتش چندین میلیارد پول دادند فقط تابلو بود در یه زمین کویر

اینا حداقل یه چیزی دارند میتونند بازیکنان مدیران باشگاه بردارند ازش استفاده کنند .
ببندید در این فدراسیون رو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست