بازدید 2901

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی برگزار می‌کند

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی در شمال فلسطین اشغالی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 27 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نظامیان این رژیم از صبح یکشنبه تا روز پنجشنبه رزمایش نظامی در منطقه شمالی برگزار می‌کنند.

آویخای ادرعی افزود: هدف از این رزمایش آمادگی نیروهای نظامی برای سناریوهای عملیاتی در چند جبهه و هماهنگی بین نیروهای زمینی و هوایی است.

ارتش رژیم صهیونیستی شهریور گذشته نیز رزمایش نظامی برگزار و در آن حمله به اهداف هوایی و زمینی با استفاده از تانک، بالگرد و پهپاد را شبیه سازی کرده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گذشته نیز گزارش داده بودند که این رژیم و آمریکا هفته جاری رزمایش هوایی مشترک برگزار خواهند کرد.

این در حالی است که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر