بازدید 3923

جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا

کد خبر: ۱۱۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ 06 December 2022

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.

به گزارش حادثه24، سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۴۴ ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان ۵۳ ساله خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح کرده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارد شده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعت نخستین، اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط ماموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان این که قاتل برای ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: معتمدان و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و احیای این فرهنگ دیرینه از ضروریات است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل