بازدید 12667

تساوی انگلیس و آمریکا؛ افزایش شانس صعود ایران!

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶ 26 November 2022

تساوی انگلیس و آمریکا؛ شانس صعود ایران بیشتر شد!

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیداری از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ملی فوتبال انگلیس و آمریکا از گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۱۰ نفوذ بوکایو ساکا از جناح راست با کات‌بک او همراه شد که این توپ به هری کین رسید اما شوت کین پس از برخورد به مدافع آمریکا به کرنر رفت. در دقیقه ۱۷ ارسال مک‌کنی از جناح راست به داخل محوطه جریمه انگلیس به تیموتی وه‌آ رسید که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶ بازیکنان آمریکا با بازی ترکیبی خودشان را به نزدیک محوطه جریمه انگلیس رساندند و سپس ارسالی به داخل محوطه جریمه این تیم داشتند که توپ به مک‌کنی رسید اما شوت این بازیکن با بی‌دقتی از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت. در دقیقه ۲۹ شوت موسی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع انگلیس در اختیار پیکفورد قرار گرفت. در دقیقه ۳۳ کریستین پولیشیچ از گوشه چپ محوطه جریمه انگلیس اقدام به شوت‌زنی کرد که این ضربه سرکش به تیرک دروازه پیکفورد برخورد کرد و دور شد.

در دقیقه ۴۱ نفوذ دست از جناح راست او را در موقعیت خوب شوت‌زنی در داخل محوطه جریمه انگلیس قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت. در دقیقه ۴۳ ضربه سر کریستین پولیشیچ در حالی که به خوبی روی سر او ننشسته بود، به شکل خطرناکی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۱+۴۵ لوک شاو از جناح چپ پاس زمینی به رحیم استرلینگ داد که این بازیکن به صورت تک ضرب، توپ را برای میسون مونت کاشت تا این بازیکن چلسی در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد. شوت مونت هم کیفیت لازم را برای باز کردن دروازه آمریکا داشت اما مت ترنر این توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۹ شوت کریستین پولیشیچ از پشت محوطه جریمه انگلیس پس از برخورد به مدافع حریف با اختلاف از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت. در دقیقه ۶۴ ارسال کات‌دار کریستین پولیشیچ از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی با اثرگذاری پیکفورد دوباره به کرنر رفت. در دقیقه ۲+۹۰ هری کین روی یک ضربه ایستگاهی توانست در بین مدافعان آمریکا ضربه سرش را بزند که این ضربه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

جدول رده‌بندی گروه B

۱. انگلیس: ۴ امتیاز (تفاضل گل: ۴+)

۲. ایران: ۳ امتیاز (تفاضل گل: ۲-)

۳. آمریکا: ۲ امتیاز (تفاضل گل: صفر)

۴. ولز: یک امتیاز (تفاضل گل: ۲-)

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵
در نا امیدی بسی امید هست همینه.
معلوم نیست بر اساس کدام تحلیل شانس ایران بیشتر شده .
تبانی
منظورتون از افزایش شانس صعود اینه که اگر ایران آمریکا را بزنه و انگلیس با ولز مساوی کنه ایران بعنوان تیم اول صعود میکنه؟ ولی با توجه به شرایط فعلی شانس صعود آمرکا بالا رفته
با سلام، ضمن عرض تبريك پيروزي تيم ملي در مقابل ولز بايد گفت كه تيم ملي آمريكا بازي به بازي بهتر مي شود لذا تيم ملي كشورمان بايد براي برد به بازي برود نه تساوي چرا كه هدف تساوي احتمال باخت تيم را به شدت بالا مي برد.
بین انگلیس و آمریکا گاو بندی شد چرا که برای آمریکا بهتر بود با دو امتیاز و تفاضل گل بهتر روبروی ایران باشد
درحال حاضر امریکا از موقیت بهتری نسبت به ایران برخوردار است چرا که با تساوی با هر نتیجه ای صعود خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
یکم ریاضیتو تقویت کن
ایران الان ۳ امتیاز داره
آمریکا ۲ امتیاز
اگه مساوی بشن ایران میشه ۴ امتیاز..آمریکا ۳ امتیاز!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
چطور آمریکا با تساوی صعود می کند در حالیکه ۳ امتیازی می شود و ایران ۴ امتیازی!!؟
انگلیس در بازی با ایران نشون داد دفاع ضعیفی داره. اگر ایران با همین فرمی که جلوی ولز بازی کرد، با انگلیس هم بازی کرده بود، اگر امتیاز نمی گرفتیم، حداقل با این اختلاف فاحش هم بازی رو واگذار نمی کردیم. با این سبک بازی، باید از آمریکا ترسید.
این نتیجه از یک طرف هم یعنی امریکا اینقدر قوی هست که ممکنه ایران رو بزنه بنابراین همچین شانس ایران افزایش نیافته!
ایران به اندازه کل جام جهانی تفاضل گل منفی برا خودش ذخیره کرده
واقعا بازی نمایشی مسخره ای بود ، گاو بندی در بالاتریت درجه .
نتیجه مساوی و برد انگلیس هیچ شانسی برای ایران دارد، در هر صورت ایران یا باید ببرد یا مساوی کند
تساوی هیچ تاثیری برای آمریکا در مقابل ایران ندارد .گاو بندی سودی برای طرفین نداره. ممکنه با فرض پیروزی ولز حتی انگلیس از گروه صعود نکنه
ای کاش آمریکا می باخت......اگر انگلیس می برد...شانس ایران بیشتر میشد.....آمریکا حذف میشد...دیگه انگیزه نداشت.....ولی الان فقط باید ایران رو ببره تا صعود کنه....و این یعنی مشکل برای ایران....
در صورت تساوی ایران و آمریکا
و پیروزی انگلیس بر ولز ایران صعود خواهد کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار