بازدید 4311

درگیری کارتن خواب ها به جنایت انجامید

کد خبر: ۱۱۵۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 11 December 2022

درگیری 2 مرد کارتن خواب بر سر یک اسپیکر فلش خور در پایانه جنوب سناریوی یک جنایت خونین را رقم زد.

به گزارش رکنا، ساعت 7 صبح دیروز کشف جسد خونین مرد جوانی در نزدیکی پایانه جنوب تهران به پلیس مخابره شد و در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی با جسد جوان 37 ساله ای که از ناحیه قلب هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود، روبه رو شدند و همین کافی بود تا تحقیقات جنایی به دستور بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی برای افشای راز این جنایت خیابانی آغاز شود.

تیم جنایی در بررسی های ابتدایی پی بردند که قربانی جنایت، یک معتاد کارتن خواب است و در کنار جسد یک اسپیکر فلش خور قرار داشت ، در همین زمینه کارآگاهان تجسس های میدانی را آغاز کردند و مشخص شد مقتول با مرد جوان دیگری که کارتن خواب است بر سر این اسپیکر فلش خور با هم درگیر شده اند.

تحقیقات نشان داد که قاتل در صحنه درگیری پس از این که مقتول او را به عقب هل می دهد یک چاقوی بزرگ از آستین لباسش بیرون کشیده و ضربه محکمی از کنار قلب مقتول به وی وارد کرده است و سپس پا به فرار می گذارد و قربانی جنایت نیز چند قدمی قاتل را تعقیب می کند اما روی زمین می افتد و در همان صحنه جرم به کام مرگ فرو می رود.

بنا بر این گزارش، با توجه به سرنخ های به دست آمده از عامل جنایت تحقیقات برای دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جسد به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی