بازدید 6857

یک انیمیشن دیگر میلیاردی شد

انیمیشن «لوپتو» در کمتر از یک ماه اکران، توانست با جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و نوجوان در سینماهای سراسر کشور به فروش چهار میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یابد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 27 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، با گذشت قریب به یک ماه از آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»، فروش این انیمیشن با تکیه بر جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و دانش‌آموز از سراسر کشور، به مرز فروش ۵ میلیارد تومان رسیده است.

«لوپتو» همزمان با شروع سال تحصیلی تمرکز ویژه‌ای بر اکران‌های مدارس کرد و طبق آمار سهم دانش‌آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۳۶ هزار مخاطب و ۷.۶۰٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال بوده که به عبارتی برابر با ۲۰% مخاطبان و ۱۶% فروش آن است.

این انیمیشن به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون ۱۵۰۰ سانس اکران دانش‌آموزی در سراسر کشور داشته است. استان‌های تهران، مشهد، اصفهان و شهرکرد پیشتاز میزان استقبال مدارس از این انیمیشن بوده‌اند.

انیمیشن «لوپتو» از ۱۱ آبان با شعار «شادی ساختنی است» توسط پخش بهمن سبز روی پرده سینماهای کشور رفت و در طول مدت اکران خود توانست صدرنشین گیشه ماهانه سینماهای ایران شود.

به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی و با ارائه کد تخفیف IRAN۲۰۲۲ مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت انیمیشن سینمایی «لوپتو» از سامانه گیشه۷، این انیمیشن سینمایی را در روزهای شنبه تا دوشنبه ۵ تا ۷ آذر، با ۳۰% تخفیف در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

«لوپتو» اثری موزیکال، شاد و مهیج و نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و برگرفته از قصه و فضایی کاملا ایرانی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان