بازدید 3045

انتقاد یک نماینده از عملکرد رئیس صندوق توسعه ملی

نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 07 December 2022

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از خانه ملت؛ رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه 15 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی صندوق توسعه ملی تشکیل شد تا نهادی برای توسعه کشور باشد، اما رئیس هیات عامل آن نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند، همچنین با برخی از طرح ها که مصوب شورای عالی اقتصاد و مصوبه استانی هستند، مقابله کرده و به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد، به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها است، بنابراین باید گفت آقای رئیسی این شخص نیروی شماست، چه پاسخی برای عملکردهای وی دارید؟

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای رئیسی؛ اگر اینطور است برای سفرهای استانی نیز از آقای غضنفری اجازه بگیرید تا ایشان برای شما مجوز صادر کند، چرا که او می گوید مصوبات سفرهای استانی که دستورات رئیس جمهور، آقای مخبر و خاندوزی را به دنبال دارد، برای من فقط یک کاغذ است!

وی با بیان اینکه نیروها در دستگاه ها باید اجرایی و دلسوز باشند نه آنکه مثل غضنفری به دنبال بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها بروند، گفت: امروز کشور با بحران آب، برق و گاز روبروست و اقتصاد کشور با وجود افرادی چون رئیس سازمان برنامه و بودجه و فردی مانند غضنفری قفل شده است.

نوروزی با تذکر به وزیر بهداشت و درمان برای کمبود دارو و متخصص قلب و مغز در حوزه انتخابیه، از سازمان راهداری تشکر کرد و گفت: انتظار است زیرساخت های تقاطع فاضل آباد به علی آباد کتول هر چه سریعتر فراهم شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار